To akože bude rýchlejšia ako verzia RS? To sa mi nechce veriť. Zrýchlenie u RS TDI je 8.1s a u LK píšu 7.8s. Športová verzia bude zaostávať v dinamických parametrov oproti luxusnej verzie? Aký to má zmysel?
Rychlejší je i Scout, viz další článek tady, snad také kvůli jinak poskládané převodovce. Ono upřímně, odstup RS TDI od běžné 2.0TDI v 0-100 byl dost minimální...
Golf má Euro6 dvoulitr už nějakou dobu. Stejně tak A3. Z tohoto hlediska to byla bezpředmětná diskuze. Poslední generaci vyvíjeli s cílem plnit Euro6. Zároveň ale mělo být možné vyrábět verze dle starších norem pro trhy, které nemají tak přísné limity, protože verze plnící přísnější jsou dražší.
Combi RS 2.0 tdi DSG 725 000 + 55 tis za 4x4 to je 780 tis + neaká cena za " exkluzivitu " L&K - podla mna základ ( ktorému skoro nič nechýba ale metalíza bude isto za priplatok >:D ) okolo 800 - 850 tis minus 8 % ( bežných zliav ) 740 až 800 tis realnych.