Volant mi připadá jak dodatečně vytesanej , interiér fádní , nic mně nepřekvapilo. A co trakce ? To bude problém u takhle těžkýho vozu to bude škubání při rozjezdu s protiprokluzem . Že by do budoucna pomohl haldex se zemědělskou vůlí protočení. >:D >:D:no::no:
jj, neni to spatny, nejaky velky upravy se nenosi, to at si delaj lidi individualne ( to rekl nekdo od VW pri predstaveni Golfu GTI ). Jenom bych na masku pridal trochu vic chromu. Volant neni tak spatny, kdyz vezmu, co se dneska vymejsli za "volantovy hruzy" ( viz. nova S-klasse, Veyron, zaklad do VW atd... ), tak to je uplne v pohode
Já mám furt problém s tím že to auto trčí moc před a za kola (viz foto z boku), prostě se mi ty přední a zadní přesahy zadjí už až moc, takže buď zvětšit rozvor nebo zkrátit auto a pak to bude zajímavý i pro mne, jinak děkuju nechci.
Kridlo ti prida par koni. Cim vetsi tim jsi rychlejsi. Stejne tak vykon zvysuji "rychle pruhy", samolepky No Fear, chlupaty volant a ruzna dalsi vylepseni:-)
Nejvíc koní a sebevědomí přidává samolepka Nike přes celé zadní okno a taky imitace chromovaného uzávěru nádrže (pokud je vytvořená doma, tak je to dalších 20 koní navrch) - to je totiž ta největší hustota, to Ti potvrdí 9z10 tuzérů >:-[]
Trčení Octavie jest problém obecný juž od 1. generace. Se mi prostě nelíbí když se na menší podvozek dá větší kastle, než je na můj vkus zdrávo (a dalo by se diskutovati i o jízdních vlastnostech, ale nevim jel jsem zatím jen s OI a moc dobře jsem se s ní necítil, možná že to má OII líp vychytaný ale slovy Bertoňáka: neznám, tak nehodnotím). A pokud vim tak OII. ještě o nějaký ten cenťák narostla oproti OI.
dufam ze to kridlo tam aj funguje a neni to len na efekt... ale u tovarenskych doplnkov by to malo byt aj funkcne... inac ten interier je fajn aj u klasickej oktavky, tak toto beriem ako prilepsenie k uz dobremu :yes: a exterier je taky aky ma byt. ziadna sportova selma, jednoducha elegancia, ciste tvary + TROSKU sportovosti a vykonu k tomu. ;-) komu sa paci oktavka, tak ten do toho pojde a komu nie, tak tomu ani tych 200k nepomoze... kazdopadne toto auto si najde svoje miesto na trhu a pomerne casto ich uvidime na cestach.
A je rozhodnuto. Další žlutý vítr z Asie. Karosářská firma Sungwoo postaví v Ostravě továrnu v hodnotě 2,5 mld Kč. Zaměstnání najde cca 1000 lidí. Je to dobře nebo špatně? ;-)
Jo, kašli na to brácho. Je úplně jedno, že máš krásnou káru, je úplně jedno, že má krásnej vnitřek. A je úplně jedno, že má parádní židle. Teda jedno je to tobě, protože ty ji valíš. Pravda je totiž jen v tomhle - v číslovce 200. A to je krutá pravda. Ne ovšem pro tebe. To je krutá pravda pro ty kolem. Až hrábneš v dlouhým, táhlým na dno svejch 200, bude to trpká chvílka pro ty, co budeš předjíždět... nedívej se jim přitom z boku do očí... ať je nemusej klopit... Bravo Škoda, fakt tam nacpali těch 200... :yes: P.S. za pár šupů bejt nejlepší... to docela jde... (předjede tě akorát mates, tak tomu se vyhni ;-):yes::yes:
Dneska stačí 200koníků akorát tak na předjíždění Loganů, Fabiií a Trabantů.Hrozí jedno velké nebezpečí, že majitelé těchto přibližovadel si to vlivem reklamy neuvědomí, a budou se chovat na silnici jako v Porsche. Pro ty co jezdí v opravdu rychlých a silných autech z toho plynou jenom nebezpečné situace. Řidič v RS pojede za tebou velmi blízko, aby ti ukázal, jak mu to jede. Potom náhlé brzdy, a co teď? Kam uhnout, aby ti auto najednou nezkrátil? Před 5-6 lety by to šlo, dneska je to šunka.
Asi jezdis spis zavody na okruzich, ze? Na silnicich se nezavodi. Ono ani nejde o koniky jako takove, ale o pomer vykon+tocivy moment/vaha. Nepripada mi to zrychleni jako podprumerne. Zrejme zijes nekde jinde. ;-)
No, jestli těch osmdesát tisíc odjezdíš v Liazce, tak ti držím palce. Jinak těch 200 tu bude patřit tak asi k jednomu promile aut na silnicích co dělaj 100 kolem 7 vteřin. Pokud bys jezdil osobák s 300 tak ty pocity dobře znáš, když na tebe blikne zezadu Cayenne turbo, aby ses mu s tou šunkou klidil z cesty. Takže pozor na RS.
Trpká chvilka... :-) Ty seš fakt vůl. Ostatní myslí na to, jak se jim daří v práci nebo že jejich děti přinesli jedničku na vysvědčení a na to, že je někdo v kopci předjede, na to fakt ser.ou. Taková je realita ;-)
Tak v první řadě bys tu měl být slušný a oslovovat mě nickem, nevychovanče. A zároveň by sis měl uvědomit, že život není jednosměrka. Život, stealthe, tak život je mnohem barvitější než, jak vidím, tušíš, a patří do něho mimo práce a vysvědčení také pavučina mezi stromy, co se na ní usadila kapka ranní rosy, patří do něho ovšem i černej oblek a třesoucí se prsty nad tím, co tě čeká... a pohle očí, který jsi jednou zradil a nemůžeš se té výčitky zbavit... A patří do něho ovšem i kopce... pokud tedy na to máš... P.S. Slabé, stealthe, velice slabé...
Toužebně hledím do budoucnosti a čekám až se tam Škoda nebo nějaká tuningová společnost odváží dát aspoň šestiválec 3.0 s cca 300 koníkama, přitvrdit drsně podvozek a snížit ho, obout jí do 19-ti palců, brzdy Brembo..... :-) >:D >:-[]:yes:
ale predchozi RS se mi libi o hodne vic. ma takovy spravne konzervativni a pritom nekompromisni ksicht. To je ale obecne problem predchozi a nove Octavie. Ten prilis zakulaceny predek, prilis roztazena mrizka chladice, prilis male koncove svetla. Kdysi jsem si rikal, ze bych je pak menil az se dostane na trh. Ale po tom co jsem to videl...tak me ten design vnejsku natolik znechutil, ze zustanu u starsi. U tohohle RS ale musim pochvalit interier. Ten vypada fakt slusne. :yes:
Souhlas... Starý eReSo má rozhodně hezčí spojlery. Tady tenhle novej je moc kulatej a vůbec nemá ani náznak nějakýho lízátka jako to má Octávka I. Sice neni úplně hnusná, ale málo agresivní... Mějte se ;-)
To ovšem nemusí být na škodu... Combi je moc povedené. Trochu se mi nepozdává tak vysoko (audiozně :-) ) umístěná přední RZ. Čekám na čelní pohled. Připadá mi, že moc trčí zauta ven. U sedanu je potřeba urazit tu trapnost na zádi. Vnitřek - základní problém vidím v té dvoubarevnost sedadel... jako by se tvůrce nikdy nepo... v autě :-) Minulá RS to měla ještě horší - bílé sedáky... tohle nechápu. Jinak má krásná kola. Bude to bestseller. :yes: P.S. V L.A. ne, to je jesné ;-):yes:
Musím uznat, že RS vypadá líp než standardní O2. Hlavně díky tomu, že zmizely ty šílený ochraný lišty! Já bych si ji ale stejnak nekoupil. Jen tak mimochodem nedávno mi jeden prodejce Opelu nabídl jistou slevu a s ní vyšla astra 2,0 turbo (147kW) na 582 tis!!! Nejednalo se o žádnou skladovku ale o auto z výroby! Takže pro mě je volba jasná! :yes: trošku flame: nehodlám tím autem nic stěhovat! ;-)
Tak poporade. V RS2 mame za sebou par set kilometru a v pondeli se muzete tesit na test, samozrejme vcetne videa. Cenu zname, ale musim zklamat predchozi prispevatele. Neni to pochopitelne ani 1500 000 Kc, ani vic nez Golf GTI. Prijdte v pondeli dopoledne. Slibujeme, ze test RS nebude posledni prekvapeni... ;-)
Vstávám pravidelně v 7:29. Každej den mimo neděle, to spím do 7:31 a soboty, kdy nespím vůbec. Ovšem v pondělí vstanu v 6. A první co udělám, že zamířím ke stolu a rozhejbu počítač. Těším se na test. :yes:
Ja som motor 2,0T FSI testoval v Audi A3 a musím povedať, že ten motor jazdí skutočne vynikajúco. Navyše tento motor vyhral v poslednom kole súťaže Motor roka prvé miesto vo svojej objemovej kategórii. Prečo asi?
a co seš ty?Škoda je tahoun český ekonomiky a vyrábí kvalitní a moderní auta.Takový ty výkřiky jako, že Škoda je jen pro socky může z huby vypustit závistivec, kterej na to prostě nemá a závidí, že se někdo zmůže aspoň na tu Fabii.Dej si studenou sprchu a popřemejšlel co bys dělal kdybysme Škodu neměli......