Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kde koupíte Škodu Rapid nejlevněji?

Mladoboleslavská novinka se už prodává na všech okolních trzích a i na některých trochu vzdálenějších. Kde se v současnosti dá pořídit nejlevněji?
Zpět na článek
22. 11. 2012 15:50
22. 11. 2012 16:57
22. 11. 2012 19:01
23. 11. 2012 07:08
22. 11. 2012 19:01
23. 11. 2012 07:17
23. 11. 2012 08:59
23. 11. 2012 09:08
23. 11. 2012 20:27
22. 11. 2012 15:50
22. 11. 2012 15:52
22. 11. 2012 15:58
22. 11. 2012 18:08
22. 11. 2012 18:48
22. 11. 2012 19:06
22. 11. 2012 19:03
22. 11. 2012 23:54
23. 11. 2012 07:09
23. 11. 2012 09:08
23. 11. 2012 10:32
22. 11. 2012 15:59
22. 11. 2012 16:02
22. 11. 2012 16:05
22. 11. 2012 16:10
22. 11. 2012 18:57
22. 11. 2012 19:02
22. 11. 2012 19:30
22. 11. 2012 20:58
22. 11. 2012 23:24
23. 11. 2012 10:42
22. 11. 2012 19:39
23. 11. 2012 10:14
22. 11. 2012 16:41
22. 11. 2012 16:46
22. 11. 2012 15:51
22. 11. 2012 15:59
22. 11. 2012 17:59
22. 11. 2012 18:42
22. 11. 2012 19:32
23. 11. 2012 09:42
23. 11. 2012 16:24
23. 11. 2012 07:29
23. 11. 2012 09:21
24. 11. 2012 15:59
24. 11. 2012 19:51
22. 11. 2012 16:06
22. 11. 2012 16:21
22. 11. 2012 19:18
22. 11. 2012 21:47
23. 11. 2012 13:43
22. 11. 2012 16:20
22. 11. 2012 16:36
22. 11. 2012 16:44
22. 11. 2012 20:46
22. 11. 2012 17:49
22. 11. 2012 18:47
22. 11. 2012 18:56
22. 11. 2012 21:14
23. 11. 2012 07:42
23. 11. 2012 09:48
22. 11. 2012 21:45
22. 11. 2012 19:26
23. 11. 2012 00:49
23. 11. 2012 08:29
23. 11. 2012 09:34
23. 11. 2012 09:37
23. 11. 2012 10:43
23. 11. 2012 17:15
22. 11. 2012 15:50
Kde?
No v salone Peugeotu alebo Citroenu >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
8
22. 11. 2012 19:01
Re: Kde?
Chceš li srovnávat 301 nebo Elysse tak srovnávej s Dacii s těmi si tyhle dvě auta notují.
23. 11. 2012 07:08
Re: Kde?
s daciou sa da porovnavat aj rapid. mozno ponukne viac vybavy ( vzhladom k cene je to ale irelevantne), ale urcite menej priestoru. Technicky su na tom inac podobne, cenovo odlisne o dve kategorie v neprospech rapidu.
Co by si kupil za 16000, rapid, alebo ceed, pricom ten ceed ma vyssiu vybavu, lepsie materialy, lepsi motor....
22. 11. 2012 19:01
Re: Kde?
No nevím... Laguna a C5 jsou pořát přeci jenom ještě dražší! I když už se cenově dost přibližují :yes:
Avatar - R32
23. 11. 2012 07:17
Re: Kde?
Laguna a C5? >:D Zachvíľu sa tu bude tá modla Škoda Rapid porovnávať s S-klasse či A8 ako tak pozerám... >:D
maTooB narážal na Elysee a 301, to sú autá veľkosťou a zameraním (lowend) konkurenciou pre Rapida. Ale cenovo sa Rapid môže porovnávať skôr s "plnohodnotnými autami nižšej strednej čiže 308 a C4. A tu je probém, nakoľko tieto autá za svoju cenu už aj niečo ponúkajú (výbava, materiály, záruky) kdežto Rapid je vedľa nich jasná predražená socka...
23. 11. 2012 08:59
Re: Kde?
Laguna je Peugeot nebo Citroen? >:D
23. 11. 2012 09:08
Re: Kde?
Co je Peugeot? Kde to roste? Neznám... ;-)
Avatar - šmoula nešika
23. 11. 2012 20:27
Re: Kde?
Mám řešení!!! [odkaz] Výhodnější nabítku již neseženete! >:D >:D >:D
22. 11. 2012 15:50
CH
Ked uz, tak by to chcelo porovnat aj vybavy. Inak, vo svajciarskom cenniku nijake MPI nevidim ( [odkaz] ) a za 19.900 CHF je tam TSI.

Edit: Ani rumunske ceny v clanku mi nejako nesedia ( [odkaz] )
Rozbalit vlákno
24
22. 11. 2012 15:52
Re: CH
hlavně chudáci švýcaři. Jsou bohatí tak ať platí >:D dost mi to připomělo ,,českou pohostinost,, [odkaz]
22. 11. 2012 15:58
Re: CH
to je priplatek za exkluzivitu, vis :-)

tipuju, ze ti bohati svycari si mozna jednoho nebo dva rapidy koupi.. jenom tak pro klid v dusi aby se ujistili, ze opravdu o nic neprichazeji :-) :-) :-) :-)
22. 11. 2012 18:08
Re: CH
leda tak jako odstrasujici pripad, jak nema vypadat auto.

Svycara v Rapidu, Loganu, Thalii ... to si dost dobre nedovedu predstavit.
22. 11. 2012 19:06
Re: CH
jo octavii uz ano, dokonce je to pravdepodobne nejlepe prodavane auto ve Svycarsku..

[odkaz]
22. 11. 2012 19:03
Re: CH
Proč srovnáváš Rapida,s Thalii nebo Loganem? Tyhle dva spíš srovnávej s duem 301 a Elysse...
Avatar - Ozzman
22. 11. 2012 23:54
Re: CH
Jo a Rapida porovnávej jen s Mercedesem a BMW.. svůj k svému přeci >:-[]
23. 11. 2012 09:08
Re: CH
A čím by se měl srovnávat s Rollsem? ;-)
Avatar - lordlord
22. 11. 2012 15:59
Re: CH
musíš k ceně auta připočítat clo, CH není v EU
22. 11. 2012 16:05
Re: CH
No nevím jak je to z dovozem tam, ale když si s CH chceš dovést auto tak clo zaplatíš :-)
22. 11. 2012 16:10
Re: CH
V kazdom pripade v cenniku su uvedene konecne ceny pre spotrebitela vratane DPH.
22. 11. 2012 18:57
Re: CH
Pokud je to auto vyrobené v EU, tak bys clo platit neměl. Jen DPH. Stačí prokázat, že zemí původu je stát EU. Pokud však státní kasu rád plníš a chceš zaplatit i clo, tak stačí mlčet a původ nedokládat. ;-)

Neudržuji si aktuální znalosti o smlouvách mezi EU a Švýcarskem (jsou jich doslova stovky), možná se platit nemusí vůbec. Ale tenhle princip by měl platit, ať už se clo platí, nebo ne.
22. 11. 2012 19:02
Re: CH
[odkaz]

"Účast Švýcarska odmítli ještě v roce 1992 jeho občané v povinném referendu."

Švýcarsko je v EFTA a Schengenenském prostoru. A má samostatnou smlouvu s EU, která je podobná té členské EHP.
Avatar - BruceWayne
22. 11. 2012 19:30
Re: CH
Ch není členem dohody Schengenské a proto každý návštěvník Ch prochází pasovou a celní kontrolou. :-! A ještě jedna věc, jak který stát si podmínku udělá, tak takové je má. Tady v CZ vládne totalitní bordel a tak to bude velice dlouho >:D
22. 11. 2012 20:58
Re: CH
V roce 2005 ji schválili v referendu a od 12.12.2008 je platným signatářem, pokud si dobře pamatuji. Ze starších členů EU+EFTA nepodepsaly jen UK a Irsko, pokud vím.
23. 11. 2012 10:42
Re: CH
Pokaždé když projíždím kolem tý jejich boudy z rakouska do švajcu nedaleko Nauders tak tam ani nikdo není. Tak nevím, buď jsou laxní což mi na švýcary nesedí a nebo to nějak mají pořešené. Jen z Livingna do švajcu kontrolujou poláky kvůli chlastu, ale mě ještě nikdy nestavěli.
22. 11. 2012 19:39
Re: CH
Ano, mea culpa. Malo byt EZVO, nie EHP.
23. 11. 2012 10:14
Re: CH
Tak to zajisté a možná i v RVHP >:D >:D
Avatar - Michal Fokt
22. 11. 2012 16:41
Re: CH
Díky za upozornění, rumunský konfigurátor začíná překvapivě verzí TSI, čehož jsem si nevšiml [odkaz] , stejně jako švýcarské výjimky. :*)
22. 11. 2012 16:46
Re: CH
OK. Zacina to TSI, ale MPI je tretie v poradi ;-)
22. 11. 2012 15:51
Honem
Takže za 290 tis. u nás je to vlastně super koupě a lidi kupujte za nejnižší cenu široko daleko, je to super kup >:D
Rozbalit vlákno
0
22. 11. 2012 15:59
DK
V Dansku sa Rapid nepredava?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - gld
22. 11. 2012 17:59
Re: DK
Pravdepodobne áno, odhadom za takých 40 000 eur..
22. 11. 2012 18:42
Re: DK
Cenu Rapidu tam ještě nestanovili. Octavia Active vyjde v přepočtu od 26,5 tis Eur. Tedy také pěkná pálka.
Avatar - BruceWayne
22. 11. 2012 19:32
Re: DK
Dát za sr.ačku VWŠkoda Rapid v přepočtu 1 000 000.-Kč, je i pro Dánského občana dost >:D když se u nich neplatí DPH
23. 11. 2012 09:42
Re: DK
Ale při nákupu auta zaplatíš jednorázovou daň ve výši (myslím) 105 až 180 % ceny auta.
23. 11. 2012 07:29
Re: DK
Třeba jenom dovezli pár kousků a cenu vymyslí teprve v okamžiku, kdy najdou nějakého zájemce... ;-)
Dánové budou jezdit spíš v v lepších - nešizených kárách - v případě Škodovky od Oktávky výš.
23. 11. 2012 09:21
Re: DK
Prave naopak. Dansko je krajina vysokych dani a malych aut. Pozri [odkaz]
24. 11. 2012 15:59
Re: DK
Toto by som nikdy nepovedal, ale tak to dopadne, ked sa dostanu Socani k moci. Kazdy moze mat vsetko alebo nikto nebude mat nic. Uplny opak predajov v USA. Podobne je to teraz na Slovensku, sme krajina vysokych dani a malych platov.
Avatar - gld
24. 11. 2012 19:51
Re: DK
S "drobným" rozdielom, že v Dánsku majú vysoké dane a vysoké platy.

Keby som mal 3000 europapierov na ruku mesačne, tak ma netrápi že ochcáfka v základe stojí 25 000. Stále je to o dosť lepšie ako mať mesačne 500 a za to isté auto dať 12 000.
22. 11. 2012 16:06
Chytrák
Jsem zvědavej, kterej chytrák mi tu bude opět tvrdit, že jsou nový auta v cizině (např Německo) levnější :-) Ve Švýcarsku je to pěkná darda. To by mě zajímalo za kolik tam mají třeba Golfa :-)
Rozbalit vlákno
5
22. 11. 2012 16:21
Re: Chytrák
Stačí se podívat.
[odkaz]

23 400,- CHF, tedy skoro půl milionu.
Avatar - qwert88
22. 11. 2012 19:18
Re: Chytrák
taky jistě maj vyšší platy
22. 11. 2012 21:47
Re: Chytrák
No průměrnej plat ve Švýcarsku 2010 přepočtenej dnešnim kurzem je:

126 000Kč (6000CHF)

To je asi 5x více než český průměr :)

Jen 10% pracujících má pod 4000CHF.

1CHF = 21Kč

Práci čest

[odkaz]
22. 11. 2012 23:18
Re: Chytrák
Dalsie info a graf s EU pekne pokope: [odkaz]
Avatar - JDM
23. 11. 2012 13:43
Re: Chytrák
a všichni do švýcarska kde je víc firem než obyvatel >:D
22. 11. 2012 16:20
ceny
Spise by bylo zajimave uvest, kolik si muze obcan toho ktereho naroda koupit rapidu za prumerny plat a jak jsou na tom ceny konkurence v jednotlivych zemich.
Rozbalit vlákno
0
22. 11. 2012 16:20
Škoda kryje kartel prodejců !!!
Vážení redaktoři, nechápu k čemu je tento článek dobrý!? K tomu, aby ukázal, jak je na nás Škodovka "hodná", že nám prodá auto nejlevněji? Vždyť je to logické. Jsme nejblíže ke "zdroji" !! Spíše by jste se měli zamyslet a pátrat po tom, jak je možné, že prodejci po celé republice mají uzavřenou mezi sebou dohodu o stejných prodejních cenách, což není nic jiného, než kartel! Dodržování této dohody je kontrolováno a případné porušení tvrdě pokutováno. Jak je tohle možné ??
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Mangalica
22. 11. 2012 16:38
Re: Škoda kryje kartel prodejců !!!
Franchising, žádný kartel! Jdi žalovat Mekáče, že ty svoje sraczky mají všude stejně drahý! A ostatní automobilky nemají jednotný ceník? Nemůžeš si vyjednat slevu? Svatá prostoto... 8-s
22. 11. 2012 16:55
Re: Škoda kryje kartel prodejců !!!
To, ze jsme nejblize ke zdroji jeste neznamena, ze zde musi skodovky stat nejmene. Podivej se na ceny francouzu na domacim trhu.
22. 11. 2012 17:04
Re: Škoda kryje kartel prodejců !!!
Mohl byste uvést ty domluvené ceny? Marže prodejců jsou totiž velmi, velmi nízké.
Avatar - twistedTSD
22. 11. 2012 18:50
Re: Škoda kryje kartel prodejců !!!
Tohle není o nějakém zdroji, podívej se na ceny Renaultů na západě a u nás...
23. 11. 2012 07:38
Re: Škoda kryje kartel prodejců !!!
Jojo, je to o obchodní politice národních zastoupení jednotlivých značek.
22. 11. 2012 16:36
A DPH ?
bolo by dobre uvadzat aj DPH podla jednotlivych krajin,lebo DPH platis doma a nie v krajine nakupu.
Rozbalit vlákno
3
22. 11. 2012 16:44
Re: A DPH ?
je pravda, že cena bez DPH by mělo mnohem vyšší informační hodnotu.
22. 11. 2012 16:48
Re: A DPH ?
[odkaz]

staci zobrat do ruky kalkulacku :-)
22. 11. 2012 20:46
Re: A DPH ?
Základní sazba VAT se v EU zase tolik neliší. 20% nebude mít daleko do průměru. Pokud je to bráno "tupě" z konfigurátoru/ ceníku, tak stojí spíš za úvahu daně ekologické a z luxusu, které mohou být započítané, popřípadě nějaké registrační poplatky a podobné vymoženosti.
Avatar - petrumr
22. 11. 2012 17:49
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
22. 11. 2012 18:47
Re: rybář
Takže dostal už nyní slevu z ceníku minimálně 30 tisíc. Jaký motor?
22. 11. 2012 18:56
Re: rybář
Za tu cenu to bude 1.2TSI 63kW . Za ty prachy je možno sehnat novou nejetou Octavii 1.4TSI
Avatar - petrumr
22. 11. 2012 21:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 11. 2012 07:42
Re: rybář
Tak prostor na slevu si vybudovali slušný, čili první slevy v podobě akčních výbav zadarmo bych čekal tak po novém roce. Skutečné slevy tak po půl roce až roce, až opadne prvotní vlna zájmu.
23. 11. 2012 09:48
Re: rybář
Já jsem byl včera projet nového Outlandera, už nyní dostaneš slevu 10% z ceníkové ceny. To jsou slevy od 60 tis. a můžeš dál jednat o výbavě. Taky nezní špatně :yes:
22. 11. 2012 21:45
Re: rybář
těch aut je spousta - jak už níže někdo uvedl Fluence, Megane, i30, Cruze, C4 atd atd. Já zrovna nedávno jel Fluencem Techno Feel 1.6, který mi byl nabízen za 270t, ale OK ceníková cena 293t. Rapid jsem okukoval jen zvenku. V Cruze jsem jel taky a ten se může srovnávat spíš s Octavií, kde pro něj hraje hlavně cena, výbava a silnější motory. Octavie je sice podle mě lepší, ale zase Cruze vychází ve všech konfiguracích výrazně levněji, což by pro mě hrálo hlavní roli.

Zmíněný Fluence Techno Feel na mě působí oproti Rapidu jako ze scifi. Jediný argument pro Rapid je o něco větší a hlavně lépe přístupnější kufr. Ale při srovnání cen nevím jestli je to k smíchu nebo k pláči >:D
Avatar - qwert88
22. 11. 2012 19:15
Našinci si rádi připlatí
teda někteří.Ceny na h......,ale slyšel jsem,že na Vánoce mají Rapid rapidně slevnit >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
22. 11. 2012 21:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pallas
23. 11. 2012 02:22
Re: Našinci si rádi připlatí
predavaju predvadzacky, lebo za plnu cenu by ho nepredali.. a tak sa vsetko najprv prihlasuje, az potom predava.
Avatar - avatas
22. 11. 2012 19:26
Kde koupit nudu?
To snad není možné; bude toto skryté PR každý den až do konce světa?
Vážená redakční parto,slovy klasika k vám volám: škodováci celého světa polibte mi .rdel ! ! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - BruceWayne
22. 11. 2012 19:39
Re: Kde koupit nudu?
Jo to by šlo, ale ...... CZ je montovna Evropy a musíme "své" montovny chránit před nepřítelem zvaným nezaměstnanost. Kolik pracuje v montovnách lidí? Asi 25 000. Docela dost, ale málo na to, aby něco ovlivnili. Kdyby se těch 25 000 lidí sebralo a uklidili bordel kolem silnic, tak udělají lépe :-!
23. 11. 2012 07:43
Re: Kde koupit nudu?
Do konce světa určitě ne, leda by ten konec světa přišel dřív než nová Oktávka. :-!
Avatar - Aladeen
22. 11. 2012 19:58
Moja skúsenosť s RAPIDOM
Pred týždňom som mal možnosť si obhliadnúť tento "zázrak", "etalón" , "fenomén" ...
Po vstupe do showroomu sa mi naskytol , musím povedať celkom pekný pohľad , auto vyzerá celkom slušne s celkom peknými detailmi.
Po nasadnutí a zabúchnutí dverí som zistil že interiér je asi najväčšou slabinou Škodovky
Pár drobností ktoré mi vadili
-Madlo na dverách mi búchalo do nohy
-Stredový panel sa zúžil :yes: :yes: , ale aj tak by na okraj mohli dať niečo mäkké o čo sa moje koleno môže oprieť
-Mohli urobiť trošku dlhšie koľajničky , lebo miesta je vzadu dostatok ale také hovädo ako som ja >:D si musí dať sedadlo úplne dozadu aby sa tam "pohodlne" usadil
-Pedále , pre krpatého Vawerku je to vpoho , ale pre moje 47-čky tam miesta na rozdávanie nie je , takže pridávam plyn a brzdím zároveň+ plynový pedál je posunutý až niekam za stredový panel a musím chodiť 2 roky na gymnastiku aby som mohol pridávať plyn
-Stredová opierka , keď je sklopená tak nie je možné použiť ručnú brzdu :no:

Po jemnom nahliadnutí do "akciového" haha cenníka som sa neudržal a začal som sa na celú predajňu nahlas smiať , otočil som sa a odišiel ..
Proste ten kto vytvára cenníky pre Škodovky je fakt padnutý na hlavu a trebalo by ho vyšetriť ..

Takže suma-sumárum , je to v určitej oblasti zlepšenie , ale stále to má tie muchy , drobnosti ktoré mi vadia ..... :-(

K článku dodám len toľko že je to reklama a keď vidím na titulke rapida tak ma chytá záchvat smiechu ... >:D
Rozbalit vlákno
22
Avatar - BruceWayne
22. 11. 2012 20:15
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
Tak já jsem o level dál >:D když vidím servis VW-Škoda, tak se musím smát. Není snad více neznalců a lajdáků v servisu s tímto logem :-!
Avatar - Aladeen
22. 11. 2012 20:17
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
>:D :yes:
22. 11. 2012 22:18
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
Nešiř tady bludy, nedávno jsem ve Švýcarsku byl, žádnou pasovou kontrolou jsem neprošel.
22. 11. 2012 20:18
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
Příště se na cenu zkus raději osobně zeptat. ;-)
Avatar - petrumr
22. 11. 2012 21:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
22. 11. 2012 22:20
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
Ta ručka je faux jak sviňa, o tom nemá smysl diskutovat 8-s
22. 11. 2012 21:55
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
Stredová opierka je podľa mňa na Rapide dosť tragická ... hlavne je dlhá tak, že sa mne osobne veľmi radiť nedalo ... určite nie pohodlne ....

Ostatné celkom OK - na lowcost v pohode ... at na "detail" ... cenu ...

Ak to porovnám s takým i30, tak ten deklasuje Škodu pri tej istej cene takmer vo všetkom ... špeciálne vo vnútornom priestore ....

A kde by mohol byť Rapid lepší ... silnejší 1,2 TSI či DSG - tak tam je cenou už úplne mimo bežných zákazníkov ....
Avatar - Ozzman
23. 11. 2012 00:09
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
Jo, stejný problém s řazením sem měl také. Měřím 188cm, takže sedačku dolu a dozadu.. potom se nedá řadit:D A za mě velký mínus za interier.. vypadá to tam ošklivě plastově...ale přijde mi že tohle je trend i jinych aut koncernu.. Octavia,Superb(II),Passat (B6 highline),Jetta (ale ta mi přišla nejlepší z tohohle).. výplně dveří .. fuj, nelíbí se mi to. U Oktávky(stávající model) lakovaný plast na stříbrno místo hliníku.. Je to muj subjektivní pocit, ale necítím se jak bych řekl comfortable .. ( pro rejpaly, všechny auta znám z vlastní zkušenosti:D ne jen z obrázku).
22. 11. 2012 22:53
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
:yes: dobry napad ist sa vysmiat do predajne...predajcovia skodoviek budu muset byt asi specialne skoleni,aby dokazali ludi oblbnut a za tie prachy to naozaj predat! :-)
22. 11. 2012 23:23
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
Nevěř tomu. Nedávno jsem byl v obchodním centru Eden v Praze, byla tam vystavena 2 auta, Rapid a Ceed SW, zájem lidí tak 70:30 ve prospěch Rapida. To nemluvím o tom, že Rapid měl 1.2 TSI 63 kw a Ceed 1.6 GDI, já bych s tímto motorem jednoznačně bral Ceed, ale každý ať si vybere co chce.
22. 11. 2012 23:26
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
To je logické ... i ja by som išiel pozrieť Rapida .. teda som šiel >:D bol v obchodnom centre ....
23. 11. 2012 00:11
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
Uz aj moj 62rocny tatko (cely zivot jazdil iba na skodovkach) pri kupe auta utekal z predajne skodovky po predlozeni ponuky Fabie s trochu lepsou ako zakladnou vybavou...pricom to bola hned prva a jasna volba. Teda vzdy sa najdu ludia,co si to vedia spocitat. A zajtra bude majitelom Fiesty s omnoho lepsou vybavou a cenou :yes: :-)
23. 11. 2012 00:28
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
Fiesta není špatná volba, sám bych ale šel do Mazdy 2.
23. 11. 2012 23:08
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
Aj ja...ale...ja som nekupoval.
23. 11. 2012 22:15
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
KIA nie je česká značka. Keb bola KIA česká a Škoda kórejská, ten záujem by bol presne opačne.
Avatar - Aladeen
24. 11. 2012 12:00
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
Problém je v tom že Škodovka už nie je česká , kedy to niektorým už konečne dôjde ;-)
25. 11. 2012 18:29
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
Tak to je úplná sprostosť. Aj keby Škodu vlastnili Číňania, stále bude česká. Kedy to už niektorým dutým hlavám dôjde...
22. 11. 2012 23:30
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
No nie som taký "zákerák" .... Rapid som videl v obchodnocm centre a tak som ho už vyskúšal .... a možno ho i vyhrám, lebo som sa prihlásil na nejakého "tatka", lebo som tam bol náhodou s dvojročnou dcérou .... a keďže "predvádzacia" slečna bola milá a zabavila sa s ňou, tak som Rapid trochu "prelozil" ....

Len dúfam, že ho nevyhrám . ;-) Môj 5 ročný Ceed by som za Rapid nevymenil ....
22. 11. 2012 23:35
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
Kdybys ho vyhrál, tak ho můžeš dát na skákání lepší polovičce, nebo ho prodat, ne? To bych udělal já. ;-)
23. 11. 2012 00:13
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
Ja by som o napriklad vyhral rad :-) hlavne potom predal za 220tis CZK alebo 8500Euro >:-[]
23. 11. 2012 11:19
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
Detto, predat ho za realnu cenu dalej >:D
Avatar - šmoula nešika
24. 11. 2012 17:01
Re: Moja skúsenosť s RAPIDOM
Souhlasím, že cena je tragická, ale jak jinak má škodovka nalákat zákazníky ke koupi O III na „podvozku“ MQB?
22. 11. 2012 20:46
Spíš proč koupit Škodu Rapid
Na to bych se ptal já. Nevím jestli ještě pořád bude stát Čechům za tu hromadu peněz dikobraz ve znaku :-)
Za ty peníze Megane, Fluence, C4-ka, Cruze, i30-tka, Ceed, v akci Mazda 3-ka a Auris - auta už téměř od základu s plnohodnotným vzhledem, motorem a výbavou. Když jsem viděl Rapida za 330 udělalo se mi celkem šoufl a když jsem si sednul dovnitř vůbec se to nezlepšilo. Jak je interier úzký přímo bije do očí (a tlačí do obou boků), vzhled palubovky, rádia, ovladačů ventilace, loketní opěrka z autoburzy ... Jediný solidní pohled byl do kufru a na místo pro nohy vzadu. Ale i v tomhle má u některých výše uvedených konkurenci. Za 370 už vypadají Rapidy solidně, ale pořád s 1,2 63 kW což je proti ostatním málo. Já nevím podle mě bude muset jít dolů, ikdyž v ČR člověk nikdy neví :-)
Rozbalit vlákno
8
22. 11. 2012 21:54
Re: Spíš proč koupit Škodu Rapid
tak driv nebo pozdeji to prijit muselo, ze si i cesi nauci kupovat neco jineho nez skodne. ja jsem si soukrome tohle pravidlo udelal jiz v dobe Fava a Feld, kdy jsem prosadil misto tehdejsiho hitu Felicie 1.3 MPI Fiestu 1.3 se 16 ventily a nikdo toho nikdy nelitoval..., ten motor byl o 10 svetelnych let vepredu oproti tomu bazmeku ve Skodovce, jizdni vlastnosti taky nebe a dudy, jedine co bylo ve Skodovce lepsi byl jen ten kufr...
Avatar - twistedTSD
23. 11. 2012 00:07
Re: Spíš proč koupit Škodu Rapid
Co bys také čekal od překopaného Favoritu s 30 let starým motorem? Časy se ale mění.
Avatar - qwert88
23. 11. 2012 09:05
Re: Spíš proč koupit Škodu Rapid
no zrovna motor 1.3MPI ve Felicii je sice z pravěku,ale nemá se na něm co posrat,minimum elektriky a je primitivní.Třeba co tady jezdí ty staré Fiesty,tak jim v tom klepe jak v šicích strojích.
23. 11. 2012 09:26
Re: Spíš proč koupit Škodu Rapid
No a i tak to trvalo servisům (autorizáky i několik "odbornílů" na škodovky) než přišli na to proč maželky felda startovala jen za jízdy. Na místě točila motorem jak divoká, ale nechytla. Tak se muselo startovat se zařazenou 1 a na startér se rozjet >:D No docela úlet. Pravdou ale je , že zrovna tenhle konkrétní kousek šlapal jak z praku (ofiko policií ČR naměřeno 193km/h-pokuta neudělena-nevěřili, že to 1,3 může takle rozjet) Podělat se tam mohlo a také se podělalo dost věcí. Namátkou cívka, škrtící klapka, uhlíky altrenátoru(které mimochodem z druhovýroby stály 2x tolik co originál na Mitsubishi), diodovej můstek, či co to bylo, co manželce kleklo na Nuseláku ;-\ . Ale jo, sloužila dobře, jen občas měla svý vrtochy >:-[]
23. 11. 2012 12:37
Re: Spíš proč koupit Škodu Rapid
Felda 1.3 193km/h >:D >:D >:D A teď tu o červené karkulce, ta je taky dobrá.
23. 11. 2012 12:45
Re: Spíš proč koupit Škodu Rapid
Čekal jsem, kdy tohle někdo napíše :-! Sám bych to taky nikomu nevěřil, ale osobně jsem s ní jel hodně přez 180km/h. Až to tehdy nevydlžela LZ pneu a vyrobilo to z ní slušnou šišku(povolil kord) Musí se ale nechat, že jako posluchač jsi nenáročný, s červenou karkulkou by mě i moje děti poslaly do háje, že je moc ohraná >:-[]
23. 11. 2012 12:50
Re: Spíš proč koupit Škodu Rapid
Teď jsi tomu pomohl.Tohle už je fakt no comment.
23. 11. 2012 12:57
Re: Spíš proč koupit Škodu Rapid
Vysvětli, nějak nerozumím tvým myšlenkvým pochodům. Ani se ti nedivím, že tomu nevěříš-sám bych to druhému nevěřil, leč jsem tou feldou rok jezdil, než šla z domu. Uznávám, že to není felicií běžně dosahovaná hodnota, ale již ve více autech jsem zažil v max. výrazně vyšší, než výrobcem udávanou. Co si budem povídat. Když to dá zpřevodování motoru, tak se k 180-190 doastne skoro každé auto. Pro doplnění info. Naměřeno to bylo na místě, kde před dostavbou končila dálnice na Ústí n. Labem. Tož tak ;-)
22. 11. 2012 22:36
Čo chcieť viac?
Už tu chýba len zľavový kupón na Rapida...
Platí do vypredania, maximálne jeden Rapid na dve osoby s kupónom.
A nezabudnite, že ho máte od Auto.cz!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
23. 11. 2012 00:49
dipaR
To je jasný. Za rok v bazaru i se sadou zimních gum. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2012 08:29
Maďarsko
Tak v HU byla na auta vždy ještě speciální daň při přihlašení a ta když se odpočítala, tak něketrá auta vycházela velice slušně.Nevím jak je to teď, ale bylo to tak.Kdo ví ať napiše. :-)
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2012 08:54
Rapid po tisícé...
Já chápu, že Rapid bude pro trh ČR jistě stěžejní, ale to co tady předvádíte by se mohlo nazvat 1000 a + jeden článek o Rapidu. Prosil bych rozsáhlý test a porovnání, jak jezdí 1,2 MPI bez klimatizace, s manuální klimatizací a s automatickou klimatizací. Myslím, že tím ušetříte spoustu bezesných nocí a okousaných tužek(nehtů).
Rozbalit vlákno
2
23. 11. 2012 09:24
Re: Rapid po tisícé...
Tak se všemi klimatizacemi to jezdí, dopřédu i dozádu.Stačí? >:D A všude dojedeš. >:-[]
Avatar - šmoula nešika
24. 11. 2012 17:12
Re: Rapid po tisícé...
Nevím jak kolega roman91, ale já nemám sny o tom, jak na auto.cz srovnávají manuální a automatickou klimatizaci. Určitě by stejně jen napsali, že u manuálu musíte točit kolečkem a automatiky ne. A pak by určitě ještě napsali, že na vás auto. klimatizace příjemně svítí, protože má obrazovku! O zbytek zábavy by se postaraly bulvární žvásty Lukáše Vaverky.
23. 11. 2012 09:34
???
Kolik kurzů pro EURO proboha máte?? a proč ne jeden??
Rozbalit vlákno
1
23. 11. 2012 10:43
Nikde
Nikde sa neda kupit tak lacno, aby malo vobec vyznam uvazovat o kupe.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
23. 11. 2012 13:03
NEJLEVNEJSI RAPID
Jeden Rapid do kazde rodiny: [odkaz] >:-[]
Rozbalit vlákno
2
23. 11. 2012 22:12
Re: NEJLEVNEJSI RAPID
Nestraš deti...
Avatar - šmoula nešika
24. 11. 2012 17:02
Re: NEJLEVNEJSI RAPID
Vždyť nemá škrabku!!! >:D >:D >:D
23. 11. 2012 17:15
Nekoupil bych
Raději bych se obrátil na konkurenci. :-) At už na koncerv VW ale škodovku bych si nekoupil.
Rozbalit vlákno
0