Ekonomika
Ked uz, tak by to chcelo porovnat aj vybavy. Inak, vo svajciarskom cenniku nijake MPI nevidim ( [odkaz] ) a za 19.900 CHF je tam TSI.
Edit: Ani rumunske ceny v clanku mi nejako nesedia ( [odkaz] )
Edit: Ani rumunske ceny v clanku mi nejako nesedia ( [odkaz] )
hlavně chudáci švýcaři. Jsou bohatí tak ať platí >😁 dost mi to připomělo ,,českou pohostinost,, [odkaz]
to je priplatek za exkluzivitu, vis 😄
tipuju, ze ti bohati svycari si mozna jednoho nebo dva rapidy koupi.. jenom tak pro klid v dusi aby se ujistili, ze opravdu o nic neprichazeji 😄 😄 😄 😄
tipuju, ze ti bohati svycari si mozna jednoho nebo dva rapidy koupi.. jenom tak pro klid v dusi aby se ujistili, ze opravdu o nic neprichazeji 😄 😄 😄 😄
leda tak jako odstrasujici pripad, jak nema vypadat auto.
Svycara v Rapidu, Loganu, Thalii ... to si dost dobre nedovedu predstavit.
Svycara v Rapidu, Loganu, Thalii ... to si dost dobre nedovedu predstavit.
A v Octavii už ano?
musíš k ceně auta připočítat clo, CH není v EU
Nijake clo, CH je v EHP.
No nevím jak je to z dovozem tam, ale když si s CH chceš dovést auto tak clo zaplatíš 😄
Pokud je to auto vyrobené v EU, tak bys clo platit neměl. Jen DPH. Stačí prokázat, že zemí původu je stát EU. Pokud však státní kasu rád plníš a chceš zaplatit i clo, tak stačí mlčet a původ nedokládat. 😉
Neudržuji si aktuální znalosti o smlouvách mezi EU a Švýcarskem (jsou jich doslova stovky), možná se platit nemusí vůbec. Ale tenhle princip by měl platit, ať už se clo platí, nebo ne.
Neudržuji si aktuální znalosti o smlouvách mezi EU a Švýcarskem (jsou jich doslova stovky), možná se platit nemusí vůbec. Ale tenhle princip by měl platit, ať už se clo platí, nebo ne.
[odkaz]
"Účast Švýcarska odmítli ještě v roce 1992 jeho občané v povinném referendu."
Švýcarsko je v EFTA a Schengenenském prostoru. A má samostatnou smlouvu s EU, která je podobná té členské EHP.
"Účast Švýcarska odmítli ještě v roce 1992 jeho občané v povinném referendu."
Švýcarsko je v EFTA a Schengenenském prostoru. A má samostatnou smlouvu s EU, která je podobná té členské EHP.
Ch není členem dohody Schengenské a proto každý návštěvník Ch prochází pasovou a celní kontrolou. :-! A ještě jedna věc, jak který stát si podmínku udělá, tak takové je má. Tady v CZ vládne totalitní bordel a tak to bude velice dlouho >😁
V roce 2005 ji schválili v referendu a od 12.12.2008 je platným signatářem, pokud si dobře pamatuji. Ze starších členů EU+EFTA nepodepsaly jen UK a Irsko, pokud vím.
Takže za 290 tis. u nás je to vlastně super koupě a lidi kupujte za nejnižší cenu široko daleko, je to super kup >😁
V Dansku sa Rapid nepredava?
Pravdepodobne áno, odhadom za takých 40 000 eur..
Cenu Rapidu tam ještě nestanovili. Octavia Active vyjde v přepočtu od 26,5 tis Eur. Tedy také pěkná pálka.
Třeba jenom dovezli pár kousků a cenu vymyslí teprve v okamžiku, kdy najdou nějakého zájemce... 😉
Dánové budou jezdit spíš v v lepších - nešizených kárách - v případě Škodovky od Oktávky výš.
Dánové budou jezdit spíš v v lepších - nešizených kárách - v případě Škodovky od Oktávky výš.
Prave naopak. Dansko je krajina vysokych dani a malych aut. Pozri [odkaz]
Toto by som nikdy nepovedal, ale tak to dopadne, ked sa dostanu Socani k moci. Kazdy moze mat vsetko alebo nikto nebude mat nic. Uplny opak predajov v USA. Podobne je to teraz na Slovensku, sme krajina vysokych dani a malych platov.
Jsem zvědavej, kterej chytrák mi tu bude opět tvrdit, že jsou nový auta v cizině (např Německo) levnější 😄 Ve Švýcarsku je to pěkná darda. To by mě zajímalo za kolik tam mají třeba Golfa 😄
taky jistě maj vyšší platy
No průměrnej plat ve Švýcarsku 2010 přepočtenej dnešnim kurzem je😒br />
126 000Kč (6000CHF)
To je asi 5x více než český průměr 😊
Jen 10% pracujících má pod 4000CHF.
1CHF = 21Kč
Práci čest
[odkaz]
126 000Kč (6000CHF)
To je asi 5x více než český průměr 😊
Jen 10% pracujících má pod 4000CHF.
1CHF = 21Kč
Práci čest
[odkaz]
Spise by bylo zajimave uvest, kolik si muze obcan toho ktereho naroda koupit rapidu za prumerny plat a jak jsou na tom ceny konkurence v jednotlivych zemich.
Vážení redaktoři, nechápu k čemu je tento článek dobrý!? K tomu, aby ukázal, jak je na nás Škodovka "hodná", že nám prodá auto nejlevněji? Vždyť je to logické. Jsme nejblíže ke "zdroji" !! Spíše by jste se měli zamyslet a pátrat po tom, jak je možné, že prodejci po celé republice mají uzavřenou mezi sebou dohodu o stejných prodejních cenách, což není nic jiného, než kartel! Dodržování této dohody je kontrolováno a případné porušení tvrdě pokutováno. Jak je tohle možné ??
Franchising, žádný kartel! Jdi žalovat Mekáče, že ty svoje sraczky mají všude stejně drahý! A ostatní automobilky nemají jednotný ceník? Nemůžeš si vyjednat slevu? Svatá prostoto... 8-s
To, ze jsme nejblize ke zdroji jeste neznamena, ze zde musi skodovky stat nejmene. Podivej se na ceny francouzu na domacim trhu.
bolo by dobre uvadzat aj DPH podla jednotlivych krajin,lebo DPH platis doma a nie v krajine nakupu.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Takže dostal už nyní slevu z ceníku minimálně 30 tisíc. Jaký motor?
Za tu cenu to bude 1.2TSI 63kW . Za ty prachy je možno sehnat novou nejetou Octavii 1.4TSI
těch aut je spousta - jak už níže někdo uvedl Fluence, Megane, i30, Cruze, C4 atd atd. Já zrovna nedávno jel Fluencem Techno Feel 1.6, který mi byl nabízen za 270t, ale OK ceníková cena 293t. Rapid jsem okukoval jen zvenku. V Cruze jsem jel taky a ten se může srovnávat spíš s Octavií, kde pro něj hraje hlavně cena, výbava a silnější motory. Octavie je sice podle mě lepší, ale zase Cruze vychází ve všech konfiguracích výrazně levněji, což by pro mě hrálo hlavní roli.
Zmíněný Fluence Techno Feel na mě působí oproti Rapidu jako ze scifi. Jediný argument pro Rapid je o něco větší a hlavně lépe přístupnější kufr. Ale při srovnání cen nevím jestli je to k smíchu nebo k pláči >😁
Zmíněný Fluence Techno Feel na mě působí oproti Rapidu jako ze scifi. Jediný argument pro Rapid je o něco větší a hlavně lépe přístupnější kufr. Ale při srovnání cen nevím jestli je to k smíchu nebo k pláči >😁
teda někteří.Ceny na h......,ale slyšel jsem,že na Vánoce mají Rapid rapidně slevnit >😒]
To snad není možné; bude toto skryté PR každý den až do konce světa?
Vážená redakční parto,slovy klasika k vám volám: škodováci celého světa polibte mi .rdel ! ! :no: :no: :no:
Vážená redakční parto,slovy klasika k vám volám: škodováci celého světa polibte mi .rdel ! ! :no: :no: :no:
Jo to by šlo, ale ...... CZ je montovna Evropy a musíme "své" montovny chránit před nepřítelem zvaným nezaměstnanost. Kolik pracuje v montovnách lidí? Asi 25 000. Docela dost, ale málo na to, aby něco ovlivnili. Kdyby se těch 25 000 lidí sebralo a uklidili bordel kolem silnic, tak udělají lépe :-!
Pred týždňom som mal možnosť si obhliadnúť tento "zázrak", "etalón" , "fenomén" ...
Po vstupe do showroomu sa mi naskytol , musím povedať celkom pekný pohľad , auto vyzerá celkom slušne s celkom peknými detailmi.
Po nasadnutí a zabúchnutí dverí som zistil že interiér je asi najväčšou slabinou Škodovky
Pár drobností ktoré mi vadili
-Madlo na dverách mi búchalo do nohy
-Stredový panel sa zúžil :yes: :yes: , ale aj tak by na okraj mohli dať niečo mäkké o čo sa moje koleno môže oprieť
-Mohli urobiť trošku dlhšie koľajničky , lebo miesta je vzadu dostatok ale také hovädo ako som ja >😁 si musí dať sedadlo úplne dozadu aby sa tam "pohodlne" usadil
-Pedále , pre krpatého Vawerku je to vpoho , ale pre moje 47-čky tam miesta na rozdávanie nie je , takže pridávam plyn a brzdím zároveň+ plynový pedál je posunutý až niekam za stredový panel a musím chodiť 2 roky na gymnastiku aby som mohol pridávať plyn
-Stredová opierka , keď je sklopená tak nie je možné použiť ručnú brzdu :no😒br />
Po jemnom nahliadnutí do "akciového" haha cenníka som sa neudržal a začal som sa na celú predajňu nahlas smiať , otočil som sa a odišiel ..
Proste ten kto vytvára cenníky pre Škodovky je fakt padnutý na hlavu a trebalo by ho vyšetriť ..
Takže suma-sumárum , je to v určitej oblasti zlepšenie , ale stále to má tie muchy , drobnosti ktoré mi vadia ..... 😒
K článku dodám len toľko že je to reklama a keď vidím na titulke rapida tak ma chytá záchvat smiechu ... >😁
Po vstupe do showroomu sa mi naskytol , musím povedať celkom pekný pohľad , auto vyzerá celkom slušne s celkom peknými detailmi.
Po nasadnutí a zabúchnutí dverí som zistil že interiér je asi najväčšou slabinou Škodovky
Pár drobností ktoré mi vadili
-Madlo na dverách mi búchalo do nohy
-Stredový panel sa zúžil :yes: :yes: , ale aj tak by na okraj mohli dať niečo mäkké o čo sa moje koleno môže oprieť
-Mohli urobiť trošku dlhšie koľajničky , lebo miesta je vzadu dostatok ale také hovädo ako som ja >😁 si musí dať sedadlo úplne dozadu aby sa tam "pohodlne" usadil
-Pedále , pre krpatého Vawerku je to vpoho , ale pre moje 47-čky tam miesta na rozdávanie nie je , takže pridávam plyn a brzdím zároveň+ plynový pedál je posunutý až niekam za stredový panel a musím chodiť 2 roky na gymnastiku aby som mohol pridávať plyn
-Stredová opierka , keď je sklopená tak nie je možné použiť ručnú brzdu :no😒br />
Po jemnom nahliadnutí do "akciového" haha cenníka som sa neudržal a začal som sa na celú predajňu nahlas smiať , otočil som sa a odišiel ..
Proste ten kto vytvára cenníky pre Škodovky je fakt padnutý na hlavu a trebalo by ho vyšetriť ..
Takže suma-sumárum , je to v určitej oblasti zlepšenie , ale stále to má tie muchy , drobnosti ktoré mi vadia ..... 😒
K článku dodám len toľko že je to reklama a keď vidím na titulke rapida tak ma chytá záchvat smiechu ... >😁
Tak já jsem o level dál >😁 když vidím servis VW-Škoda, tak se musím smát. Není snad více neznalců a lajdáků v servisu s tímto logem :-!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Stredová opierka je podľa mňa na Rapide dosť tragická ... hlavne je dlhá tak, že sa mne osobne veľmi radiť nedalo ... určite nie pohodlne ....
Ostatné celkom OK - na lowcost v pohode ... at na "detail" ... cenu ...
Ak to porovnám s takým i30, tak ten deklasuje Škodu pri tej istej cene takmer vo všetkom ... špeciálne vo vnútornom priestore ....
A kde by mohol byť Rapid lepší ... silnejší 1,2 TSI či DSG - tak tam je cenou už úplne mimo bežných zákazníkov ....
Ostatné celkom OK - na lowcost v pohode ... at na "detail" ... cenu ...
Ak to porovnám s takým i30, tak ten deklasuje Škodu pri tej istej cene takmer vo všetkom ... špeciálne vo vnútornom priestore ....
A kde by mohol byť Rapid lepší ... silnejší 1,2 TSI či DSG - tak tam je cenou už úplne mimo bežných zákazníkov ....
Jo, stejný problém s řazením sem měl také. Měřím 188cm, takže sedačku dolu a dozadu.. potom se nedá řadit😁 A za mě velký mínus za interier.. vypadá to tam ošklivě plastově...ale přijde mi že tohle je trend i jinych aut koncernu.. Octavia,Superb(II),Passat (B6 highline),Jetta (ale ta mi přišla nejlepší z tohohle).. výplně dveří .. fuj, nelíbí se mi to. U Oktávky(stávající model) lakovaný plast na stříbrno místo hliníku.. Je to muj subjektivní pocit, ale necítím se jak bych řekl comfortable .. ( pro rejpaly, všechny auta znám z vlastní zkušenosti😁 ne jen z obrázku).
:yes: dobry napad ist sa vysmiat do predajne...predajcovia skodoviek budu muset byt asi specialne skoleni,aby dokazali ludi oblbnut a za tie prachy to naozaj predat! 😄
Nevěř tomu. Nedávno jsem byl v obchodním centru Eden v Praze, byla tam vystavena 2 auta, Rapid a Ceed SW, zájem lidí tak 70😁0 ve prospěch Rapida. To nemluvím o tom, že Rapid měl 1.2 TSI 63 kw a Ceed 1.6 GDI, já bych s tímto motorem jednoznačně bral Ceed, ale každý ať si vybere co chce.
To je logické ... i ja by som išiel pozrieť Rapida .. teda som šiel >😁 bol v obchodnom centre ....
Uz aj moj 62rocny tatko (cely zivot jazdil iba na skodovkach) pri kupe auta utekal z predajne skodovky po predlozeni ponuky Fabie s trochu lepsou ako zakladnou vybavou...pricom to bola hned prva a jasna volba. Teda vzdy sa najdu ludia,co si to vedia spocitat. A zajtra bude majitelom Fiesty s omnoho lepsou vybavou a cenou :yes: 😄
KIA nie je česká značka. Keb bola KIA česká a Škoda kórejská, ten záujem by bol presne opačne.
No nie som taký "zákerák" .... Rapid som videl v obchodnocm centre a tak som ho už vyskúšal .... a možno ho i vyhrám, lebo som sa prihlásil na nejakého "tatka", lebo som tam bol náhodou s dvojročnou dcérou .... a keďže "predvádzacia" slečna bola milá a zabavila sa s ňou, tak som Rapid trochu "prelozil" ....
Len dúfam, že ho nevyhrám . 😉 Môj 5 ročný Ceed by som za Rapid nevymenil ....
Len dúfam, že ho nevyhrám . 😉 Môj 5 ročný Ceed by som za Rapid nevymenil ....
Na to bych se ptal já. Nevím jestli ještě pořád bude stát Čechům za tu hromadu peněz dikobraz ve znaku 😄
Za ty peníze Megane, Fluence, C4-ka, Cruze, i30-tka, Ceed, v akci Mazda 3-ka a Auris - auta už téměř od základu s plnohodnotným vzhledem, motorem a výbavou. Když jsem viděl Rapida za 330 udělalo se mi celkem šoufl a když jsem si sednul dovnitř vůbec se to nezlepšilo. Jak je interier úzký přímo bije do očí (a tlačí do obou boků), vzhled palubovky, rádia, ovladačů ventilace, loketní opěrka z autoburzy ... Jediný solidní pohled byl do kufru a na místo pro nohy vzadu. Ale i v tomhle má u některých výše uvedených konkurenci. Za 370 už vypadají Rapidy solidně, ale pořád s 1,2 63 kW což je proti ostatním málo. Já nevím podle mě bude muset jít dolů, ikdyž v ČR člověk nikdy neví 😄
Za ty peníze Megane, Fluence, C4-ka, Cruze, i30-tka, Ceed, v akci Mazda 3-ka a Auris - auta už téměř od základu s plnohodnotným vzhledem, motorem a výbavou. Když jsem viděl Rapida za 330 udělalo se mi celkem šoufl a když jsem si sednul dovnitř vůbec se to nezlepšilo. Jak je interier úzký přímo bije do očí (a tlačí do obou boků), vzhled palubovky, rádia, ovladačů ventilace, loketní opěrka z autoburzy ... Jediný solidní pohled byl do kufru a na místo pro nohy vzadu. Ale i v tomhle má u některých výše uvedených konkurenci. Za 370 už vypadají Rapidy solidně, ale pořád s 1,2 63 kW což je proti ostatním málo. Já nevím podle mě bude muset jít dolů, ikdyž v ČR člověk nikdy neví 😄
tak driv nebo pozdeji to prijit muselo, ze si i cesi nauci kupovat neco jineho nez skodne. ja jsem si soukrome tohle pravidlo udelal jiz v dobe Fava a Feld, kdy jsem prosadil misto tehdejsiho hitu Felicie 1.3 MPI Fiestu 1.3 se 16 ventily a nikdo toho nikdy nelitoval..., ten motor byl o 10 svetelnych let vepredu oproti tomu bazmeku ve Skodovce, jizdni vlastnosti taky nebe a dudy, jedine co bylo ve Skodovce lepsi byl jen ten kufr...
no zrovna motor 1.3MPI ve Felicii je sice z pravěku,ale nemá se na něm co posrat,minimum elektriky a je primitivní.Třeba co tady jezdí ty staré Fiesty,tak jim v tom klepe jak v šicích strojích.
No a i tak to trvalo servisům (autorizáky i několik "odbornílů" na škodovky) než přišli na to proč maželky felda startovala jen za jízdy. Na místě točila motorem jak divoká, ale nechytla. Tak se muselo startovat se zařazenou 1 a na startér se rozjet >😁 No docela úlet. Pravdou ale je , že zrovna tenhle konkrétní kousek šlapal jak z praku (ofiko policií ČR naměřeno 193km/h-pokuta neudělena-nevěřili, že to 1,3 může takle rozjet) Podělat se tam mohlo a také se podělalo dost věcí. Namátkou cívka, škrtící klapka, uhlíky altrenátoru(které mimochodem z druhovýroby stály 2x tolik co originál na Mitsubishi), diodovej můstek, či co to bylo, co manželce kleklo na Nuseláku ;-\ . Ale jo, sloužila dobře, jen občas měla svý vrtochy >😒]
Felda 1.3 193km/h >😁 >😁 >😁 A teď tu o červené karkulce, ta je taky dobrá.
Čekal jsem, kdy tohle někdo napíše :-! Sám bych to taky nikomu nevěřil, ale osobně jsem s ní jel hodně přez 180km/h. Až to tehdy nevydlžela LZ pneu a vyrobilo to z ní slušnou šišku(povolil kord) Musí se ale nechat, že jako posluchač jsi nenáročný, s červenou karkulkou by mě i moje děti poslaly do háje, že je moc ohraná >😒]
Teď jsi tomu pomohl.Tohle už je fakt no comment.
Vysvětli, nějak nerozumím tvým myšlenkvým pochodům. Ani se ti nedivím, že tomu nevěříš-sám bych to druhému nevěřil, leč jsem tou feldou rok jezdil, než šla z domu. Uznávám, že to není felicií běžně dosahovaná hodnota, ale již ve více autech jsem zažil v max. výrazně vyšší, než výrobcem udávanou. Co si budem povídat. Když to dá zpřevodování motoru, tak se k 180-190 doastne skoro každé auto. Pro doplnění info. Naměřeno to bylo na místě, kde před dostavbou končila dálnice na Ústí n. Labem. Tož tak 😉
Už tu chýba len zľavový kupón na Rapida...
Platí do vypredania, maximálne jeden Rapid na dve osoby s kupónom.
A nezabudnite, že ho máte od Auto.cz!
Platí do vypredania, maximálne jeden Rapid na dve osoby s kupónom.
A nezabudnite, že ho máte od Auto.cz!
Tak v HU byla na auta vždy ještě speciální daň při přihlašení a ta když se odpočítala, tak něketrá auta vycházela velice slušně.Nevím jak je to teď, ale bylo to tak.Kdo ví ať napiše. 😄
Já chápu, že Rapid bude pro trh ČR jistě stěžejní, ale to co tady předvádíte by se mohlo nazvat 1000 a + jeden článek o Rapidu. Prosil bych rozsáhlý test a porovnání, jak jezdí 1,2 MPI bez klimatizace, s manuální klimatizací a s automatickou klimatizací. Myslím, že tím ušetříte spoustu bezesných nocí a okousaných tužek(nehtů).
Tak se všemi klimatizacemi to jezdí, dopřédu i dozádu.Stačí? >😁 A všude dojedeš. >😒]
Nevím jak kolega roman91, ale já nemám sny o tom, jak na auto.cz srovnávají manuální a automatickou klimatizaci. Určitě by stejně jen napsali, že u manuálu musíte točit kolečkem a automatiky ne. A pak by určitě ještě napsali, že na vás auto. klimatizace příjemně svítí, protože má obrazovku! O zbytek zábavy by se postaraly bulvární žvásty Lukáše Vaverky.
Jeden Rapid do kazde rodiny: [odkaz] >😒]
Raději bych se obrátil na konkurenci. 😄 At už na koncerv VW ale škodovku bych si nekoupil.
Co by si kupil za 16000, rapid, alebo ceed, pricom ten ceed ma vyssiu vybavu, lepsie materialy, lepsi motor....
maTooB narážal na Elysee a 301, to sú autá veľkosťou a zameraním (lowend) konkurenciou pre Rapida. Ale cenovo sa Rapid môže porovnávať skôr s "plnohodnotnými autami nižšej strednej čiže 308 a C4. A tu je probém, nakoľko tieto autá za svoju cenu už aj niečo ponúkajú (výbava, materiály, záruky) kdežto Rapid je vedľa nich jasná predražená socka...