Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Rapid: Prodej na indickém trhu zahájen (oficiální videa, nové foto)

Indové vybírají ze dvou motorů, dvou převodovek, tří stupňů výbav a pěti barevných odstínů.
Zpět na článek
16. 11. 2011 23:00
16. 11. 2011 23:10
17. 11. 2011 11:31
16. 11. 2011 23:38
17. 11. 2011 11:41
17. 11. 2011 11:31
17. 11. 2011 11:33
17. 11. 2011 11:33
17. 11. 2011 10:11
17. 11. 2011 12:03
17. 11. 2011 16:34
neregistrovaný "Raďasator"
16. 11. 2011 23:29
17. 11. 2011 00:44
17. 11. 2011 01:01
17. 11. 2011 14:22
17. 11. 2011 10:20
17. 11. 2011 12:33
18. 11. 2011 08:14
17. 11. 2011 08:09
17. 11. 2011 08:37
17. 11. 2011 11:55
17. 11. 2011 12:37
17. 11. 2011 12:44
17. 11. 2011 12:46
17. 11. 2011 13:06
17. 11. 2011 13:26
17. 11. 2011 13:12
17. 11. 2011 13:30
17. 11. 2011 13:35
17. 11. 2011 13:47
17. 11. 2011 14:44
17. 11. 2011 14:36
17. 11. 2011 09:21
17. 11. 2011 13:29
17. 11. 2011 13:45
17. 11. 2011 14:21
17. 11. 2011 14:26
17. 11. 2011 14:38
17. 11. 2011 14:53
17. 11. 2011 15:33
17. 11. 2011 15:38
17. 11. 2011 17:06
17. 11. 2011 18:19
17. 11. 2011 20:43
17. 11. 2011 21:39
17. 11. 2011 16:06
17. 11. 2011 17:08
17. 11. 2011 17:39
17. 11. 2011 15:03
17. 11. 2011 18:07
17. 11. 2011 14:45
17. 11. 2011 15:05
17. 11. 2011 16:50
17. 11. 2011 17:42
17. 11. 2011 20:03
17. 11. 2011 20:42
17. 11. 2011 22:44
18. 11. 2011 20:42
16. 11. 2011 23:00
KOBRA 11
Tak co, slintáš, viď? Počítám, že [odkaz] plakáti začnou zítra hromadně tapetovat...

Je prostě neuvěřitelné, jakou jiskru dokáže Škoda na platformě malého vozu vykřesat . A s tímto vědomím, s o to větším očekáváním můžeme vyhlížet Rapida evropského. No, vkrádá se logická myšlénka - Škoda je ta, která světu určuje design. A proč ne? Zapomeň nyní na všechny ty odkloněné charaktery, na všechny ty jurodivé kapitalisty s privatizační nudlí nízko u pasu, a soustřeď se na elity, na tu vrstvu, kterou tenhle národ uměl rodit... Jistě, suď nikoliv podle sebe, nýbrž výhradně podle těch... nejlepších.

Buďme hrdí na naši Škodu, na značku, kterou zná celý svět. Kdopak asi tak zná tebe?..

Dnes velmi upřímně - BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
16
16. 11. 2011 23:10
Re: KOBRA 11
ty by jsi mohl být básník :-) ale to že by Škodovka určovala design tak s tim nesouhlasím >:-[]
17. 11. 2011 11:31
Re: KOBRA 11
:-) Nevadí, časem nepochybně souhlasit budeš.
Avatar - Ronault.
16. 11. 2011 23:38
Re: KOBRA 11
"odkloněné charaktery" >:D :yes: Tak to mě rozesmálo, koukám, že pojem "odklonit" se nadobro v češtině opět uchytí >:D
Avatar - Well-being
17. 11. 2011 00:46
Re: Re:Hovnivál
Škodovka nejen že neurčuje design, ale navíc ani není naše, jak se domnívá básník ...
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 01:00
Re: Re:Hovnivál
Sice nevím proč reaguješ na mne, ale co je vlastně naše?
Avatar - Well-being
17. 11. 2011 09:02
Re: Re:Hovnivál
Reaguji na Hovnivála, reakce však byla odkloněna ;-)
17. 11. 2011 11:41
Re: Re:Hovnivál
A jak třeba vnímáš Aston Martin nebo Lamborghini? Srovnej si ten dokonalej brajgl v hlavě. Jedna věc je struktura akcionářů, o níž, pokud bychom vzali do úvahy například akcie na majitele, nemusíš vědět vůbec nic, a druhá věc je tradice, historická příslušnost značky k danému národu, resp. státu. Nebo ty snad když piješ plzeňskou dvanáctku, chválíš jak dobře to ti jihoafričani umí uvařit?
17. 11. 2011 01:59
Re: Re:Hovnivál
Váš komentář,pane,páchne blbostí,zejména věta:"Škoda je ta,která světu určuje dising....."to je vskutku povedené a pochopitelně nemohu opomenout Vaši "rádoby filosofickou" myšlenku:"Jistě ,sud nikoliv podle sebe,nýbrž výhradně podle těch...nejlepších......".zkuste si po sobě občas něco přečísti,je dosti možné že budete překvapen a snad Vám to dá duvod k zamyšlení se nad sebou samým...ona zdravá sebeduvěra,vytvořená na základě léty praxe je samozřejmě pro daného jedince vítaným přínosem(a to platí v každém oboru i směru),ovšem nesmí spadnout na uroven samolibosti,arogance a egoismu....což je,prominte mi mou upřímnost Váš případ.
17. 11. 2011 11:33
Re: Re:Hovnivál
Přesně kvůlivá takovým "disingům" jako seš ty, made, píši nahoře tento druh příspěvků. Tedy speciálně pro tebe rekapituluji: Suď vždy nikoliv podle sebe, ale výhradně podle těch nejlepších. Odvážné, avšak objektivně... nevyhnutelné.
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2011 08:20
Re: Re:Hovnivál
ty si riadny maskot

>:D mat tvoju logiku zaleziem pod zem >:D
Avatar - Starfighter
17. 11. 2011 08:45
Re: Re:Hovnivál
Bohužel, ty jsi se svojí vylezl >:-[]
17. 11. 2011 12:03
Re: Re:Hovnivál
na primou otazku, prima odpoved: me zna, nastesti, moje domovnice (mj.)! ale zvlast v sobotu k ranu, je to mnohem lepsi, nez si tykat s winterkornem...!
neregistrovaný "Raďasator"
17. 11. 2011 16:34
Re: Re:Hovnivál
Dnes velmi vyjimecne - souhlasim >:-[]
je to pekny auto
16. 11. 2011 23:29
Kvalita PHM
Já jsem zvědav, jak si TDI poradí s kvalitou nafty na tamním trhu. MPI bude OK.
Rozbalit vlákno
8
17. 11. 2011 00:44
Re: Kvalita PHM
No prave naopak,

je tam velmi horke a suche podnebi a nekvalitni benzin.

Pozn. indove meri spotrebu ne na 100 ale na 1 kilometr
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 01:01
Re: Kvalita PHM
Tak jako to dělá spousta jiných anglosaských států nebo států, kde měla anglie vliv.
Avatar - WinDiesel
17. 11. 2011 08:09
Re: Kvalita PHM
V UK a USA se měří spotřeba dojezdem na v mílích 1 galon. Určitě to ale není spotřeba na 1 km.
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 14:22
Re: Kvalita PHM
A jo, vidíš, nechal jsem se v nočních hodináš unést.
Avatar - WinDiesel
17. 11. 2011 08:12
Re: Kvalita PHM
1,6 TDI je stavěno již delší dobu na tzv "world fuel" - na rozdíl od dřívějška cíleně vstřikovací systémy testují ne na průměrné evropské palivo, ale mixují palivo, které se dá očekávat v reálu a které je/bude podstataně horší.
Takže žádný problém.
17. 11. 2011 10:20
Re: Kvalita PHM
Je pravděpodobné, že TDI pro indický trh bude jiné než pro evropský trh. Třeba takový filtr pevných částic je tam zbytečný, když tam teprve nedávno zavedli normu na úrovni evropské Euro III. Klidně ten motor může mít čerpadlo s nižšími vstřikovacími tlaky, "obyčejnější" vstřikovače atd.
MPI je kupodivu 1,6 16V - takový se v Evropě v posledních letech vůbec neprodával, asi to bude zjednodušená verze 1,6 FSI.
17. 11. 2011 12:33
Re: Kvalita PHM
Tomu bych věřil, protože vstřikovač CR je vstřikovač CR... Myslím, že pokud ten motor je označen 1,6TDI bude s tím evropským stejný tak akorát objem >:D
MPI není FSI. MPI je nepřímý vstřik, FSI přímý. 1,6 MPI je "stará dobrá 16V" v poslední verzi se 77 kW.
18. 11. 2011 08:14
Re: Kvalita PHM
Tím "zjednodušený" jsem měl na mysli právě to, že mu chybí přímý vstřik. Ten 1,6 16V se vlastně prodával (moc se ho ale neprodalo) ve Fabii a Roomsteru, na to jsem úplně zapomněl.
17. 11. 2011 07:41
5 door Citigo a Octavia III
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2011 08:09
Neuvěřitelné
Neuvěřitelné, sledujte tu designovou dokonalost modelu Škoda auto a VW. Jak píše GTI, jsem celý vlhký z toho, že škoda udává designový směr, automobilky jako Alfa Romeo, Ferrari, BMW atd. tiše jen kopírují designové prvky škodovek. Jak užasné. Škoda že Renault Thalia, který je na trhu už nějakej ten rok dokázal okopírovat záď nového Rapida, který ještě ani nebyl na papíře.

Jedná se o dokonalý designérský počin, kde každý. kdo rozumí vozum, musí říct jedinné BRAVO ŠKODA, BRAVO ( to vše Sarkasmus, hlavně pro GTI, aby zbytečně neonanoval )
Rozbalit vlákno
20
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2011 08:23
Re: Neuvěřitelné
GTI je miestny saso, vlastne to je taky trtko ;-) ktoreho si netreba vsimat on sa zhovadi ja sam
so svojim golfom v zadku
17. 11. 2011 08:37
Re: Neuvěřitelné
Dobře, to chápu. Každej přece máme rád nějakou automobilku, každá má své pro a proti ale psát tu takovýhle bláboly jaké píš GTI, to snad není možný. On lže i sám sobě ten chlapec >:D
17. 11. 2011 17:03
Re: Neuvěřitelné
Od tebe to holt sedne >:D >:D
17. 11. 2011 11:55
Re: Neuvěřitelné
Nějak se ti to pomotalo pod čepicí. Škoda udává směr designu (je to na počátku této éry) v kvalitativní třídě - mainstream, tedy nikoliv, že by snad Ferrari přejímalo designové prvky z Fabie, nemusíš se bát, plakát nech stále viset.

Doma ti ale měli už dávno říci, že se vždy najdou ti, co se vezou a ti co jsou předvojem. No a naše krásná Škoda se postupně stává designovým předvojem mainstreamu. Po dvaceti letech tvrdé dřiny je to slušnej výkon, ne? Vezmi si například, kde je (nejen s) designem dnes taková Alfa Romeo. Píši slušně, takže si to domysli... Ostatně byla to například Fabia 2, která získala ocenění za design v řadě evropských klání. O kvalitě CITIho (uznávám, je to produkt intenzivní koncernové spolupráce) netřeba v kontextu třídy diskutovat, jasné eso. Superba jsi asi viděl, je to prakticky dnes nejkrásnější střední mainstream. Náznak eurorapida znáš asi také, před tím se třese už dnes konkurence napříč celou Evropou. No, a kdybys chtěl příklad z nejzřetelnějších, porovnej si Fabii 2 :yes: s Grande Punto... >:D Fabia je dodnes nejprogresivnější karoserie třídy, punto vedle ní vypadá jak pinokio po nasazení prednizonu... Můžeme pokračovat - YETI :yes: :yes: dodnes ač už na generační hraně Octavia... Jo jo, Škoda jede :yes:

BRAVO ŠKODA :yes:
17. 11. 2011 12:37
Re: Neuvěřitelné
Ano GTI, jistě, Škoda udává směr designu. Chápu. Jsem si vždy říkal, že třeba Alfa Romeo Giulietta, BMW 1 a další vypadají vedle Fabie poněkud nudně a ošklivě >:D Jsi hrozně najivní, toto nemuže říct ani lajk. Sundej si ty ružové brýle. To samé Superb vs BMW 5, Superb vs Alfa Romeo 159, Superb vs Audi A6 a podobně. Jistě, škoda je o třídu jinde >:D
17. 11. 2011 12:44
Re: Neuvěřitelné
GTI, jen pro porovnání, zajímá mne, jak moc jsi zaslepen a budeš tvrdit něco o designovém směru škody [odkaz]
17. 11. 2011 12:46
Re: Neuvěřitelné
Asi máš nějaký problém se čtením. Píši, že Škoda (logicky) ten směr udává v rámci své kvalitativníí třídy, tedy jde o - mainstream, nikoliv o prémiový segment. Ty zmiňuješ BMW, to je přece prémie, mainstream je Škoda, Fiat, Renault, Ford. Tos nevěděl?

Jak tě tak čtu, ty máš dokonalej brajgl i ve třídách velikostních, srovnáváš BMW5 a Superba, do toho zamotáš vedle A6 i Alfu 159 :-) Nejsi opilý?
17. 11. 2011 13:06
Re: Neuvěřitelné
Nemám problém se čtením. Stále jsem nedostal odpoveď na toto: [odkaz] Stejná třída, přibližně stejné ceny. Dále porovnání stejné třídy Octavia vs Alfa Romeo 159 a podobně.

A diskutovat s někým, kdo si nechá vymejt mozek médii, reklamou a propagací a s někým, kdo bude pořád tvrdit, že tráva je modrá, že Řecko je ekonomicky nejsilnější stát a podobně nemá smysl.

Nehledě na to, proč neporovnávat Škodu s prémií, když škoda cenově té prémie skoro dosahuje. Nepočítám základní výbavu, která se u škody = 0.

Když je to teda designový orgasmus, tak proč Fábia je kopie Swiftu, proč rapid pro evropu má záď okopírovanou z Thalie a podobně? To by mě velice zajímalo :-)
17. 11. 2011 13:26
Re: Neuvěřitelné
Ty chceš (pravděpodobně) regulerně diskutovat na zdejších stránkách a přitom Giuliettu a Fabii řadíš do stejné třídy :-) dále řadíš do stejné třídy 159 a Octavii :-) Děláš si legraci? Pokud ano, beru to, ale jako vážně myšlenou diskusi to prosím zkoušej v jiném patru, snad až... ve sklepě.

Snad jen... tvé tvrzení, že Škoda dosahuje cenově na prémiovou produkci... to pouze dokresluje tvůj vskutku "neomezený" rozhled 8-s >:D

Na design se pokus podívat otevřenejma vočima. Vezmi si například Octavii a tu porovnej s danou konkurencí (bojím se ti dávat příklady, abych ti neudělal v hlavě ještě větší guláš, než máš), pokud najdeš auto designově v dané kvalitativní a velikostní třídě povedenější, napiš ho sem.

EURAPID bude za pár měsíců doslovnou designovou (kvalitativně-třídní) peckou, esem, Rapid bude jakýmsi předobrazem budoucího designu, který v předmětné třídě bude určovat styl a samozřejmě směr, za nímž půjdou ostatní velcí i menší hráči. A právě v tom tkví ten škodovácký designový předvoj. Tohle platí samozřejmě i ve středním mainstreamu v případě Superba, a aktuálně samozřejmě v miniautech s CITIm.
Avatar - jazva
17. 11. 2011 14:59
Re: Neuvěřitelné
Málokedy s GTi súhlasím, ale máš neskutočný brajgel v triedach a miešaš hrušky s jablkami. Doštuduj si rozdelenie tried, doštuduj si aj cenníky. 8-s
17. 11. 2011 15:37
Re: Neuvěřitelné
Tak tim odkazem ses ale dost slusne odstrelil, gratuluji >:D >:D >:D
17. 11. 2011 13:12
Re: Neuvěřitelné
Fabia 2 vs. Grande Punto... To uz snad ani nemuzes myslet vazne, ano vzhledove nesrovnatelne auta. Grande Punto bylo jedno z nejkrasnejsich aut ve tride, zato Fabia... no nemam slov. Yeti to same. Design krabice. S ASX nebo Qashqai-em neporovnatelne.

Otevri uz oci GTI... Nevnucuj porad ostatnim svuj subjektivni nazor.
17. 11. 2011 13:30
Re: Neuvěřitelné
Samozřejmě, že to myslím vážně. Fabia je designem, jeho kvalitou, hodnotou o řád výše než Grande Punto. Fabia je geniálně nakonfigurovaná, ve výrazu neuvěřitelně progresivní, a byla to ona, kdo definovala styl své třídy pro období přelomu prvního a druhého desetiletí tohoto století. Není jiný vůz ve třídě, který bys mohl nad Fabii nadřadit. A ještě něco, nezapomínej, že Fabia se blíží na hranu své generační obměny. Úžasný vůz.
17. 11. 2011 13:35
Re: Neuvěřitelné
Aha aha... Fabia 2 definovala styl tridy? Zajimave, ze se nikdo jiny toho stylu nedrzi. Az na Suzuki Swift, ktery se tohoto stylu zacal drzet uz tri roky pred Fabii.
17. 11. 2011 13:47
Re: Neuvěřitelné
Musíš počkat na náběh nových modelů od konkurence.
17. 11. 2011 14:44
Re: Neuvěřitelné
Uz to vidim, dalsi generace vsech malych aut budou vsechno uzke a vysoke krabice >:D
18. 11. 2011 20:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - chlapecx
17. 11. 2011 14:23
Re: Neuvěřitelné
tojo,mnjen sis GTI nějak nevšiml, že i to GITIGO je širši jak fabie, když sme u tý progresivní kastle :-))) >:-[] >:D
17. 11. 2011 14:36
Re: Neuvěřitelné
Pokud progresivnost karoserie spatřuješ v její šířce, napiš ježíškovi o slovník cizích slov.
18. 11. 2011 20:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
17. 11. 2011 09:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2011 09:25
konečne vyvažena fabiaa
škoda že to je tak jak to je a je to len prezlečene polo sedan ,inak sa predok z fabie hodi na tu karoseriu...mna by zaujimala len kvalita interieru či je to ta spravna škodovacka kvalita...a tie farby plastov sa mi nelubia
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ham.
17. 11. 2011 10:07
Re: konečne vyvažena fabiaa
Tak ono asi nejde o to aby se to líbilo tady nám v Evropě, ale aby se to líbilo Indošům. Když se podívám co se tam prodává za skvosty tak po tomto musí oblíznout všech deset.
Avatar - petrumr
17. 11. 2011 10:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 11. 2011 10:23
Re: konečne vyvažena fabiaa
fabia 2 po fl
Avatar - petrumr
17. 11. 2011 10:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 11. 2011 11:07
Re: konečne vyvažena fabiaa
počuj ty si nejaky mudry čo?? [odkaz] vs [odkaz]
Avatar - petrumr
17. 11. 2011 11:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 11. 2011 11:21
Re: konečne vyvažena fabiaa
zaujimava logika takže rapid je na baze pola to je širšie tak aj ked do najmenšich detailou su svetla,maska a naraznik zhodne,čiže ako celok vypada z predu ako fabia 2 po facelifte je to niečo uplne ine lebo su tam ine rozmery?????spravim male auto a urobim uplne rovnake auto v rozmeroch nižšej strednej tak to bude podla teba ine auto?? nechapem tvoju logiku kamarad snad len ti nevidiš že predok je prevzaty ...nikde som nenapisal ,že to je fabia napisal som že to ma čumak z fabie...
Avatar - petrumr
17. 11. 2011 11:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 14:25
Re: konečne vyvažena fabiaa
Všude.
17. 11. 2011 15:13
Re: konečne vyvažena fabiaa
Pozor! Nejedna se o polo, ale o vento, coz je sedan, ktery by prirazoval k polu pouze naprosty hlupak, slepec a zabednenec.
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 16:07
Re: konečne vyvažena fabiaa
A ještě by bylo dobré odlišit evropské a neevropské polo, což? ;-)
Avatar - petrumr
17. 11. 2011 18:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 11. 2011 18:27
Re: konečne vyvažena fabiaa
>:D >:D >:D >:D
18. 11. 2011 10:02
Re: konečne vyvažena fabiaa
vento čo je vlastne polo sedan ...kedže je to na platforme na dizajne sučasnej generacie pola ,da sa povedať že je to polo sedan...tolko k tomu zabednencovy,slepcovy a hlupakovy treba brať veci tak jak su vento je polo
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2011 11:26
Dorazí i do Čechozemě?
Poskládaný z kousků přesně ve stylu: co koncern dal. Pro Indii mistrovský tah, ovšem co pro Evropu? Zatímco Superb či Octavia vcelku úspěšně maskují kompromisy a nejen Češi to Škodě "žerou" i s naviákem, zde už je to hodně vidět.
Opravdu tohle bude evropský Rapid, nástupce legendární Octavie 1 Tour? Kéž by...NE.

Opět nevidím jediný důvod, proč volit Škodu místo dotaženého a vzhledově zcela čistého Pola/Venta.
Rozbalit vlákno
5
17. 11. 2011 14:29
Re: Dorazí i do Čechozemě?
skorej z kousku co koncernu ostalo pre východ...
17. 11. 2011 14:59
Re: Dorazí i do Čechozemě?
Udivuje me, ze to nekdo jeste nepochopil. Tohle neni evropsky rapid, ale ten indicky. Evropa dostane uplne jine auto vychazejici ze studie MissionL.
17. 11. 2011 15:12
Re: Dorazí i do Čechozemě?
neni to tak viac menej len tajne zelanie skodovkarov? Preco, ked Skoda ma hrat len druhe husle po VW...aby proste nekonkurovali na zapade Passatu a Golfu...takyto Rapid by bol tu akurat...trochu upraveny pre standardy EU...ale v podobnej podobe,maska alá Citi k tomu.
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2011 15:16
Re: Dorazí i do Čechozemě?
Nevím, co jsem nepochopil. Jsou dvě varianty - buď zcela jiná Škoda na základě MissionL nebo tento indický koráb.

Nevím na druhou stranu, proč by se Škoda obtěžovala vývojem nového vozu, když ten indický by plnil účel zcela shodně. Stačilo by poupravit pro potřeby Evropy - jiný interiér, motory a je hotovo.

Jestli už znáš rozhodnutí Škody, kterou cestou se vydá, OK. Já si počkám až na výsledek.
17. 11. 2011 15:18
Re: Dorazí i do Čechozemě?
To rozhodnuti je zname, oficialne prohlasene a hotove.
Avatar - Guttalax
17. 11. 2011 13:29
...
:-) Slušné auto ,za slušné peníze. Mustr pro mnohé automobilky. :-!
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2011 13:45
BOUCHÁNÍ
Je to v podstatě jednoduché, máš voči ne, tak se pozorně dívej - takhle to bouchá Škoda pro Indii - [odkaz] :yes: :yes:

No a takhle to bouchá například Renault pro Evropu - [odkaz]
Rozbalit vlákno
16
17. 11. 2011 14:19
Re: BOUCHÁNÍ
Krasne fotky,obe! A Thalia za polovicnu cenu,ale v porovnani s indickym autom Skoda...u nas imho bude ešte drahsie... :-)

BRAVO GTI >:D
17. 11. 2011 14:21
Re: BOUCHÁNÍ
Nevim co máš ty, ale já mám teda oči.

jinak no coment , promo fotka vs, obyčejná někde venku.
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 14:26
Re: BOUCHÁNÍ
Bílá Thalii docela sekne, koukám, že máš vkus! A jak se s tím jezdí, spokojený? >:-[] >:-[]
17. 11. 2011 14:38
Re: BOUCHÁNÍ
Thalii nesekne barvá žádná, chyba ovšem není v... barvě >:D
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 14:53
Re: BOUCHÁNÍ
Tak já ti chci pohválit tvé nové auto, klidně bych ho s tebou i zapil a ty na mě takhle?! >:-[] >:D

PS: Náhodou za ty peníze je to slušné, hlavně proti minulé generaci i koukatelné. V příští generaci to třeba bude už vypadat i elegantně >:D
17. 11. 2011 15:33
Re: BOUCHÁNÍ
No mozna pokud to zakopes 10 metru pod zem... Ale pro kauflandaky je to kauf :-)

Ted jsem na to slysel v radiu reklamu - prej 110 tisic za funglovku!

Muze mi nekdo vysvetlit, proc se jeste vubec prodavaji ojetiny?!
17. 11. 2011 15:38
Re: BOUCHÁNÍ
Protoze 110 to stoji pri pouziti renault finance. Jinak ojetina je naprosto legitimni formou ziskani auta. Predstava, ze je kazde bazarove auto stocena bouracka je asi tak stejne usmevna, jako ze to z rajchu dotazeny bawo bylo v zimne nejety a po starym panovi.
17. 11. 2011 17:06
Re: BOUCHÁNÍ
Jasne.
O co je lepsi koupit olitanou herku za 110 na lizacku, nebo koupit funglovku za 110 na lizacku?
Umis mi odpovedet na tohle:
Proc se asi majitel zbavi sveho auta a da ho do bazaru?
17. 11. 2011 18:19
Re: BOUCHÁNÍ
Zalezi co to bude za auto. A duvod, proc se majitel zbavil sveho auta muze byt ten, ze potreboval vetsi, nebo tak neco. Kazdy neprodava auto, protoze ho ukradl, nebo s nim spadl do more.
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 20:43
Re: BOUCHÁNÍ
Ale proto, že s ním najel nějaké kilometry. Nové auto je nové auto, nové oblečení není oblečení ze sekáče.
17. 11. 2011 21:39
Re: BOUCHÁNÍ
Presne tak, ale u takhle levnych aut je ojetina porad zajimavou volbou. Kolem tech 160 tisic (cena thalie) se daji sehnat slusna vozidla. Samozrejme clovek nesmi chtit auto o nekolik trid vyse, nez je ta thalie, ale zanovni fabie, nebo octavka s 50-70 tis mi prijdou jako zajimave alternativy.
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 16:06
Re: BOUCHÁNÍ
Však nikdo netvrdí, že tohle je auto pro horních 10 tisíc ;-)
Pro člověka, který udělá ročně třeba 8-10t a potřebuje fakt jen spolehlivě dojet do Kauflandu a chápe výhody toho, že má auto záruku, je to více jak postihující.
Ta cena je s financováním přes R.finance.
17. 11. 2011 17:08
Re: BOUCHÁNÍ
Jasne, vzdyt to pisu :-)
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 17:39
Re: BOUCHÁNÍ
Když jsem ten příspěvek odeslal, tak jsem si řekl, že jsem to psal asi zbytečně, když totéž píšeš, ale bylo už pozdě. >:-[] >:D
17. 11. 2011 15:03
Re: BOUCHÁNÍ
Normalne me fotka te thalie rozesmala, za to ti dekuju. Jinak je opravdu trochu necestne a nesportovni srovnavat render a fotku z pokusu o sportovni jizdu. On ten rapid z nekterejch uhlu taky nic moc, teda : [odkaz]
17. 11. 2011 18:07
Re: BOUCHÁNÍ
Nemám s tím snímkem problém. Je to fakt povedený vůz.
17. 11. 2011 14:45
bezpečnost
Ono to má v prvních 2 výbavách pouze airbag řidiče? A nejvyšší palba má 2 přední airbagy. Takový auto by sem nesmělo. Do Renaultu thalia jdou alespon 2 boční připlatit, nevim jak u nich. Ale jinak je pěkná :yes:
Rozbalit vlákno
8
17. 11. 2011 15:05
Re: bezpečnost
Moje stredoevropska zaprdena predstava o indicke doprave je takova, ze se tam jezdi bez pasu, se stazenymi okny, s kamarady na sedadlech, manzelkami v kufru a stopari na strese, pricemz se tam neustale vyhybas slonum, takze by ty airbagy moc nepomohly.
17. 11. 2011 16:50
Re: bezpečnost
hlavně když vyletíš oknem a dopadneš na slona, tak to tolik nebolí. Teda pokud nemá kly >:-[]
17. 11. 2011 17:18
Re: bezpečnost
V základní výbavě to nemá ani ten pytel řidiče...
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 17:42
Re: bezpečnost
Co to kecáš za nepřístojné lži!
Thalia má v základu všude 2 airbagy, za příplatek 8100 i další dva boční.
Mimo to je v základu i isofix vzadu a tříbodové pásy všude.
17. 11. 2011 20:03
Re: bezpečnost
Mám pocit, že se pohoršuje nad skladbou výbavy indického Rapidu a ne nad Thaliou. Zřejmě má pocit, že ind by místo elektricky ovládaných oken vzadu nebo loketní opěrky v základní výbavě ocenil spíš airbag.
Avatar - Ronault.
17. 11. 2011 20:42
Re: bezpečnost
Vzheledem k tomu, že 100oktanů je spíše prokoncernový diskutér, tak bych to viděl opačně.
17. 11. 2011 22:44
Re: bezpečnost
Koncernů je na světě celá řada..od Francie po asiaty.
Avatar - Katikakus
18. 11. 2011 06:50
Re: bezpečnost
No, taky myslim, ze rec byla o Rapidu...
18. 11. 2011 12:17
treska ala losos, losos ala krab
Tak takhle nějak mi to připadá. Koncern umí krásně jednu věc. Vezme z tohodle modelu (polo) támhle to ,naroubuje na to toto ( fabia ) a dovnitř dá tohleto ( citigo šedo světlý hnus) .Potom to prodává v indii a nebo kdekoliv. Peníze za to budou a bude se to prodávát dobře. Ale prosím nemluvme tady o dizajnu a nemluvme tady o technice. Tohle auto je jen pouhý slepenec i když do místního trhu zapadne dobře a špatné auto to taky nebude.
Rozbalit vlákno
0
18. 11. 2011 20:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
25. 4. 2012 21:34
DESIGNERI SI MOC TEDA NEVYHRALI, docela nuda.
no podle toho co z rapidu indickeho, kdy predni verze pripomina zmodernizovaou fabii a zadni cast je aspon pro me docela katastrofa :-) na trend dnesnich vozu. napriklad kriklavy scifi od kie nebo hyundai design, ktery je hezky, ale rychle se okouka a za tri roky vyjde rychle z mody. audi klasika, ale kdyz sem videl mission L projekt tak ta skoda ma riz, doufam ze nakonec to bude pro evropskou verzi vyhra. docela se tesim. sportovni, mirne agresivni, netypicky, ale nahozen do decentnich linii >:D adios :-) :-!
Rozbalit vlákno
0