Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Superb Combi od 629.900 Kč, výbava se shoduje s liftbackem

Pouhý den po oficiálním spuštění výroby třetí generace Škody Superb Combi zveřejnila mladoboleslavská automobilka základní cenu vozu. Oproti liftbacku si připlatíte rozumných 30.000 Kč.
Zpět na článek
23. 6. 2015 19:51
24. 6. 2015 20:42
23. 6. 2015 22:42
24. 6. 2015 08:05
Avatar - 3_diamanty
23. 6. 2015 09:14
zakladna cena
sa na papieri nezda spatna 630 tisic vyzera rozumne a prijemne ..... lenze sa pozrime kolko stoji uz silnejsie TSI 1,8 ktore je v ponuke uz len s lepsou vybavou a zistime ze ak nechceme zakladne TSI ale to kusocek silnejsie tak sme zrazu hop ... na cene nejakych 742 tisic ( s automatom uz vyse 800 tisic )... tomu vravim pekny skok... pritom sme sa posunuli len o par kw vyssie.... stejne ale tu 1,8TSI so 180 konikmi a manualom povazujem pre to auto za ideal... aj ked nie cenovy ideal ale skor uzivatelsky ( vykonovy ideal ) ..... ta cena tu mohla byt kusok nizsie ..... ale je dost mozne ze casom ceny padnu..... o nejaku v euroch radovo tisicku .... za rok za dva.... aj rapid siel dole a cenou padli kedysi aj predosle fabie ... uvidime... zakladna cena vazne nevyzera zle... ale ako vravim... ak clovek chce nieco kusok lepsie .... tie cenove rozdiely su uz dost velke ..... az moc.... kusok lepsi superb uz vyjde na 900 000 a to ani clovek nemusi byt moc narocny ...... dnes uz aj nejeden japonec v tejto triede ma nizsie ceny ako "lacna skoda" .... ( mazda 6 )
Rozbalit vlákno
66
Avatar - Ozzman
23. 6. 2015 09:34
Re: zakladna cena
Tady neni o čem, vzít 2.0TDI... Radši motor, než vbavu :-) Co Active chybí? Když to porovnám ceníkově s mým favoritem ve třídě - Mondeem, tak nevidím, kde by Superb cenově byl nějak nadsazený. Passat je bohužel trochu dražší.
23. 6. 2015 09:42
Re: zakladna cena
Souhlas, jediný vhodný motor pro kombi, když už teda Škodovka... Z pohledu pozdějšího prodeje si myslím, že každý raději sáhne po dieselovém motoru se solidním výkonem, než po asistentech, kteří (které?) budou za pět let stejně překonány nějakou novou sofistikovanější technologií...ale o tom Mondeu bych přemýšlel mnohem výrazněji.
Avatar - Ozzman
23. 6. 2015 09:53
Re: zakladna cena
Tak Mondeo se mi líbí moc, už jsem absolvoval několik testovacích jízd ;) Superb jsem ještě naživo neviděl zblízka ( na silnici ano, je krásný). Takže nechci srovnávat, co je lepší. Ale je fakt, že cenově jsou si hodně blízko.
23. 6. 2015 10:01
Re: zakladna cena
Správný přístup. Nejdřív vyzkoušet a pak teprve případně kafrat.
23. 6. 2015 10:03
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
jj
TAK ŘEKNĚME:
Škoda Superb Combi 1.8 TSI Laurin & Klement 132kW = 866.900 CZK
příplatek za automatickou převodovku činí 65.000 CZK
příplatek za 4x4 je 65.000 CZK
+ 15LET*20.000km = 8L/100 = 24.000L/300.000km = 33Kč*24.000 = +800.000 CZK
+ 15let = 10*2.000 olej = 20.000 CZK
+ 15let povinný = 15*3.000 = 50.000 CZK
CELKEM = 866 + 65 + 65 + 800 + 20 + 50 = 1.866.000 + ZDRAŽOVÁNÍ PALIVA

TAKŽE 2 MEGA SOUDRUZI [odkaz] ;)

No a NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍCH [odkaz] 246kW 4X4 za 70.000 € *27Kč = 1.890.000 CZK bezúdržbových s dobíjením už v ceně [odkaz]

TEDA HOŠI, JAKO TAXI [odkaz] [odkaz] SE ŠÁDE V HOLANDSKU JAKO NECHYTÁ ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
23. 6. 2015 10:15
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Počítat umíš. Teď z toho ještě vygeneruj spotřební daň a ostatní nepřímé + nějakou tu zmrzlinu a bagetu a pití na benzínce... a zjistíš, že majitelé takových vozů drží ekonomiku na jakés takés udržitelné úrovni.
Podotýkám, že do Tesly jsem se zamiloval, jednoznačně bomba... ale ještě není ten správný "energetický" čas.
23. 6. 2015 10:22
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
JO TAK EKONOMIKU??
JÁ TI DÁM EKONOMIKU MLÁDENČE [odkaz] [odkaz] [odkaz] HOUBY EKONOMIKU, TO JSOU JEN ROPÁCKÝ ŽVÁSTY SOUDRUHU :-)
MYSLI TROŠKU POKROKOVĚJI [odkaz] ;-) A HLAVNĚ UŽ NEHUL!!
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
23. 6. 2015 10:25
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Tak jo. Díky za rady a za odkazy. A taky za toho mládence. Už mne tak dlouho nikdo neoslovil. Měj hezký den.
Avatar - Ozzman
23. 6. 2015 10:30
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Teda... koukam že BANy redakce dopadly jen na dva uživatele.. škoda, že ne na 3. Vzdyt nikdy nenapíšeš nic rozumného :-)
23. 6. 2015 10:42
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
přemýšlím co napsat u škodovky rozumnýho. hmmmmmmmm
1) UŽ ma panoramatickou prosklenou střechu JAKO má NzN [odkaz] CTRL+C ;-)
2) UŽ MA PNEUMATICKY ADAPTABILNI PODVOZEK JAKO má NzN [odkaz] ;-) ovšem nikoli airmatic méďa-béďa
3) konečně palubní wifi JAKO má NzN [odkaz] ;-) ps: to byla doba
4) ten kufr být větší snad už ani nemohl :-) ps: kolik pytlů cementu že se tam vejde??
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ozzman
23. 6. 2015 10:43
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
No, hele víš co mne zajímá? Jel si vlastně někdy tou Teslou? :D:D
23. 6. 2015 10:50
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
jakou myslíš?
60 NE
85 NE
P85 ANO
P85D ANO
70D NE čeká se objednaná
23. 6. 2015 15:57
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
..a nezabudni si objednat aj "batoh" k autu nech nemusis hladat supercharger-e po cestach a necestach v CZ ;-) [odkaz]
23. 6. 2015 12:00
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
BANy redakce dopadly na lidi jako např Gilgit, kteýmu to ale na rozdíl od jiných individují zde, myslelo a měl přehled.
23. 6. 2015 12:58
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Oslovovat soudruhu, nařknout kdekoho z užívání drog a podsouvat tu dotacemi pokroucenou ekonomiku zřejmě tak neškodí... Asi dobrej voddíl, no ;-)
Avatar - Barrichello
23. 6. 2015 14:38
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Politicky Halík, myslete politicky >:D >:D
23. 6. 2015 18:03
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
;-)
Avatar - Barrichello
23. 6. 2015 14:33
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
>:D >:D >:D >:D

A hlavně všechny urážel, pardon všechny ne abych byl korektní, jen asi 190 lidí >:D >:D >:D >:D

Ale stále žije, a posílá lidem Soukromé vzkazy a pročítá zdejší diskuze. Hahaha :o)
Avatar - Auto-fan
23. 6. 2015 22:01
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Jee tak nejsem sám, komu Gigi píse soukrome vzkazy i ze "záhrobi" >:D >:D
Avatar - Barrichello
23. 6. 2015 22:56
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
>:D >:D >:D
Avatar - rokyta.p
23. 6. 2015 23:25
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
mě to ani nepřekvapuje >:D >:D >:D nejlepší je, že ty zprávy musí být fajně k smíchu >:D >:D >:D
24. 6. 2015 09:03
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
čoveče zajímavý, že mě neurazil ani jednou a to jsem na jeho příspěvky reagoval celkem často. Fakt je že jsem mu nenadával do starý komunistů, slaboduchých jedinců, rusofilů a podobně. Ono platí jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá, takže jestli se o něj holt začal někdo otírat, tak si to logicky nenechal líbit a vpálil mu něco peprnýho zpátky. To se ale není čemu divit. Bohužel v dnešním eurosocialismu dopadl tak, že dostal "demokraticky" ban, aby už nemohl nic psát. To znám velice dobře. Dopadl jsem stejně na Idnes. Holt eurocenzor sám ví nejlíp co máme a nemáme číst >:D
Avatar - Barrichello
24. 6. 2015 13:14
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Zajímavý. Já co sem ho pozoroval, tak většinou začal on urážet všechny jako první. Každej byl šílenec, blázen, slintal atd.
23. 6. 2015 15:56
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Toto je zaujimavy experiment. Odviezol som sa v jednom z tych taxikov v marci. Taxikar hovoril, ze na asi tucte aut uz vymenili battery pack. Uvidime ako na tom budu po piatich rokoch co sa spolahlivosti a servisnych nakladov tyka.
Avatar - Kobler
23. 6. 2015 10:52
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
No pěkně sečteno. Takže vlastně za stejné prachy mám na výběr elektriku a benzín.
No tak co si budem namlouvat... benzín je benzín. (né že bych teda chtěl zrovna superba v kombíku):-D.. ale díky tomu že jsi nám to tak pěkně spočítal aspon víme že se pořád vyplatí beznín.(já to teda věděl už předtím, nebo spíš mi to bylo jedno. Benzín bych si koupil i kdyby stál všechny moje úspory:-D)

P.S. Ale elektrika jako taxík. proč ne. může být. Pokud neřídím, můžu jet i v dízlu >:D
23. 6. 2015 12:25
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Tak pro úplnost ještě povinné pro elektro auta - bez toho nedostanete značka a nemůžete na silnici + cena energie + případně nové baterie po x cyklech (záruka do 8let)+ neznámá v podobě ceny elektřiny stejně jako u benzínu. Těžko předpokládát že jakmile se masově rozšíří bude dobíjení zadarmo.
A nic není bezúdržbové ani koloběžka.
Jen za roční inspekci si Tesla počítá 600 USD (ďle jejich stránek) tj. ca. 13.000Kč *15 = 198000 Kč/15let. Ta bezúdržbovost tedy dost pokulhává.
23. 6. 2015 13:00
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
15 let? Jak dlouho prokazatelně vydrží baterie v Tesle? ;-) . Proč sem motáš 15 let Bereniko? :-)

Nebo-li, vem dva míče a kup si auto, který tě reálně nedoveze dál než 300km...a netop, nepouštěj si rádio nebo nedejbože nezrychluj! :-)
Avatar - Emel
23. 6. 2015 09:43
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Myslím, že bez xenonů a na 16" to moc pěkně vypadat nebude. Beru Ambition jako rozumný základ...

A jinak za mě 1.8TSI MT nebo 2.0TSI AT, kdybych fakt musel šetřit tak 1.4TSI MT Ambition.
Avatar - Ozzman
23. 6. 2015 09:51
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Ty jsi gurmán >:D Upřímě, mne by to stačilo... nebude to taková palba, jako na fotkách, ale co si pamatuji, tak sem Active Superba II. generace jendou prolezal v bazaru a nic zásadního mu nechybělo, z mého pohledu. Jen bych asi časem pořídil hliníky :-)
Avatar - Emel
23. 6. 2015 10:00
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Bojím se, že vizuálně to bude podobný efekt jako u Octavie, kde alu + xenony dělají hodně velký rozdíl.

2.0TDI jo, pokud by to auto mělo najezdi 30+ za rok a hodně po dálnicích. Vem si, že 1.4TSI umí +- stejnou dynamiku...
Avatar - Ozzman
23. 6. 2015 10:13
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
No, to 1.4TSI mne zajímá, já ten motor nikdy vlastně nejel, až na jednu "inkarnaci" v Octavii CNG, kde to byla naprostá mrtvola i oproti 1.2TSI :-) Hlavně proti Mondeu 1.5EB to bude silná konkurence. Když jsem se ptal na Passata s 1.4TSI, prý je skoro nemožné sehnat předváděčku v ČR >:D

I ta Oktávka se dá hezkými koly vyzvednout i z Active na prumernou solidní Octu. V tom vidím hrozné plus, že kola prostě časem dokoupíš, ostatní věci ne :-)
Avatar - Emel
23. 6. 2015 11:36
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
V CNG je 81kW, tady 110kW... a vo tom to je ;-) .

U Octavie je to tak, že xenony jsou tmavé, halogeny stříbrné... a spolu s tmavými xenony přijdou i zatmavené mlhovky, místo těch velkých stříbrných u halogenu.

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ozzman
23. 6. 2015 12:14
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Jo, to přeci vím, proto to neberu jako relevantní srovnání :-)

S těmi xenony máš pravdu, ale i tak to obyčejné Oktávce celkem sluší.
Avatar - white label
23. 6. 2015 15:37
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
S xenony vypadá podstatně lépe i díky dennímu LED svícení, podvědomě dělím Octávky (už na první pohled a z dálky) na "lepší" a na levnější, právě podle toho.
Avatar - grifith
23. 6. 2015 18:04
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Za 25 tisíc můžeš mít bixenony ke každé výbavě kromě Activu. Ale souhlas s tím, že to vzhledu dost pomůže
Avatar - grifith
23. 6. 2015 18:01
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Pokud člověk moc nenajezdí, pak i základní 1,4 je překvapivě velmi dobrou volbou. Zcela dostatečný a vyhovující motor, ani spotřeby se není důvod nijak bát.
Pravda sehnat u nás benzínový kousek jako předváděčku je trochu oříšek...
Avatar - iudex
23. 6. 2015 17:11
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Správna pripomienka s tou dynamikou 1,4TSI a 2,0TDI. Oba motory sú výkonovo zhodné a dynamicky skoro tiež, ale pri 1,4ke majú ľudia tendenciu ohŕňať nos nad jej údajnou nedostatočnosťou, zatiaľ čo rovnako výkonné TDI už považujú za dostatočne dynamickú motorizáciu.
Avatar - white label
23. 6. 2015 18:15
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Pokud soudíš dynamiku podle 0-100 a maximálky, pak ano. Ale co se třeba pružného zrychlení týče, tak ten deficit 90!Nm u 1,4 TSI se nedá okecat a úplně jej nesmázne ani těch -90kg. I pocitově budeš mít pod pravou nohou více motorové síly.
Mimochodem hmotnost v tabulce u 1.4 TSI s dsg je nesmysl.
24. 6. 2015 00:15
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Jenže tento deficit maže skutečnost, že s TSi a TDi se jezdí přeci jen v jiných otáčkách. Pocit je pěkná věc,ale realita u obou motorů je zhruba stejná.
Avatar - white label
24. 6. 2015 00:56
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Jistě, u TDI máš těch 110 kW už ve 3500 ot./min., kdežto u toho TSI až v 5000 ot./min. a k tomu o těch 90Nm měně max. krouťáku. Takže pocit i realita je u pružného zrychlení ve prospěch TDI - 110kW/340Nm vs 110kW/250Nm.
Jinak ale já nejsem příznivec R4 dieselů, čtyřhrnek raději v benzínu.
Osobně bych šel u Superbu do konfigurace kombi 2.0 TSI 4x4 dsg.
23. 6. 2015 09:52
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Mondeo je taky extremne predrazene, vyrazne drazsi nez Passat a celkem bez ambic na ceskem trhu vyrazneji uspet. Srovnani s Passatem je uz zajimavejsi, tam v lepsi vybave je uz cena vyhodnejsi u Passatu, coz je malinko zvlastni s ohledem na to, ze Superb je fakticky osizeny Passat.
23. 6. 2015 09:56
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
A které auto v segmentu střední třídy není předražené? To Mondeo je spíš takový můj povzdech :-) Kdysi hodně dávno jsem vlastnil druhou generaci a do dnes vzpomínám s láskou. :-)
Avatar - Ozzman
23. 6. 2015 09:58
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
No, ceník je sebevědomý, ale realita je jinde, Trend verze mondea lze koupit za velmi slušné ceny a když oželíš velká kola (ty dokoupíš), tak dostaneš i solidní výbavu, kterou v základu nabízí.
[odkaz]

Jeden za všechny...

Superb snad taky jeste padne :-)
Avatar - speedfred
23. 6. 2015 10:05
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Však to nemá el. sedačky inak cena zaujímavá.
Avatar - Ozzman
23. 6. 2015 10:28
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
No, to je pro mne asi nejvíc zbytečný prvek výbavy :-)
Avatar - speedfred
23. 6. 2015 12:45
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
tak vidíš aký sú ľudia rôzny - u mňa bez el. sedačiek ani meter. Jazdím dlhšie štreky a ja sa musím stále "miesiť" v sedačke a meniť polohy.
23. 6. 2015 14:12
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
El. sedačky mají význam, pokud máš současně paměť na zrcátka, případně volant.

Z mé zkušenosti mají elektrické širší možnosti nastavení, například samostatné naklápění přední/zadní části sedáku. O jemnější nastavení ani nemluvě. Takže pokud to lze, jsou elektrická sedadla lepší volbou než manuální.
Avatar - Emel
23. 6. 2015 14:17
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Na druhou stranu, není výjimkou, že elektrické sedačky nejdou dát tak dolů jako ty manuální... což mně osobně vadí.
Avatar - Barrichello
23. 6. 2015 15:01
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
To snad má každé modernější auto (tj po roce 2000) k el. sedačkám pamět.

V jaguaru byly i el. stavitelné opěrky, to sem ještě nikde neviděl, ani v BMW za 2,8 mega >:D
Avatar - speedfred
23. 6. 2015 15:17
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
aké opierky myslíš? opierky na hlavu? v elektrike ich mali e38,39 a neviem či to už nemala e32 - to museli byť ale komfort sitze - to najlepšie v čom som sedel.
Avatar - Barrichello
23. 6. 2015 15:23
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Jistě, opěrky hlav. V E60 ani E63 se nic tkaového neviděl a to byly mladší jak ten Jaguar.
Avatar - speedfred
23. 6. 2015 15:30
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
mal som e39 a e61 a boli v elektrike - ako som ale písal musia byť komfortsitze (lámateľné operadlo na chrbát)
Avatar - Dinar
24. 6. 2015 07:53
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Tos toho tedy moc neviděl, el. opěrky má každá konfort sitzna od 5er nahoru v bmw už od konce 90. let.
Avatar - Barrichello
24. 6. 2015 13:14
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Tak si asi ty komfort sitzny nikdo nepřiplácel no....
Avatar - Ozzman
23. 6. 2015 15:30
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Já mam teda elektrické nahoru a dolu, bez paměti, dopředu a dozadu je tam páka :D:D I na opěrky >:D Takže, každé auto to nema >:D
Avatar - Barrichello
23. 6. 2015 15:35
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Tak asi někdo škudlí.

300C mělo i el. stavitelné pedály. Dávám jako perličku.
Avatar - speedfred
23. 6. 2015 15:46
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
....aj volant bol v el. ,či iba pedále ?
Avatar - Barrichello
23. 6. 2015 15:49
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
jistě i volant, a měl i to, že šlo nastavit že se zvedne při vystupování a sedačka odjede. Ale já to měl vypnutý. Nemam tohle rád.

Zas to nemělo ventilaci a bederní dofuk a ty opěrky.

V CTS mam vše krom těch opěrek, ale to mi neva.
Avatar - speedfred
23. 6. 2015 16:02
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
ja som to mal rád : otvoríš dvere a volant hore,sedačka dozadu.Mám dlhé nohy tak sa mi lepšie nastupovalo/vystupovalo.
Teraz nič také už nemám,ale je tam aspoň nejaká mizerná masáž :-(
23. 6. 2015 20:06
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
A jaky vyznam ma takove nastavovani pedalu?
Avatar - Barrichello
23. 6. 2015 20:47
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Nevíš? Vyzkoušej, uvidíš. Můžeš si najít správnou plohu, která ti vyhoví při mačkání pedálů, tak aby tě nebolela noha.
24. 6. 2015 19:00
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Tak ale poloha nohy vuci pedalu se resi sedadlem, ne? Ja uz sem zmatenej v aute, ktery ma vyskove stavitelnej volant a sedadlo, protoze nevim, jeslti si mam dat vejs sedadlo, nebo niz volant.
Avatar - speedfred
23. 6. 2015 09:55
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
napr. u mna musí byt auto naslapane výbavou, a výkon ako bonus :-)
tak sme hneď pri cca 1m Kc. ;-\
Avatar - Ozzman
23. 6. 2015 09:58
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
To jsi u každého takového kombiku střední třídy, hlavně z trojice VW/Ford/Škoda :-)
Avatar - Emel
23. 6. 2015 09:44
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Hm, a s jakým motorem u Mazdy tu 1.8TSI srovnáváš?
23. 6. 2015 11:23
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Ano, má nižší ceny ... S línou motorizací 145PS. Což je na danou třídu auta vskutku bída. I ta špičková 2.5G je jízdně zhruba na úrovni průměrné 1.8TSi. A proti motorům konkurenčním 200+ nemá už co nabídnout ...
23. 6. 2015 09:43
převoz rakví s.r.o. ?
:no: >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Auto CZ
23. 6. 2015 10:50
Velký letní výprodej -80%
Kedy už tí nenažraní majitelia urobia velký letní 80% výprodej tých popelnic? :-!
Rozbalit vlákno
4
23. 6. 2015 11:03
Re: Velký letní výprodej -80%
Předpokládám, že aspoň ty rozumíš svým blábolům ;-)
Avatar - speedfred
23. 6. 2015 11:36
Re: Velký letní výprodej -80%
Tiež mu nerozumiem. ;-\
23. 6. 2015 12:55
Re: Velký letní výprodej -80%
Mám obavu, že ani on sám sobě nerozumí :-)
23. 6. 2015 16:44
Re: Velký letní výprodej -80%
Asi ceka, az poslou majitele dvojkovych superbu, v reakci na predstaveni nove generace, svoje auta do bazaru...
Avatar - Barry Lyndon
23. 6. 2015 11:14
základní cena 629.900 je celkem ukradená
u Superbu mají smysl jen dvě motorizace a výbavy:

1. šetřím a nechci automat, pak 1.8 TSI Ambition

2. tolik nešetřím a chci automat, pak 2.0 TSI Style

Všechno ostatní je buď ošizené (dvouválec 1.4, bezxenonový Active, slabé 7°DSG apod.), společensky nepřijatelné (diesel) a nebo předražené.

Případně ještě za 3. jsem ze státní správy a pořízení i provoz mi platí daňoví poplatníci, pak samozřejmě 2.0 TSI 4x4 L&K :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
23. 6. 2015 12:19
Re: základní cena 629.900 je celkem ukradená
suhlas... zakladna papierova cena maskuje realitu.... 742 tisic je realny zaklad za priemerne vybaveny a priemerne vykonny superb ( nazvime to vykonovy ideal ) ..... k tomu nejaky automat... lepsia vybava.... metla.. elektrony a sme uz na cenach za ake su premiovky :yes:

na druhej strane ale priznavam ze ceny dizlov som cakal vyssie v provnani s benzinmi .... kazdopadne 1,8tsi s manualom by bola u tohto auta moja skromna "lacna" volba .....
23. 6. 2015 12:55
Re: základní cena 629.900 je celkem ukradená
Tobě to zase dnes ale jde... Superb má ceny, za který se prodá a basta. Tam kde prémie začíná, tam Sup končí.
Avatar - Ozzman
23. 6. 2015 13:46
Re: základní cena 629.900 je celkem ukradená
Jakou srovnatelnou prémiovku máš za bratru 750tisíc Kč? Díky :-)
Avatar - Barry Lyndon
23. 6. 2015 14:12
Re: základní cena 629.900 je celkem ukradená
myslím, že kolega nemyslel Superb za 750tis, ale takové ty plné palby za 1,4 mil a pod...
Avatar - Ozzman
23. 6. 2015 14:15
Re: základní cena 629.900 je celkem ukradená
Myslim, že nečteš co píše, mluví o Superbu za 742 tisíc :-)
Avatar - twistedTSD
23. 6. 2015 21:57
Re: základní cena 629.900 je celkem ukradená
No jo, není přece lepší koupě než prémie bez výbavy a bez motoru...
Avatar - iudex
23. 6. 2015 17:08
Re: základní cena 629.900 je celkem ukradená
No i keď by som to tak neodôvodnil, v zásade súhlasím. Tiež by som uvažoval o verzii 1 s tým, že pri motore by som o šetrení nehovoril, dynamika jedna-osmičky je viac, ako slušná, popravde už tento stredný motor Superbu je na úrovni špičky niektorých konkurentov (M6). Dvojliter TSI pri rodinno-menežérskom aute považujem za luxus, ktorý nie je potrebný (podľa vtipálkov z Jandafora dokonca poráža Civic type R >:-[] ).
23. 6. 2015 23:27
Re: základní cena 629.900 je celkem ukradená
A stejně se prodá nejvíc dieselů, ať si lidi na diskuzích vzdychají jak chtějí. :-!
Avatar - white label
23. 6. 2015 18:00
+ 30 tis. za kombi?
Tak těch 30 táců bych si za verzi kombi připlatil určitě, a to nejen k vůli kufru.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - boost.
23. 6. 2015 18:55
Re: + 30 tis. za kombi?
"k vůli"? 8-s ;-)

Jestli máš na mysli vzhled, tak souhlas. Kombi se mi, stejně jako u druhé gen., líbí více.
Avatar - white label
23. 6. 2015 20:44
Re: + 30 tis. za kombi?
Sorry.
Vzhled, tuhost kastle (proti lb) a kufr.
23. 6. 2015 23:27
Re: + 30 tis. za kombi?
Jelikož základem není sedan, ale liftback, tak je vlastně kombi cekem rozumná varianta.
23. 6. 2015 19:51
superb
Tak to je celkem hodne pozitivni nahled na ty prvni exemplare uz v zari, na fabii se taky mrte dlouho ceka. Uz jednou me cekani na auto od toho modelu odradilo...
Rozbalit vlákno
1
24. 6. 2015 20:42
Re: superb
jak jsem už psal, radši starší auto. Dobře vybrat a můžete jezdit. Já vybral v áčkách, ihned jak mi dali klíče a doklady tak jsem jel do Bukurešti a to byla super projížďka těma hodama tam. Superb je fajn.
Avatar - twistedTSD
23. 6. 2015 22:42
OT: Giulia
První foto?! [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
24. 6. 2015 08:05
Re: OT: Giulia
[odkaz]
tady je i z boku.