Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Auto CZ
Kedy už tí nenažraní majitelia urobia velký letní 80% výprodej tých popelnic? :-!
Barry Lyndon
u Superbu mají smysl jen dvě motorizace a výbavy😒br />
1. šetřím a nechci automat, pak 1.8 TSI Ambition
2. tolik nešetřím a chci automat, pak 2.0 TSI Style
Všechno ostatní je buď ošizené (dvouválec 1.4, bezxenonový Active, slabé 7°DSG apod.), společensky nepřijatelné (diesel) a nebo předražené.
Případně ještě za 3. jsem ze státní správy a pořízení i provoz mi platí daňoví poplatníci, pak samozřejmě 2.0 TSI 4x4 L&K 😄
1. šetřím a nechci automat, pak 1.8 TSI Ambition
2. tolik nešetřím a chci automat, pak 2.0 TSI Style
Všechno ostatní je buď ošizené (dvouválec 1.4, bezxenonový Active, slabé 7°DSG apod.), společensky nepřijatelné (diesel) a nebo předražené.
Případně ještě za 3. jsem ze státní správy a pořízení i provoz mi platí daňoví poplatníci, pak samozřejmě 2.0 TSI 4x4 L&K 😄
suhlas... zakladna papierova cena maskuje realitu.... 742 tisic je realny zaklad za priemerne vybaveny a priemerne vykonny superb ( nazvime to vykonovy ideal ) ..... k tomu nejaky automat... lepsia vybava.... metla.. elektrony a sme uz na cenach za ake su premiovky :yes😒br />
na druhej strane ale priznavam ze ceny dizlov som cakal vyssie v provnani s benzinmi .... kazdopadne 1,8tsi s manualom by bola u tohto auta moja skromna "lacna" volba .....
na druhej strane ale priznavam ze ceny dizlov som cakal vyssie v provnani s benzinmi .... kazdopadne 1,8tsi s manualom by bola u tohto auta moja skromna "lacna" volba .....
Tobě to zase dnes ale jde... Superb má ceny, za který se prodá a basta. Tam kde prémie začíná, tam Sup končí.
Jakou srovnatelnou prémiovku máš za bratru 750tisíc Kč? Díky 😄
No i keď by som to tak neodôvodnil, v zásade súhlasím. Tiež by som uvažoval o verzii 1 s tým, že pri motore by som o šetrení nehovoril, dynamika jedna-osmičky je viac, ako slušná, popravde už tento stredný motor Superbu je na úrovni špičky niektorých konkurentov (M6). Dvojliter TSI pri rodinno-menežérskom aute považujem za luxus, ktorý nie je potrebný (podľa vtipálkov z Jandafora dokonca poráža Civic type R >😒] ).
white label
Tak těch 30 táců bych si za verzi kombi připlatil určitě, a to nejen k vůli kufru.
Kajakar
Tak to je celkem hodne pozitivni nahled na ty prvni exemplare uz v zari, na fabii se taky mrte dlouho ceka. Uz jednou me cekani na auto od toho modelu odradilo...
jak jsem už psal, radši starší auto. Dobře vybrat a můžete jezdit. Já vybral v áčkách, ihned jak mi dali klíče a doklady tak jsem jel do Bukurešti a to byla super projížďka těma hodama tam. Superb je fajn.
TAK ŘEKNĚME😒br /> Škoda Superb Combi 1.8 TSI Laurin & Klement 132kW = 866.900 CZK
příplatek za automatickou převodovku činí 65.000 CZK
příplatek za 4x4 je 65.000 CZK
+ 15LET*20.000km = 8L/100 = 24.000L/300.000km = 33Kč*24.000 = +800.000 CZK
+ 15let = 10*2.000 olej = 20.000 CZK
+ 15let povinný = 15*3.000 = 50.000 CZK
CELKEM = 866 + 65 + 65 + 800 + 20 + 50 = 1.866.000 + ZDRAŽOVÁNÍ PALIVA
TAKŽE 2 MEGA SOUDRUZI [odkaz] 😉
No a NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍCH [odkaz] 246kW 4X4 za 70.000 € *27Kč = 1.890.000 CZK bezúdržbových s dobíjením už v ceně [odkaz]
TEDA HOŠI, JAKO TAXI [odkaz] [odkaz] SE ŠÁDE V HOLANDSKU JAKO NECHYTÁ 😉
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
Podotýkám, že do Tesly jsem se zamiloval, jednoznačně bomba... ale ještě není ten správný "energetický" čas.
JÁ TI DÁM EKONOMIKU MLÁDENČE [odkaz] [odkaz] [odkaz] HOUBY EKONOMIKU, TO JSOU JEN ROPÁCKÝ ŽVÁSTY SOUDRUHU 😄
MYSLI TROŠKU POKROKOVĚJI [odkaz] 😉 A HLAVNĚ UŽ NEHUL!!
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D :yes:
1) UŽ ma panoramatickou prosklenou střechu JAKO má NzN [odkaz] CTRL+C 😉
2) UŽ MA PNEUMATICKY ADAPTABILNI PODVOZEK JAKO má NzN [odkaz] 😉 ovšem nikoli airmatic méďa-béďa
3) konečně palubní wifi JAKO má NzN [odkaz] 😉 ps: to byla doba
4) ten kufr být větší snad už ani nemohl 😄 ps: kolik pytlů cementu že se tam vejde??
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
60 NE
85 NE
P85 ANO
P85D ANO
70D NE čeká se objednaná
A hlavně všechny urážel, pardon všechny ne abych byl korektní, jen asi 190 lidí >😁 >😁 >😁 >😁
Ale stále žije, a posílá lidem Soukromé vzkazy a pročítá zdejší diskuze. Hahaha 😄
No tak co si budem namlouvat... benzín je benzín. (né že bych teda chtěl zrovna superba v kombíku)😁.. ale díky tomu že jsi nám to tak pěkně spočítal aspon víme že se pořád vyplatí beznín.(já to teda věděl už předtím, nebo spíš mi to bylo jedno. Benzín bych si koupil i kdyby stál všechny moje úspory😁)
P.S. Ale elektrika jako taxík. proč ne. může být. Pokud neřídím, můžu jet i v dízlu >😁
A nic není bezúdržbové ani koloběžka.
Jen za roční inspekci si Tesla počítá 600 USD (ďle jejich stránek) tj. ca. 13.000Kč *15 = 198000 Kč/15let. Ta bezúdržbovost tedy dost pokulhává.
Nebo-li, vem dva míče a kup si auto, který tě reálně nedoveze dál než 300km...a netop, nepouštěj si rádio nebo nedejbože nezrychluj! 😄
A jinak za mě 1.8TSI MT nebo 2.0TSI AT, kdybych fakt musel šetřit tak 1.4TSI MT Ambition.
2.0TDI jo, pokud by to auto mělo najezdi 30+ za rok a hodně po dálnicích. Vem si, že 1.4TSI umí +- stejnou dynamiku...
I ta Oktávka se dá hezkými koly vyzvednout i z Active na prumernou solidní Octu. V tom vidím hrozné plus, že kola prostě časem dokoupíš, ostatní věci ne 😄
U Octavie je to tak, že xenony jsou tmavé, halogeny stříbrné... a spolu s tmavými xenony přijdou i zatmavené mlhovky, místo těch velkých stříbrných u halogenu.
[odkaz]
[odkaz]
S těmi xenony máš pravdu, ale i tak to obyčejné Oktávce celkem sluší.
Pravda sehnat u nás benzínový kousek jako předváděčku je trochu oříšek...
Mimochodem hmotnost v tabulce u 1.4 TSI s dsg je nesmysl.
Jinak ale já nejsem příznivec R4 dieselů, čtyřhrnek raději v benzínu.
Osobně bych šel u Superbu do konfigurace kombi 2.0 TSI 4x4 dsg.
[odkaz]
Jeden za všechny...
Superb snad taky jeste padne 😄
Z mé zkušenosti mají elektrické širší možnosti nastavení, například samostatné naklápění přední/zadní části sedáku. O jemnější nastavení ani nemluvě. Takže pokud to lze, jsou elektrická sedadla lepší volbou než manuální.
V jaguaru byly i el. stavitelné opěrky, to sem ještě nikde neviděl, ani v BMW za 2,8 mega >😁
300C mělo i el. stavitelné pedály. Dávám jako perličku.
Zas to nemělo ventilaci a bederní dofuk a ty opěrky.
V CTS mam vše krom těch opěrek, ale to mi neva.
Teraz nič také už nemám,ale je tam aspoň nejaká mizerná masáž 😒
tak sme hneď pri cca 1m Kc. ;-\