Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Superb Combi od 629.900 Kč, výbava se shoduje s liftbackem

Jan Mička
Diskuze (90)
Pouhý den po oficiálním spuštění výroby třetí generace Škody Superb Combi zveřejnila mladoboleslavská automobilka základní cenu vozu. Oproti liftbacku si připlatíte rozumných 30.000 Kč.

Nová generace Škody Superb Combi se oficiálně představí na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem, mladoboleslavská automobilka však s velkým předstihem zveřejnila základní cenu. Možná si vzpomínáte, že jsme již v rámci prvních statických dojmů z pražského Strahova tipovali příplatek 30.000 Kč oproti srovnatelně vybavenému liftbacku, a tak se také stalo. Nový Superb Combi bude v Česku dostupný od 629.900 Kč (cenový rozdíl u všech verzí činí opravdu 30.000 Kč), přičemž počínaje dnešním dnem přijímají všichni autorizovaní dealeři Škody závazné objednávky, a první exempláře se v showroomech objeví 19.září.

Video se připravuje ...

Základní cena 629.900 Kč se váže k turbomotoru 1.4 TSI ACT o výkonu 110 kW a nabídka standardních prvků kopíruje v současnosti již prodávaný liftback. Výbava je klasicky rozdělena do linií Active, Ambition, Style a Laurin&Klement s tím, že kombi přidává i podélné ližiny (Active a Ambition v černém provedení, eloxované pro Style a Laurin&Klement) a od linie Ambition také automaticky odjistitelný kryt zavazadlového prostoru.

Linie Active obsahuje sedm airbagů včetně kolenního pro řidiče, držák na nápoje Easy Open, škrabku na led ve víčku palivové nádrže, elektronickou parkovací brzdu, sledování odstupu od vpředu jedoucího vozu s funkcí automatického brzdění (Front Assist), litá 16“ kola, sadu na opravu pneumatik, diodové svítilny, tónovaná skla, malý kožený paket, elektricky ovládaná boční okna a vnější zrcátka, přední parkovací čidla, autorádio Swing s pětipalcovým dotykovým displejem, tempomat a mnoho dalšího.

Škoda Superb III Combi - technická data a ceny zážehových motorů
Motor1.4 TSI ACT1.8 TSI2.0 TSI2.0 TSI
Zdvihový objem [cm3]1395179819841984
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]110/5000-6000132/4000-6200162/4500-6200206/5600-6500
Točivý moment [N.m/min]250/1500-3500320/1450-3900350/1500-4400350/1700-5600
Převodovka6M (7A)6M (7A)6A6A
Maximální rychlost [km/h]218230243250
Zrychlení 0-100 km/h [s]8.7 (8.9)8.1 (8.2)7.15.8
Kombinovaná spotřeba[l/100 km]5.05.9 (5.8)6.37.2
Pohotovostní hmotnost [kg]1415 (1545)1485 (1505)15251635
Active629.900*
Ambition696.900*741.900856.900986.900
Style746.900*791.900906.9001.036.900
Laurin & Klement866.900981.9001.111.900
Pozn. příplatek za automatickou převodovku činí 65.000 Kč, * příplatek za 4x4 je 65.000 Kč

Výbava Ambition je se základním agregátem dostupná od 696.900 Kč a přidává například přední mlhovky s funkcí přisvětlení do zatáček (pro Active za 7.500 Kč), bixenonové světlomety s diodovým denním svícením a výsuvnými ostřikovači (pro Active za 34.200 Kč), elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, zadní loketní opěrku a průvlak na lyže, osvětlení nástupního prostoru, deštníky v předních dveřích, dekorativní vnitřní prahové lišty, autorádio Bolero s 6,5palcovým dotykovým displejem, funkci Smart Link a bluetooth handsfree.

S výbavou Style a turbomotorem 1.4 TSI ACT (110 kW) pořídíte Superb Combi od 746.900 Kč. Vůz vyjíždí na osmnáctipalcových litých discích, ve standardu má vyhřívané ostřikovače čelního skla, paket diodového vnějšího osvětlení, vyhřívání zadních sedadel, elektricky nastavitelná přední sedadla, barevný palubní počítač Maxi DOT, bezklíčové odemykání a startování tlačítkem (pro Ambition za 10.100 Kč), přední a zadní parkovací čidla, elektricky ovládané víko zavazadelníku, vkládané tkané koberce (pro Active a Ambition za 1.500 Kč), audiosystém Canton s deseti reproduktory a další.

Nejvyšší výbavu Laurin&Klement nejlevněji pořídíte s turbodieselem 2.0 TDI (110 kW) a manuální šestistupňovou převodovkou (pro 1.4 TSI ACT a 1.6 TDI není linie dostupná). Za 860.900 Kč dostanete vůz mimo jiné s ambientním osvětlením interiéru, stínícími roletami pro zadní okna, adaptivním podvozkem DCC, automatickým parkovacím asistentem, couvací kamerou, informačním systémem Amundsen s 6,5palcovým dotykovým displejem a navigací, či koženým čalouněním interiéru. Za příplatek 21.000 Kč získáte největší řadu infotainmentu Columbus s osmipalcovým displejem (pro Ambition a Style za 30.000 Kč), devatenáctipalcová kola stojí příjemných 8.500 Kč, a ventilovaná přední sedadla vycházejí na 10.000 Kč (pro Ambition a Style společně s koženým čalouněním za 58.000 Kč).

Škoda Superb III Combi - technická data a ceny vznětových motorů
Motor1.6 TDI2.0 TDI2.0 TDI
Zdvihový objem [cm3]159819681968
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min]88/3500-4000110/3500-4000140/3500-4000
Točivý moment [N.m/min]250/1500-3250340/1750-3000400/1750-3250
Převodovka6M (7A)6M (6A)6M (6A)
Maximální rychlost [km/h]204218 (216)235 (233)
Zrychlení 0-100 km/h [s]11.0 (11.1)8.9 (9.0)8.1 (7.8)
Kombinovaná spotřeba[l/100 km]4.04.0 (4.5)4.2 (4.6)
Pohotovostní hmotnost [kg]1485 (1500)1505 (1520)1525 (1575)
Active630.900670.900
Ambition695.900735.900*781.900*
Style745.900785.900*831.900*
Laurin & Klement860.900*906.900*
Pozn. příplatek za automatickou převodovku činí 65.000 Kč, * příplatek za 4x4 je 65.000 Kč

Jan Mička
Diskuze (90)
24. 6. 2015 20:42
Re: superb
jak jsem už psal, radši starší auto. Dobře vybrat a můžete jezdit. Já vybral v áčkách, ihned jak mi dali klíče a doklady tak jsem jel do Bukurešti a to byla super projížďka těma hodama tam. Superb je fajn.
24. 6. 2015 19:00
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Tak ale poloha nohy vuci pedalu se resi sedadlem, ne? Ja uz sem zmatenej v aute, ktery ma vyskove stavitelnej volant a sedadlo, protoze nevim, jeslti si mam dat vejs sedadlo, nebo niz volant.
Avatar - Barrichello
24. 6. 2015 13:14
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Tak si asi ty komfort sitzny nikdo nepřiplácel no....
Avatar - Barrichello
24. 6. 2015 13:14
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
Zajímavý. Já co sem ho pozoroval, tak většinou začal on urážet všechny jako první. Každej byl šílenec, blázen, slintal atd.

24. 6. 2015 09:03
Re: ABY TO ZA NĚCO STÁLO ...
čoveče zajímavý, že mě neurazil ani jednou a to jsem na jeho příspěvky reagoval celkem často. Fakt je že jsem mu nenadával do starý komunistů, slaboduchých jedinců, rusofilů a podobně. Ono platí jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá, takže jestli se o něj holt začal někdo otírat, tak si to logicky nenechal líbit a vpálil mu něco peprnýho zpátky. To se ale není čemu divit. Bohužel v dnešním eurosocialismu dopadl tak, že dostal "demokraticky" ban, aby už nemohl nic psát. To znám velice dobře. Dopadl jsem stejně na Idnes. Holt eurocenzor sám ví nejlíp co máme a nemáme číst >:D