My taky doma uvazujeme a diskutujeme moznosti (5+2 by pry bylo fajn).
Okurkova sezona v plnem proudu.
Panove, bezte na dovolenou. Zamrazte web na 3 tydny a az naberete nove sily, treba uz neotevrete.
Zisk je zisk, ale pro image by mezi námi, kdo se o auta zajímáme, vyšperkovaná Fabia RS udělala více než přemotorovaný autobus...Z hlediska automobilky asi pochopitelný krok, z hlediska fanouška je mi smutno. RS ze současné Fabie by mohlo být parádní, už jen vzhledem k jejímu účinkování v motorsportu.. :-(
Kdyby čistě pro image udělali Fabii RS s rozšířenými blatníky jako má R5, pohonem 4x4 (želozo, ne haldex) a 2.0 TSI pod kapotou, asi bych slintal. Bylo by to něco ve stylu Clio V6. Ale dost možná bychom se i divili, jak by takovéhle auto prodejně šlapalo po krku Focusu RS a Subaru Impreza (nevěřím, že by to muselo být dražší). Vždyť ta R5 s (nejen) Kopeckým za volantem jim dělá neskutečnou reklamu. :yes:
ja nejak toucinkovani skody v motorsportu nechapu. kdyz uz tak v top kategorii, ne v tak jak nyni...
je to takove tapani... chceme mit sportovni image nebo ne?
pokud ano,pak by jednoznacne Fabia s rozsirenymi blatniky udelala vicmuziky, nez cele ucinkovani skody v rallye.
Ve WRC může Škoda soutěžit těžko, když je tam VW. A na to, abys postavil auto, které má kromě širokých blatníků i podvozek, musíš mít nejprve zkušenosti. A ty získáš právě v rallye.
Jinak Škoda měla už s Fábií S2000 a nyní má i s R5 velice úspěšný zákaznický program, což je další důvod účasti v rallye - a právě v nižší kategorii. V kategorii WRC by neměli ta auta komu prodávat, protože je to hrozně drahé a mimo mistrovství světa se to skoro nikde nesmí vozit (a tam, kde se to smí, na to nemají jezdci peníze).
To jako přidáte k tomu motoru do sekačky další turbo a bude RS verze? >:D Kdyby se tam dala V6 s 350k tak by se to od té současné verze odlišilo mnohem líp
Misto vymysleni kravin dejte do superba trilitrivou naftu, at take prestane byt o neco dospelejsim brachou Oktavky a stane se autem opravdu o tridu lepsim..
Mně osobně by stačilo aby tam udělali interiér a to především výplně a madlo dveří alespoň na úrovni běžného mainstreamu. Superb je fajn, ale pro mě osobně je jeho interiér fail jako prase.
Vlhký sen jsem včera měl, ve Škodě jsem určitě jel. O síle 400 koní, bože, ještě se mi to v hlavě honí.
Deklasoval jsem Ferrari na rychlost afrického safari. Pak však jsem se probudil a svou Feldu Di nažhavil. Jedu 30, 50, 80 za hodinu, musím brzdit vždyť mám rodinu. O víkendu na chatu to protáhnu a pak si ho vytáhnu. 300 koní to je síla, moje žena už se vzpírá, ne ne ne koupíme si Logan MCV.
...považuji za stejnou podivnost jako BMW X5M, Mercedes G AMG nebo třeba Audi Q7 RS. Já bych raději pro tyto verze, výkonově na horní hranici spektra, volil jiná označení. Je to jakási degradace zažitých sportovních symbolů těchto značek, už je to na pováženou u velkých sedanů, natož u jeepů.
Chybí už jen aby udělal Zetor Crystala RS nebo Crystala Hellcat. Když nás teda dneska tady nakrmili těma traktorama. :-) (...těmi traktory, pro puristy.)
Takže článek píše o nějakých dohadech několika * z Kambodži a co udělá redakce? Šoupne tam tisíce fotek hnusného, trapného a nepovedeného Vision S. GG. :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: :yes: :yes: :yes:
Fotky, jak už je zde dobrou tradicí, mají s textem jen velmi málo společného, hlavně že jich je hodně.
Zřejmě v domnění, že zpitomělý, úplně zaostalý dementní čtenář bude klikat jako smyslů zbavený a s abstinenčními příznaky bude čekat na další porci fotohnoje už stokrát v minulosti připojeného k jiným textům.
Superb RS? Klidně. Jen nevím komu se bude chtít utrácet za předraženou Škodárnu. Už tak je 2,0 TSI komicky drahý. Úprava bude spočívat v naladění motoru, chrastítko na výfuku, nějaké ty designové hlouposti a snad přibude sportovní mód u nastavení adaptivních tlumičů. Cena LaK 2,0 TSI s dovybavením nějakých 1,2 mil, RS povyskočí ještě výš...
RS s 20 koníky navíc mohli nacpat pod kapotu alespon R5 z audi RS3, aby to auto nebylo RS, ale GT, tj. pohodlný rychlý dálniční dostavník a nebo V6 TDI (což u Amaroku třeba pochopili a vyslišeli přání zákazníků...)
V minulých dnech se na internetu objevily články ohledně sportovní verze nového SUV od Škody. Podle našich informací z exkluzivní prezentace v Norsku se ale sportovní verze RS nechystá ani pro kodiaq, ani pro superb. V nabídce budou varianty SportLine.
Nové SUV Kodiaq se dočká nejenom luxusní verze Laurin & Klement, ale také varianty s bohatším oplastováním a lepšími schopnostmi v terénu (Scout) a provedením SportLine. V tuto chvíli je vrcholnou motorizací 180koňová benzínová verze, respektive motorizace 2.0 TDI (190 k/140 kW).
Škoda zvažuje, že by coby vrcholné provedení nabídla i benzínovou verzi o výkonu 280 koní, kterou má pod kapotou současný superb, podle našich informací ale konečné rozhodnutí nepadlo. Víme však, že nabídku kodiaqu cca za dva roky obohatí slabší verze dvoulitrového turbodieselu (85 kW/115 k), dost možná v edici GreenLine.
Světová premiéra první zářijový den
Kodiaq bude mít světovou premiéru 1. září v Berlíne (industriální zóna Kraftwerk), tu virtuální lze očekávat v polovině srpna. Na prknech pařížského autosalonu koncem září bude zveřejněna prodejní cena a zákazníci si budou moci auto objednat. Podle našich informací by nejlevnější verze měla stát přibližně 630 tisíc korun a první dodávky pro české zákazníky lze očekávat od února příštího roku.
....bol by to krasny "Qual der Wahl" v rokoch 2018-2019: Mazda 6 MPS Wagon alebo Skoda Superb RS Combi?!? Relativne zaplatitelne, vyborne jazdiace a kultovne priestorne rodinne sportaky v europskej mid-size kategorii...hlavne aby tam naozaj boli SKYACTIV-G a TSI motory s 300+ konmi a rozumna pohotovostna hmotnost (ako bude moct SKYACTIV II.generacie este schudnut oproti tej I.generacii?) :yes: