Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti 1,4 TSI Drive: Dobře vybavený základ nyní za 399.900,-Kč

Základní výbava vozu zahrnuje čtyři airbagy, klimatizaci, elektrické ovládání předních oken nebo elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka.
Zpět na článek
10. 11. 2011 07:44
10. 11. 2011 10:20
neregistrovaný "Ondřej Běhal"
10. 11. 2011 11:34
neregistrovaný "fandadoaut"
10. 11. 2011 13:22
neregistrovaný "fandadoaut"
10. 11. 2011 18:22
10. 11. 2011 18:57
10. 11. 2011 20:44
11. 11. 2011 09:13
11. 11. 2011 21:14
10. 11. 2011 20:57
10. 11. 2011 23:57
11. 11. 2011 17:17
10. 11. 2011 07:31
Dobře vybavený základ???
Za ty peníze může mít člověk o dost schopnějšího Dustera kterej je už v naftě.... ;-\
Rozbalit vlákno
45
10. 11. 2011 08:35
Re: Dobře vybavený základ???
Prej Dustera.... >:D Prej o dost schopnějšího... >:D >:D >:D Já nemůžu...
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 09:06
Re: Dobře vybavený základ???
No zkus se zamyslet nad tím, co napsal.... vždyť má pravdu. Duster je v terénu schopnější, Duster je za tyto peníze v naftě.... co tě tak rozesmálo? Mi se líbí oboje...mi se vlastně líbí všechna auta. Jeťík je super, ale má malý koférek...jinak na lítačku už by byl doma.... snad ho nezničí ve jménu "nového designu". Za mě Dačka i škodula :yes:
Avatar - KANKUNEN
10. 11. 2011 09:23
Re: Dobře vybavený základ???
Protože proč žrát šunku, když turistický je za ty prachy už z rohlíkem a déle vydrží.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 11. 2011 10:45
Re: Dobře vybavený základ???
:yes: :yes: :yes: >:-[] Stručně, výstižně! :yes:
Avatar - Righ
10. 11. 2011 14:17
Re: Dobře vybavený základ???
>:-[] :yes:
10. 11. 2011 10:25
Re: Dobře vybavený základ???
Proboha to vůbec nemůžeš srovnávat!!! Jak píše kolega s tou šunkou a turisťákem! Duster je za ty peníze dobry auto,neříkám nic! Ale je to úplně jinej produkt s jinou cílovou skupinou zákazníků. Sedni do Yetiho a sedíš ve voze s mnohem luxusnějším a propracovanějším interiérem-to je úplně jiná dimenze. Projeď se v tom po silnici a zjistíš,že to auto jede jak po kolejích a navíc je i příjemně zábavné-opět jiná kategorie. A v terénu??? Jel jsi s Yetim někdy v terénu? Já celkem dost a věř mi, že by jsi nepochápal, co to auto bez sebemnších problémů vyjede a projede(4x4). A to mám zkušenosti i třeba s X-trailem,Touaregem a jinými SUV. A věř mi,že Yeti je z nich v terénu král! Na druhou stranu je podstatně dražší,než Duster... Prostě je to úplně jiná kategorie a tohle auto kupují jiní zákazníci,než Dustera! ;-)
Avatar - Katikakus
10. 11. 2011 10:55
Re: Dobře vybavený základ???
Myslim, ze tve nadseni je ponekud prehnane, zvlaste srovnani terennich schopnosti yetiho s x-trailem a touragem vyzniva velice komicky. Ale beru to, jako prodejce Skodovek tady nemuzes psat nic jineho. Jen maji tve prispevky takovou divnou, nahorklou prichut a nemyslim, ze je nekdo bere vazne.
10. 11. 2011 10:59
Re: Dobře vybavený základ???
:-)
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 11. 2011 11:01
Re: Dobře vybavený základ???
A srovnání s Dusterem někdo vážně bere??? 8-s
Avatar - strogas
10. 11. 2011 11:06
Re: Dobře vybavený základ???
Mám yetíka 1,4 TSI champion v předohrabu a nedokážu si představit ,že bych ho vyměnil za něco podobnýho jako Duster.Netvrdím ,že je to špatný auto,pro nějakýho hajnýho (bez urážky) určitě super.
10. 11. 2011 11:29
Re: Dobře vybavený základ???
:yes:
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 11:51
Re: Dobře vybavený základ???
A v jaké barvě? Jinak super... :yes:
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 11:56
Re: Dobře vybavený základ???
Jsi moc zaujatý. Situace: máš v kapse necelé čtyři tyčky a chceš auto prostorné, spolehlivé, větší, máš chalupku v kopcích, kam jezdíš i v zimě a "image škoda" je ti lhostejná... prostě auto = spotřebák. Skutečně bys byl tak kategoricky zaujatý nebo by byl v hledáčku Duster? S Dustym jsem jel, mě takové auta moc neoslovují, ale na obijačku do města a litačku po kopcích... no proč ne. Spíš bych ale šel osobně do xc60 nebo xc90, pokud bych už volil. Ale jetik je fajn vuzek.
Avatar - kari.laz
10. 11. 2011 12:23
Re: Dobře vybavený základ???
Jde o to, že pokud by jsi měl ty čtyři tyčky a opravdu hledal auto, co dojede v zimě k chatě a zařadil si tam jak Dustera, tak Yetiho a s oběma si se svezl, tak mě nenapadá důvod dát přednost Dusteru. Ten by měl smysl jen v případě, že by jsi neměl peníza na nic lepšího, nebo si potřeboval opravdu spíše pracovní auto, které se v terénu neztratí. Jak psal někdo výše, třeba pro hajnýho. Na silnici sou ty auta nesrovnatelný a ve vnitřím zpracování to samé.
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 12:47
Re: Dobře vybavený základ???
Co tak 4x4, úsporná nafta a větší praktičnost?
Avatar - kari.laz
10. 11. 2011 12:59
Re: Dobře vybavený základ???
Jakou praktičkonst konkrétně myslíš?

Duster:
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 408 / 1570
podélný prostor vpředu min/max (mm): 850 / 1100
podélný prostor vzadu min/max (mm): 650 / 900
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 907
výška nad sedadlem - vzadu (mm): 895
šířka vpředu (mm): 1411
šířka vzadu (mm): 1438
délka sedáku vpředu (mm): 470
délka sedáku vzadu (mm): 460
výška opěradla vpředu (mm): 600
výška opěradla vzadu (mm): 500

Yeti:
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 405 / 1760
podélný prostor vpředu min/max (mm): 870 / 1060
podélný prostor vzadu min/max (mm): 570 / 820
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1060
výška nad sedadlem - vzadu (mm): 1010
šířka vpředu (mm): 1460
šířka vzadu (mm): 1450
délka sedáku vpředu (mm): 510
délka sedáku vzadu (mm): 460
výška opěradla vpředu (mm): 630
výška opěradla vzadu (mm): 570

Rozměrově si nemají co vyčítat ani závidět a to ani objemem kufru.

Jediná výhoda může být ten zmiňovaný diesel. Ale ten rozdíl mezi tím dieselem 1,5 DCi a benzínem 1,4 TSI je cca 1,2 litru, což není úplně moc, vzhledem k tomu, že tyhle auta se většinou nekupují jako dálniční koráby, co by měli najezdit 60000 a víc za rok.

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 14:58
Re: Dobře vybavený základ???
Hm, na oko mi přišel Dasty prostornější...no ale furt tady máme naftu a pohon 4x4... Znovu říkám ale, že se mi líbí oba, jen chci porovnat porovnatelné, i cenově. Díky za ty rozměry, zajímavé. Jde ale vidět, že když dva dělají totéž, není to totez.
10. 11. 2011 15:27
Re: Dobře vybavený základ???
rozvor dacia....2673 vs yeti 2578
rozchod kol vzadu...1567 vs 1537

prostornejsi a praktictejsi samozrejme bude Dacia....
Avatar - kari.laz
10. 11. 2011 20:28
Re: Dobře vybavený základ???
Prostornejsi a praktičtější samozřejmě dacia nebude. Podívej se na uvedeny vnitřní rozměry a zjistis že jsou si naprosto rovnocenní. Dacia je o neco delší yeti širší. Kufr stejný. To že ma dacia větší rozvod a rozchod nic neznamená o vnitřním prostoru.
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 20:51
Re: Dobře vybavený základ???
Mno, obě auta znám a tvoje papírové hodnoty mě celkem překvapily. Ona ta dačka je subjektivně větší, zkus to. Papír snese všecko.
Avatar - kari.laz
11. 11. 2011 07:30
Re: Dobře vybavený základ???
Seděl jsme v obojím. Dustera nám dokonce chteli dat ve firme místo F rangeru. Takže jsme ho měli na otestování. Zásadní problém je v Tom, že v dietetika se citis jak ve favoritu, kdezto v yetim jak v normálním novodobym meinstreemu. Takže to působí pocitově jinak.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
11. 11. 2011 00:48
Re: Dobře vybavený základ???
Jak píšu níže, kdo má na Yetiho a požaduje určitou úroveň, asi dá od Dustera ruce pryč. Kdo požaduje jiné výhody, která Dus poskytuje a nevadí mu interiér z 90. let, bude asi spokojen. A nic proti tomu. Yeti (a jeho konkurence) je prostě i o tom, že se v tom autě člověk cítí komfortně (hodně zjednodušeně řečeno) - v tomto musí jít u Dustera do kompromisu nebo připlatit...
Avatar - Katikakus
10. 11. 2011 19:37
Re: Dobře vybavený základ???
VWene, hlavne nikdo nebere vazne tebe a tVWe NVWazory. Si precti co tam Chavier napsal o terennich schopnostech Yeti. Navic on sam se netaji tim, ze prodava Skodovky.

Ty se tady profilujes podobne, akorat v barvach VW.
Jestli tady Yetiho nekdo srovanva s Dusterem je ciste jeho vec a ma na to pravo. Proc by se nekdo nemohl rozhodovat parve mezi temito vozy? Velikostne jsou podobne.
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 20:53
Re: Dobře vybavený základ???
Ano, rozdíl je pouze v tom, že u dačky dostaneš více za stejné ne- li nižší peníze. Pro mě je ta produkce skoro srovnatelná. Znovu, at nejsem označen za čehokoliv fans říkám, že i škodula i dačka jsou mi sympatické. Jsem prostě autofans...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
11. 11. 2011 00:41
Re: Dobře vybavený základ???
Serreš si do huby, nechápu, proč píšeš VWene, když jsem Wen??? Jak občas pročítám diskuze, tak vyprofilovaný jsi tu hlavně ty. Yetiho hájím, protože ho za A považuji za jednu z nejlepších Škodovek, a proto, že za B ho máme v rodině a je mi zle z těch nepochopitelných keců, co se tu občas vyskytují, protože osobní zkušenost je veskrze pozitivní.
.
Myslím, že na tebe by se šiklo heslo: Nemáš na škodovku? Ok, tvůj problém, ale nemusíš ji kvůli tomu a priori hanit.
.
Ať si klidně vybírá kdo chce, co chce a dokonce i rodiče o Dusterovi uvažovali, ale stačil jeden pohled do interiéru a bylo jasné, že pod jistou úroveň (nemyslím to teď pejorativně, ale z hlediska uživatelského komfortu) klesnout nechtějí. A v tom je ten zásadní rozdíl Yeti vs. Duster. Duster je ok, ale o velkým kompromisu, který většina lidí, která má na Yetiho, nechce podstupovat!
Avatar - Katikakus
11. 11. 2011 09:12
Re: Dobře vybavený základ???
Krot se vyrazivu, hloupy VWene. Docela by me zajimalo, jakou myslenkovou konstrukci jsi dospel k zaveru, ze Yetiho terenni schopnosti nejak souvisi s tim, na co mam nebo nemam.
Chces snad opravdu tvrdit i ty, ze yeti je v terenu lepsi, nez Touareg nebo X-trail?
Vwene, nebud smesny. To jsou fakta, tak kdes prisel na to haneni?

Jinak na Skodovku opravdu nemam.. voko!
Ten cinsky design se mi proste nelibi. Posledni opravdu hezka byla OI kombi pred faceliftem, s kterou jsem najezdil cca 90t. km, koukatelna jeste byla OII pred FL.
To ovsem nema nic spolecneho s tim, ze Yeti v terenu neprekona ani Touarega ani X-traila. On neprekona ani toho Dustera, ktery ma vetsi svetlou vysku a permanentne pripojitelne 4x4 - ostatne, staci si niz precist zkusenosti cloveka, ktery jel obema.

Priste, nez zareagujes, pokus se to alespon pochopit. Zabranis tim (snad) tomu, ze te budou mit vsichni za hlupaka...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
11. 11. 2011 11:15
Re: Dobře vybavený základ???
Najdi jedinou větu, kde jsem se zmiňoval o terénních schopnostech Yetiho! Takže když mluvíš o hlupákovi a hlouposti, zkus se napřed podívat do zrcadla!
.
Yetiho jsem v těžším terénu nezkoušel (pouze polňačky), ani žádného jeho konkurenta, takže bych si netroufal napsat něco, s čím nemám zkušenosti. I když podle prezentací na mezinárodních autosalonech toho zvládne dost, ale kvůli tomu se nepožizoval.
.
O terénu se bav s Xavierem, ten tu o tom něco psal, já jen de facto napsal, že srovnání s Dusterem nejde brát moc vážně. Proč si to myslím, jsem už vysvětlil dostatečně...
Avatar - Katikakus
11. 11. 2011 11:34
Re: Dobře vybavený základ???
VWene, projdi si vlakno a ujasni si na co reagujes - zacal si se navazet do diskuse o terennich schopnostech, tak nedelej tady ze sebe jeste vetsiho hlupaka nez jsi...

To srovnani s Dusterem je pro nekoho velice relevantni prave diky terennim schopnostem a podobne velikosti.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
11. 11. 2011 13:37
Re: Dobře vybavený základ???
Katikakusi, projdi si vlákno a zjistíš, že první příspěvek vlákna o terénních schopnostech nehovoří, a kontext mého příspěvku a priori nereaguje na zmínku o terénu, ale o srovnávání těchto dvou aut.

Taky bych ti napsal, že ze sebe nemáš dělat většího hlupáka, než jsi, ale už se stalo... ;-\
Avatar - Katikakus
11. 11. 2011 13:45
Re: Dobře vybavený základ???
Ted jsi to korunoval, VWene - prvni prispevek hovori o "o dost schopnejsim Dusterovi". Vsichni, krome tebe to pochopili a bavi se o terennich schopnostech - takze vsichni jsou blazni, jenom ty jsi letadlo, vid?

Evidentne ti nevadi, ze jsi tady za naprosteho hlupaka...

Delat tohle jenom kvuli obhajobe vlastni garaze. No nic, je to tvuj boj... :no:
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
11. 11. 2011 14:11
Re: Dobře vybavený základ???
Nech toho, motáš se v tom, jak bobek pod splavem, ale možná bys mohl dělat vrchního demagoga v nějaké levicové straně, pár prosťáčků bys možná ukecal >:D
Avatar - Katikakus
11. 11. 2011 14:18
Re: Dobře vybavený základ???
VWene, to ze jako jediny nachapes je jenom tvuj problem, vsichni ostatni pochopili. Prostacka jsi tady ze sebe udelal ty sam, protoze ti nekdo sahnul na garaz. O to je to smutnejsi a hloupejsi... 8-s
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 11:58
Re: Dobře vybavený základ???
No pokud považuješ za terén vyjeté koleje na suché polňačce tak jo. ... Jinak >:D >:D >:D >:D Zvláště pak z x-tr a toua jsi si naběhl.... tohle jsou mega draci v terénu, když to ten řízek za volantem umí....
Avatar - kari.laz
10. 11. 2011 12:26
Re: Dobře vybavený základ???
Yetiho a jemu podobný auta si nikdo kvůli terénu kupovat nebude. Většina z těch aut se nepodívá ani na polňačku, natož do terénu. Lidi to koupí spíše kvůli vyššímu posazu, pocitu bezpečí, větší světlé výšce a možná pohonu 4x4. A nebo jeonm pro to, že prostě chtějí SUV.
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 12:54
Re: Dobře vybavený základ???
Souhlas.
10. 11. 2011 12:48
Re: Dobře vybavený základ???
Vůbec nevíš o čem píšeš... Klasickej internetovej pisálek :-)
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 12:52
Re: Dobře vybavený základ???
Tak mi to vysvětli, prosím. Opravdu je v terénu 4x2 více nebo stejně jako 4x4? Na xtr a toua ani reagovat nemusím, tos jen chtěl pobavit, to je jasné...
10. 11. 2011 13:41
Re: Dobře vybavený základ???
Tak to nevím... To jsi ve snaze útěku zabrousil úplně někam jinam, než jsme se od začátku bavili :-) Jaky 4x2??? Ty bereš nějaky prášky? >:D Promiň,ale někomu, kdo nerozezná auto od krávy tady asi budu těžko něco vysvětlovat... V pohodě, máš svůj svět a já to beru! ;-)
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 14:50
Re: Dobře vybavený základ???
Viz. Tvůj příspěvek 10.25. Možná nepoznám auto od krávy, ale srovnání bylo yeti v článku, což je 4x2 a dustera ve stejne cen.kat. A ten je nabízen 4x4. A s xtr a touar jsi si náběh na vidle sám. Možná jen špatně četl článek, ale je tam ten yeti ve verzi4x4? prášky můžu dodat, mají pozitivní vliv na snížení počtu emotikonuuuuu.... ;-) >:D >:D >:D >:D ;-)
Avatar - Katikakus
10. 11. 2011 19:43
Re: Dobře vybavený základ???
Chaviere, uz toho nech, ted uz to neni ani smesne. Uz je to trapne. Myslism, ze delas skodovce medvedi sluzbu. Oni by diky tvym prispevkum mohli lide nabyt dojmu, ze prodejci skodovek jsou hlupaci a vubec netusi, co prodavaji.
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 20:54
Re: Dobře vybavený základ???
Jen ho nech, třeba dostane gumový kobereček.... na Vánoce... >:D >:D
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 11. 2011 11:07
Re: Dobře vybavený základ???
Co furt s tím malým kufrem??? Jsem se musel včera nakouknout máti do kufru a klaustrofobií jsem rozhodně netrpěl. Není tak dlouhý jako u Oktávek a Superbů, ale malý rozhodně není (pořád se bavím o kufru >:-[] ). Jinde pak čte člověk nářky o tom, že škodovka těží jenom z velkých kufrů, a pak, když udělá auto, který má kufr přiměřený, je to hned terčem kritiky... A to nemluvím o variabilitě interiéru, díky, které jde i z Yetiho udělat malý stěhovák (nevím, jak to má třeba Duster).
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 11:50
Re: Dobře vybavený základ???
....no já mám v každém kufru malou domácnost... >:D plus tam musí se tam vejít golf bag a lyže.... já to mám takhle no. Hůlky, přilbu a rukavice ani nevyndávám ....bag jen na zimu...jinak jezdí se mnou. Proto ta kufrojška.... a mi se fakt líbí yeti i duster.. každý má svůj šmrnc. Ale Jeťa je krasavec...
10. 11. 2011 12:41
Re: Dobře vybavený základ???
Docela me udivuje, ze se tu nekteri odbornici nehrouti z "pouhych" ctyr airbagu. Kazdopadne ani Yeti, ani Duster se o prodeje bat nemusi.
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 12:49
Re: Dobře vybavený základ???
Možná to téma je už zpracováváno v dílně propagandisty ...
>:D
10. 11. 2011 07:44
zaujimave
Zaujimave je, ze v obrazkoch su vykonove charakteristiky vsetkych moznych motorov akurat ten o ktorom sa v clanku hovori tam chyba.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ondřej Běhal"
10. 11. 2011 10:20
zase opisujete!
Tuto zprávu jste si mohli přečíst už předevčírem zde: [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
10. 11. 2011 10:46
Re: zase opisujete!
Ondřej Běhal - ex Svět Motorů??? Vaši éru jsem měl celkem rád!
neregistrovaný "fandadoaut"
10. 11. 2011 11:34
Re: zase opisujete!
Koukal jsem na články v 11:32, nevím, zda nebyl na auto.cz meztím přepracován, ale opsané mi to rozhodně nepřijde.
10. 11. 2011 11:51
Re: zase opisujete!
On neříkal,že je to opsané! Jen si dělá reklamu...
neregistrovaný "fandadoaut"
10. 11. 2011 13:22
Re: zase opisujete!
má to přímo v názvu vlákna...!
Avatar - LEGOPARK
10. 11. 2011 18:22
Yeti vs. Duster
Porovnavat Yeti s Dusterom je na mieste. Nie som majitelom ani jedneho z tychto aut, ale oba som viackrat jazdil. Porovnat by sa samozrejme mala podobna motorizacia a pohon. Cize mozme si zobrat Skodu Yeti 81 kW 4x4 a Daciu Duster 80 kW 4x4. Taktiez je dobre vybrat podobnu vybavu. No a potom zistime, ze Yeti je lepsie vybaveny, ma modernejsi dizajn interieru, ale ma aj o niekolko tisic Euro vyssiu cenu. Na ceste sa podla mojich skusenosti (ale nejazdil som dialnice) spravaju obe auta podobne a aj spotreba je skoro rovnaka. V terene je na tom aj vdaka svetlej vyske lepsie Duster, na ceste zas (prave kvoli nizsej svetlej vyske) Yeti. Ale nie su tam velke rozdiely. Taktiez pohon 4x4 je u Yetiho rieseny koncernovym Haldexom, kym u Dusteru je pripajatelny pevny pohon 4x4.
Inak popravde obe tieto auta su velmi schopne (v terene som im daval zabrat viac ako je na SUV vhodne) a oba modely sa drzali statocne. Problem budu mat tieto auta asi na dialnici (s danym vykonom), ale to som neskusal.
Popravde mal by som dilemu sa rozhodnut.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 20:56
Re: Yeti vs. Duster
Rozhodují v tomto případě peníze. Ve stejné konfig. to Dustík vyhrává na celé čáře.
10. 11. 2011 18:57
Centrál
Nepochopím, jak se může v roce 2011 za centrál na dálkové ovládání, dvojnásob u auta, za které si říkali přes 400 tisíc Kč. Klima, centrál s dálkovým, přední okna a zrcátka v elektrice, to je imho absolutní základ. Ani 4 airbagy v základu nepovažuji za nějaké plus, jak se tady v novinkách zmiňuje.
Rozbalit vlákno
6
10. 11. 2011 20:44
Re: Centrál
Nezapominej, ze krom toho dostanej jeste poradne auto.
Avatar - Katikakus
11. 11. 2011 09:13
Re: Centrál
Co si predstavujes pod pojmem poradne auto? Prip. ktere je teda podle tebe neporadne. Trochu to rozved.
11. 11. 2011 21:14
Re: Centrál
Nepochybně je to dobré auto, ale prostě je to jako by se někdo snažil prodat Levisky a dát tam zip za příplatek.
Avatar - Ji/Ri
10. 11. 2011 20:57
Re: Centrál
Jednoznačně.... :yes: :-! za 4 kila dostaneš žebraka, kolem kterého budeš lítat s klíčkem anebo se natahovat po čudlíkách na otvírání dveří.... to je fakt majstrštyk....
10. 11. 2011 23:57
Re: Centrál
Central me taky "dostava".. >:-[] Na druhou stranu o kousek vys, za pul mile cenikovejch, mas dobre vybaveny, postaveny a vypadajici maly SUV, s podle me idealnim motorem (1.4 TSI).

Tenhle segment me osobne sice nijak nezajima, ale v blizke budoucnosti by mohl a v presne v tomhle yetym si dovedu predstavit svou drahou polovicku, zatouzi-li po SUV ;-)
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
11. 11. 2011 00:53
Re: Centrál
S tím souhlasím, centrál s dálkou by měl být základ Škoda je hodně o příplatcích, ale když jsme kupovali auto, zjistilo se, že ani jinde to není o moc lepší, sice jiné položky, ale nakonec to v příplatcích vyšlo nastejno.
Avatar - Guttalax
11. 11. 2011 17:17
suv
;-) SUV -traktor do města. Ale tohle aspoň trochu vypadá ,na rozdíl od Godzil :-!
Rozbalit vlákno
0