Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti: Technická data, nová fotogalerie, kompletní ceník (+ plakáty)

Škoda Auto svého dlouho očekávaného zástupce kategorie kompaktních SUV představila již na březnovém autosalonu v Ženevě, ale až nyní zveřejňuje bližší technická data a úplný ceník.
Zpět na článek
8. 6. 2009 20:34
9. 6. 2009 23:11
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:28
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 13:11
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 13:13
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 14:00
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:13
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:22
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:23
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:32
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:30
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:42
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:48
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:51
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:02
neregistrovaný "maxo"
8. 6. 2009 21:25
neregistrovaný "kamil_2"
9. 6. 2009 14:19
8. 6. 2009 20:53
neregistrovaný "lopo"
8. 6. 2009 21:38
neregistrovaný "Stillborn"
8. 6. 2009 22:03
9. 6. 2009 10:01
neregistrovaný "yetik"
9. 6. 2009 18:11
neregistrovaný "edahans"
9. 6. 2009 10:05
neregistrovaný "yetik"
9. 6. 2009 09:36
neregistrovaný "edahans"
9. 6. 2009 08:38
9. 6. 2009 08:42
9. 6. 2009 09:52
9. 6. 2009 10:22
9. 6. 2009 10:23
9. 6. 2009 10:55
9. 6. 2009 11:33
9. 6. 2009 12:10
9. 6. 2009 12:43
9. 6. 2009 21:13
9. 6. 2009 11:02
9. 6. 2009 15:14
9. 6. 2009 21:57
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 22:03
9. 6. 2009 22:30
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 22:38
9. 6. 2009 09:24
neregistrovaný "edahans"
9. 6. 2009 09:56
neregistrovaný "cmelacek"
9. 6. 2009 10:53
9. 6. 2009 11:01
neregistrovaný "yetik"
9. 6. 2009 13:32
9. 6. 2009 13:55
neregistrovaný "Homie"
9. 6. 2009 15:27
9. 6. 2009 17:35
9. 6. 2009 18:54
9. 6. 2009 22:50
9. 6. 2009 23:30
9. 6. 2009 23:53
9. 6. 2009 17:36
9. 6. 2009 19:58
neregistrovaný "Homie"
9. 6. 2009 20:41
9. 6. 2009 23:03
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:34
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:54
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:07
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:20
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:17
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:06
neregistrovaný "maxo"
8. 7. 2013 20:59
9. 7. 2013 16:01
8. 6. 2009 20:34
brm
Nebyl tady už tenhle článek tak 2x? Mě by spíš zajímaly ceny dalších motorů a možnosti volby výbav. To je pořád, jak oslavná óda na jedno brdo s pžidáním dalších fotek.
Rozbalit vlákno
78
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2009 20:51
Re: Milý zlobivý (skoro)adoptovaný synovče!
Ve světle CEN dalších motorů a lepších výbav třeba začnou má slova o případné "když už" koupi, tak raději ROVNOU Subaru Forester dávat "větší smysl" ;-)
PS: Ale "psychomarketinglogicky" na to jdou kvwuci od Škoda VELMi dobře :-)
Pěkný den ;-)
8. 6. 2009 21:02
Re: Milý zlobivý (skoro)adoptovaný synovče!
Proč Subaru? Neni lepší GLK?
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2009 21:15
Re: Milý zlobivý (skoro)adoptovaný synovče!
To JE - myslím že se docela POVEDL (ale když do něj dodáte "odpovídající" motor a výbavu, cenový rozdíl a "provozné" bude přeci jen již VĚTŠí rozdíl - zatímco "vyšší" verze Yeti se budou s tím Forester(em) trochu "p(r)otkávat").
Ale proč GLK? Není lepší X6? :-)
8. 6. 2009 21:27
Re: Milý zlobivý (skoro)adoptovaný synovče!
Ono se lecos potkává, ne? Proč Oktávku a ne BMW 3? Asi je zbytečný polemizovat o něčem, když nevim cenu.
8. 6. 2009 23:39
Re: Milý zlobivý (skoro)adoptovaný synovče!
X6 ? proboha ne !
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2009 23:46
Re: Milý zlobivý (skoro)adoptovaný synovče!
Já TENTO typ vozů "obecně" NEpříliš ráda a STYDÍM se za sebe, ale "přiznávám", že bmw X6 mne ZAUJALO a dost se mi LíBí :-)
PS: Tím "líbí" NEmyslím vzhled, ale celou konstrukci a motory - TAKová jsem já ;-)
Dobrou noc :-)
Avatar - positivemind
9. 6. 2009 19:29
Re: Milý zlobivý (skoro)adoptovaný synovče!
Srovnávat Forrester a Yeti? Dále Yeti a X6?

Co je lepší, Superb nebo CLS? Bože Bože Bože...

Vy jste se zase ukázala PANí MINiSTRyně
Avatar - Hammunasakra
9. 6. 2009 20:25
Re: Milý Brabčák(u)!
DĚKUJi za "nabídku", ale o MINISTRování apod. věru NEmám zájem (zůstanu si "na svém" :-)
Srovnávat menší/horší Yeti za 700.000 kč s větším a přeci jen "sofistikovanějším" Subaru Forester? A PROČ ne? ;-)
PS: Verzi Yeti 1.8 benzín bych možná VZALA "na milost" - ale do tohoto typu vozu bych asi "preferovala" (výborné) 2.0D od Subaru (i když 2.5T by NE"zaškodilo :yes: :-) )
Prostě (dle MNE) je cenový rozdíl NEpříliš velký (JÁ osobně bych zkusila maličko peněz "přídat" a koupit si spíše to Subaru - NEmluvím samozřejmě o předokolkových verzích Yeti 1.2 - to je pak opravdu konkurent spíše Kia Soul, Toyota Urban Cruiser, Citroën C3 Picasso apod. - a TATO oblast mne "ani trochu" NE"bere" - já Yeti "cpu" trochu JINAM = výš)
Bože bože bože - lepší je sice CLS, ale NEchtěla bych ani jedno (ani jedno není "průšvih", ale můj Buřtík kdysi do nového CLS nastoupil a "vypreparovat" ho zpoza volantu byla práce pro CELÝ autosalon ... až když vzadu zatahla "myšička", podařilo se ho vytáhnout ven :-)
Bože bože bože - když si projdete ceníky a rozměry a konstrukci Yeti a Forester - možná si nabídnete to MINISTERské křeslo sám sobě ;-)
Tak PĚKNÝ den (třeba v Subaru Forester se slušnou výbavou a SKVĚLÝM, možná úplně NEJLEPŠíM 2litrovým naftovým motorem na téhle planetě ... nebo můžete cca 3 (?) tisíce € ušetřit a koupit si rozměrového konkurenta té Kia Soul apod. a být MAJITELem Škoda Yeti 2.0 TDi :-)
9. 6. 2009 22:48
Re: Milý Brabčák(u)!
Hele klídek, Brabčáku, nebuď na mojí tetu hraběnku vznětlivý!!! ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 6. 2009 22:57
Re: Milý Brabčák(u)!
TO byl ale SPRÁVNÝ krok směrem "do rodiny" :yes: ;-)
9. 6. 2009 23:05
Re: Milý Brabčák(u)!
To je moje parketa ;-)
Avatar - white label
9. 6. 2009 23:08
Re: Milý Brabčák(u)!
Tobě jedna oslava nestačila...? 8-s
Avatar - woody-alien
9. 6. 2009 22:58
Re: Milý Brabčák(u)!
Jen tak mimochodem, GLK bylo dobrý připomenout, trochu se na něj zapomíná a přitom je to štika.

Akorát příznivci Audi asi nebudou moc odvázaný z interiéru, ale mě se to líbí jak to zhranatěli.
Avatar - Hammunasakra
9. 6. 2009 23:05
Re: Milý Brabčák(u)!
Mně se GLK VZHLEDově zas tak NElíbí (ostatně krom bmw X6 asi žááádné SUV/SAV, či jak všelijak se tomu všemu říká), ale ve své kategorii bude asi OPRAVDU NEJlepší.. :yes:
... asi s motůrkem 350 bych si ho vzala já :-)
Pěkný den, no: Dobrou noc ;-)
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:11
Re: Milý Brabčák(u)!
no myslim, ze taketo auto by bolo lepsie s 320CDI.V terene je vo svojej triede najlepsi a ma najvyvazenejsi podvozok, ale priestorovo a uzitkovo patri na chvost a to je dost podstatna vec v tomto segmente. ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 6. 2009 23:20
Re: Milý Brabčák(u)!
Já mám auto v první řadě pro SEBE (popř jedeme DVA) - a ty přední sedačky bývají "ok" - tam PROSTORový problém NEbývá (vešli jsme se - a nikde nic "nevyčnívalo"! - dokonce i do Citroën C1 ;-)
Já vím že 320 CDi je "rozumnější" a asi to bude i "prodávanější" varianta, ale JÁ bych přeci jen spíše (pro SEBE) vybrala ten BENZíNový 3,5 litr :-)
Dobrou noc :-)
Avatar - white label
9. 6. 2009 23:27
Re: Milý Brabčák(u)!
Každý večer pořád jenom slibuješ... :-!
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:28
Re: Milý Brabčák(u)!
no ale ani v predu to nie je bohvieco.
Ale ja som to bral skor ako auto pre solventnejsiu rodinu a ako jedine v rodine a tam je to slabe. ;-)
Ale v GLK nema dobre sprevodovanie ta 320CDI a preto aj dost papka, ale zase je velmi dobre odhlucnena a myslim, ze do SUV pasuje lepsie, tam je dolezity krutak. ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2009 12:39
Re: Milý Brabčák(u)!
Nu popravdě kdybych JÁ měla mít v garáži SUV od MB - bylo by to ML 6.3 AMG ;-)
PS: Párkrát do roka se takový vůz "hodí" ;-)
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 13:11
Re: Milý Brabčák(u)!
no, len Vy nepatrite medzi tych trosku solventnych, teda aspon podla toho co pisete.Vy sa na to neviete pozriet asi uz tak ako ludia co musia pozerat na korunky. ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2009 14:07
Re: Milý Brabčák(u)!
Na "korunky" se musí ohlížet KAŽDÝ (to mi VĚŘTE - navíc z "vyšší" výšky se hůůůůře padá a navíc to VÍCE bolí ;-)
Však já NEJdříve "navrhla" Subaru Forester (to je z MÉHO pohledu takové "optimum" - není o moc dražší než vozy konstrukčně trochu "níže" (Yeti) a trochu zvládá i to co vozy cenově o něco "výše" (X3, GLK ...)
PS: A "momentálně" právě nyní se mi "líbí" bmw X6 (ale jinak "obecně" - tato kategorie vozů mne NEláká/NEpřitahuje - z praxe vím, že i když v autech najezdíte(-me) relativně HODNĚ, tak TENTO typ vozu použitejte(využijete) .. opravdu jen párkrát do roka..
Pěkný den ;-)
9. 6. 2009 23:11
Re: Milý Brabčák(u)!
Teto, zase hrušky a jabka... X6 - ML...GLK - X3 atd...
Avatar - Hammunasakra
9. 6. 2009 23:15
Re: Milý Brabčák(u)!
Ale to já přeci VÍM milý (skoro)synovče - já přeci mluvila o VŠECH těchto "autíčkách" - od maličkého Yeti po OBLUDU Q7 - ze VŠECH (jedno jak velkých) se mi VZHLEDově "líbí" JEN to BMW X6 (ale "ráda" mám třeba i subaru Forester) ... TAK jsem to, chlapče můj, myslela ... a teď už nech tetičku spát
Dobrou noc ;-)
9. 6. 2009 23:19
Re: Milý Brabčák(u)!
Jasně, dobrou, teti! R-class - first-class ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2009 12:44
Re: Milý Brabčák(u)!
Mercedes R-Klasse?
Děkuji, AUTOBUSy NEmusím.. ;-)
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 13:13
Re: Milý Brabčák(u)!
Ale pre Vaseho Burtika by to bol konecne komfort. ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2009 13:55
Re: Milý Brabčák(u)!
On říká, že KOMFORTu si užil "až/až", když letos jedno přeparkovával Brumlu :-)
PS: A on své (oblíbené) autíčko má (a RRRRR-Klasse to opravdu NEní - na to má podobný názor jako já - autoBUS NEpotřebujeme ;-)
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 14:00
Re: Milý Brabčák(u)!
To teraz nebolo mienene v tom vyzname, ze je to MB, ale, ze je to priestranne auto. ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2009 14:10
Re: Milý Brabčák(u)!
To sice SOUHLASím - ale myslím že snad "až moc" - prostě TENTO model mne (vůbec) NEoslovuje (co se týče PROSTORu - pro 2, výjímečně 3 osoby, což je asi naše MAXimum v jakém a to opravdu jen OBČAS jedeme - zcela zbytečné, to raději nějaký MENŠí a přitom LEPŠí vůz ;-)
9. 6. 2009 23:10
Re: Milý Brabčák(u)!
Hele, víš co... vždycky, když u manželky vidim ojebanej ráfek, nebo ďoury ve dveřích, tak si říkám, že ten jeliman od Škodovky by jí celkem stačil, 4x4, automat, bla bla bla, ale nakonec vidíš, jak to je. Prostě neni. Ne Subaru, ale to GLK v 220 cdi na to pojíždění s harantama by bylo lepší a na nějaký vizuelní pohledy se.ru. Zvláště u MB.
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:13
Re: Milý Brabčák(u)!
ale pozor!!! Ty tam nevlezies. >:D
9. 6. 2009 23:20
Re: Milý Brabčák(u)!
Však po tom ani netoužim >:D
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:22
Re: Milý Brabčák(u)!
Tam je strasne malo miesta, mne tam pripadalo menej placu ako v C klasse.
No ale tam ked Ti zena obrusi AMG ALU tak budes inak zurit. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2009 12:41
Re: Milý Brabčák(u)!
Co "AMG alu" - já tuhle při vyjíždění z garáže přejela kraj(íček) trávníku ... a že prý teď máme "citrónovou" trávu :-)
Avatar - white label
9. 6. 2009 23:21
Re: Milý Brabčák(u)!
Za "ojebanej ráfek" manželky..., nového meďoura...?!?
Ty si hotový sen žen..., ten nejštědřejší "paroháč" na světě...
>:-[] >:D

P.S. Se nedivím, že tě pořád ta Kylie tahá do rodiny...
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:23
Re: Milý Brabčák(u)!
>:D
9. 6. 2009 23:29
Re: Milý Brabčák(u)!
Ty se taky tlemíš všemu, ty trubko, co?! >:D >:D
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:32
Re: Milý Brabčák(u)!
vsemu nie, ale pri tomto sa triasla aj stolicka pod mojim zadkom. >:D
9. 6. 2009 23:28
Re: Milý Brabčák(u)!
Ty woe, mě nezajímá manželka, ale moje děti! >:D Kdybych měl prachy na H1, tak neni co řešit... když jí miluješ, ne?! ;-) >:D :yes:
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:30
Re: Milý Brabčák(u)!
H1 by nebol zly napad, hodil by si tam kolesa z traktora a zena bude nicit ceske silnice. >:D
9. 6. 2009 23:37
Re: Milý Brabčák(u)!
Johna Deera máme taky, to nic neřeší... ;-)
Avatar - white label
9. 6. 2009 23:33
Re: Milý Brabčák(u)!
Když tě ale nezajímá manželka, tak jak můžeš vědět, čí jsou to vlastně děti... :*)
9. 6. 2009 23:39
Re: Milý Brabčák(u)!
Někdo by řekl, že podle sebe soudím tebe... mám známýho psychologa, nechceš číslo? ;-) >:D
Až uvidíš moje děti, tak si budeš myslet, že jsem jejich syn :-!
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:42
Re: Milý Brabčák(u)!
no tak to aby si kupil nakladak. >:D
Avatar - white label
9. 6. 2009 23:44
Re: Milý Brabčák(u)!
???...máš snad doma nějaké "Benjaminy Buttony" ? 8-s
9. 6. 2009 23:47
Re: Milý Brabčák(u)!
To nevim, co je. Máme spokojený manželství
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:48
Re: Milý Brabčák(u)!
to hovori kazdy. >:D
9. 6. 2009 23:49
Re: Milý Brabčák(u)!
No a co by si chtěl slyšet? >:D
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:51
Re: Milý Brabčák(u)!
pravdu, jezis skoro som napisal pradu. >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 6. 2009 12:36
Re: Milý Brabčák(u)!
Já ráda pravdu i PRADU ;-)
Avatar - white label
9. 6. 2009 23:56
Re: Milý Brabčák(u)!
Že to je všude stejné..., jako u nich doma..., aby se taky aspoň trochu uklidnil... :*)
Avatar - white label
9. 6. 2009 23:50
Re: Milý Brabčák(u)!
Tak až půjdeš do kina na: "Podivuhodný příběh Benjamina Buttona" tak uvidíš... můžu jen (maximálně) doporučit... :yes:

P.S. Už by to konečně mělo přijít i do Prahy...
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:02
Re: Milý Brabčák(u)!
akoze nove filmy idu z vychodu na zapad?
Do kina? A este aj z manzelkou? >:D
Avatar - white label
10. 6. 2009 00:05
Re: Milý Brabčák(u)!
Proč s manželkou...? S dětma..., manželka ho přece nezajímá...
Avatar - white label
9. 6. 2009 23:39
Re: Milý Brabčák(u)!
První machruješ s meďourem a nakonec bys ji odbyl obyčejnou halogenkou... a ještě k tomu jen s jedním vláknem (H1)... :no: :*)
9. 6. 2009 23:48
Re: Milý Brabčák(u)!
Vzdávám se! Ty budeš z Moravy a na to nemám! >:D >:D
8. 6. 2009 23:37
Re: Milý Brabčák(u)!
Ve světle cen dalších motorů a lepších výbav mi tam na forestra pořád chybí cc 150tisíc. Kylie už jste nám zde tuším třikrát předvedla dalekosáhlé diskuze Škoda vs. Subaru ve kterých jste zřejmě nepochopila pár věcí,které se vám pánové snažili naznačit
-názor o Subaru vs Škoda se dá vyjádřit i bez Brumly
-omezení capsu či shiftu
-kvality Subaru nikdo nezpochybnil
-uvědomte si,že se tady bavíme v rámci "česko-slovenského" rybníka (to je těch 95% ex-společného území kolem Prahy a Bratislavy na východ od Německa) takže ty rozdíly cen jsou dost podstatné

A jinak pokud mají páni redaktoři s informacemi v článku pravdu,pak je Yeti s 1.8 benzínem v nejvyšší výbavě zajímavý kauf.

PěkNý vEčEr :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 6. 2009 23:49
Re: Milý pingi!
Vlastně s vámi SOUHLASím... ;-)
... i když MNĚ by těch 150 t. za ten přeci jen lepší motor a podvozek asi stálo (a 1.8 turbo od vw "chválím" - i když 2.0 T(F)Si bych raději..)
Dobrou noc :-)
9. 6. 2009 10:45
Re: Milý pingi!
150tkc ozeli a o C6 jen sni...jak vtipne, mila Kylie :-)
Avatar - white label
9. 6. 2009 11:10
Re: Milý pingi!
Milá...?!?...jak vtipné... ;-)

hEZký dEN! :-)
Avatar - Hammunasakra
9. 6. 2009 13:54
Re: Milý webpajo!
Asi zcela NEchápu?? :-|
Avatar - Hammunasakra
9. 6. 2009 20:11
Re: Milý webpajo!
i VY Brabčáku! ;-)
8. 6. 2009 21:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 6. 2009 21:10
Re: Milý webpajo!
A že sem teda lezeš?
8. 6. 2009 22:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "kamil_2"
8. 6. 2009 21:25
Re: Milý webpajo!
Nevim, jestli 1,2 TSI je opravdu horší motor než 1,6(?) v Soulu. Na Soulu mi ale hlavně vadí malej kufr (miň než 300l), proto bych ho nechtěl. Yety je na fotkách hezkej, má skvělý motory (hlavně 1,8 T), ale osobně bych si spíš koupil Oktávku kombi... Osobně sem se za deset let co řídím vždy dostal domů (800 m.n.m) i s předokolkou bez řetězů :-!

K objektivitě redakce: Škoda je domácí značka, tak protěžování Škodovek rozumim. Lepší, než kdyby protěžovali třeba GM, ne? Testy mi přijdou objektivní, tak nevim, co se ti nelíbí
8. 6. 2009 21:48
Re: Yeti x Soul
Soul v podobne vybave bude stat 300tis. Plusem pro nej bude o airbag a radio vice a o 3 roky delsi zaruka. Ale bude o kousek mensi, bude mit vyrazne horsi variabilitu zadni casti, nebude mit 6ti stupnovou prevodovku a EURO5 motory. Takze kdyz to tak sectete nemusi byt pro velkou cast zakazniku vysledny cenovy rozdil cca 40-50tis ve prospech mensiho auta vyrabeneho na druhem konci sveta dostatecnou motivaci ke koupi a rozhodnou se pro trochu vetsi, variabilnejsi a v CR vyrabeny Yeti. To byla take jiste i jedna z motivaci proc v MB nastavili cenu tak jak ji nastavili.
9. 6. 2009 10:17
Re: Yeti x Soul
PS Nicmene je treba vzit do uvahy, ze srovnavame uplne zakladni model Yeti (tezko jeste bude mit mensi motor nez 1.2TSI) s jeste ne zakladni motorizaci Soulu. Az dorazi do Soulu motor 1.4, teprve pak budeme moci srovnavat srovnatelne ( a to nejspise i vykonove) a rozdil se opet posunu na nejakych 70tis Kc, ve vyssi vybave az ke 100tis.
9. 6. 2009 11:42
Re: Yeti x Soul
Ano, tam jistě začne teprve přetahovaná na dolním cenovém konci. A znovu bych zopakoval, že tohle srovnání bude pořád platit pro zúžený okruh kupců, ne univerzálně mezi oběma modely. Oba modely zasahují nějakou svou množinu, ale překrývají se jimi jen částečně.
8. 6. 2009 23:12
Re: Yeti x Soul
Soul, design ala žehlička ;-). Variabilitou interiéru ho Yeti strčí do kapsy. O motorizacích ani nemluvě.
9. 6. 2009 10:46
Re: Yeti x Soul
Motorizacích až v silnějších motorech. Jenže Pokaždý když se srovná Korejec x Škodovce, tak při stejnejch výbavách je rozdíl ceny vždy velkej...a to mi za to fakt nestojí.
Kupodivu Yeti neni až zas tak ošklivej, Ale mlhovky takhle vysoko jak na Dakar se mi hrubě nelíběj
Avatar - miromen
8. 6. 2009 22:35
Re: Yeti x Soul
Zde to maš.

[odkaz]
Avatar - ferdosky
8. 6. 2009 23:09
Re: Yeti x Soul
cetl jsem to 2x, ale nenachazim info, o redukci. co to je za terenak bez redukce? kolik pak asi vydrzi spojka? vypada to jak terenak do mesta. ach ta propaganda! suzuki 4x4 vydrzel pouze 40000 km a spojka v haji. a to je o kus lehci. (asi sme nemeli jezdit v terenu)
dobrou noc.
Avatar - white label
9. 6. 2009 00:06
Re: Yeti x Soul
Ferdo, ty jsi někde četl, že Yeti má být i v nějaké offroad verzi..., jestli jo, tak kde...? Kolik (nejen malých) SUV má dnes redukci...?

P.S. Pokud pálíš spojky jako "doutníky", zkus někdy třeba automat... ;-)
9. 6. 2009 14:19
Re: Yeti x Soul
...škoda že tam ten automat nedávaj 8-s - užuž jsem skoro uvažoval o Yetim, ale Kuga nebo Tiguan mají automaty - pro tatíka důchodce bohužel již nutnost.
neregistrovaný "lopo"
8. 6. 2009 20:53
fesacisko jeden bradavicavy
uz ho chcem vidit nazivo, bo na fotkach katastrofa... :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Stillborn"
8. 6. 2009 21:38
Re: fesacisko jeden bradavicavy
Na fotkách mi ze začátku taky přišel otřesný. Postupem času jsem si ale zvykl a už se mi dokonce začal i líbit. Co ale pořád nedovedu pochopit, to jsou bezpohlavní zadní svítilny... ;-\
9. 6. 2009 08:44
Re: fesacisko jeden bradavicavy
to auto je cele bezpohlavne...teda viacpohlavne, az je bezpohlavne >:D >:D >:D
Roomfabioctavius..hhhh >:-[]
Avatar - T613
9. 6. 2009 08:47
Re: fesacisko jeden bradavicavy
víc smajl víc názor
Avatar - white label
9. 6. 2009 10:52
Re: fesacisko jeden bradavicavy
No, jo..., bezpohlavní "prázdný" názor, "plný" vícehlavých smajlíků...
8. 6. 2009 22:03
Yeti, ye mi...
...je úplne fuk, aké tam budú motory a výbavy, a koľko to bue stáť. Beztak si to auto nekúpim.
Dá sa považovať za najkrajšiu súčasnú škodovku. Aj keď voči štúdiám hodne stratila a viac sa pripodobnila Fabii. Najmä pocit nedostatočnej šírky je dosť silný. Inak pocitovo kvalitka, akurát ma nijak zvlášť neoslovila. Takže zatiaľ bez bodov, ocením, až je budú plné cesty. :-)
Rozbalit vlákno
0
8. 6. 2009 22:03
Je pěkný ...
Potkávám Yetiho docela často na dálnici z Mladé Boleslavi do Prahy - testovací kousky a není vůbec špatný, tedy přesněji řečeno mně se líbí :-), což nemohu říct o Soulu. Když jsem viděl první fotky tak jsem nějak nechápal, co to chtějí vyrábět za paskvil, ale myslím si, že určitě své zákazníky mít bude, teda minimálně mě :-) . Mám doma rezervní auto - Mitsubishi Pajero Pinin a Yeti bude dobrý pokračovatel. Motor 1,8 TSI v manuálu bude akorát ...
Rozbalit vlákno
2
9. 6. 2009 08:28
Re: Je pěkný ...
No..myslim, ze s Yetym slapnes tak do * >:D
Dat za takuto krabicku od dutniku 540 tis...hm_hm...
Ja by som sa na tvojom mieste obhliadol po inom...priklad..Tucson..v dieseli a skoro fullke ho mas za 599 tis. :yes:
Ok...pride ix35, ale predsa...Yeti _podla mna hatlanina Fobie a Hnustera s pohonem 4x4...
8-s 8-s
9. 6. 2009 13:30
Re: Je pěkný ...
Já si to nemyslím, pro mé účely je lepší auto menší než nějaké hovado veliké. Tucson je jedno z mála velmi nehezkých aut, které se z nějakého podivného důvodu prodává ... asi si to kupují ženy ze stejného důvodu, jako si kupují ošklivé psy ... Peníze mi připadají velmi přijatelné a nafta pro mě nepřipadá úvahu ...
Avatar - Chuck Norris
8. 6. 2009 22:06
tomu říkám podrobná data:D
No v nadpisu čtu podrobná data a kompletní ceník,... ceník vypadá že možná i kompletní je ale celej koplex technickejch dat pokrývá jen věci typu výkon motoru což si můžu přečíst u technickýho výpisu jakýhokoliv VW.. ale o spotřebě, zrychlení, max rychlosti povětšinou ani zmíňka... taky by mě konečně už zajímalo jak vypadá yeti ve výbavě yeti? viděli jste ho někdo nebo je to jen yeti? ať mi nikdo neříká že bude vypadat o moc líp jak fábia ve výbavě fabia 8-s 8-s >:D >:D >:D :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "yetik"
9. 6. 2009 10:01
Re: tomu říkám podrobná data:D
YETI ve výbavě YETI

Design: Čtecí světla vzadu (u stropních madel)
Boční ukazatele směru integrované do vnějších zpětných zrcátek
Čírá skla
Interiér "REFLEX "(Sedadla-látka), dekor "Graphit" El.přídavné topení pro dieselové motory
Kola ocelová 7J x 16" s celoplošnými kryty kol "RIF"-4ks, rozměry 215/60/R16 Háčky na šaty na B-sloupcích
Lakovaná střešní lišta Jednotónová houkačka
Prahové lišty Make-up zrcátka v slunečních clonách
Přední halogenové světlomety s čirou optikou Nekuřácký paket
Střešní nosič, černě lakovaný Nízka středová konzola
Vnější zpětná zrcátka a vnější kliky lakované (černé) Obložení v kufru
Vnitřní kličky dveří, černé Odkládací plato za zadními sedadly
Bezpečnost: Odkládací schránka v horní části přístrojové desky uprostřed - otevřená
2 hlavové opěrky vzadu, výškově stavitelné Osvětlení zavazadlového prostoru (1 lampička)
3 tříbodové bezpečnostní pásy vzadu Otáčkoměr s digitálními hodinami
3.brzdové světlo Otvírání palivové nádrže s Push-Push systém, uzamykatelné víčko nádrže
Airbagy řidiče, spolujezdce a boční vpředu Přední sedadla s vyšší pozicí sezení pro cestující
Bezpečnostní odrazky na výplních předních dveří Přední stěrače Aero (s cyklovačem a volbou frekvence)
Day-light Pylový filtr
Deaktivace airbagu spolujezdce Sada na opravu pneumatik
ESP včetně ABS+EBV+MSR+ASR+EDS+HBA+DSR+ESBS Servořízení (elektromechanický posilovač řízení)
Imobilizér Ukazatel vnější teploty
Kotoučové brzdy zadní Upínací oka v zavazadlovém prostoru
Light check - kontrola funkčnosti vnějšího osvětlení Varioflex (koncept zadních sedaček)
Nastavitelný sklon světlometů z místa řidiče Vnítřní osvětlení s kontakty na všech dveřích
Nouzový brzdový signál Volant čtyřramenný
Přední opěrky hlavy WOKS Vyhřívané zadní sklo
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce
Zadní stěrač s ostřikovačem
Signalizace nezapnutého bezpečnostního pásu řidiče a spolujezdce Zásuvka 12 V na střední konzoli a v zavazadlovém prostoru
Tříbodové výškově nastavitelné přední bezpečnostní pásy s přitahovači Zvuková signalizace nevypnutých světel
Výstražný trojúhelník v zavazadlovém prostoru Komfort:
Funkčnost: Centrální zamykání (Safe systém)
2 čtecí lampičky vpředu (pro řidiče a spolujezdce) El. ovládání oken vpředu
2 sklopné háčky na uchycení zavazadel v zavazadlovém prostoru El. ovládaná vnější zpětná zrcátka
4 sklopna stropní madla , zadní s věšáčky Radiopříprava se 4 reproduktory -1 DIN Aftermarket
Příprava pro uchycení 2 dětských sedaček s bezpečnostním systémem
"ISOFIX" na zadních sedadlech
Držák nápojů vpředu, na tužku,1l lahví ve schránkach předních dveřích a
držák na parkovací lístky

omluvte nepřehlednost - je to jen zkopírováno...
9. 6. 2009 10:14
Re: tomu říkám podrobná data:D
Koukal jsem, že v tý Škodovce (všeobecně) píšou do zákl. výbavy i věci neskutečný :-) Háčky, držák na tužku >:D
Avatar - iudex
9. 6. 2009 10:49
Re: tomu říkám podrobná data:D
4 kolesá sériovo, 1 volant sériovo, 4 valce niekde sériovo, niekde za príplatok... >:-[]
Avatar - ferdosky
9. 6. 2009 15:49
Re: tomu říkám podrobná data:D
si to napsal skoro stejne prehledne jak skoda-auto.cz
pak si kazdy muze vypocitat co chce. totalnej binec. tak nemozny cenik nikde nenajdete. to je snad specialita vwgrup aby se nedalo modely porovnat. struktura cenika je primo odstrasujici. ale to uz je marketing.
kouknete treba sem [odkaz]
neregistrovaný "edahans"
9. 6. 2009 18:11
Re: tomu říkám podrobná data:D
Mohl by jsi sem nakopírovat i ceníky dalších výbav a připlatkových ?

Díky

Nebo to je zkopírovaný z nějaký stránky ?
8. 6. 2009 22:36
Tomu říkáte kompletní ceník?
... to jsou jen základní ceny jednotlivých motorizací a stupňů výbav .... a kde jsou podrobné příplatkové výbavy???
.... za kolik jsou bixenony, střešní okno apod. ...?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "yetik"
9. 6. 2009 10:05
Re: Tomu říkáte kompletní ceník?
Bi-Xenonové světlomety + AFS s dynamickou regulací sklonu a
výsuvné integrované ostřikovače světlometů 26.500,-

Panoramická posuvná střecha (dvoudílná) 26.000,-

;-)
9. 6. 2009 07:38
Kvedly, kvedly, kvedly
Tak ceník doplněn, stupně výbavy zevrubně vysvětleny, nemožnost DSG v autě za 710 táců jsem snad pochopil i já, takže nic.
Rozbalit vlákno
3
9. 6. 2009 10:18
Re: Kvedly, kvedly, kvedly
koukám, že o Yetim vážně uvažuješ místo Puňťa na ježdění do hospody >:-[]
9. 6. 2009 10:21
Re: Kvedly, kvedly, kvedly
Nějak jsem se probudil a přešlo mě to. ;-)

Punto nemůžu rozjet, asi tam neni benzín. Nechtěj ho příbuzný za pár táců na díly?
9. 6. 2009 11:27
Re: Kvedly, kvedly, kvedly
my díly nepotřebujem, náš jezdí bez problémů. Po loňské jemné generálce jsou další očekávané investice cca za 10 let. To víš, má to segra na ježdění do práce a do města :-!

Co tak využít ho na šrotovné? Možná nějaké A-classe (jestli teda zůstáváš věrný značce) by se do limitu vešlo, i když asi s kvedlačkou a bez 4x4 ;-\
9. 6. 2009 08:35
Mila redakcia!!!!
..kolko dostavate od Skodofky????...ked tu neustale tlacite tohto opicaka - Yetiho???? >:D
Na trhu je mnoho skvelych noviniek a o nich tu len letmo napisete 8-s
Jo, chapem...je to domaca znacka...bla_bla_bla
Hm_hm...toto auto nie je zrovna nejaky skvost..aby tu bol neustale prezentovany a davana mu taka pozornost.
A Vy!!!! uznavaci a vychvalovaci Yetiho...by ma zaujimalo, ako by ste reagovali na tento "skvost", keby s nim prisla nejaka ina automobilka..priklad z Korei..hm??? to by bolo.. >:D Naozaj si myslim, ze toto auto z hladiska dizajnu..je naozaj na tom zle...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "edahans"
9. 6. 2009 09:36
Re: Mila redakcia!!!!
Nevíš o čem mluvíš. Jdi se do Yetiho posadit. Je tam vzhledem k délce auta obrovskej prostor i pro lidi vzadu. Za cenu cca o 100tis. víc než je fabie combi v základu. Když to srovnáš s kiou soul, tak ta je sice taky prostorná, relativně levnější (300.000), ale za ty hezký barevný varianty chtějí už 499.000, což neni málo.

Pokles hodnoty bude oproti Soulu velmi malej, Němci taky nepustěj auto, který neni dotažený do detailů. Sedačky jsou udělaný suprově, můžeš tam mít vzadu područku na ruku nebo tu sesli uplně vyndat. Soul je pěknej, ale nemá v první serii ani plato na kufr, páč už to chtěli honem honem nedotažený vyrábět. Pak za půl roku přijdou na to, že změněj něco co nestihli otestovat, závěs dveří nebo ňákou kravinu a lidi s tim pak budou mít za pět let os.r až budou shánět díly a bude v tom chaos.
Avatar - cb
9. 6. 2009 08:38
Cena
Udělat toto auto dokonalejším za cenu,která odstartovala na 360.000.- a skončila na 710.000.-Kč je nehoráznost pouze VW.
Rozbalit vlákno
15
9. 6. 2009 08:42
Re: Cena
Cely podr_bany VW...priplat si >:D
a ludia??? oni im to zozeru, lebo to auto vyzera spatne a aspon trocha ho obdarovat nejakymi sr_ackami >:-[]
9. 6. 2009 09:52
Re: Cena
Další slaboduchá maďarská opice. Píšu si čárku. :-!
9. 6. 2009 10:22
Re: Cena
pozor pozor! len cca 10% obyvateľov Slovenska sme slaboduché maďarské opice. A nazvať nejaké poriadneho Slováka maďarským čokolvek, to je velká urážka ;-)
9. 6. 2009 10:23
Re: Cena
Tak ten se tam v pohodě vejde.
9. 6. 2009 10:55
Re: Cena
Čestr nahoře rozhodně není "poriadny Slovák". :-!
9. 6. 2009 11:33
Re: Cena
na základě psaného textu bohužel nepoznám, jestli má maďarský akcent a někdy ani mluvené slovo neprozradí úplně všechno. Mně taky nikdy nikdo netipoval, že jsem poloviční Maďar bassom a kristusát >:-[]

ale Chestera neznám, takže možná víš něco co já ne ;-)

jo, a tím "poriadnym Slovákem" jsem myslel ty naše hrdé nacionálně založené čistokrevné superslováky >:-[]
Avatar - white label
9. 6. 2009 12:10
Re: Cena
Myslíš ty, co byli zásadně proti rozdělení Československa..., vlastně spíš Slovenskočeska... ;-)
9. 6. 2009 12:43
Re: Cena
myslím ty, kteří nemají rádi Maďari, Romy, Čechy (první trojka je stabilní, pořadí se ale může situačně přizpůsobovat >:-[] ), zato mají rádi vojnový Slovenský štát a pod. :-!
9. 6. 2009 21:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
9. 6. 2009 11:02
Re: Cena
Podobní jedinci se bohužel vyskytují na celém světě, nejen v Maďarsku, nebo na Slovensku...
Tak (prosím) trochu tlum tu svou "internetovou xenofobii"...
8-s :*)
9. 6. 2009 15:14
Re: Cena
madar ti hompala medzi nohami >:D
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 21:57
Re: Cena
no a tebe v hlave. ;-)
Avatar - white label
9. 6. 2009 22:03
Re: Cena
Jemu zřejmě i mezi těma nohama...!
Ale zezadu...! ;-\ >:D
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 22:30
Re: Cena
>:D to musi byt ale cipos. >:D
neregistrovaný "edahans"
9. 6. 2009 09:24
Yeti 1,2 TSI - šrotovné
Tak to vypadá, že lidi budou místo fabií čekat na Yetiho se šrotovnym. Údaje pro emise Yetiho s motorem 1,2 TSI sem zatim nenašel, ale nový VW Polo s tímhle motorem je má 129g/km a limit pro šrotovný je 160g/km, tak se snad moc nezvýšej, i když Yeti je těžší auto.
Rozbalit vlákno
0
9. 6. 2009 09:44
Yeti vs Roomster
Ked tak pozeram na fotky tohoto vozitka, akosi neviem prist na dovod existencie Roomster-a. Tie auta su si dost podobne (rozmermi, aj cenou). Skoro by som povedal, ze popri tomto aute je Roomster prakticky zbytocny...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cmelacek"
9. 6. 2009 09:56
nehorázné ceny
nehorázné ceny ...! na co si hrajou ...? vždyť za to si člověk koupí forestera, kterej je úplně někde jinde ...
Rozbalit vlákno
1
9. 6. 2009 10:16
Re: nehorázné ceny
No, právě, že je někde úplně jinde.
9. 6. 2009 10:53
Cena +
Pěkné auto, slušné ceny. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
9. 6. 2009 10:58
Cenové porovnanie
Tak ako som chválil prvú cenu Yetiho v predoslom clánku, tu uz moje nadsenie akosi ochladlo: 359t. je pekná suma, 540t. za prvú verziu stvorkolky uz az tak nie, o dízloch nehovoriac (a to rádio je az v najvyssom stupni výbavy). Teda zase typický prístup Skodovky: cena "uz od" super, po dovybavení celkom sebavedomá. 8-s
P.S. Ako konkurencia sa stále spomína Soul; ja ako najblizsiu konkurenciu ale vidím SX4...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "yetik"
9. 6. 2009 11:01
Re: Cenové porovnanie
První čtyřkolka je za 459.800,- s DPH a kupodivu s dieselem :-O
Avatar - iudex
9. 6. 2009 11:08
Re: Cenové porovnanie
Más pravdu, mea culpa, pozeral som benzíny a prehliadol som dízlovú verziu výbavy "Yeti" ;-)
Avatar - Dinar
9. 6. 2009 13:32
solitér
Všechna ta zmíněná "konkurence" je prakticky o třídu níž, myslím SX4 nebo Soul, Yeti je snad nejporovnatelnější s Kvaškou, jde o stejný princip, tj. technika a prostor kompaktního HB doplněný čtyřkolkou a větší variabilitou interieru. Z tohoto pohledu jsou ceny Yetiho skvělé, v top motorizaci a výbavě za cenu zlehka přes 600 to je bezkonkurenční nabídka. Jen škoda absence DSG u 1,8tsi, snad s příštím modelovým rokem.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Homie"
9. 6. 2009 13:55
Re: solitér
Taky si myslim ze z te prime konkurence toho tady moc neni...a cena sice neni zadny zazrak ale necekal sem ze bude nizsi...4x4 2.0TDI(140k) v nejvyssi vybave za 650tis. neni malo, ale nekolikrat zmineny forester stoji jako 2.0D active (netusim co ta vybava obsahuje ale zazraky necekam) 833tis...
9. 6. 2009 15:27
Re: solitér
Na obrázkoch sa mi Yetti celkom páči, tak som zvedavý ako bude vyzerať na ulici. Toľko spomínaný Soul je na ženské vozítko pekný.
Len škoda, že sa zase raz prejavil VW syndróm vo výbavách. Prvá rozumná je druhá najvyššia a ak by som ho chcel kúpiť skončil by som rovno u najvyššej. A to už sme zase na cene okolo 650 tis CZK(samo haldex a 1,8T aby to išlo aj hore kopcom nie len dole), čo nie je málo :-( V tejto kategórii sa už dá vybrať slušne aj u konkurencie...
Na druhej strane, Škody si v SR a ČR kupujú ľudia hlavne vo výbave social a s motormi ***ToPojede, takže cena základu je výborná a Yetti s malým turbom snáď ani nebude brzda premávky ako Fóbie >:-[]
Takže bravo Škoda >:D :yes:
9. 6. 2009 17:35
Re: solitér
To DSG je bída! Asi zase konkurenční poklička od VW ;-\
9. 6. 2009 18:54
Re: solitér
oni ho neumí ani do Tiguanu, tak jakápak poklička.
Avatar - white label
9. 6. 2009 23:02
Re: solitér
Do Tiguanu se dává klasický Tiptronic, který je pro "térénějí" (4x4) zaměřená auta vhodnější než DSG...
9. 6. 2009 23:30
Re: solitér
jasný, ale kdo chce Yetiho do terénu? Asi si musím koupit kvůli kombinaci TSI+DSG+4x4 Passata nebo co? :-(
Avatar - white label
9. 6. 2009 23:48
Re: solitér
Taky tam bude později určitě ten tiptronic...
Vezmeš si předek s DSG, nebo 4M s TipTr., jinde DSG nemají vůbec a taky slušně prodávají...
9. 6. 2009 23:53
Re: solitér
Mě nejde až tak o terén, ale abych nemusel kvedlat. U týhle mr.ky je mi fuk, co tam je.
Avatar - Ji/Ri
9. 6. 2009 17:36
ix33
No myslím, že taková pecka to zase není - minimálně z hlediska ceny. Po vyjetí Hyundai ix33 nebo 35 /ńejsem si jistý názvem/ bude mít trošku problémy.....vzhledem i cenou. Ale jeden je už teď prodaný - má ho gti a to dostal ještě 20tis. slevu. >:D
Rozbalit vlákno
0
9. 6. 2009 18:35
Jako subaristu mne asi nebudete...
podezírat z podjatosti ve prospěch Yetiho, že ne? Ale zatím to vypadá, že se jim povedlo dobré auto. Srovnávat ho s foresterem je nonsens - Forester je zkrátka lepší železo, ale jetík bude v suv segmentu topseller... Povedený design - technika koncernově standartní, ale nárokům zdejších krajin dostačující. Haldex 4 je natolik dobrý, že 99% uživatelů bude v nebi, když pokoří polňačku, aby sousedům ukázali, že mají offroad..... Mimochodem tenhle drobek vypadá na lepší nájezdovky než forester - ale uvidíme naživo. Ceník - ten první byl optimistický - nyní, když nastoupila klasická cesta koncernu - příplatek i za volant.... to už taková sláva nebude. Základní cena jakž, takž, ale když podlehnete kouzlu konzumu, tak budete v top verzi na 800 litrech jen to hvízdne. No a pokud argumentujete cenou forestera 833 tisíc, tak tady se jde opačnou cestou - tohle je max a jdete dolů ;-) takže ho za nějakých 720 pořídíte :-O . GTí nebude daleko od pravdy, když Jetíka bude chválit - jen by mne zajímala jeho reakce na ten echt dřevěný dekor v interiéru - ten kdyby se objevil v nějakém korejském autě, tak ho strhá, jak pinčl fenu.... ale tady to bude asi oukej....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Homie"
9. 6. 2009 19:58
Re: Jako subaristu mne asi nebudete...
Ten dekor je moc povedeny...:D Nevim co to skodovku vzalo, ale v octavii II pred faceliftem nebyl pokud vim, ted je ve vybave elegance...v superbu dejme tomu ze to nekdo chce, i kdyz tam taky vypada pochybne...a v yetim ho vubec nechapu... Ackoliv opet asi bude skupina lidi kteri ho tam budou chtit..:) Ja uz radsi plastovej "hlink" nez plastovy "drevo"...
9. 6. 2009 21:54
Re: Jako subaristu mne asi nebudete...
Jo, ten dřevěný dekor mě taky úplně sundal z větve!! Krásnej sportovní volant a za ním plast s se samolepkou... Nechápu, jak se někomu může takovej pouťovej kič líbit :no:
Jinak Yeti se mi docela libí na fotce a když ho potkávám na živo, tak vypadá ještě líp.
Avatar - JGucci
9. 6. 2009 20:41
Nesrovnalost
Me trochu zarazi, ze v prvnim clanku o cenach se psalo, ze u nejlevnejsiho dieselu 4x4 uz bude oproti zakladnimu benzinu i klima a tonovana skla v zakladu za tech 459 ti. a ted o tom neni ani zminky a s takovou vybavou stoji Yeti uz 499 tis. :'-(
Asi Skodovka videla, s jakou euforii jsme ty ceny prijaly, tak si to rozmyslela :no:

Jinak bych se zastal redakce - nenechte se ovlivnit prizpevkama, ze protezujete Skodovku!! Proste o Skodovku je v CR nejvetsi zajem, takze prave jeji clanky jsou a budou nejctenejsi. Ja osobne ctu vse , co tu o Skodovce pisete, coz se o jinych znackach rici neda...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
9. 6. 2009 21:08
Re: Nesrovnalost
Myslím, že to zas tooolik NE"zarazí" ;-)
PS: Já to tu o VÍKENDu "schytala" že jsem si "dovolila" napsat že JÁ bych snad raději trochu přidala a rovnou Subaru Forester (asi s "mňamkovým" 2.0 D) místo Yeti koupila - dnes "o pár desítek hodin později", to zas TAK NEsmyslně možná NEvypadá...
... ale ten "tah" se zaváděcí cenou se MARKETINGu vw (jako obvykle) VYDAŘIL!
(a že ta verze 1.2 předokolka je spíše taková "Kia Soul", to "jakoby" si lidé ani NEuvodomovali - v tom případě ta "zaváděcí cena" Yeti s nic/moc výbavou zas TAK "motivační/zajímavá" možná NEní .. Soul se nabízí za 299 (?) t. kč?
Pěkný den (a já čtu o skoro VŠECH značkách/autíčkách, jinak si člověk CELKOVÝ alespoň trochu OBJEKTIVNí obrázek udělat asi ani NEmůže - a PROČ se, milý JGucci, "zaseknout" zrovna JEN na škodovkách?) ;-)
9. 6. 2009 22:14
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
18
9. 6. 2009 22:51
Re: jedno moc pekny video
Jo, to je skvělý! :yes: To je nějaká kódovaná řeč vaší sídlištní partičky?
Avatar - white label
9. 6. 2009 23:00
Re: jedno moc pekny video
Ne..., jen tvůj (nový) Trojský kůň... ;-\ >:D
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:03
Re: jedno moc pekny video
to navtechovi nevadi, zareze ho a nalozi do trojcipej hviezdy. >:D
9. 6. 2009 23:21
Re: jedno moc pekny video
No ty woe, my tomu říkáme ocet! >:D >:D
Avatar - white label
9. 6. 2009 23:30
Re: jedno moc pekny video
Ale Trojský kůň byl dřevěný..., tak aby si třeba nezadřel třísku... ;-\
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:34
Re: jedno moc pekny video
no to by si zase nebol Ty, keby si nemal na vrch co? >:-[]
9. 6. 2009 23:51
Re: jedno moc pekny video
Je to vůl, kašli na něj... >:-[] >:D >:D
neregistrovaný "maxo"
9. 6. 2009 23:54
Re: jedno moc pekny video
trojan je to, vsetko a vsetkych nici a nie, len na webe, ale aj v klube. >:-[]
Avatar - white label
10. 6. 2009 00:03
Re: jedno moc pekny video
Trojan? Myslíš Ivana..., ten je proti mně poloviční, v sobotu byl v Brně na tom "autosalónu"... :*)
10. 6. 2009 00:06
Re: jedno moc pekny video
Ty si byl na v Brně? Tak to fakt stálo za ho.no a příště už asi nebude ;-\ :-!
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:07
Re: jedno moc pekny video
si robis prcu, lebo ja jedneho Ivana Trojana poznam a to nie je vtip.
10. 6. 2009 00:12
Re: jedno moc pekny video
Jasně, u nás je to režisér >:D
Avatar - white label
10. 6. 2009 00:16
Re: jedno moc pekny video
Tady už člověk fakt neví kdo je čech a kdo slovák, hlavně v tom šoubusinesu...! >:D
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:20
Re: jedno moc pekny video
no ved uz nie sme bratia dost davno oficialne a neoficialne sme neboli nikdy. ;-)
10. 6. 2009 00:27
Re: jedno moc pekny video
Ty vole, ty si Pomeje, ten manžel Bartošový a vo tom žádná! Tak teď si mi jasnej!!! >:D
Avatar - white label
10. 6. 2009 00:14
Re: jedno moc pekny video
Tady "ho" známe všichni, z českých filmů a taky to není vtip...
Co znamená "trojan" po Slovensky...?
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:17
Re: jedno moc pekny video
ked chces presnu definiciu tak nech sa paci: je to biely stitok, ktory musi byt nalepeny vsade a vzdy na vrchu. >:-[] >:D
10. 6. 2009 00:28
Re: jedno moc pekny video
Pomeje...
10. 6. 2009 00:02
Placený auto.cz
Už je tam na titulce zase článek o "jelimanovi" z Mladý Boleslavi! Někdo by to měl nahlásit, to už se vážně nedá vydržet! Založte někdo petici, já se zdržuju hlasování, protože mě to nevadí. :-O
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "maxo"
10. 6. 2009 00:06
Re: Placený auto.cz
To zas bude porovnavaciek jazdnych vlastnosti vo vsetkych triedach aj netriedach. >:D
8. 7. 2013 20:59
Motor?
Tak koukám že podobné hodnocení je i zde:[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
9. 7. 2013 16:01
Yeti
Ať tak, nebo tak, Yeti je prostě parádní každým coulem. Ještě si chvilku počkat, až se takový kousek dostane do bazarů a jízda může začít.
Rozbalit vlákno
0