Škoda Auto svého dlouho očekávaného zástupce kategorie kompaktních SUV představila již na březnovém autosalonu v Ženevě, ale až nyní zveřejňuje bližší technická data a úplný ceník.
Nebyl tady už tenhle článek tak 2x? Mě by spíš zajímaly ceny dalších motorů a možnosti volby výbav. To je pořád, jak oslavná óda na jedno brdo s pžidáním dalších fotek.
Ve světle CEN dalších motorů a lepších výbav třeba začnou má slova o případné "když už" koupi, tak raději ROVNOU Subaru Forester dávat "větší smysl" ;-)
PS: Ale "psychomarketinglogicky" na to jdou kvwuci od Škoda VELMi dobře :-)
Pěkný den ;-)
To JE - myslím že se docela POVEDL (ale když do něj dodáte "odpovídající" motor a výbavu, cenový rozdíl a "provozné" bude přeci jen již VĚTŠí rozdíl - zatímco "vyšší" verze Yeti se budou s tím Forester(em) trochu "p(r)otkávat").
Ale proč GLK? Není lepší X6? :-)
Já TENTO typ vozů "obecně" NEpříliš ráda a STYDÍM se za sebe, ale "přiznávám", že bmw X6 mne ZAUJALO a dost se mi LíBí :-)
PS: Tím "líbí" NEmyslím vzhled, ale celou konstrukci a motory - TAKová jsem já ;-)
Dobrou noc :-)
DĚKUJi za "nabídku", ale o MINISTRování apod. věru NEmám zájem (zůstanu si "na svém" :-)
Srovnávat menší/horší Yeti za 700.000 kč s větším a přeci jen "sofistikovanějším" Subaru Forester? A PROČ ne? ;-)
PS: Verzi Yeti 1.8 benzín bych možná VZALA "na milost" - ale do tohoto typu vozu bych asi "preferovala" (výborné) 2.0D od Subaru (i když 2.5T by NE"zaškodilo :yes::-) )
Prostě (dle MNE) je cenový rozdíl NEpříliš velký (JÁ osobně bych zkusila maličko peněz "přídat" a koupit si spíše to Subaru - NEmluvím samozřejmě o předokolkových verzích Yeti 1.2 - to je pak opravdu konkurent spíše Kia Soul, Toyota Urban Cruiser, Citroën C3 Picasso apod. - a TATO oblast mne "ani trochu" NE"bere" - já Yeti "cpu" trochu JINAM = výš)
Bože bože bože - lepší je sice CLS, ale NEchtěla bych ani jedno (ani jedno není "průšvih", ale můj Buřtík kdysi do nového CLS nastoupil a "vypreparovat" ho zpoza volantu byla práce pro CELÝ autosalon ... až když vzadu zatahla "myšička", podařilo se ho vytáhnout ven :-)
Bože bože bože - když si projdete ceníky a rozměry a konstrukci Yeti a Forester - možná si nabídnete to MINISTERské křeslo sám sobě ;-)
Tak PĚKNÝ den (třeba v Subaru Forester se slušnou výbavou a SKVĚLÝM, možná úplně NEJLEPŠíM 2litrovým naftovým motorem na téhle planetě ... nebo můžete cca 3 (?) tisíce € ušetřit a koupit si rozměrového konkurenta té Kia Soul apod. a být MAJITELem Škoda Yeti 2.0 TDi :-)
Mně se GLK VZHLEDově zas tak NElíbí (ostatně krom bmw X6 asi žááádné SUV/SAV, či jak všelijak se tomu všemu říká), ale ve své kategorii bude asi OPRAVDU NEJlepší.. :yes:
... asi s motůrkem 350 bych si ho vzala já :-)
Pěkný den, no: Dobrou noc ;-)
no myslim, ze taketo auto by bolo lepsie s 320CDI.V terene je vo svojej triede najlepsi a ma najvyvazenejsi podvozok, ale priestorovo a uzitkovo patri na chvost a to je dost podstatna vec v tomto segmente. ;-)
Já mám auto v první řadě pro SEBE (popř jedeme DVA) - a ty přední sedačky bývají "ok" - tam PROSTORový problém NEbývá (vešli jsme se - a nikde nic "nevyčnívalo"! - dokonce i do Citroën C1 ;-)
Já vím že 320 CDi je "rozumnější" a asi to bude i "prodávanější" varianta, ale JÁ bych přeci jen spíše (pro SEBE) vybrala ten BENZíNový 3,5 litr :-)
Dobrou noc :-)
no ale ani v predu to nie je bohvieco.
Ale ja som to bral skor ako auto pre solventnejsiu rodinu a ako jedine v rodine a tam je to slabe. ;-)
Ale v GLK nema dobre sprevodovanie ta 320CDI a preto aj dost papka, ale zase je velmi dobre odhlucnena a myslim, ze do SUV pasuje lepsie, tam je dolezity krutak. ;-)
no, len Vy nepatrite medzi tych trosku solventnych, teda aspon podla toho co pisete.Vy sa na to neviete pozriet asi uz tak ako ludia co musia pozerat na korunky. ;-)
Na "korunky" se musí ohlížet KAŽDÝ (to mi VĚŘTE - navíc z "vyšší" výšky se hůůůůře padá a navíc to VÍCE bolí ;-)
Však já NEJdříve "navrhla" Subaru Forester (to je z MÉHO pohledu takové "optimum" - není o moc dražší než vozy konstrukčně trochu "níže" (Yeti) a trochu zvládá i to co vozy cenově o něco "výše" (X3, GLK ...)
PS: A "momentálně" právě nyní se mi "líbí" bmw X6 (ale jinak "obecně" - tato kategorie vozů mne NEláká/NEpřitahuje - z praxe vím, že i když v autech najezdíte(-me) relativně HODNĚ, tak TENTO typ vozu použitejte(využijete) .. opravdu jen párkrát do roka..
Pěkný den ;-)
Ale to já přeci VÍM milý (skoro)synovče - já přeci mluvila o VŠECH těchto "autíčkách" - od maličkého Yeti po OBLUDU Q7 - ze VŠECH (jedno jak velkých) se mi VZHLEDově "líbí" JEN to BMW X6 (ale "ráda" mám třeba i subaru Forester) ... TAK jsem to, chlapče můj, myslela ... a teď už nech tetičku spát
Dobrou noc ;-)
On říká, že KOMFORTu si užil "až/až", když letos jedno přeparkovával Brumlu :-)
PS: A on své (oblíbené) autíčko má (a RRRRR-Klasse to opravdu NEní - na to má podobný názor jako já - autoBUS NEpotřebujeme ;-)
Pěkný den :-)
To sice SOUHLASím - ale myslím že snad "až moc" - prostě TENTO model mne (vůbec) NEoslovuje (co se týče PROSTORu - pro 2, výjímečně 3 osoby, což je asi naše MAXimum v jakém a to opravdu jen OBČAS jedeme - zcela zbytečné, to raději nějaký MENŠí a přitom LEPŠí vůz ;-)
Hele, víš co... vždycky, když u manželky vidim ojebanej ráfek, nebo ďoury ve dveřích, tak si říkám, že ten jeliman od Škodovky by jí celkem stačil, 4x4, automat, bla bla bla, ale nakonec vidíš, jak to je. Prostě neni. Ne Subaru, ale to GLK v 220 cdi na to pojíždění s harantama by bylo lepší a na nějaký vizuelní pohledy se.ru. Zvláště u MB.
Někdo by řekl, že podle sebe soudím tebe... mám známýho psychologa, nechceš číslo? ;-) >:D
Až uvidíš moje děti, tak si budeš myslet, že jsem jejich syn :-!
Ve světle cen dalších motorů a lepších výbav mi tam na forestra pořád chybí cc 150tisíc. Kylie už jste nám zde tuším třikrát předvedla dalekosáhlé diskuze Škoda vs. Subaru ve kterých jste zřejmě nepochopila pár věcí,které se vám pánové snažili naznačit
-názor o Subaru vs Škoda se dá vyjádřit i bez Brumly
-omezení capsu či shiftu
-kvality Subaru nikdo nezpochybnil
-uvědomte si,že se tady bavíme v rámci "česko-slovenského" rybníka (to je těch 95% ex-společného území kolem Prahy a Bratislavy na východ od Německa) takže ty rozdíly cen jsou dost podstatné
A jinak pokud mají páni redaktoři s informacemi v článku pravdu,pak je Yeti s 1.8 benzínem v nejvyšší výbavě zajímavý kauf.
Vlastně s vámi SOUHLASím... ;-)
... i když MNĚ by těch 150 t. za ten přeci jen lepší motor a podvozek asi stálo (a 1.8 turbo od vw "chválím" - i když 2.0 T(F)Si bych raději..)
Dobrou noc :-)
Nevim, jestli 1,2 TSI je opravdu horší motor než 1,6(?) v Soulu. Na Soulu mi ale hlavně vadí malej kufr (miň než 300l), proto bych ho nechtěl. Yety je na fotkách hezkej, má skvělý motory (hlavně 1,8 T), ale osobně bych si spíš koupil Oktávku kombi... Osobně sem se za deset let co řídím vždy dostal domů (800 m.n.m) i s předokolkou bez řetězů :-!
K objektivitě redakce: Škoda je domácí značka, tak protěžování Škodovek rozumim. Lepší, než kdyby protěžovali třeba GM, ne? Testy mi přijdou objektivní, tak nevim, co se ti nelíbí
Soul v podobne vybave bude stat 300tis. Plusem pro nej bude o airbag a radio vice a o 3 roky delsi zaruka. Ale bude o kousek mensi, bude mit vyrazne horsi variabilitu zadni casti, nebude mit 6ti stupnovou prevodovku a EURO5 motory. Takze kdyz to tak sectete nemusi byt pro velkou cast zakazniku vysledny cenovy rozdil cca 40-50tis ve prospech mensiho auta vyrabeneho na druhem konci sveta dostatecnou motivaci ke koupi a rozhodnou se pro trochu vetsi, variabilnejsi a v CR vyrabeny Yeti. To byla take jiste i jedna z motivaci proc v MB nastavili cenu tak jak ji nastavili.
PS Nicmene je treba vzit do uvahy, ze srovnavame uplne zakladni model Yeti (tezko jeste bude mit mensi motor nez 1.2TSI) s jeste ne zakladni motorizaci Soulu. Az dorazi do Soulu motor 1.4, teprve pak budeme moci srovnavat srovnatelne ( a to nejspise i vykonove) a rozdil se opet posunu na nejakych 70tis Kc, ve vyssi vybave az ke 100tis.
Ano, tam jistě začne teprve přetahovaná na dolním cenovém konci. A znovu bych zopakoval, že tohle srovnání bude pořád platit pro zúžený okruh kupců, ne univerzálně mezi oběma modely. Oba modely zasahují nějakou svou množinu, ale překrývají se jimi jen částečně.
Motorizacích až v silnějších motorech. Jenže Pokaždý když se srovná Korejec x Škodovce, tak při stejnejch výbavách je rozdíl ceny vždy velkej...a to mi za to fakt nestojí.
Kupodivu Yeti neni až zas tak ošklivej, Ale mlhovky takhle vysoko jak na Dakar se mi hrubě nelíběj
cetl jsem to 2x, ale nenachazim info, o redukci. co to je za terenak bez redukce? kolik pak asi vydrzi spojka? vypada to jak terenak do mesta. ach ta propaganda! suzuki 4x4 vydrzel pouze 40000 km a spojka v haji. a to je o kus lehci. (asi sme nemeli jezdit v terenu)
dobrou noc.
...škoda že tam ten automat nedávaj 8-s - užuž jsem skoro uvažoval o Yetim, ale Kuga nebo Tiguan mají automaty - pro tatíka důchodce bohužel již nutnost.
Na fotkách mi ze začátku taky přišel otřesný. Postupem času jsem si ale zvykl a už se mi dokonce začal i líbit. Co ale pořád nedovedu pochopit, to jsou bezpohlavní zadní svítilny... ;-\
...je úplne fuk, aké tam budú motory a výbavy, a koľko to bue stáť. Beztak si to auto nekúpim.
Dá sa považovať za najkrajšiu súčasnú škodovku. Aj keď voči štúdiám hodne stratila a viac sa pripodobnila Fabii. Najmä pocit nedostatočnej šírky je dosť silný. Inak pocitovo kvalitka, akurát ma nijak zvlášť neoslovila. Takže zatiaľ bez bodov, ocením, až je budú plné cesty. :-)
Potkávám Yetiho docela často na dálnici z Mladé Boleslavi do Prahy - testovací kousky a není vůbec špatný, tedy přesněji řečeno mně se líbí :-), což nemohu říct o Soulu. Když jsem viděl první fotky tak jsem nějak nechápal, co to chtějí vyrábět za paskvil, ale myslím si, že určitě své zákazníky mít bude, teda minimálně mě :-) . Mám doma rezervní auto - Mitsubishi Pajero Pinin a Yeti bude dobrý pokračovatel. Motor 1,8 TSI v manuálu bude akorát ...
No..myslim, ze s Yetym slapnes tak do * >:D
Dat za takuto krabicku od dutniku 540 tis...hm_hm...
Ja by som sa na tvojom mieste obhliadol po inom...priklad..Tucson..v dieseli a skoro fullke ho mas za 599 tis. :yes:
Ok...pride ix35, ale predsa...Yeti _podla mna hatlanina Fobie a Hnustera s pohonem 4x4... 8-s8-s
Já si to nemyslím, pro mé účely je lepší auto menší než nějaké hovado veliké. Tucson je jedno z mála velmi nehezkých aut, které se z nějakého podivného důvodu prodává ... asi si to kupují ženy ze stejného důvodu, jako si kupují ošklivé psy ... Peníze mi připadají velmi přijatelné a nafta pro mě nepřipadá úvahu ...
No v nadpisu čtu podrobná data a kompletní ceník,... ceník vypadá že možná i kompletní je ale celej koplex technickejch dat pokrývá jen věci typu výkon motoru což si můžu přečíst u technickýho výpisu jakýhokoliv VW.. ale o spotřebě, zrychlení, max rychlosti povětšinou ani zmíňka... taky by mě konečně už zajímalo jak vypadá yeti ve výbavě yeti? viděli jste ho někdo nebo je to jen yeti? ať mi nikdo neříká že bude vypadat o moc líp jak fábia ve výbavě fabia 8-s8-s >:D >:D >:D:no::no::no:
Design: Čtecí světla vzadu (u stropních madel)
Boční ukazatele směru integrované do vnějších zpětných zrcátek
Čírá skla
Interiér "REFLEX "(Sedadla-látka), dekor "Graphit" El.přídavné topení pro dieselové motory
Kola ocelová 7J x 16" s celoplošnými kryty kol "RIF"-4ks, rozměry 215/60/R16 Háčky na šaty na B-sloupcích
Lakovaná střešní lišta Jednotónová houkačka
Prahové lišty Make-up zrcátka v slunečních clonách
Přední halogenové světlomety s čirou optikou Nekuřácký paket
Střešní nosič, černě lakovaný Nízka středová konzola
Vnější zpětná zrcátka a vnější kliky lakované (černé) Obložení v kufru
Vnitřní kličky dveří, černé Odkládací plato za zadními sedadly
Bezpečnost: Odkládací schránka v horní části přístrojové desky uprostřed - otevřená
2 hlavové opěrky vzadu, výškově stavitelné Osvětlení zavazadlového prostoru (1 lampička)
3 tříbodové bezpečnostní pásy vzadu Otáčkoměr s digitálními hodinami
3.brzdové světlo Otvírání palivové nádrže s Push-Push systém, uzamykatelné víčko nádrže
Airbagy řidiče, spolujezdce a boční vpředu Přední sedadla s vyšší pozicí sezení pro cestující
Bezpečnostní odrazky na výplních předních dveří Přední stěrače Aero (s cyklovačem a volbou frekvence)
Day-light Pylový filtr
Deaktivace airbagu spolujezdce Sada na opravu pneumatik
ESP včetně ABS+EBV+MSR+ASR+EDS+HBA+DSR+ESBS Servořízení (elektromechanický posilovač řízení)
Imobilizér Ukazatel vnější teploty
Kotoučové brzdy zadní Upínací oka v zavazadlovém prostoru
Light check - kontrola funkčnosti vnějšího osvětlení Varioflex (koncept zadních sedaček)
Nastavitelný sklon světlometů z místa řidiče Vnítřní osvětlení s kontakty na všech dveřích
Nouzový brzdový signál Volant čtyřramenný
Přední opěrky hlavy WOKS Vyhřívané zadní sklo
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce
Zadní stěrač s ostřikovačem
Signalizace nezapnutého bezpečnostního pásu řidiče a spolujezdce Zásuvka 12 V na střední konzoli a v zavazadlovém prostoru
Tříbodové výškově nastavitelné přední bezpečnostní pásy s přitahovači Zvuková signalizace nevypnutých světel
Výstražný trojúhelník v zavazadlovém prostoru Komfort:
Funkčnost: Centrální zamykání (Safe systém)
2 čtecí lampičky vpředu (pro řidiče a spolujezdce) El. ovládání oken vpředu
2 sklopné háčky na uchycení zavazadel v zavazadlovém prostoru El. ovládaná vnější zpětná zrcátka
4 sklopna stropní madla , zadní s věšáčky Radiopříprava se 4 reproduktory -1 DIN Aftermarket
Příprava pro uchycení 2 dětských sedaček s bezpečnostním systémem
"ISOFIX" na zadních sedadlech
Držák nápojů vpředu, na tužku,1l lahví ve schránkach předních dveřích a
držák na parkovací lístky
si to napsal skoro stejne prehledne jak skoda-auto.cz
pak si kazdy muze vypocitat co chce. totalnej binec. tak nemozny cenik nikde nenajdete. to je snad specialita vwgrup aby se nedalo modely porovnat. struktura cenika je primo odstrasujici. ale to uz je marketing.
kouknete treba sem [odkaz]
... to jsou jen základní ceny jednotlivých motorizací a stupňů výbav .... a kde jsou podrobné příplatkové výbavy???
.... za kolik jsou bixenony, střešní okno apod. ...?
my díly nepotřebujem, náš jezdí bez problémů. Po loňské jemné generálce jsou další očekávané investice cca za 10 let. To víš, má to segra na ježdění do práce a do města :-!
Co tak využít ho na šrotovné? Možná nějaké A-classe (jestli teda zůstáváš věrný značce) by se do limitu vešlo, i když asi s kvedlačkou a bez 4x4 ;-\
..kolko dostavate od Skodofky????...ked tu neustale tlacite tohto opicaka - Yetiho???? >:D
Na trhu je mnoho skvelych noviniek a o nich tu len letmo napisete 8-s
Jo, chapem...je to domaca znacka...bla_bla_bla
Hm_hm...toto auto nie je zrovna nejaky skvost..aby tu bol neustale prezentovany a davana mu taka pozornost.
A Vy!!!! uznavaci a vychvalovaci Yetiho...by ma zaujimalo, ako by ste reagovali na tento "skvost", keby s nim prisla nejaka ina automobilka..priklad z Korei..hm??? to by bolo.. >:D Naozaj si myslim, ze toto auto z hladiska dizajnu..je naozaj na tom zle...
Nevíš o čem mluvíš. Jdi se do Yetiho posadit. Je tam vzhledem k délce auta obrovskej prostor i pro lidi vzadu. Za cenu cca o 100tis. víc než je fabie combi v základu. Když to srovnáš s kiou soul, tak ta je sice taky prostorná, relativně levnější (300.000), ale za ty hezký barevný varianty chtějí už 499.000, což neni málo.
Pokles hodnoty bude oproti Soulu velmi malej, Němci taky nepustěj auto, který neni dotažený do detailů. Sedačky jsou udělaný suprově, můžeš tam mít vzadu područku na ruku nebo tu sesli uplně vyndat. Soul je pěknej, ale nemá v první serii ani plato na kufr, páč už to chtěli honem honem nedotažený vyrábět. Pak za půl roku přijdou na to, že změněj něco co nestihli otestovat, závěs dveří nebo ňákou kravinu a lidi s tim pak budou mít za pět let os.r až budou shánět díly a bude v tom chaos.
pozor pozor! len cca 10% obyvateľov Slovenska sme slaboduché maďarské opice. A nazvať nejaké poriadneho Slováka maďarským čokolvek, to je velká urážka ;-)
na základě psaného textu bohužel nepoznám, jestli má maďarský akcent a někdy ani mluvené slovo neprozradí úplně všechno. Mně taky nikdy nikdo netipoval, že jsem poloviční Maďar bassom a kristusát >:-[]
ale Chestera neznám, takže možná víš něco co já ne ;-)
jo, a tím "poriadnym Slovákem" jsem myslel ty naše hrdé nacionálně založené čistokrevné superslováky >:-[]
myslím ty, kteří nemají rádi Maďari, Romy, Čechy (první trojka je stabilní, pořadí se ale může situačně přizpůsobovat >:-[] ), zato mají rádi vojnový Slovenský štát a pod. :-!
Podobní jedinci se bohužel vyskytují na celém světě, nejen v Maďarsku, nebo na Slovensku...
Tak (prosím) trochu tlum tu svou "internetovou xenofobii"... 8-s:*)
Tak to vypadá, že lidi budou místo fabií čekat na Yetiho se šrotovnym. Údaje pro emise Yetiho s motorem 1,2 TSI sem zatim nenašel, ale nový VW Polo s tímhle motorem je má 129g/km a limit pro šrotovný je 160g/km, tak se snad moc nezvýšej, i když Yeti je těžší auto.
Ked tak pozeram na fotky tohoto vozitka, akosi neviem prist na dovod existencie Roomster-a. Tie auta su si dost podobne (rozmermi, aj cenou). Skoro by som povedal, ze popri tomto aute je Roomster prakticky zbytocny...
Tak ako som chválil prvú cenu Yetiho v predoslom clánku, tu uz moje nadsenie akosi ochladlo: 359t. je pekná suma, 540t. za prvú verziu stvorkolky uz az tak nie, o dízloch nehovoriac (a to rádio je az v najvyssom stupni výbavy). Teda zase typický prístup Skodovky: cena "uz od" super, po dovybavení celkom sebavedomá. 8-s
P.S. Ako konkurencia sa stále spomína Soul; ja ako najblizsiu konkurenciu ale vidím SX4...
Všechna ta zmíněná "konkurence" je prakticky o třídu níž, myslím SX4 nebo Soul, Yeti je snad nejporovnatelnější s Kvaškou, jde o stejný princip, tj. technika a prostor kompaktního HB doplněný čtyřkolkou a větší variabilitou interieru. Z tohoto pohledu jsou ceny Yetiho skvělé, v top motorizaci a výbavě za cenu zlehka přes 600 to je bezkonkurenční nabídka. Jen škoda absence DSG u 1,8tsi, snad s příštím modelovým rokem.
Taky si myslim ze z te prime konkurence toho tady moc neni...a cena sice neni zadny zazrak ale necekal sem ze bude nizsi...4x4 2.0TDI(140k) v nejvyssi vybave za 650tis. neni malo, ale nekolikrat zmineny forester stoji jako 2.0D active (netusim co ta vybava obsahuje ale zazraky necekam) 833tis...
Na obrázkoch sa mi Yetti celkom páči, tak som zvedavý ako bude vyzerať na ulici. Toľko spomínaný Soul je na ženské vozítko pekný.
Len škoda, že sa zase raz prejavil VW syndróm vo výbavách. Prvá rozumná je druhá najvyššia a ak by som ho chcel kúpiť skončil by som rovno u najvyššej. A to už sme zase na cene okolo 650 tis CZK(samo haldex a 1,8T aby to išlo aj hore kopcom nie len dole), čo nie je málo :-( V tejto kategórii sa už dá vybrať slušne aj u konkurencie...
Na druhej strane, Škody si v SR a ČR kupujú ľudia hlavne vo výbave social a s motormi ***ToPojede, takže cena základu je výborná a Yetti s malým turbom snáď ani nebude brzda premávky ako Fóbie >:-[]
Takže bravo Škoda >:D:yes:
No myslím, že taková pecka to zase není - minimálně z hlediska ceny. Po vyjetí Hyundai ix33 nebo 35 /ńejsem si jistý názvem/ bude mít trošku problémy.....vzhledem i cenou. Ale jeden je už teď prodaný - má ho gti a to dostal ještě 20tis. slevu. >:D
podezírat z podjatosti ve prospěch Yetiho, že ne? Ale zatím to vypadá, že se jim povedlo dobré auto. Srovnávat ho s foresterem je nonsens - Forester je zkrátka lepší železo, ale jetík bude v suv segmentu topseller... Povedený design - technika koncernově standartní, ale nárokům zdejších krajin dostačující. Haldex 4 je natolik dobrý, že 99% uživatelů bude v nebi, když pokoří polňačku, aby sousedům ukázali, že mají offroad..... Mimochodem tenhle drobek vypadá na lepší nájezdovky než forester - ale uvidíme naživo. Ceník - ten první byl optimistický - nyní, když nastoupila klasická cesta koncernu - příplatek i za volant.... to už taková sláva nebude. Základní cena jakž, takž, ale když podlehnete kouzlu konzumu, tak budete v top verzi na 800 litrech jen to hvízdne. No a pokud argumentujete cenou forestera 833 tisíc, tak tady se jde opačnou cestou - tohle je max a jdete dolů ;-) takže ho za nějakých 720 pořídíte :-O . GTí nebude daleko od pravdy, když Jetíka bude chválit - jen by mne zajímala jeho reakce na ten echt dřevěný dekor v interiéru - ten kdyby se objevil v nějakém korejském autě, tak ho strhá, jak pinčl fenu.... ale tady to bude asi oukej....
Ten dekor je moc povedeny...:D Nevim co to skodovku vzalo, ale v octavii II pred faceliftem nebyl pokud vim, ted je ve vybave elegance...v superbu dejme tomu ze to nekdo chce, i kdyz tam taky vypada pochybne...a v yetim ho vubec nechapu... Ackoliv opet asi bude skupina lidi kteri ho tam budou chtit..:) Ja uz radsi plastovej "hlink" nez plastovy "drevo"...
Jo, ten dřevěný dekor mě taky úplně sundal z větve!! Krásnej sportovní volant a za ním plast s se samolepkou... Nechápu, jak se někomu může takovej pouťovej kič líbit :no:
Jinak Yeti se mi docela libí na fotce a když ho potkávám na živo, tak vypadá ještě líp.
Me trochu zarazi, ze v prvnim clanku o cenach se psalo, ze u nejlevnejsiho dieselu 4x4 uz bude oproti zakladnimu benzinu i klima a tonovana skla v zakladu za tech 459 ti. a ted o tom neni ani zminky a s takovou vybavou stoji Yeti uz 499 tis. :'-(
Asi Skodovka videla, s jakou euforii jsme ty ceny prijaly, tak si to rozmyslela :no:
Jinak bych se zastal redakce - nenechte se ovlivnit prizpevkama, ze protezujete Skodovku!! Proste o Skodovku je v CR nejvetsi zajem, takze prave jeji clanky jsou a budou nejctenejsi. Ja osobne ctu vse , co tu o Skodovce pisete, coz se o jinych znackach rici neda...
Myslím, že to zas tooolik NE"zarazí" ;-)
PS: Já to tu o VÍKENDu "schytala" že jsem si "dovolila" napsat že JÁ bych snad raději trochu přidala a rovnou Subaru Forester (asi s "mňamkovým" 2.0 D) místo Yeti koupila - dnes "o pár desítek hodin později", to zas TAK NEsmyslně možná NEvypadá...
... ale ten "tah" se zaváděcí cenou se MARKETINGu vw (jako obvykle) VYDAŘIL!
(a že ta verze 1.2 předokolka je spíše taková "Kia Soul", to "jakoby" si lidé ani NEuvodomovali - v tom případě ta "zaváděcí cena" Yeti s nic/moc výbavou zas TAK "motivační/zajímavá" možná NEní .. Soul se nabízí za 299 (?) t. kč?
Pěkný den (a já čtu o skoro VŠECH značkách/autíčkách, jinak si člověk CELKOVÝ alespoň trochu OBJEKTIVNí obrázek udělat asi ani NEmůže - a PROČ se, milý JGucci, "zaseknout" zrovna JEN na škodovkách?) ;-)
Už je tam na titulce zase článek o "jelimanovi" z Mladý Boleslavi! Někdo by to měl nahlásit, to už se vážně nedá vydržet! Založte někdo petici, já se zdržuju hlasování, protože mě to nevadí. :-O