Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda zahájila výrobu nových motorů TSI pro Octavii III

V Mladé Boleslavi začala příprava na výrobu třetí generace modelu Octavia. Do skladu míří nové motory 1,2 TSI a 1,4 TSI ze škodovácké produkce.
Zpět na článek
5. 12. 2012 15:52
5. 12. 2012 16:09
5. 12. 2012 16:30
5. 12. 2012 18:23
6. 12. 2012 11:11
15. 12. 2012 19:33
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 14:32
Hodně štěstí
Snad ty nová té-es-íčka vydrží víc.
Rozbalit vlákno
20
5. 12. 2012 14:40
Re: Hodně štěstí
Rekl bych, ze jo. Ale je mi divny, proc taky nepisou treba o moji zensky, kdyz jde delat knedliky. Ze si pripravuje mouku napriklad.
5. 12. 2012 15:56
Re: Hodně štěstí
Tak předpokládám, že proto, že ve tvojí ženský nechce a nebude jezdit x desítek (časem) stovek tisíc lidí. Alespoň tedy doufám. Teda vlastně spíš doufej. >:D
Avatar - petrumr
5. 12. 2012 18:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
5. 12. 2012 21:13
Re: Hodně štěstí
>:D
Zřejmě tvůj první smysluplný příspěvek tady a navíc ještě vtipný... :yes:
Snad se toho jednou dočkám i já. >:-[] ;-)
6. 12. 2012 01:26
Re: Hodně štěstí
Když je toho Mikuláše, tak nám nadělil dáreček. :-) Také jsem zíral a říkal jsem si, "hele, on má i smysl pro humor." >:D
5. 12. 2012 22:46
Re: Hodně štěstí
Dobre vis, na co jsem narazel- ale kopnu Te- po kolecku s Rapidem tu mame dalsi s Octavii a musi nam cpat kazdou blbost. Ze budou vyrabet motor- a ktera automobilka to nedela(neber me za slovo)?
Nemluvil jsi spis podle vlastni zkusenosti? Takhle se vyjadrovat o zenach, to vubec neni hezky. Tfujtajxl
6. 12. 2012 08:09
Re: Hodně štěstí
Jen se ti snažím naznačit, že na českém webu lze očekávat rozhodně větší zájem o informace o novinkách domácího výrobce než o knedle tvé ženy, kterou jsi sem mimochodem "přivedl" ty. Co chceš. Na blbou poznámku blbá odpověď.
Avatar - qwert88
5. 12. 2012 14:42
Re: Hodně štěstí
Hlavně že už budou mít klasický rozvod řemen a né řetěz,což je alfou a omegou problémů motorů 1.2,1.4TSI.Zas mohou být problémy s něčím jiným,budou to zas asi o něco složitější motory.Takový atmosferická 1.6ka by mě seděla víc.
Avatar - Aladeen
5. 12. 2012 14:58
Re: Hodně štěstí
Súhlasím , 1.6 MPI bol dobrý motor ...
Avatar - qwert88
5. 12. 2012 16:39
Re: Hodně štěstí
1.6 75kw byl dobrý motor na běžnou jízdu dostatečný,i v Oktávii sním není problém jet i za 6.5-7litra a má docela zátah odspodu díky 8V technice a dobře zpřevodované převodovce.Na dálnici jdou zase otáčky rychle nahoru v rychlostech nad 140km/h.Přesto myslím,že kdyby se tento motor pořád montoval,tak by nikoho neurazil ani dnes,aspoň byl spolehlivý a proti turbu i levnější.Bohužel zanedlohou už nebude mít koncern jedinou atmosféru a tímpádem,bude plno zákazníku uvažovat o konkurenci taková Toyota a Honda mají dobré atmo motory,ale japonské vozy obecně v ČR nejdou na odbyt.Levnou alternativou jsou pak francouzi ti,ale nemají dobrou pověst co do spolehlivosti.
Avatar - Aladeen
5. 12. 2012 18:59
Re: Hodně štěstí
Doteraz nechápem prečo Česi a Slováci Japonské auta zavrhujú , dizajnom sa približujú Európe , Kvalitou sú podľa mňa na špičke (môžem potvrdiť z vlastnej skúsenosti , keďže mám 2 Mazdy ) , dokonca sa už dá ako tak poskladať výbava a diely sú dostupnejšie ako pred 10 rokmi (aj keď žiadne diely nie je potreba >:D )

Francúzi sa musia ešte snažiť a popracovať na elektronike , inak s nimi nemám problém ...

Kórejci , ja som nemal možnosť skúsiť si nejakého , ale mám z nich zatiaľ dobrý pocit , aj keď to preháňajú s dizajnom .. Akurát mi lezie na nervy kampaň o "Slovenská Kia" a "český Hyundaii "

;-)
5. 12. 2012 22:20
Re: Hodně štěstí
S mazdou sice skusenisti nemam ale mam s hondou ,konkretne 1.5vtec a 2.0vtec. V nizkych otackach do 3000rpm nic, potom sa zacne nieco diat , ale to, co slubuju v papieroch je az niekde pri 6000rpm. Mne takato filozofia nevyhovuje, ja mam radsek kone pri ruke v pracovnych otackach,nebavi ma chodit si po vykon do vysokych, navyse utrpi ajbkomfort na dialnici koli kratsim prevodom.
V pripade dizla japonca a korejca kategoricky zamietam ookial si budu robit srandu zo zakaznikov s cenami dpf okolo 4000eur ked u 508 ,co povazujem za nadherny priklad europskej strednej triedy vydrzi fap rovnako a repas raz za cca vacsinou okolo 180000km vyjde na 250eur....
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 20:24
Re: Hodně štěstí
Zvláštní je, že nikdo neví, proč ty řetězy blbnou (ani pan Vaculík, co snědl všechnu moudrost světa o ojetinách, neví, jestli je to konstrukční vada řetězu nebo motor vytváří jakési kmity, které to ničí). Jinak mě trochu děsí, že když se člověk podívá třeba do ceníku Golfu, vidí tam jen turbomotory. Kdyby třeba zmodernizovali 1.4 16V (jako třeba Škoda HTP na nové MPI), tak by pak na trhu s ojetinami mohl být ideální vůz pro začínající řidiče - prověřený motor, bezpečný vůz, svěží výbava, auto po důchodci. Jenže já vím, Golf si se svojí technikou výběhový motor nezaslouží.
5. 12. 2012 22:30
Re: Hodně štěstí
Na nejakom ruskom fore som mal tu cst vidiet fotky dovodu preskakujucich rozvodov a volnej retaze....
Hydraulicky napinak pouziva vela automobiliek. Okrem vw-vsetky motory tsi a psa 1,6t nema uznikto problem.
Ten napinak ma vymedzovak na ktorom su zuby. Tieto zuby nepustia napinak nas5 do polohy volnej retaze ked klesne tlak v okejovom systeme.
Tieto zuby sa osuchaju a dokonca aj vylamu a dalej uz scenar pozna kazdy....
6. 12. 2012 08:45
Re: Hodně štěstí
Ona totiž chyba nebude v řetězu, ale v jeho napínáku, proto ho taky Škodovka předělávala.
5. 12. 2012 22:15
Re: Hodně štěstí
Alfa omega ani nie,na tsickach nadpriemerne casto odchadzaju aj turba
6. 12. 2012 08:47
Re: Hodně štěstí
o tom jsem ještě neslyšel. A je to generelní problém všech TSI nebo jen určitých motorizací?

BTW nemůžou si za to zákazníci sami tím, že nemění olej normálně po 15000 km?
6. 12. 2012 08:40
Re: Hodně štěstí
No četl jsem nedávno ve Světě motorů rozhovor se šéfem vývoje motorů a ten tvrdil, že problém s rozvody je vyřešen. Modifikovali řetěz, ozubený kolo a napínák a teď to prej už drží i na současný generaci motorů. Tahle generace motoru by navíc tuším měla mít už řemen. Zajímavý jak ten problém eskaloval. Nejdřív škodovka zatloukala, že nic takovýho není. Když se diskuzní fóra začaly množit problémy s rozvodovým řetězem na TSI motorech tak nakonec přiznali, že problém byl, ale už je vyřešený. Když to už prohláší šéf vývoje, tak to není jedna paní povídala. Nicméně někteří jedinci typu GTI budou stejně dál tvrdošíjně prohlašovat, že žádný takový problém neexistuje a je to z pohledu množství vyrobených TSI motorů marginální záležitost. >:D >:D Osobně přeju VW aby TSI motory teď už fungovaly bezvadně a aby se nestávaly noční můrou svých majitelů.
Avatar - qwert88
5. 12. 2012 14:47
a co pro ostatní modely a koncern vozy
Jinak na sousedním webu psali,že ty nové motory,nebudou jen pro Oktávii 3,ale taky pro ostatní koncernové vozy Audi,Seat samozřejmě pro Fábii,Roomster a taky Rapid.Nakonec u Fábie se asi s novou motorovou paletou dá počítat až nástupem nové generace.
Rozbalit vlákno
2
5. 12. 2012 16:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
5. 12. 2012 17:10
Re: a co pro ostatní modely a koncern vozy
Vždyť ti to samé autor píše v článku hned v prvním odstavci.
Avatar - Aladeen
5. 12. 2012 14:57
TSI má ďaleko k dokonalosti
Motor je možno dobrý ,čo sa týka pružnosti a spotreby , ale časté poruchy , problémy a krátka životnosť motora sú stále nedoriešené a neverím že sa im to v dohľadnej dobe podarí , možno keby trochu viac zapracovali na vývoji a testovaní tak by určite niečo dosiahli , mne sa zdá že oni pracujú len s kalkulačkou , perom a papierom ...
Taktiež mi vadí u Koncernu to, že nemám na výber medzi Atmosférou a Turbom, a tým strácajú zákazníkov ... ;-\
Rozbalit vlákno
2
5. 12. 2012 15:57
Re: TSI má ďaleko k dokonalosti
A to si vem, jak by to dopadlo, kdyby u koncernu "zapřemýšleli". To už by to u konkurence mohli uplně zabalit.
Avatar - petrumr
5. 12. 2012 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
5. 12. 2012 15:52
Nové TSI
To jsou ty motory, které měla podle redakce dostat Octavia někdy v roce 2015 :-)?
Rozbalit vlákno
3
5. 12. 2012 16:09
Re: Nové TSI
Tak i fotografie potvrzuje, že je tam zpátky ozubený řemen - - rozuměj, že škodovka i přes všechna ubezpečení o údajném definitivním vyřešení problému s řetězy u TSIček si tím zřejmě není tak úplně jistá...
Avatar - qwert88
5. 12. 2012 16:30
Re: Nové TSI
To jsou motory TSI 16V rozvody řemen místo stávajících 8V a rozvod řetěz.O tom motoru 1.6 by toho mohli napsat víc,jestli je to 1.6MPI 8V nebo 1.6 16V který montují na východě,tedy převážně v Rusku,Turecku atd. kde by turba rychle dokurvili >:-[]
5. 12. 2012 18:23
Re: Nové TSI
Tyhle motory musí dostat oktávka hned ze startu, má totíž plošinu MQB a ta musí mít nové motory, které budou skloněné dozadu a výfukové svody budou na straně řidiče. Proto staré motory nejdou použít v ní a naopak.
5. 12. 2012 16:41
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Michal Fokt
5. 12. 2012 18:30
Re: Otázka pro redakci i ctenáre
Ano, máte pravdu, z mé strany došlo ohledně zahájení výroby k chybě při překladu informace z německého zdroje, který jsem měl k dispozici a současně se "povedl" i překlep ohledně počtu motorů. Omlouvám se.

Ostatně sám jste důkazem, že dokonce i při čtení článku v mateřštině se mohou vyskytnout problémy. Informaci o dodávkách motorů pro koncern byste při pečlivějším čtení našel hned v prvním odstavci...
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 20:30
Re: Otázka pro redakci i ctenáre
No, aspoň víme na čem jsme... Dělejte prosím svoji práci s trochu větším nadšením a spolupracujte více s uživateli. Viz. nové stránky aneb Vánoční překvápko. Přeji méně bulváru, reklam a překlepů.
5. 12. 2012 21:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Michal Fokt
6. 12. 2012 09:05
Re: Otázka pro redakci i ctenáre
Díky za smiřlivější tón, když k chybě dojde, netěší to nikoho a autora nejméně. Bohužel k tomu při kvantech textu, psaného pro net s důrazem na co největší rychlost publikace, dochází. :-O
5. 12. 2012 17:02
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
5. 12. 2012 17:18
Re: Podívejte se, jak pracuje Fokt a jak si z vás auto.cz de
Děkuji Vám za upozornění, faktické chyby v článku Michala Fokta jsme opravili. Přijměte, prosím, naši omluvu.
5. 12. 2012 17:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
5. 12. 2012 20:34
Re: Podívejte se, jak pracuje Fokt a jak si z vás auto.cz de
Já myslím, že redaktorům ACZ kazí image trochu jiné věci než překlepy...
5. 12. 2012 21:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 12. 2012 19:44
hlavne at jich maj
dost na vymenu. sr*at se to bude jak na bezicim pasu.
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2012 00:45
já mám TSi a v pohodě
Já mám třeba to současné TSI 1,2 63 kw na roomsteru a jsem s tím spokojený, je sice nové, ale kamarád ho má už dva roky, takže by měl být v té skupině vadných, ale má nalítano asi 70 tis a v pohodě, žádný problém s napínákem neměl, ale hodně se toho bál. Ale je fakt, že ti se 77 kw odcházeli hodně, známý měl ve fimě dvě octavie a yetiho a na všech třech to do 20 tisíc km odešlo všem. Podle mě je to moc velký výkon a krouťák na tak malý motůrek a těžké auto.
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2012 11:11
Servis
řešíte tady docela prkotiny, vzhledem k tomu, že motor bude prkticky nerozebiratelný a tudíž po max 200 000km opravdu na vyhození. V případě, že by se náhodou tedy povedl.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - tfu
6. 12. 2012 11:28
je to zase verze s preskakujicim retezem ?
je to zase verze s preskakujicim retezem nebo uz ma zpatky remen jak pred lety?
Rozbalit vlákno
0
15. 12. 2012 19:33
Přiznaná chyba
Koncern tímhle vslatně sám zpochybnil motor 1.2 tsi.Po 2 letech začínat s úplně jiným TSI.Lituju lidí co mají co mají tenhle pochybnýmotor a najezdí jen 10-15 tisíc za rok.Záruka jim skončí a oni budou mít najeto 30 tisíc.Za další rok dva po záruce se jim motor rozskočí a oni budou mít jen oči pro pláč.
Kamarád mají ve fimě Octavie 1.6TDI a 1.2 TSI.TDIčka sou prý naprosto bez problemu,ale na 2 TSI kolem 60 tisíc komplet vřiti motor.
Rozbalit vlákno
0