Diskuse

Spoluzakladatel Applu kritizuje Teslu! Muskovi už nevěřím ani slovo, říká Wozniak

31.1.2018

Steve Wozniak vlastní hned dva exempláře Tesly Model S, zakladatele amerického výrobce elektromobilů ale kritizuje.

 

  • 11 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 31.01.2018  10:03

    Ten parchannnnnt četl ACZ

    a vykrádá božského fosteka.
    >:D :-!
    • 00 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 31.01.2018  10:26

      « Re: Ten parchannnnnt četl ACZ

      Fousku, ... tebe někdo vykradl, ještě než ses narodil. >:D
      (samozřejmě si dělám pr*el ;-) )
  • 30 Reagovat !

    foto 718

    718 31.01.2018  10:35

    Wozy

    schudni,lebo ta slahne....a skoda ta >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 31.01.2018  11:09

    musk je maska

    možno testovačku, ale kto by sa na to spoľahol v reálke je samovrah. Ako tak pozerám na toho amerického fešáka, tak mu aspoň tá trocha pohybu v aute prospeje, je to prototyp figúrky z e-wally.
  • 02 Reagovat !

    foto Majkl1

    Majkl1 31.01.2018  11:13

    Musk a termíny

    Tak to je všeobecně známo, taky někdo používá termín "Muskův koeficient". >:D
    Např. Falcon Heavy, který by mohl odstartovat 6.2., pokud nebude odklad např. kvůli počasí, měl startovat původně na konci roku 2012.

    Na druhou stranu, sice jsem neviděl nejnovější testy různých autonomních systémů, ale podle starších testů fungoval Autopilot od Tesly ze všech nejlépe.
    Nebojím se toho, že by Tesla nedovedla do konce autonomní řízení, podle mě se jim to podaří, ať už tento rok, nebo třeba za dva.

    Co mě spíše napadá, je, že Tesla prodává funkci Autopilota za nějakých 4400 eur a za dalších 2600 eur "full self-driving capability". To, že se plně funkční Autopilot opozdí, by zase tak moc nevadilo, přeci jen, updaty chodí snad každý týden (kolik automobilek tohle dělá?), větší průser by byl, kdyby prodávala Tesla "full self-driving capability", u které by se pak časem zjistilo, že plně autonomního řízení nikdy schopna nebude, kvůli hw, které by vylepšit nešlo (např. nedostatečný počet senzorů).
    • 21 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 31.01.2018  11:17

      « Re: Musk a termíny

      no ono to ale nastane, neb pripravpvane zakony treba v USA pocitaji legislativne se senzory ktere Tesla v zadnem modelu zatim tusim nema, treba lidar, ten je i v pripravovanych zakonech ohledne autonomni jizdy i v EU, podle me tedy zadna soucasna Tesla nedostane nasledne moznost jizdy plne autonomne, protoze proste nesplni legislativu minimalne v EU a USA

      a problem s tim testovanim kde dopadla Tesla nejlip je v tom, ze se testovali je n systemy ktere jsou v komercne dostupnych vozech, jenze ty automobilky zatim zadne lepsi systemy do svejch aut nedavaj, Audi, Nissan, Valeo, Ford a dalsi, vsechni zatim jen testuji na par kusech ktere nejsou komercne dostupne zakaznikum a tak se to neda s Teslou naprimo srovnat
      • 00 Reagovat !

        foto Ted

        Ted 01.02.2018  07:06

        « Re: Re: Musk a termíny

        Samane, ja cumim. Ty jsi dokazal napsat objektivni prispevek o Tesle!!

        :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 31.01.2018  11:22

      « Re: Musk a termíny

      Ty budeš kámo hodně od věci, že jo.
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 31.01.2018  15:51

      « Re: Musk a termíny

      To testovali prototypy? Protože automobilky žádné autonomní systémy komerčně nenabízely. Jen asistenty, nic víc. Občas do těch prototypů novináře pustily, i když ne vždy za volant. U asistentů je ten problém, že se někdy chovají špatně schválně. Cílem je, aby to člověku nebylo příjemné, aby sám zasáhl, aby se nenaučil na to spoléhat. Protože ten systém má pouze doplnit řidiče. Pokusit se mu zachránit zadek, když udělá pitomost. Nemá ho nahradit.

      Tak holt budou muset buď vracet peníze, nebo na své náklady vyměnit hardware. :-) Pochopitelně bude záležet na smlouvě/ zákonech (třeba z hlediska prodeje a práv druhého majitele).

      Po pravdě, taková frekvence by člověka měla spíš děsit. Já jsem třeba pyšný na to, že na kritické systémy od spuštění kolikrát ani nesáhnu. Protože jsem prvně odvedl dobrou práci, nemusím každý druhý den hasit požáry. Přidávání nových funkcí je pochopitelně fajn. Jen jsou tu ty dvě strany jedné mince.
  • 00 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 31.01.2018  11:14

    souhlas

    s Wozem souhlasim
  • 20 Reagovat !

    foto nathan

    nathan 31.01.2018  11:49

    Tlusťoch

    Ten Wozniak je vyžranej jak prase >:D
  • 10 Reagovat !

    foto Ondris

    Ondris 31.01.2018  13:19

    Startup

    Jako kdyby Woz nikdy nepracoval ve startupu.
    Vždyť je to pokaždý stejný:
    1) Stanovit disruptivní (čti nerealistický) cíl, připravit mockup finálního produktu a vše řádně zabalit do pořádnýho hypu (Elektromobil, kterej vás převeze z jedný strany USA na druhou)
    2) Vytáhnout z investorů prachy na provoz
    3) Uvést betaverzi na trh (První verze Modelu S)
    4) Stanovit nový, nerealističtější cíl (Model 3, Truck a roadster na Mars)
    5) Vytáhnout z investorů nové prachy na provoz
    6) GOTO 3
    Musk je neskutečně aktivní a zajímavá osobnost, ale měl by si uvědomit, že ta jeho disrupce funguje hlavně v sektoru IT a služeb, v sektoru drahejch aut lidi chtějí i odvětrávaný sedačky anebo interiér z jinýho materiálu než znají z Fabií.
    • 01 Reagovat !

      foto DonVito

      DonVito 31.01.2018  21:23

      « Re: Startup

      Jen par poznamek.

      Nevim cemu rikas draha auta, ale vetrany sedacky muzes mit i v I30.

      A podle poctu objednavek M3 se zda, ze to Muskovi funguje i v automotive ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 01.02.2018  10:34

        « Re: Re: Startup

        Je rozdíl mezi moci a chtít. V Golfu je mi to celkem jedno (o kůži ani uvažovat nebudu). V Panameře bych to bral za nejapný žert. Ne, že by to nešlo, ale i o třídu výš to v mainstreamu kolikrát může mít jen řidič. V některých autech střední to vůbec není. Zatímco prémie to má v dražších autech mnoho let. V některých modelech i v druhé řadě. V nižší střední je i30 možná jediné auto, které to nabízí.

        V USA jsi pak mohl narazit ještě na chlazená. Snad žádná evropská automobilka to nenabídla. Kdy se sedadlo skutečně chladí.
        • 01 Reagovat !

          foto DonVito

          DonVito 01.02.2018  21:09

          « Re: Re: Re: Startup

          Chlazene sedacky, to jsem jeste neslysel.

          Uz kdyz si das u odvetravanych vyssi stupen, tak je to o nachlazeni treba ledvin a nic moc pro zada.

          Kazdopadne jak jsem psal, zakaznikum to zjevne tolik nevadi. Jinak by Tesla nebyla nejvetsim vyrobcem EV..

          PS Cetl jsem co zakaznikum Tesly vadi. Ze nemaji automaticke sterace ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 02.02.2018  20:25

            « Re: Re: Re: Re: Startup

            Však lze kombinovat větrání s vyhříváním. ;-) Tedy alespoň normálně.

            Měl to myslím například Escalade. Využili Peltierova jevu.

            Že ti něco vadí, ještě neznamená, že si to auto nekoupíš. Takže ano, tolik jim to asi nevadí. O těch potenciálních, kterým by to tak vadilo, se pochopitelně stejně nedozvíme. Ale k téhle cenové (Model S) to patří (myslím ta možnost). Je nemálo lidí, kteří mají kůži bez odvětrávání. Dokonce i bez perforace. Kolikrát si za to ještě připlatili, místo látky. A může to mít i racionální důvod. Odolná kůže bez perforace je dobrá, když máš děti, psy atp. Když jsem se podíval třeba na ojeté A6, tak jsem nikdy nechápal, proč odvětrávání v tolika autech chybí. Možná to spousta lidí nikdy nevyzkoušela. Nakonec to nestálo zrovna pár korun. Objektivně tenhle problém zřejmě nebude tak horký. Já patřím k těm, kdo odvětrávání chtějí. A vadí mi třeba na 3er, že ho nenabízí (a je to umocněno tím, že nabídka nekožených čalounění není nějak světoborná).
  • 11 Reagovat !

    foto Niki

    Niki 31.01.2018  16:44

    VW skandál

    A kde je článek o dalším skandálu německých automobilek? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto DonVito

    DonVito 31.01.2018  20:33

    Prekvapeni?

    No to, ze Musk naopak neni fanouskem Apple je znamo.. Takze obdobny clanek pro me neni prekvapenim.

    Musk se kamaradi s Larry Pagem spoluzakladatelem Google.

    A shodou okolnosti mne jsou (byli) mene sympticky Woz i Jobs nez Musk a Page..
    • 00 Reagovat !

      foto Ted

      Ted 01.02.2018  07:09

      « Re: Prekvapeni?

      No, tak to woz asi spacha sebevrazdu, jestli si to precte...
      • 00 Reagovat !

        foto DonVito

        DonVito 01.02.2018  13:17

        « Re: Re: Prekvapeni?

        Woz vypada, ze uz sebevrazdu pacha svou zivotospravou :-)
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 01.02.2018  13:27

      « Re: Prekvapeni?

      A čím ti není sympatický? Já jen, že toho o něm lidé většinou moc neví. Larryho neznám, ale Google mi dnes rozhodně sympatický není. Měl jsem ho rád, než se z něj stal reklamní gigant.
      • 01 Reagovat !

        foto DonVito

        DonVito 01.02.2018  21:04

        « Re: Re: Prekvapeni?

        Mne neni prilis sympaticky apple obecne.

        A mas pravdu, Woze moc neznam. Ale neni mi sympaticky uz takovymi prohlaseni jako dela zde.

        Kdyz apple prijde s animovanymi emoji, tak je to bomba :-)
        A kdyz nekdo jiny pracuje na autopilotu, tak je to spatne.
        A myslim, ze narozdil od toho, co je napsano v tomto clanku, Tesla je v autopilotu nejdal.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 02.02.2018  20:04

          « Re: Re: Re: Prekvapeni?

          Mne takové hlouposti moc neberou. Apple však nelze upřít určité inovace. Mne třeba štvou tím, že celkem zbytečně obětovávají servisovatelnost, když to řeknu jednoduše. Také mám rád tenké a lehké stroje. Ale podle mne jsou dávno za hranicí a ty ústupky mi za to nestojí. Znal jsem celkem dost lidí, kteří si kupovali MacBooky, protože chtěli Unix a MacOS jim přišel vychytanější než typická distribuce Linuxu.

          Seděl jsi alespoň v nějakém prototypu autonomního auta?
  • 11 Reagovat !

    foto Pallermo

    Pallermo 01.02.2018  08:25

    Zase Tesla

    Umi se jeste delat jine clanky nez proti Tesle? Prijdu si jak v prvni tride...Kdo chce Teslu, tak si ji koupi, kdo ji nechce, tak si ji nekoupi, nikdo k tomu nikoho nenuti. Je to uz fakt stokrat dokola ohrana pisen. Pisalci nemaji co psat, poradne clanky nemaji, tak co tu dlouho nebylo ano vytahneme neco proti Tesle. Nejsem zastancem Tesla vozidel, ale zase ty stvave kampane proti ni jsou ubohe. Nejvice me dostavaji kritici elektro mobilu, kteri pak planuji do 5 let ukoncit vyrobu klasickych motoru a delat jen elektromibily, tak to fakt uz nechape clovek. Proste komu se to libi at do toho jde a kdo to nechce tak at si koupi neco jineho. Uz prosim dost blych clanku o nicem okolo Tesla automobilu. Tady se vzdy zjisti hele mame tohle, aha lidi v komentarich na to nadavaji, tak udelame vsechny clanky proti tomu produktu ci cloveku. Tomu rikam redaktorska a novinarska nestrannost :-) asi takova jako ze Kaja bude zase slavikem :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Na stěrače ponožky, na brýle se zubní pastou! Tohle jsou nejlepší vychytávky do zimy

Na stěrače ponožky, na brýle se zubní pastou! Tohle…

Do konce zimy ještě zbývají minimálně dva měsíce a pro leckoho je tohle období už hodně dlouhé... Prozradíme,…

Úchyl v pražském metru! Mával penisem a napodoboval kopulační pohyby, „áčkem“ tak jezdil tři hodiny

Úchyl v pražském metru! Mával penisem a napodoboval…

Pohled, který by si raději odpustili, se naskytl cestujícím ve stanici Muzeum pražského metra. Muž tam bez…

 

iSport.cz

Jágr se nenechá odradit, chce hrát! Ulehl s chřipkou, ale o konci neuvažuje

Jágr se nenechá odradit, chce hrát! Ulehl s…

Může vám to připadat jako sága s nejistým koncem. Pochyby zaznívají: vrátí se vůbec ještě Jaromír Jágr na led?…

Famózní Kvitová je v semifinále Australian Open. Čeká ji senzace z USA

Famózní Kvitová je v semifinále Australian Open.…

Petra Kvitová má formu jako hrom! Ve čtvrtfinále Australian Open přejela domácí Ashleigh Bartyovou za hodinu a…

 

Reflex.cz

Medaile od Zemana byl opravdu polibek smrti. Berou mi smysl života a bolí to, důkaz je realita, říká historik

Medaile od Zemana byl opravdu polibek smrti. Berou…

Státní vyznamenání od prezidenta Zemana jako polibek smrti? Historik Michal Macháček říká, že u něj to platí.…

Rocker Jon Bon Jovi nabízí jídlo zdarma americkým státním zaměstnancům

Rocker Jon Bon Jovi nabízí jídlo zdarma americkým…

Rocker Jon Bon Jovi je další z řady celebrit, jež nabízejí pomoc státním zaměstnancům, kteří kvůli nynější…