SL je krásný a téměř nestárne, ale změnu už potřebovalo. Jak se jim povede dát dohromady současnou tvář na to současné tělo, tak to mě naplňuje zvědavostí..
kazdopadne pribude prime vstrikovani u V6 a V8. Navic MB pracuje na preplnovani a nove 6 handschaltgetriebe pro motory s vysokym tocivym momentem. Mluvi se o specialni sportovni verzi, ktera by mela byt lehci, mit V6 turbo s asi 260 kw a manualni prevodovku. Vykon V8 5,5 by mel vystoupat na 315 Kw.
nove motory maji jit do vsech trid pocinaje C klassou. Novy 2,2 diesel ma mit 150 kw a 500 NM. Krome 3,5 turbo ma byt jeste 4,0 biturbo s 300 kw. Dale maji dat turbo i k V8 4,6 a ten ma mit 350 kw a 800 NM. Navic pracuji na novem V10 6,8 ktery ma mit 680 PS. Stavajici AMG 6,2 ma diky primemu strikovani dosahnout 550 PS. Dale se hovori, ze do nove C klasse ma prijit atmosfericky V8 4,6 a ma byt k dispozici i s novou manualni prevodovkou. Na novem manualu pracovat musi tak jako tak, protoze az prijde nova generace dieslu, tak by do vsech mohli davat jen automaty a nebo by u nich museli dat omezovace tociveho momentu jako u nynejsi nove C 320 CDI, ktera se pro me z nepochopitelnych duvodu dodava i s manualem, ale jen se snizenym tocakem na 450 NM a diky tomu ma o sekundu horsi zrychleni na 100 nez verze s automatem.
Spíš by mě zajímalo , jak to bude s manuální převodovkou , jelikož MB nedavá manuály k motorům s větším objemem než 2,7 .
( určitě je to škoda , protože ke každému takovéhlemu sporťáku patří manuál.
Jak už bylo nekolikrat receno SL jeste ani jednou nezklamalo a je jedno jaky rocnik na spyfotos se to neda moc hodnotit , ale pokud necemu muzeme verit od MB tak je to prave trida :yes: SL :yes:
Dost sebevedome zni veta : Ještě než se nejpozději v roce 2013 dostane na trh zcela nové SL, budou muset zákazníci přijmout zásadní změnu přídě.... zakaznici budou muset .....to je dost tvrde napsane. :*)