Čas t pro nové Audi na horním konci střední třídy se přiblížil. Už to nebude trvat dlouho a uvidíme jej také na nemaskovaných snímcích. Co ale vlastně čekat?
vybraný vkus, kvalitní kopyta, švýcary na pazouře, znalost jazyků, vyzrálé názory, voko, právní rozhled, slušné konto a hlavně prémie a to nejen v garáži. Takže pamatuj jsi než to co tvůj vůz... >:-[] bravo AUDI... ;-):-)
ta má tak leda kšeft u kýblu a koštěte. ale sílu má jako chlap. takže hošani jestli nechcete aby vám tahle paní (mimochodem pracující důchodkyně) vysvětlila pravidla slušného chování, doporučuju tiše sedět, šoupat nohama a maximálně si tak poprdkávat do duchny u televize... >:-[]
Trochu mi zlobí obrazovka ...
... říkal jste "simply never"? ;-)
PS: No a jestli je to SIMPLY CLEVER jako škoda fabia/roomster/octavia tak to "potěš Pánbůh" :-)
Hmmm :-)
NEchci přijímat "pracovní sílu" jen tak "na blind/z ulice" - to jistě CHÁPETE ... takže "profesní životopis" - ten bych před "přijetím" UVÍTALA! Aktuální lékařská prohlídka je snad samozřejmostí, že? A nějaká doporučení z předchozích "míst" byste měl? Nějaké "ocenění" či "školení/diplomy", potvrzení o profesní ZPŮSOBILOSTi atp.?
PS: A NEzdržujte prosím, víte že žadatelů o místo jsou "fronty" a volných míst je "sotva pár" (uvidíme dle VÝKONnosti nových "pracovníků", ale "potřeba" budou MAXimálně jeden/dva/tři .. no i když 4 :-)
Na základě SAMOchvály? :-)
PS: A pokud já vím, poslední dobou se ani HODNĚ dobré zboží moc NEprodává a PROPAD zaznamenali skoro VŠICHNi! ;-)
PPS: S tím lékařem jste mne vskutku VELMi "uklidnil" ;-)
Nojo nojo - ale když já fanynka "auto emoción" a "Vorsprung durch Technik" až tak NE"jsem" :-)
PS: A muselo-li být, tak "Vorsprung" s názvem R8 bych asi "mohla", ale CO s "auto emoción"? Tam já si asi NEvybrat, oni tam pro mne asi NIC (a žádné) "to pravé" NEdělat ;-)
PPS: Mne "vzruš(uj)í" spíše "malosériovky" typu Bristol či Caparo :-)
Pěkný den ;-)
Kylie, je vidět, že jsi náročná žena... ;-) No nevím, jestli bys mne dokázala uspokojit malosériovkou, přeci jen je to spíše o drsné divočině než o klidné "jízdě"...
Asi bych se s tebou mohl i bát!! ;-)
Nyní se SOUSTŘEĎte ať "cítíte" tu JISTOTU s jakou to řeknu: "Ani NEtušíte CO všechno je možné, JAKou SLAST lze zažít a KOLIK "odstínů" ROZKOŠe lze prožít" ;-)
PS: A víte, že já si NEvymýšlím (já bývám až "nudně" PRAVDOmluvná..) :-)
Pěkný den (jdu na zahradu dokud je alespoň trochu pěkně ;-)
No tuším ledacos, ale těch odstínů rozkoše jsem opravdu asi neměl možnost poznat tolik co ty. Rád se tedy nechám poučit...
P.S. jakou slast jsi měla na mysli?? řidičskou??? ;-)
No SAMOZŘEJMĚ že "řidičskou" (JAKOU "jinou" ;-) )
PS: Brumla je "prima", ale na "nějaký POŘÁDNÝ V8 zezadu pohon" - na to NEmá (můj "favorit" je tady MB SL 6.3 AMG :-)
Já to věděl, já to přece vždycky říkal, Pierro je na dobré cestě, on to jednou zvládne... No a je to tady. :yes: Konečně kluk dospěl v pravého kovboje evropských asfaltových plání a všem teď dává na odiv své vyzrálé názory a perfektní rozhled. Bravo Pierro. ;-)
děkuji. myslím že ale ty na sobě budeš muset ještě hodně makat... přeci jen jsou ti co mají a ti co ne. Nejen vyzrálé a ucelené názory ale hlavně to voko elemente. To ti tam stále ještě zoufale chybí. Takže přestaň vzdychat nad plakáty před svou pelestí a začni žít. Snad jen malé upozornění - život není o vzdušných zámcích. Tohle nech holkám od vás z diskošky. Život je boj, soupeření ostrých drzků, co vědí, že u Nguyena ti Breitlingy neprodají. Tedy myslím ty skutečné, ne co nosíš do práce. Takže chlapče, začni na sobě pracovat, začni vnímat, že existuje i jiný svět, než komunita parkovištních kovbojů od vás ze vsi. Tohle je svět zralejch bejků, kovbojů co vědí... Tak se snaž, máš na to... >:-[] >:D
Když ty si ze mě pořád děláš jenom *... :'-( A přitom se tak snažím, chodím se na sebe dívat do garáže, Lojza od vedle mi na Adihashe nabouchal kopyta co jsem našel u popelnic, Nguyen mi minulý týden slíbil zaručeně pravé tagy a dokonce i holky na diskošce si mě začínají víc všímat.
Pierro, ty můj Guru, nechci toho po tobě snad moc, jen trochu uznání. :yes:
ano je vidět že jsi pilný a snaživý chlapec, který se chce zlepšit a má snahu na sobě začít poctivě pracovat. Už tě sleduji déle a velice si toho cením. Vím že na ty správné bejčí ostruhy máš. Držím ti palce a ještě jednou velice oceňuji tvou snahu. A s tou garáží chlapče, tam choď co nejčastěji, vnímej, sleduj a poznávej. Uvidíš, časem se tam najdeš. ;-)
kdo se bojí nesmí....pár panáků a pak mý zařízlý tanga...pak jsem ji slíbil jízdu v tvým stodvaciáši tak roztála jak eskimo v sauně a byla moje >:-[] >:-[] >:-[]
TAkÉ mám ráda KLASIKU a jsem v ní DOST dobrá.. ;-)
Mám znalosti/zkušenosti a vím/znám vše zepředu/zezadu ze všech úhlů pohledů .. a znám i několik NEběžných NEzvyklých NEčekaných kombinací/variant ;-)
PS: Měla jsem VÝBORNÉHO profesora
Pěkný den :-)
Tedy Kylie, já to ještě piluju z boku a nějakou tu neběžnou/nezvyklou a nečekanou variantu bych se také rád přiučil... ;-) potřeboval bych zkušenou profesorku.... >:D
TAG Heuer(y) Night Vision - ty tedy RÁDA DOPORUČUJi :yes::-)
Cena je NE"chutná", ale na noční dálkové trasy jsou "potěšením pro oko" ;-)
PS: Jinak JEDNINĚ Cartier (no "v nouzi" PRADA) :-)
Chudák, ale může si za to tak trochu i on sám. Měl zůstat u Zetoru, kde by mu nadbytečná kila nevadila a neměl se cpát se kam nepatří. Copak jste mu nikdo neřekli, že eRko na pole nepatří? >:-[]
...panameru... zezadu, ale jenom trošku no....vypada zajimavě, ostatně jako všechny nove vydane vozy v tomhle segmentu no :-/ začinam mit pocit že co ma pětku v nazvu začina byt velmi zajimave :-/
Na rozdíl od škarohlídů, já tomuhle autu prorokuju světlou budoucnost. Dost lidí kupujících střední, vyšší střední a dál, lpí na sedanech pro jejich reprezentativnost, a přes relat. společenské přijetí kombíků, coby aut vyloženě nedehonestujících prvek reprezentativnosti, se jim prostě do kombíku nechce, na druhou stranu by rádi trochu praktičnosti navrch. Jednodušší to bylo v pohonech, zadokolka jako jasný reprezentant ustupuje čtyřkolce, když čtyřkolkový trend jednoznačně vítězí (pro svou praktičnost), s kastlí je to ale složitější, takže karoserie typu sportback je vlastně jediným řešením. Je to takový liftback (funkčně) kombinovaný se siluetou kupé (tvarově), což je praktické a navíc dokáže tvarově uspokojit požadavek "sedanistů" na reprezentativnost (náznakem tříprostorovosti) případně sportovně pojaté tvary. Prostě, u mě dobrý, Audi to, dle fotek, zvládlo dobře, bude to fajn auto. ;-)
Souhlasím, navíc je to přece jen Spy Photos...
Pokud se znovu podívám na galerii pod čkánkem o conceptu Audi Sportback a klidně odhlédnu od detailů a interiéru tohoto konceptu, pořád tam zůstává dokonalá silueta celého vozu, podstatně lépe "trefená", než u konkurence v podobě BMW 5GT...