BMW připravuje pro asijské trhy prodlouženou alternativu současné generace BMW řady 5. Cílovou skupinou jsou čínští a arabští zákazníci, kteří hledají komfort, ale velké BMW řady 7 je pro ně příliš velké sousto.
Hodně by mě zajímalo,na co potřebují například takoví Číňani tak velké auto??Jejich průměrná výška je něco přes 160 cm,takže by se měli vejít i do Tráboše,anebo jich chce vzadu jezdit snad 30??Opravdu nechápu smysl této věci 8-s No jo,holt,Asie je jinej svět,tam platěj úplně jiný pravidla,co je tady černý,tak tam je hnědý a naopak.
No,mohl bych si vlastně hned odpovědět,třeba si v Asii kompenzují nějaké komplexy,takže mají rádi dlouhé věci,kterých se jim zžejmě nedostává >:D Asi tam platí přísloví: "Podle auta,poznáš kosa"(upravená verze pro Asijský trh) >:-[]
Bohužial, komplexy by sme mali začať mať my všetci. Ja momentalne žijem v Číne (práca) a to v čom sa tu vozia ľudia im my všetci môžeme akurát tak závidieť. Nie som žiadny čínooptimista, ale "to kam to tu ti soudruzi dotáhli" obdivujem. P.S.: nie su nízky, toľko vysokých babeniek nevidím moc ani doma ;-).
Každopádne sú tu desiatky miest ktoré počtom obyateľov prevyšujú počet ČR a SR dokopy a v nich si výrobcovia týchto kvalitných tátošov prichádzajú na svoje, pretože takú koncentráciu luxusných autíčiek neni vidieť ani v bohatých metropoliach európy.
Sranda je, že tu vidieť také raritky ako snehobiely BMW7, S-Klasse, A8L a pod., alebo napríklad tieto vymenované vozítka v policajnej a armádnej službe.
no nevím,ale dle článku nemají udajní zájemci na sedmičkovou verzi,ale neřekl bych,že se tato prodloužena pětka bude od sedmičkových nějak moc cenově lišit :no:
Ty tři tlačítka pod každým příspěvkem.... Odstranit příspěvek/Upravit/WhoIs - to je co??? :-O Je to chyba, nebo záměr? Zejména tlačítko funkce WhoIs se mi vůbec nelíbí... Myslím, že stačí zveřejňování IP pod příspěvkem.
Tiež ma pred rokmi prekvapilo, koľko "exclusive" áut nájdete v socialistickej Číne. Ich kastačný systém je dobrým predpokladom na vznik významného trhu s drahými automobilmi, ktoré sa samozrejme musia líšiť od bežnej produkcie, verte, že long verzie medzi dominujúcimi účastníkmi - bicyklami vyniknú viac ako sa zdá :-)
Brácho to si přečti... Nad cenou ti spadne brada a poopraví se ti představy o Fiatu a o tvejch finančních možnostech... Fiat CROMA za 1,162.000,- kaček... no, tak to se Fiat hodně rozmáchl. Auto nepochybně originální... s motorem na rychlý přesuny po Evropě. Akorát je tu každýmu jasný, že když bůh, šéf a manželka dá, a ty budeš mít volnej milión a dvěstě tisíc vočí k tomu... budem tě potkávat asi spíš v trojkovým bavoráku... co?
Cilova skupina je natolik uzka, ze vrcholny model budou v CR vyuzivat jedine manageri spol. IVECO a zastupci italske ambasady! Takovou porci vybavy a silu motoru u konkurence tezko najdes, ale obecne je to strelba vedle. :-|
Davat Crome alternativu v BMW 3 rady tak to je vykon :-) Jestli ses sadista vuci tem co sedi vzadu tak treba. Kdyz chces kocar na litani po evrope pak si koupis kocar a ne 3, vuci trojce stav 159 a ne Cromu proboha.
BRAVO TEST :yes: To je to hlavní zjištění... test je dokonalej. Dozvíš se z něho všechno, co potřebuješ vědět, než začneš utrácet. Velmi cením vyváženost testu. Hlavně si, brácho zapamatuj tuhle testovou myšlénku - dostupný polozávodní speciál pro civilní život. ;-) Vím, vím, v posteli před spaním se vidíš v OPC ve vlásenkách u vás za vsí, jak kasíruješ jednoho snaživce v Mondeu ST za druhým... Cha cha. Nepředjedeš ani jednoho... na tohle OPC, brácho, musíš mít nejen v pěněžence (bravo cena :yes: ) ale hlavně v rukách... a to teda rozhodbně nemáš. Tak zapomeň na svý dětský sny, podrobně přečti testík... zjistíš z něho řadu velmi potěšujících ale i zneklidňujících věcí - například řazení... jo, jo, nebo sklon volantu... no, a pak tedy až se budeš rozhodovat kterým směrem toho melouna zainvestovat, napiš mi, rád ti poradím... P.S. Ta kola... to je snad pomsta nějakého maximalistického maniaka, ne? P.P.S. Ani nevíš, jak se těším na tu srovnávačku s FOCUS ST... věřím, že nám ji redakce naděli :yes::yes:
Je to dosti nepříjemná chyba v kódu, která touto dobou (doufám) docela zaměstnává mozkové závity webadminů. I když mě osobně je to volný, spoustě lidem tady asi docela vadí, že jediným kliknutím lze zjistiť podrobnosti o jejich internetovém připojení.. :-!
u mě tam je stejně jen ČVUT a každý ví prd :-) Alespoň víte, že nekecám :-). Ale většina tam má stejně nějaký kydy od telecomu, takže se GTI návštěvy Šviháka asi fakt bát nemusí. Jen ta celá IP adresa trochu vadí... ;-\
:-) řazení a sklon volantu :yes: Tak to má být: Jenom stroj, který má klady i zápory může být opravdová osobnost. Musíš přesně zvážit co je pro tebe důležitější... Na jedné straně vynikající ostrý motor, a na straně druhé všechno ostatní :-):yes: . Rub a líc. Světlo a tma. Tohle není na dělání o***nek před vesnickou diskotékou. Vyžaduje to chladnou hlavu a přesné reakce. :yes: . Tak si představuju sportovně laděný vůz v pravém slova smyslu
To případné "předklánění" se při řazení... to není vyznamenáním ani u HH... Pro mne je tohle příliš dravčí... až příliš jednoznačné... P.S. nemysli, že 220 u ST či 200 v getei chladnou hlavu nevyžaduje... Jo, OPC je tvrdej nadupanej vozejk... a co dal?...
no, OPC nabízí asi jenom tu surovost, což je ovšem věc čím dál méně vídaná... Tohle může být třeba druhé nebo třetí auto do rodiny. Jenom tak pro zábavu. GTI nebo třeba Oct RS sice dovedou být hodně rychlé, ale není to jejich primárním posláním. Rychlost přinášejí jako třešničku na dortu na všech těch kompromisních a denně použitelných vlastnostech. Jejich podvozek stále řidiči podává neviditelnou pomocnou ruku. 99% řidičů to ocení. To je ten rozdíl. Tam se musíš hlídat aby jsi nejel rychle, kdežto v OPC musíš hlídat auto- aby jsi ho uřídil :-):yes:
jsem v klidu. Abrollkomfort >:D na ja... Pro tohle tedy OPC nevznikla. Uvaž ale to srovnání....se šestiválci :-) . V žádném jiném autě této kategorie nepřijmeš tolik vjemů, jako právě v OPC. Ten motor- to je král. Jasně- chvíli trvá, než se nadechne. Jenže potom ;-) zjistíš jak vypadá čtyřválcové Inferno. Každý šroubek, každá součástka v něm ze sebe vymačká maximum. Takové nasazení vydá za tisíc takových srovnávacích testů :-) . Tvrdé plasty >:D : na to se snad nedá ani reagovat :-) . Tohle je závodní auto, které zbavili trubkového rámu a přidali mu klimatizaci a nějaký airbag... Plato vajíček odveze v nejvyšším komfortu třeba Croma nebo Vel Satis. OPC je o surovosti motoru a koňské dávce adrenalinu ;-)
Tohle si přečti... test přesně, jako auto... milej, hojivej, ve snovém rytmu... Jo, takhle si představuj Mercedes... vše na vrcholu... a nakonec ta cena... je vlastně výborná... mít dokonalost o trochu dražší, než treba Cromu... to už stojí za úvahu. BRAVO MERCEDES :yes: