Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy photos: BMW 5 Long

BMW připravuje pro asijské trhy prodlouženou alternativu současné generace BMW řady 5. Cílovou skupinou jsou čínští a arabští zákazníci, kteří hledají komfort, ale velké BMW řady 7 je pro ně příliš velké sousto.
Zpět na článek
9. 5. 2006 09:14
neregistrovaný "Tibby"
9. 5. 2006 09:27
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
9. 5. 2006 09:30
neregistrovaný "Peytl"
9. 5. 2006 10:18
neregistrovaný "Alessio"
9. 5. 2006 10:25
neregistrovaný "xganga"
9. 5. 2006 10:28
neregistrovaný "xganga"
9. 5. 2006 15:44
neregistrovaný "z vychodu"
9. 5. 2006 17:06
neregistrovaný "bingo"
9. 5. 2006 18:28
neregistrovaný "z vychodu"
9. 5. 2006 11:28
neregistrovaný "VDC"
9. 5. 2006 11:45
neregistrovaný "Paja"
9. 5. 2006 11:46
neregistrovaný "Paja"
9. 5. 2006 11:51
neregistrovaný "xganga"
9. 5. 2006 10:51
neregistrovaný "pepe"
9. 5. 2006 11:54
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
9. 5. 2006 12:43
neregistrovaný "anonym"
9. 5. 2006 12:48
neregistrovaný "Paja"
9. 5. 2006 12:48
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
9. 5. 2006 11:54
neregistrovaný "Ondore"
9. 5. 2006 11:55
neregistrovaný "petr"
9. 5. 2006 12:02
neregistrovaný "GTI"
9. 5. 2006 12:12
neregistrovaný "Paja"
9. 5. 2006 12:13
neregistrovaný "Paja"
9. 5. 2006 12:50
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
9. 5. 2006 12:51
neregistrovaný "bbleach"
10. 5. 2006 11:02
neregistrovaný "Enzo"
9. 5. 2006 12:08
neregistrovaný "GermanCarFan"
9. 5. 2006 13:00
neregistrovaný "GTI"
9. 5. 2006 13:07
neregistrovaný "Alessio"
9. 5. 2006 13:48
neregistrovaný "Tibby"
9. 5. 2006 13:58
neregistrovaný "Alessio"
9. 5. 2006 14:01
neregistrovaný "Tibby"
9. 5. 2006 14:03
neregistrovaný "Alessio"
9. 5. 2006 13:38
neregistrovaný "mari"
9. 5. 2006 13:48
neregistrovaný "GTI"
9. 5. 2006 13:56
neregistrovaný "Alessio"
9. 5. 2006 14:39
neregistrovaný "GTI"
9. 5. 2006 14:03
neregistrovaný "mari"
9. 5. 2006 14:39
neregistrovaný "GTI"
9. 5. 2006 15:12
neregistrovaný "bbleach"
9. 5. 2006 15:45
neregistrovaný "GTI"
9. 5. 2006 16:23
neregistrovaný "bbleach"
9. 5. 2006 19:08
neregistrovaný "mari"
9. 5. 2006 16:02
neregistrovaný "GTI"
neregistrovaný "Tibby"
9. 5. 2006 09:14
Mno..
Abych vyjádřil svůj názor, budu citoval jednoho přítele: wtf!? 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
9. 5. 2006 09:27
Chinese Democracy
To máte v posádce takovou demokracii, že si řidič může jezdit jak chce, bo co?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peytl"
9. 5. 2006 09:30
Pokud tomu rozumím dobře,
tahle "libůstka" míří na trhy východně od nás. Takže sem se nedostane. Věru netruchlím... :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alessio"
9. 5. 2006 10:18
bez titulku
a proč ne? Někdo to chce prostě delší... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xganga"
9. 5. 2006 10:25
Čajna bojs
Hodně by mě zajímalo,na co potřebují například takoví Číňani tak velké auto??Jejich průměrná výška je něco přes 160 cm,takže by se měli vejít i do Tráboše,anebo jich chce vzadu jezdit snad 30??Opravdu nechápu smysl této věci 8-s No jo,holt,Asie je jinej svět,tam platěj úplně jiný pravidla,co je tady černý,tak tam je hnědý a naopak.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "xganga"
9. 5. 2006 10:28
Re: Čajna bojs
No,mohl bych si vlastně hned odpovědět,třeba si v Asii kompenzují nějaké komplexy,takže mají rádi dlouhé věci,kterých se jim zžejmě nedostává >:D Asi tam platí přísloví: "Podle auta,poznáš kosa"(upravená verze pro Asijský trh) >:-[]
neregistrovaný "z vychodu"
9. 5. 2006 15:44
Re: Čajna bojs
Bohužial, komplexy by sme mali začať mať my všetci. Ja momentalne žijem v Číne (práca) a to v čom sa tu vozia ľudia im my všetci môžeme akurát tak závidieť. Nie som žiadny čínooptimista, ale "to kam to tu ti soudruzi dotáhli" obdivujem. P.S.: nie su nízky, toľko vysokých babeniek nevidím moc ani doma ;-).
neregistrovaný "bingo"
9. 5. 2006 17:06
Re: Čajna bojs
No jo, nekde to dotahli, jenze vetsina Ciny je jen rejzovy pole :no:
neregistrovaný "z vychodu"
9. 5. 2006 18:28
Re: Čajna bojs
Každopádne sú tu desiatky miest ktoré počtom obyateľov prevyšujú počet ČR a SR dokopy a v nich si výrobcovia týchto kvalitných tátošov prichádzajú na svoje, pretože takú koncentráciu luxusných autíčiek neni vidieť ani v bohatých metropoliach európy.
Sranda je, že tu vidieť také raritky ako snehobiely BMW7, S-Klasse, A8L a pod., alebo napríklad tieto vymenované vozítka v policajnej a armádnej službe.
neregistrovaný "VDC"
9. 5. 2006 11:28
Re: Čajna bojs
Jses vedle - Cinani jsou relativne vysoky. Mrnavi jsou Japonci. ;-)
neregistrovaný "Paja"
9. 5. 2006 11:45
Re: Čajna bojs
Delal jsem s jednim, co mel pres 1,9m... ;-)
neregistrovaný "Paja"
9. 5. 2006 11:46
Re: Čajna bojs
Vysku! >:D
neregistrovaný "xganga"
9. 5. 2006 11:51
Re: Čajna bojs
Relativně ano,ale i tak nepotřebují mít zas tolik místa
neregistrovaný "pepe"
9. 5. 2006 10:51
cena ??
no nevím,ale dle článku nemají udajní zájemci na sedmičkovou verzi,ale neřekl bych,že se tato prodloužena pětka bude od sedmičkových nějak moc cenově lišit :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
9. 5. 2006 11:54
REDAKCI..???
Ty tři tlačítka pod každým příspěvkem.... Odstranit příspěvek/Upravit/WhoIs - to je co??? :-O Je to chyba, nebo záměr? Zejména tlačítko funkce WhoIs se mi vůbec nelíbí... Myslím, že stačí zveřejňování IP pod příspěvkem.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "anonym"
9. 5. 2006 12:43
Re: REDAKCI..???
ani mě ne :no:
neregistrovaný "Paja"
9. 5. 2006 12:48
Re: REDAKCI..???
Hmmm, navic jsem dva a ani v jednom pripade se neznam!
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
9. 5. 2006 12:48
Re: REDAKCI..???
Už se to zdá vpořádku :-)
neregistrovaný "Ondore"
9. 5. 2006 11:54
Vyvolení
Tiež ma pred rokmi prekvapilo, koľko "exclusive" áut nájdete v socialistickej Číne. Ich kastačný systém je dobrým predpokladom na vznik významného trhu s drahými automobilmi, ktoré sa samozrejme musia líšiť od bežnej produkcie, verte, že long verzie medzi dominujúcimi účastníkmi - bicyklami vyniknú viac ako sa zdá :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petr"
9. 5. 2006 11:55
prodloužený bavec..
No číňánků se tam vejde aspoň o 6 víc :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
9. 5. 2006 12:02
OT: TEST - FIAT CROMA 2.4 20V JTD Multijet
Brácho to si přečti... Nad cenou ti spadne brada a poopraví se ti představy o Fiatu a o tvejch finančních možnostech... Fiat CROMA za 1,162.000,- kaček... no, tak to se Fiat hodně rozmáchl. Auto nepochybně originální... s motorem na rychlý přesuny po Evropě. Akorát je tu každýmu jasný, že když bůh, šéf a manželka dá, a ty budeš mít volnej milión a dvěstě tisíc vočí k tomu... budem tě potkávat asi spíš v trojkovým bavoráku... co?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Paja"
9. 5. 2006 12:12
Re: OT: TEST - FIAT CROMA 2.4 20V JTD Multijet
Cilova skupina je natolik uzka, ze vrcholny model budou v CR vyuzivat jedine manageri spol. IVECO a zastupci italske ambasady! Takovou porci vybavy a silu motoru u konkurence tezko najdes, ale obecne je to strelba vedle. :-|
neregistrovaný "Paja"
9. 5. 2006 12:13
Re: OT: TEST - FIAT CROMA 2.4 20V JTD Multijet
Manzelka dava sefovi??? Vskutku originalni! >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
9. 5. 2006 12:50
Re: OT: TEST - FIAT CROMA 2.4 20V JTD Multijet
Svatá pravda :-)
neregistrovaný "bbleach"
9. 5. 2006 12:51
Re: OT: TEST - FIAT CROMA 2.4 20V JTD Multijet
je to tak a neni třeba čekat na zázrak >:-[]
neregistrovaný "Enzo"
10. 5. 2006 11:02
Re: Ulet
Davat Crome alternativu v BMW 3 rady tak to je vykon :-) Jestli ses sadista vuci tem co sedi vzadu tak treba. Kdyz chces kocar na litani po evrope pak si koupis kocar a ne 3, vuci trojce stav 159 a ne Cromu proboha.
neregistrovaný "GermanCarFan"
9. 5. 2006 12:08
:)
Na sedmicku si netroufali, pac nedosahnou na pedaly.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
9. 5. 2006 13:00
OT: TEST - OPEL ASTRA OPC
BRAVO TEST :yes: To je to hlavní zjištění... test je dokonalej. Dozvíš se z něho všechno, co potřebuješ vědět, než začneš utrácet. Velmi cením vyváženost testu. Hlavně si, brácho zapamatuj tuhle testovou myšlénku - dostupný polozávodní speciál pro civilní život. ;-) Vím, vím, v posteli před spaním se vidíš v OPC ve vlásenkách u vás za vsí, jak kasíruješ jednoho snaživce v Mondeu ST za druhým... Cha cha. Nepředjedeš ani jednoho... na tohle OPC, brácho, musíš mít nejen v pěněžence (bravo cena :yes: ) ale hlavně v rukách... a to teda rozhodbně nemáš. Tak zapomeň na svý dětský sny, podrobně přečti testík... zjistíš z něho řadu velmi potěšujících ale i zneklidňujících věcí - například řazení... jo, jo, nebo sklon volantu... no, a pak tedy až se budeš rozhodovat kterým směrem toho melouna zainvestovat, napiš mi, rád ti poradím... P.S. Ta kola... to je snad pomsta nějakého maximalistického maniaka, ne? P.P.S. Ani nevíš, jak se těším na tu srovnávačku s FOCUS ST... věřím, že nám ji redakce naděli :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Alessio"
9. 5. 2006 13:07
Re: OT: TEST - OPEL ASTRA OPC
hej...co znamená to WHOis? ???? :*)
neregistrovaný "Tibby"
9. 5. 2006 13:48
Re: OT: TEST - OPEL ASTRA OPC
Je to dosti nepříjemná chyba v kódu, která touto dobou (doufám) docela zaměstnává mozkové závity webadminů. I když mě osobně je to volný, spoustě lidem tady asi docela vadí, že jediným kliknutím lze zjistiť podrobnosti o jejich internetovém připojení.. :-!
neregistrovaný "Alessio"
9. 5. 2006 13:58
Re: OT: TEST - OPEL ASTRA OPC
u mě tam je stejně jen ČVUT a každý ví prd :-) Alespoň víte, že nekecám :-). Ale většina tam má stejně nějaký kydy od telecomu, takže se GTI návštěvy Šviháka asi fakt bát nemusí. Jen ta celá IP adresa trochu vadí... ;-\
neregistrovaný "Tibby"
9. 5. 2006 14:01
Re: OT: TEST - OPEL ASTRA OPC
Kdy od telecomu? Ty jsi se na nějaké IPčka díval? :-! ;-)
neregistrovaný "Alessio"
9. 5. 2006 14:03
Re: OT: TEST - OPEL ASTRA OPC
jakože nějaká stále stejá jména s lokací Praha 3 (telecom)...PS: zvědavost mi nedala >:D
neregistrovaný "mari"
9. 5. 2006 13:38
Re: OT: TEST - OPEL ASTRA OPC
:-) řazení a sklon volantu :yes: Tak to má být: Jenom stroj, který má klady i zápory může být opravdová osobnost. Musíš přesně zvážit co je pro tebe důležitější... Na jedné straně vynikající ostrý motor, a na straně druhé všechno ostatní :-) :yes: . Rub a líc. Světlo a tma. Tohle není na dělání o***nek před vesnickou diskotékou. Vyžaduje to chladnou hlavu a přesné reakce. :yes: . Tak si představuju sportovně laděný vůz v pravém slova smyslu
neregistrovaný "GTI"
9. 5. 2006 13:48
Re: OT: TEST - OPEL ASTRA OPC
To případné "předklánění" se při řazení... to není vyznamenáním ani u HH... Pro mne je tohle příliš dravčí... až příliš jednoznačné... P.S. nemysli, že 220 u ST či 200 v getei chladnou hlavu nevyžaduje... Jo, OPC je tvrdej nadupanej vozejk... a co dal?...
neregistrovaný "Alessio"
9. 5. 2006 13:56
Re: OT: TEST - OPEL ASTRA OPC
dál už jen prázdná silnice a ty....výzva ;-)
neregistrovaný "GTI"
9. 5. 2006 14:39
Re: OT: TEST - OPEL ASTRA OPC
Hmmm ;-) klid, jo :yes:
neregistrovaný "mari"
9. 5. 2006 14:03
Re: OT: TEST - OPEL ASTRA OPC
no, OPC nabízí asi jenom tu surovost, což je ovšem věc čím dál méně vídaná... Tohle může být třeba druhé nebo třetí auto do rodiny. Jenom tak pro zábavu. GTI nebo třeba Oct RS sice dovedou být hodně rychlé, ale není to jejich primárním posláním. Rychlost přinášejí jako třešničku na dortu na všech těch kompromisních a denně použitelných vlastnostech. Jejich podvozek stále řidiči podává neviditelnou pomocnou ruku. 99% řidičů to ocení. To je ten rozdíl. Tam se musíš hlídat aby jsi nejel rychle, kdežto v OPC musíš hlídat auto- aby jsi ho uřídil :-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
9. 5. 2006 14:39
Re: OT: TEST - OPEL ASTRA OPC
:-) No... a to je přesně to, co bych nechtěl... souhlas... je tam surovost, je to na kost... P.S. tady vidíš, jak to VW umí... s getei.
neregistrovaný "bbleach"
9. 5. 2006 15:12
Re: OT: TEST - OPEL ASTRA OPC
[odkaz]%20opc
neregistrovaný "GTI"
9. 5. 2006 15:45
Re: OT: TEST - OPEL ASTRA OPC
DOKONALÉ :yes: :yes: 32 karet... jasnej vítěz :yes: S pořadím jednoznačnej souhlas :yes: :yes: To je opravdová jednička sportovních kompaktů.
neregistrovaný "bbleach"
9. 5. 2006 16:23
Re: OT: TEST - OPEL ASTRA OPC
jj, ale 130-tka taky neni k zahozeni, obzvlast kdyz si hrajes na drift kinga ;-)
neregistrovaný "mari"
9. 5. 2006 19:08
Re: OT: TEST - OPEL ASTRA OPC
jsem v klidu. Abrollkomfort >:D na ja... Pro tohle tedy OPC nevznikla. Uvaž ale to srovnání....se šestiválci :-) . V žádném jiném autě této kategorie nepřijmeš tolik vjemů, jako právě v OPC. Ten motor- to je král. Jasně- chvíli trvá, než se nadechne. Jenže potom ;-) zjistíš jak vypadá čtyřválcové Inferno. Každý šroubek, každá součástka v něm ze sebe vymačká maximum. Takové nasazení vydá za tisíc takových srovnávacích testů :-) . Tvrdé plasty >:D : na to se snad nedá ani reagovat :-) . Tohle je závodní auto, které zbavili trubkového rámu a přidali mu klimatizaci a nějaký airbag... Plato vajíček odveze v nejvyšším komfortu třeba Croma nebo Vel Satis. OPC je o surovosti motoru a koňské dávce adrenalinu ;-)
neregistrovaný "GTI"
9. 5. 2006 16:02
OT: TEST - Mercedes-Benz E 280 CDI 4MATIC
Tohle si přečti... test přesně, jako auto... milej, hojivej, ve snovém rytmu... Jo, takhle si představuj Mercedes... vše na vrcholu... a nakonec ta cena... je vlastně výborná... mít dokonalost o trochu dražší, než treba Cromu... to už stojí za úvahu. BRAVO MERCEDES :yes:
Rozbalit vlákno
0