Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Facelift Volkswagenu Touareg je na spadnutí

Volkswagen Touareg je na trhu čtyři roky bez výraznějších stylistických inovací a tak asi nikoho nepřekvapí, že alespoň nějakou modelovou péči můžeme ještě před uvedením zcela nového vozu od Volkswagenu očekávat
Zpět na článek
29. 6. 2006 10:09
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 10:21
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
29. 6. 2006 10:24
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 10:50
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
29. 6. 2006 10:54
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 11:09
neregistrovaný "GTI Originál"
29. 6. 2006 12:01
neregistrovaný "sr"
29. 6. 2006 12:39
neregistrovaný "GTI Originál"
29. 6. 2006 21:16
neregistrovaný "Dzosua"
29. 6. 2006 11:50
neregistrovaný "pema"
29. 6. 2006 12:54
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
29. 6. 2006 16:03
neregistrovaný "RRAAFF"
29. 6. 2006 14:00
neregistrovaný "GTI Originál"
29. 6. 2006 11:30
neregistrovaný ":D"
29. 6. 2006 11:31
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 11:58
neregistrovaný "Hombre"
29. 6. 2006 12:06
neregistrovaný "sr"
29. 6. 2006 12:26
neregistrovaný "Hombre"
29. 6. 2006 12:54
neregistrovaný "mida"
29. 6. 2006 13:12
neregistrovaný "Hombre"
29. 6. 2006 14:36
neregistrovaný "akro"
29. 6. 2006 15:36
neregistrovaný "mida"
29. 6. 2006 13:40
neregistrovaný "genio"
14. 7. 2007 14:49
neregistrovaný "Vlad"
29. 6. 2006 14:02
neregistrovaný "GTI Originál"
29. 6. 2006 10:11
neregistrovaný "Paja"
29. 6. 2006 10:16
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
29. 6. 2006 13:08
neregistrovaný "ZZ"
29. 6. 2006 13:30
neregistrovaný "Martina"
29. 6. 2006 14:33
neregistrovaný "Tibby"
29. 6. 2006 10:32
neregistrovaný "Peytl"
29. 6. 2006 10:42
neregistrovaný "Paja"
29. 6. 2006 10:44
neregistrovaný "Peytl"
29. 6. 2006 10:52
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 10:56
neregistrovaný "Peytl"
29. 6. 2006 10:58
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 11:21
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 11:32
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 11:45
neregistrovaný "dCi"
29. 6. 2006 11:51
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 11:15
neregistrovaný "Al Bundy"
29. 6. 2006 11:05
neregistrovaný "mišo"
29. 6. 2006 11:24
neregistrovaný "dCi"
29. 6. 2006 11:41
neregistrovaný "Al Bundy"
29. 6. 2006 11:44
neregistrovaný "dCi"
29. 6. 2006 12:02
neregistrovaný "Al Bundy"
29. 6. 2006 11:42
neregistrovaný "wolff"
29. 6. 2006 11:50
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 12:00
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 12:04
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 12:06
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 12:09
neregistrovaný "Al Bundy"
29. 6. 2006 12:54
neregistrovaný "oink"
29. 6. 2006 12:14
neregistrovaný "sr"
29. 6. 2006 12:26
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 12:51
neregistrovaný "sr"
29. 6. 2006 13:23
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 13:31
29. 6. 2006 13:51
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:02
29. 6. 2006 14:08
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:19
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:24
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 14:08
neregistrovaný "empi"
29. 6. 2006 14:13
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:24
29. 6. 2006 14:27
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:32
29. 6. 2006 14:36
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 22:42
30. 6. 2006 12:30
neregistrovaný "sr"
29. 6. 2006 12:51
29. 6. 2006 13:10
neregistrovaný "vrtáme"
29. 6. 2006 13:15
29. 6. 2006 13:04
neregistrovaný "genio"
29. 6. 2006 12:51
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 12:53
29. 6. 2006 13:07
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 13:11
29. 6. 2006 13:22
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 13:35
29. 6. 2006 21:43
neregistrovaný "Jenik"
29. 6. 2006 13:15
neregistrovaný "che"
29. 6. 2006 13:23
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 13:25
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 13:32
neregistrovaný "wolff"
29. 6. 2006 13:36
29. 6. 2006 13:42
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 6. 2006 08:17
neregistrovaný "Lovap"
29. 6. 2006 13:41
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 13:36
neregistrovaný "che"
29. 6. 2006 13:39
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 13:46
neregistrovaný "che"
29. 6. 2006 13:47
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 13:48
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 13:48
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 13:25
neregistrovaný "karel"
29. 6. 2006 13:42
29. 6. 2006 13:46
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 14:00
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 14:10
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:16
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 14:18
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 13:48
neregistrovaný "che"
29. 6. 2006 13:49
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:07
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:25
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:30
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 14:40
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 16:55
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 18:26
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:41
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 15:01
neregistrovaný "Alessio"
30. 6. 2006 08:29
neregistrovaný "Lovap"
30. 6. 2006 22:38
neregistrovaný "MAr."
29. 6. 2006 14:04
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 14:26
29. 6. 2006 14:27
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 14:29
29. 6. 2006 14:28
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:29
29. 6. 2006 14:33
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 14:28
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 14:30
29. 6. 2006 14:38
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 15:26
neregistrovaný "ZZ"
29. 6. 2006 15:34
neregistrovaný "jirka"
29. 6. 2006 14:33
neregistrovaný "ma"
29. 6. 2006 14:38
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:47
neregistrovaný "wolff"
29. 6. 2006 14:53
29. 6. 2006 15:00
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 15:14
neregistrovaný "jirka"
29. 6. 2006 16:56
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 17:19
neregistrovaný "jirka"
29. 6. 2006 17:47
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 17:56
neregistrovaný "jirka"
29. 6. 2006 17:59
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 18:04
neregistrovaný "jirka"
29. 6. 2006 18:07
neregistrovaný "jirka"
29. 6. 2006 18:09
neregistrovaný "jirka"
29. 6. 2006 18:49
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 17:03
neregistrovaný "dCi"
29. 6. 2006 17:06
neregistrovaný "dCi"
29. 6. 2006 17:48
neregistrovaný "Pol"
29. 6. 2006 15:14
neregistrovaný "Fik"
29. 6. 2006 16:52
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 18:48
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 23:08
neregistrovaný "wolff"
30. 6. 2006 08:54
neregistrovaný "GTI"
30. 6. 2006 00:07
neregistrovaný "BMWest"
1. 7. 2006 15:42
neregistrovaný "anonym"
10. 7. 2006 09:04
neregistrovaný "Bob"
1. 10. 2006 12:55
neregistrovaný "dursony"
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 10:09
TOUAREZNÍ DAKAREG
Opět se ukázalo, jak se to má dělat. Ano, jedině VW ti nabídne z evropskejch výrobců standardů dokonalé SUV. Dokonalé tak, že čtyři roky zůstalo beze změny... a nyní se doladí jen lehkej úsměv. Ano, TOUAREG (DAKAREG, TOUARONG) vítězí. BRAVO VW-PORSCHE.
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
29. 6. 2006 10:21
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
DO teď jsem byl tvým zastáncem v názorech ohledně VW, ale teď myslim, že už je to docela dost přehnané...můj příbuzný má Touarega V10 5.0 TDI a už měnil převodovku, několikrát mu to přestalo jet a další a další výměni (už si je nepamatuju, a proto si tady nechci vymýšlet, ale pamatuju si, že jich bylo opravdu dost...)...ještě, že to měl v záruce!!! ;-\ :no: ...jinak facelift Touaregu pomoh(po designové stránce)..ale pořád bych radši šáhnul po Q7 nebo M-B GL...
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 10:24
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
A co jako mám já společného s tvým příbuzným? >:D Já mu ho nerozbil >:-[] P.S. Ty snad znáš nějakou konkurenci pro Touarega? Já ne. Nikdo z evropskejch výrobců standardů se zatím neodhodlal vstoupit do tohoto segmentu. Jenom VW. Král králů.
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
29. 6. 2006 10:50
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
Ale já se o Dakra nezajímám...mě zajímá seriová výroba! A tam bych "šáhnul" jinde..můj názor
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 10:54
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
No to já také... ovšem vedle toho vím, co "znamená" Touareg v autosvětě. Znamená hodně. Bez ohledu ne tvého strejdu. ;-)
neregistrovaný "GTI Originál"
29. 6. 2006 11:09
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
Páč se Touareg montí na Slovensku, moc bych nejásal. Párkrát jsem s tím jel a palubka vydává zvuky - u takovýho auta óbr ostuda
neregistrovaný "sr"
29. 6. 2006 12:01
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
taky jsem s tím párktát jel a žádné zvuky jsem neslyšel. Nemluvě o tom, že ve stejné továrně, kde se vyrábí Touareg se vyrábí i Porsche SUV. Vlastně jsou to krom designu stejná auta.
neregistrovaný "GTI Originál"
29. 6. 2006 12:39
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
měls kliku, kámo ;-)
neregistrovaný "Dzosua"
29. 6. 2006 21:16
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
Hele tak ted mile GTI ted pekne zklapni mame doma Tuarega a je to peknej pekac takze mi tu nic nerikej ze je to the best, neni neni a ty to ani nevis, protoze o nem jenom ctes, nebo na nej cumis, ale nikdy si ho nepouzival a tak proste nevis ze neni nejlepsi... je to obycejnej VW a obycejny auto takze tak
neregistrovaný "pema"
29. 6. 2006 11:50
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
Tak to buď ještě rád, můj známý koupil jednoho, tomu se po měsící totálně vysypala převodovka, bez řečí přivezli dalšího, tomu se za další měsíc vysral motor, no a před měsícem se vysral i ten další. Teďka je to ve stádiu, kdy mu nabízejí už jenom modely Audi - prej jsou spolehlivější, jinak co zatím měl možnost zjistit tak prej ta první generace Touarega má hodně konstrukčních nedostatků třeba u přeovodovky atd. Ve finále to bude stát VW asi milion a půl, protože známý je majetný, umí si zaplatit slušného právníka a ten umí vyčíslit ušlé zisky způsobené tím, že za půl roku měl tři kusy Touarega a z toho tři měsíce stálo auto někde ve střediku jakosti na Slovensku a zkoumali, co kde udělali soudruzi špatně...Teď má X5 v plné palbě a říká, že je to nebe a dudy...
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
29. 6. 2006 12:54
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
Tady se to jen potvrzuje... tak co GTI??? BRAVO VW??? :no: :no: :no:
neregistrovaný "RRAAFF"
29. 6. 2006 16:03
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
:yes:
neregistrovaný "GTI Originál"
29. 6. 2006 14:00
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
audiny montěj v Györu. Jojo, kde je ta slavná německá kvalita. Ve východních zemích s ještě východnějšími dělníky.
neregistrovaný ":D"
29. 6. 2006 11:30
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
Jsem taky velkým fandou Touarega+Cayenna ale jestli se budeme bavit o terénu tak má pořádného konkurenta snad jenom Landrovera Discovery.I když kdybych si měl vybrat tak jedině Touareg nebo Cayenne(jojo hned jedno z nich bral >:D ).
>:D
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 11:31
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
:-) :yes:
neregistrovaný "Hombre"
29. 6. 2006 11:58
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
..jestli se chceš bavit o terénu, tak Touareg a Cayenne s ním nemají nic společnýho. To jsou auta na silnici, nafouknutý škatule, s kterýma se v terénu nechytáš. Vůbec to nesrovnávej s LR >:-[]
neregistrovaný "sr"
29. 6. 2006 12:06
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
kolikrát jsi jezdil s Touaregem v terénu? Já zkoušel v terénu Freelander, Touareg, RAV4 a Vitaru. Pokud vemu v potaz opravdu jenom terén, tak jasně vítězí Touareg. Když do toho započtu i cenu, tak RAV4.
neregistrovaný "Hombre"
29. 6. 2006 12:26
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
A co je to podle Tebe terén? Myslíš tím polní cestu a louku? Já teda ne. Jinak RAV4 a Freelander taky není do terénu. Vitara je na tom o trochu líp, ale to přece nejsou auta do terénu!!! V týhle konkurenci je na tom samozřejmě Touareg dobře. Jinak jsem ho neřídil.
neregistrovaný "mida"
29. 6. 2006 12:54
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
ty hombre, jezdil jsi vůbec v touaregu? a jezdil si s ním v terénu? a jezdil si s ním v opravdovím terénu? Já na rozíl od vás mnoha špínu na toto auto kydajících jsem se s ním proháněl v terénu (mám i natočené video) několik dnů a desítek kilometrů a to auto NEMÁ komkurenci. To, co zvládají Patroly a Landcruisery a defendery s off-road paketem projede BEZ PROBLĚMU touareg na se silničními pneu. To nejsou marketingový kecy z vlkohradu, ale moje osobní zkušenosti s tím autem. Ano, bavme se o absenci rámové konstrukce, bavme se o tom, že tomu autu prackne okno při krutu atd, ale to auto vyjede to co mnohé jiné off-roady (i s úpravou) nezvládnou a pak je tahá nebo spouští, či jim jinak pomáhá překonat nástrahy, které ono samo zvládne, ale ostatní ne. Znovu opakuji, že jsou to mé osobní zkušenosti. Pak stačilo vapkou vystříkat chladiče a podvozek (zanesené chladiče oleje apod a jelo se dál bez žádných poruch. Toto je má osobní zkušenost. Kdo má takovou, pojďme se o tom bavit dál, ale pseudorádobychytrolíni typu jedna paní povídala a někde jsem to čet, ty neberu. Svezte se, řiďte to, raste to a nakonec v tom autě přestanete věřit tomu, co jste se ve škole naučili o fyzice. a teprve pak pište
neregistrovaný "Hombre"
29. 6. 2006 13:12
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
...že někde něco projedeš (a nevíme co) a auto to ujede a "přežije" neznamená, že je to auto do terénu. Další by ho třeba poškodil. Má třeba Touareg šnorchl? Co když přijde brod? A navíc rámová konstrukce je jedna z nejdůležitějších podmínek pro terén.
neregistrovaný "akro"
29. 6. 2006 14:36
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
Jenže plácáš a nevíš co. Toug má nápravy v uzavřených pomocných rámech a ne přímo v karoserii, takže s ním v terénu můžeš dělat totéž co s Patrolem nebo landroverem a nic se mu nestane. Elegantní řešení.
neregistrovaný "mida"
29. 6. 2006 15:36
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
bééé von mi rozšláp bábovičku bééé - ty vole, je to docela zajímavej pocit tahat touaregem po rozježděným blátě nazvládajícího a smekajícího se patrola (touareg 3,0TDI standard z továrny bez jakýkoli úpravy, prdlý čelní sklo, pár škrábanců, standardní silniční obutí, bez špéry). nehádej se furt, nemá to cenu, dyk si z tebe budou eště utahovat a to přece nechceš nebo jó ;-)
neregistrovaný "genio"
29. 6. 2006 13:40
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
Jo Jo. Mám stejné zkušenosti. A na sériových pneu. Jsem rád, že to nemá žebřiňák, to bych ani nechtěl. Nejsem lesník a nepotřebuji extrém, ale jistotu. A tu s tímto autem mám. Miluji zimu a zaspávající silničáře :-)
neregistrovaný "Vlad"
14. 7. 2007 14:49
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
S tímto článkem absolutně nesouhlasím, vlastním Toyotu LC a jezdím oblíbenou bahnitou cestou v těžkém terénu v Krkonoších. Jednou za mnou přijel kolega s Touaregem a tuto cestu jsem vyzkoušeli a musel jsem naknec jít pěšky pro LC a Touarega složitě vytáhnout. Pozn. Tuto cestu běžně jezdí jiný známý RAV4 - sice drhne podvozkem a ztrácí plasty z podvozku, ale ještě nezapadl . Každopádně s Offroudy jezdím 20 let a s tím Touaregem opravdu nešlo nic dělat (s elektronikou, bez el. s uzávěrkou a pod...).
neregistrovaný "GTI Originál"
29. 6. 2006 14:02
Re: TOUAREZNÍ DAKAREG
do terénu patrol, jak jinak! Do opravdového terénu. Jamka hluboká 20cm je navoněnej terén
neregistrovaný "Paja"
29. 6. 2006 10:11
OT: Civic 3d oficialne
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
29. 6. 2006 10:16
Re: OT: Civic 3d oficialne
:yes:
neregistrovaný "ZZ"
29. 6. 2006 13:08
Re: OT: Civic 3d oficialne
Bílej tajpár :yes: :yes:
neregistrovaný "Martina"
29. 6. 2006 13:30
Re: OT: Civic 3d oficialne
Sem se do toho clanku zacetla nejak uplne omylem pri obede, uz sem tu hruzu chtela chcipnout, kdyz vidim hezkej subject... koukam, ze i clanky o VW se obcas vyplaci otevrit. Dik Pajo ;-)
neregistrovaný "Tibby"
29. 6. 2006 14:33
Re: OT: Civic 3d oficialne
Type-R! :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Peytl"
29. 6. 2006 10:32
Facelift jak má bejt.
Jo. Poved se. Tohle auto nevypadalo zle dřív a teď vypadá ještě líp. Svez jsem se a příjemný cestování. Na SUV... Konkurence je ale veliká - pokrevní bratři Quasimodo a Pepřák, Bavorskej vrahoun a žlutý hordy z východu nedaj vydechnout. Nechtěl bych žádnýho z nich. Ale pozitivum tu je. Je to první VW, co je hezčí než Porsche. Smutný? Nadějný? Záleží jen na Vašem přístupu... ;-)
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Paja"
29. 6. 2006 10:42
Re: Facelift jak má bejt.
A co eXcelentni Ctirad ze Svedska? ;-)
neregistrovaný "Peytl"
29. 6. 2006 10:44
Re: Facelift jak má bejt.
Můj favorit ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 10:52
Re: Facelift jak má bejt.
:-) :yes: Jen tiše upozorňuji, že Touarega dělá VW... a hle... my ho porovnáváme s premiovým segmentem... to je milé. Jo, jasně, včera jsem pod X3 vypsal komplet konkurenci a XC90 jasně vyhrálo (napříč třídama). :yes:
neregistrovaný "Peytl"
29. 6. 2006 10:56
Re: Facelift jak má bejt.
To protože je to vážně skvělý auto - napříč třídama :yes:
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 10:58
Re: Facelift jak má bejt.
:yes:
neregistrovaný "manitou"
29. 6. 2006 11:21
Re: Facelift jak má bejt.
A nesmíte zapomenout na klasu klas, kvalitu podepsanou historií - LR ;-)
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 11:32
Re: Facelift jak má bejt.
Nezapomínáme.
neregistrovaný "dCi"
29. 6. 2006 11:45
Re: Facelift jak má bejt.
Já někdy i zapomenu :-)
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 11:51
Re: Facelift jak má bejt.
:-)
neregistrovaný "Al Bundy"
29. 6. 2006 11:15
Re: Facelift jak má bejt.
Vyzerá fakt uhladenejšie, ako pôvodná verzia, len som zvedavý, jak to bude celkovo pôsobiť, keď sa odlepia tie izolepy zo spodnej hrany svetlometov ? ;-)
neregistrovaný "mišo"
29. 6. 2006 11:05
vsetko v pohode
ale ta HF sada na tej nozicke vyzera divne...predtym bola hned na palubke a bolo to lepsie.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dCi"
29. 6. 2006 11:24
Touareg
Touareg vypadá solidně zezadu. Předek je strašně medvídkovitý a zároveň opticky úzký na výšku, což děsně rasí boční profil celého vozu. Nicméně z designově (subjektivně) strašlivé rodiny třech německých gazíků (on, kajen a Q7) vypadá rozhodně nejlépe. Uvnitř ovšem naopak nejhůře. Jinak nuda :-!
Rozbalit vlákno
32
neregistrovaný "Al Bundy"
29. 6. 2006 11:41
Re: Touareg
Súhlas s tým porovnaním a interiérom. Ale z nemcov si tam zabudol ešte bavoráka a medveda ;-)
neregistrovaný "dCi"
29. 6. 2006 11:44
Re: Touareg
Já úmyslně srovnával právě jen tyto tři vozy, postavené na stejném základě. ;-)
neregistrovaný "Al Bundy"
29. 6. 2006 12:02
Re: Touareg
Jasné, potom ma napadlo, že si mal zrejme na mysli len koncern VW. Ale aj oni sa v konštrukcii líšia.
neregistrovaný "wolff"
29. 6. 2006 11:42
Re: Touareg
GTI, můžu poznámku k tomu porovnávání?
Porovnávat s prémiovkama... no pokud je mi známo tak bratříček (řeknu-li dvojče s jimýma očima) Touregu je Porsche (a to asi premiovka je, ne?). To auto se VW fakt celkem povedlo (i když zázrak to taky není). Ale uvědom si, že by se do toho nikdy VW nepouštěl nebýt bratra s emblémem Porsche. Tohle toto to auto posouvá dál (nikolv VW - viz Phaeton). Takže nepleť si pojmy s dojmy. Fakt je ten, že v tomto byl VW v Evropě první a tomu nikdo neodpáře. Uvidíme. Můj názor je beztak takovej, že tohle je přesně takový módní výstřelek jako plísňové jeansy..
A on ten touareg na ty pravý prémiovky stejně nemá... On vlastně konkurenci skutečně nemá. Buď je dražší a větší a nebo je levnější a mizernější (případně v terénu nepoužitelný), jako třeba ta Q7.
neregistrovaný "GTI"
29. 6. 2006 11:50
Re: Touareg
Mrkni na rozdílné podvozky Q7 a Touarega. Touareg je dělo i v terénu. Pokud schováváš Touarega za Cayenne, také schováváš Mondeo za X-Type? Touareg je obrovskou trefou VW. Styl nepomine, naopak.
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 12:00
Re: Touareg
Touareg je dělo i v terénu? To je možný...ale kalibr tak dva milimetry...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 12:04
Re: Touareg
No jo no. Subárkářovi těžko něco vysvětlit ;-) >:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 12:06
Re: Touareg
Ne, počkej...dyť je to pravda! vsadím se o boty, že to co vyjede Touareg vyjede Forester taky. A ten si na teréňáka teda rozhodně nehraje (přesněji: "na dělo do terénu") :-)
neregistrovaný "Al Bundy"
29. 6. 2006 12:09
Re: Touareg
S klasickými Off-roads sa samozrejme nedá porovnávať, ale medzi tými luxusnými SUV na image patrí naozaj ešte k tomu lepšiemu. ;-)
neregistrovaný "oink"
29. 6. 2006 12:54
Re: Touareg
S klasickymi SUV se Tuareg opravdu porovnavat neda.

Hlavni jeho problem v terenu bych nevidel v tom kam vyjede a nevyjede, ale ten, ze po drsnejsim zachazeni klasicke SUV u benzinky ostrikam vapkou za 20kc, tuarega odvezu do servisu, kde mi provedou opravy za 20kkc. Tot vse.
neregistrovaný "sr"
29. 6. 2006 12:14
Re: Touareg
kolikrát jsi s ním v terénu jel? Můžu srovnat s většinou SUV na trhu a bezkonkurenčně nejlepší. Např. Subaru Forester se s ním nemůže rovnat v ničem, designem ani jízdními vlastnostmi. Interiér jako ze starší Fabie, plastové podběhy, jeden jsme na poli utrhli. Jediné, co hraje v neprospěch Touaregu je cena (cena mnou testovaného vozu byla lehce přes 2 milióny). Ale zase na druhou stranu, vzhledem k tomu že se jedná o stejné auto, jako je Porsche Cayenne, tak ta cena až tak hrozná není.
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 12:26
Re: Touareg
S touaregem jsem nejel, s foresterem ano, v pískovně na jedné promo akci. Pakliže se dá soudit podle videí touaregu v terénu, je moc těžký a neohrabany, zatímco forester je mnohem lehčí. Každopádně, bavíme se o Touaregu (že jsi někde něco urval na foresterovi mě fakt nevzrušuje - nemáš jezdit jako prase. A s tím, co jsi napsal o foresterovi nesouhlasím,pochpitelně). Touareg je dobrý...on je vlastně dobrý jen na pocit bezpečí, protože jak jízdní vlastnosti na silnici tak v terénu(ehm) jsou velkým kompromisem pro městské pozérské kovboje.
neregistrovaný "sr"
29. 6. 2006 12:51
Re: Touareg
se všemi vozy jezdím tu samou trasu, to že ji některé auta zvládnou a jiné ne, to už není můj problém. Když testuju SUV, tak jezdím v lehkém terénu. V tomhle případě to bylo na poli, nic příšerného. Plastový podběh holt nevydrží tolik, co plechový. Interiér Forestera je opravdu slabý, ale zase mnou testovaný Forester byl téměř třikrát levnější než Touareg, takže tohle asi opravdu nejde srovnávat. Je sice pravda, že je Touareg težký, ale na druhou stranu je to o motoru, který v tom voze bude. Jinak stačí zvednout podvozek, zapnout 4x4, popřípadě uzávěrku a hned se projeví ty jízdní vlastnosti. Samozřejmě se nedá srovnávat s Wranglerem nebo Hummerem, ale jinak je to paráda. Hlavně ten pocit luxusu a bezpečí, který na vás z toho auta dýchá. V tomhle autě jsem si připadal jako v business class v letadle. Zatím co v Subaru nebo Toyotě RAV4 tenhle pocit nemáte.
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 13:23
Re: Touareg
S toyotou RAV souhlasím, ale pakliže testujete auta, měl byste se posadit třeba do Tribecy nebo Outbacka ve výbavě High beige... tam bych to s Touaregem klidně srovnával.
29. 6. 2006 13:31
Re: Touareg
Mrkni prosím tě do Touarega... a nevhazuj sem nějakej pokus o lehké SUV od Subaru proti tvrďákovi jménem Touareg. Alessio... zařazuj auta do tříd. Nebo, že bychom tu ještě k tomu porovnali Pandu cross?
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 13:51
Re: Touareg
článek auto.cz : "Kromě výšky lze regulovat i charakteristiku odpružení, přičemž úroveň Sport přiblíží Touarega jistotě, s jakou se pohybuje na silnici neoficiální král rychlých SUV Subaru Forester Turbo (ten je však podstatně lehčí)...." Tak, zásah na komoru. Už se neztrapňuj a piš jinde.
29. 6. 2006 14:02
Re: Touareg
Koukám, že ses dostal už tak daleko, že kopíruješ do svejch příspěvků oficiální texty auto.cz... no, tak to je velká troufalost. Abys tu větu správně pochopil - Forester je v 2,5 litru (neb je lehký) relativně rychlé auto. Proto se tam píše o tom, že na silnici získá Touareg jistotu... neb ten je dělaný i (i) do těžkého terénu, kde hraje roli vyprošťováka TRAUTENBERG-CAR... tedy Forestera... tak klid. P.S. Sázka - myslíš, že když Touareg zvedne podvozek, že pod ním Forester podjede? Nebo ne? :-) ;-)
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:08
Re: Touareg
trufalost? proboha proč????? Tohleto mi vysvětli! pak budem pokračovat
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:19
Re: Touareg
To PS: mě nena*ereš, mám prázdniny... >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 14:24
Re: Touareg
Tak to taky nechápu, proč by to měla být troufalost? Vždyť redakci vždy chválíš a to že Alessio použil část textu k podpoře svého názoru přece není nic zlého. Uvedl zdroj...
neregistrovaný "empi"
29. 6. 2006 14:08
Re: Touareg
Zes ten clanek nedocetl do konce: "I po týdenním testu můžeme říci, že jak na silnici, tak při rozumné jízdě extrémním terénem je Touareg téměř kategorií sám pro sebe, takže jej nelze považovat ani za silniční vůz, ani za typické SUV. Vyniká totiž v obou disciplínách způsobem, pro který prostě nemáme srovnání." Nebo sis vybral do kramu jen to, co se ti hodi ;-)?
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:13
Re: Touareg
ano, to je pravda. Touareg je výborné auto, proti tomu žádná. jen má malou nevýhodu - je dost těžký. na dálnici to kvůli silným motorům nevadí, tam je to kočár, jak má být. Ale, empi, v terénu a na silnici ho srovnávat s mnohem lehčím a agilnějším autem? je kategorie sám pro sebe, protože třeba ten forester je o třídu (dvě) níž... Já to nevyvracím, myslel jsem,. že diskutujeme o výkonech a ne třídách. jestli by jsi mi přivedl forestera 2,0 a touarega 3,0TDI...bral bych jistě toho VW. Ale o tom tahle diskuze snad není,ne?
29. 6. 2006 14:24
Re: Touareg
:-) Ne, zatím nic nevezu :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:27
Re: Touareg
ale chápeš, o co mi jde... (ještě jednou, aby to došlo opravdu všem: Touareg JE výborná kára (já bych si jí teda nekoupil...) :-) )
29. 6. 2006 14:32
Re: Touareg
To vím... jak bys také mohl ;-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:36
Re: Touareg
za ty peníze bych našel jiného Favorita...ech, pardon...favorita :-) ;-)
neregistrovaný "sr"
30. 6. 2006 12:30
Re: Touareg
já bych se do těch aut klidně posadil, docela mě to baví. Ale mojí hlavní pracovní náplní není testovat vozy a taky si nemůžu vybírat s čím pojedu. Ale pokud se mi nastkytne otestovat auto (zhruba jednou za dva týdny), tak ho pěkně protáhnu a vyzkouším, co umí. Osobně bych chtěl projet Pajero :-) působí na mě dost solidně.
29. 6. 2006 12:51
Re: Touareg
Alessio, připadá mi, že píšeš o Fioranu... Tys neviděl Forestera uvnitř? Tys neviděl uvnitř Touarega? Vždyť ta auta jsou z opačných konců segmentů. Forester, ideální TRAUTENBER-CAR, nejlepší je za setmění, když není moc vidět. Můžeš si do něho koupit ten benzin 2,5... protože to co bys do něho potřeboval, naftu, tu ti tam Subaru ne a ne dát. Touareg je luxusní SUV za skoro dvojnásobek ceny. Pokud posuzuješ ohrabanost a neohrabanost v terénu podle váhy, zeptej se u Land Rover, jak to dělaj, že to jde také... ale že by usilovali o vizáž Forestera... to nehrozí a nedej bože, aby to někdy hrozilo.
neregistrovaný "vrtáme"
29. 6. 2006 13:10
Re: Touareg
No nevím. Land Rover je nekvalitní vůz. Výrobní vady, které v servise opravují neustále dokola do konce záruky. Pak za peníze. Můj LR je v AAA, naleštěný a vystavený na vyvýšeném nájezdu. Po dobu záruky výměna motoru, 2x výměna převodovky a několikrát něco na přední nápravě, co potřebuje utáhnout a pak to zase chvíli neklepe. V terénu jsem prakticky nebyl, to uvádím pro ty, kteří by snad chtěli opáčit něco na styl mé jízdy.
29. 6. 2006 13:15
Re: Touareg
Jo,jo, nejlepší je si koupit za 615 Forestera a vykašlat se na nějakého Range za dvasedm :-) Tohle fakt miluju. Přičítám to na vrub munulejm letům rudýho teroru. Sakra, podle toho, co píšeš, by to tak pozejtří měl Land Rover zbalit, co? Taková šunka...
neregistrovaný "genio"
29. 6. 2006 13:04
Re: Touareg
Měl by ses v Touaregu svést, možná všichni tady, co diskutují o něčem, co nezažili. Touareg je velmi dobrý i v terénu, samozřejmě v tomto případě to chce i dobré pneumatiky. A zima v Touaregu je zábava. Samozřejmě se tady určitě ozvou ti, kteří jezdí nejraději městkou hromadnou a začnou diskutovat o významu velkých a těžkých aut v majetku jednotlivce. Jsem v práci od rána do večera, vydělal jsem si na něj a jsem s ním maximálně spokojen. A nejsem z Prahy. Já bych rozhodně Touareg nesrovnával s X3 / X5, případně ML. To jsou opravdu jen na silnici.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 12:51
Kompromis..
...nikdy nepřinesl nic dobrého, ačkoli je to nejschůdnější cesta pro všechny strany. Touareg je prostě velký a příliš uhlazený auto na to, aby mělo co dělat v terénu. 85% těhlech vozů skončí jako transportní stroj mezi supermarketem, školkou a typizovaným domkem v satelitním městečku.. Kdo to chápe a chce terén, nekoupí nic jinýho než LR. Pro mě je SUV jako kategorie spíš masivní kombík na zvýšeným podvozku s některými systémy převzatými a zjednodušenými z opravdových teréních vozů.
Rozbalit vlákno
20
29. 6. 2006 12:53
Re: Kompromis..
Touareg má vynikající podvozek... právě na terén. S LR souhlas... ale na Range holt musíš melouna přidat...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 13:07
Re: Kompromis..
Touareg je prostě kompromis... Je totiž otázka co si lze představit pod pojmem terén.. SUV jsou dobrý třeba na cestu na chatu po takovejch těch poloasfaltovejch příjezdovkách, to jo.
29. 6. 2006 13:11
Re: Kompromis..
No, a kde jinde bys ho chtěl prohánět?
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 13:22
Re: Kompromis..
No prostě to není ani ryba ani rak. Ale spousta lidí to upotřebí..
29. 6. 2006 13:35
Re: Kompromis..
Víš, tys to vystihl... on je ...jaksi... hladký... žádná hrana... ale pozor, zdání klame, ten podvozej je v terénu dravec... Q7 ne, ten je udělanej fakt na ty poloasfaltky, Touareg ovšem je opravdu tereňáček.
neregistrovaný "Jenik"
29. 6. 2006 21:43
Re: Kompromis..
ja si teda taky myslim, ze touraeg zvladne docela hodne, pamatuju si jak pred lety prohaneli novy Cayenny po skalach a ty to zvladaly uplne v pohode, pak jsem v nejakym testu videl to samy s Touaregem a taky si neved' spatne, aby ne, kdyz zaklad je stejnej, nekde nahore je neci nazor, tvrdici, ze s tim vyjeli docela dost a tahali i patrola, po tom, co jsem videl, tomu docela i verim a snad nikde neni napsano ze luxusni "suv" nemuze vyjet do tezsiho terenu, spis me pripada, ze si tenhle nazor odpurci SUV za tu dobu nejak zafixovali, holt na SUV se kouka s predsudkama a ne jinak
neregistrovaný "che"
29. 6. 2006 13:15
Re: Kompromis..
Kecáš o něčem, co neznáš a asi ani nikdy nepoznáš, pouze na fotce tady v katalogu. Kompromis možná děláš ty, mezi autobusem, tramvají nebo svojí škodovkou, záleží co ti ráno jede. Celý den jen filozofuješ o ničem, protože jsi nic nezažil a strašně rád bys to někdy chtěl. V Touaregu jsi nikdy nejel, tak co blábolíš o poloasfaltové cestě na chatu. To mě fakt micinko dojímá...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 13:23
Re: Kompromis..
Tak si mě nevšímej..
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 13:25
Re: Kompromis..
jak se ho odvažuješ hodnotit? :no:
neregistrovaný "wolff"
29. 6. 2006 13:32
Re: Kompromis..
No tu poloasfaltovou cestu vyjedu s jakýmkoliv autem...
To jen tak naokraj...
Souhlasím s hodnocením micinky... Vyvýšenej kombík, s málem prostoru (ej to moc oplácané) s drahou údržbou - (zasmál sem se těm 20 000 za opravu po výletu do terénu). pokud vím 14000 stojí jenom výměna oleje.

P.S. GTI jo máš recht, Q7 je katastrofa, to už ej Touareg 100 x lepší. to souhlasím.
29. 6. 2006 13:36
Re: Kompromis..
Wolffe, jak můžeš tohle napsat o Touaregu?... ježiši, vždyť to auto je stavěný na těžkej terén. uzávěrka diferáku atd...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 13:42
Re: Kompromis..
No tak zas... Na těžkej terén je V3Ska a Kolos.
neregistrovaný "Lovap"
30. 6. 2006 08:17
Re: Kompromis..
Sorry, GTI, Touareg nie je "stavěný na těžkej terén". Dá sa s ním ťažký terén prejsť ale nie je na to stavaný. To by musel mať rámový podvozok, pevné nápravy (alebo masívne zavesenie ako Hummer H1) a pod. Auto stavané do ťažkého terénu nie je len o výbave (uzávierky atď) ale najmä o filozofii konštrukcie stavanej na to aby dlhodobo znášala veľké namáhanie, čo zvláda rám lepšie ako samonosná karoséria.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 13:41
Re: Kompromis..
Píšu níže, já nemyslel poloasfaltovou cestu, asi jsem to nenapsal dost jasně. Navíc jsem to myslel tak, že takovou cestu vyjedeš SUV bez újmy na voze, kdežto v obyč. autě sem tam ťukneš o zem..
neregistrovaný "che"
29. 6. 2006 13:36
Re: Kompromis..
Nevím, někdo diskutuje o něčem, co nezná. Tuto zimu jsem na chatu Touaregem dojel v 1,5m sněhu a ještě jsem se otočil. Tak neblábolte o vhodnosti těchto aut pouze na poloasfaltky. Měl jsem ho na týden půjčený a můžu říct, že to není jen "SUV".
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 13:39
Re: Kompromis..
Já jsem to asi nenapsal tak, abys to pochopil. Já nemyslel jen poloasfaltku, ale takovou tu cestu, kde jsou koleje od traktorů a mezi nimi naplácanej asfalt, v kolejích vrstva bahna a louže..
neregistrovaný "che"
29. 6. 2006 13:46
Re: Kompromis..
jo tím vším jsem s T jel. Bahno 50cm. Koleje po traktoru takový ty nejhorší samozřejmě ne, to bych i s pneumaticky zvýšeným podvozkem sedlo na břicho. Ale copak LR by toto projel ? Taky ne. Na to jsou už jiný auta, se kterými by nikdo z nás asi normálně jinak nejezdil
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 13:47
Re: Kompromis..
Já jsem nemyslel LR Range Rover, ale regulérního Defendera ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 13:48
Re: Kompromis..
Jasně, že chápu, že Defender nelze srovnávat s Touaregem.
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 13:48
Re: Kompromis..
hmmm, 1,5 m...to jsi ani neviděl na cestu,co? Jistě, tak ukončíme diskuzi s tím, že v Alpách se vlastně plýtvá penězi, když kupují rolby a ne Touaregy. Spokojenost?
neregistrovaný "karel"
29. 6. 2006 13:25
SPY FOTO JAK KRÁVA
Nevím co si mám o redaktorech tohoto serveru fakt myslet. Je to už podruhé, co vydávají nějakou fotku Touarega s jinými světlomety a obřezaným přelepeným nárazníkem za připravovaný facelift. Žádný facelift se nechystá, možná jen úprava americké verze. Zcela nový vůz rovněž ne, protože nového krom motoru 3.0TDI tam není co dát. Je upraven ceník, ale v základu už není kůže a další ***, takže cena je opticky příjemnější než před tím. Žádný jiný auto v tomto segmentu na komplexní vlastnosti Touaregu nemá, samozřejmě Kájen nepočítám, to jsme zase cenově a spotřebou benzínu někde jinde. Pokud bude někdo mluvit o * typu LR, tak ať mi konkrétně vyjmenuje terénní situaci, kdy je lepší... Papa
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2006 13:42
TAK A JE TO TADY
Jedině Forester, TRAUTENBERG-CAR, jo, jistě, za 650 tisíc... Sakra. Touareg je nadupaná kára do terénu v luxusním hávu. Jestli se ti moc nelíbí, je možné, ale na tomhle serveru by neměli snad psát děti z mateřský školky. Každej znalej ti řekne, že Touareg je regulerní auto do těžkého terénu. Uvnitř je to letadlo. Dokonalé. To, že to udělal VW by tě nemělo brzdit v oslavě tohoto auta. Protože je to špička. A nelze srovnávat Touarega s Q7, neboť Q7 je prioritně dělanej na lehké nezpevněné cesty. Také nemá ani uzávěrku diferenciálu. Touareg je dříč v terénu. Tak to laskavě vezmi na vědomí. Jak tu někdo vůbec může mávat Foresterem?.. vždyť za jednoho Touarega máš tři Forestery v řadě.
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 13:46
Re: TAK A JE TO TADY
Děkuju... Po prázdninách jdu do druhé třídy. :-|
29. 6. 2006 13:52
Re: TAK A JE TO TADY
To přece není na tebe.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 14:00
Re: TAK A JE TO TADY
No, mohlo by být.. Ale nemyslím, že by se to týkalo Alessia... Ano Forester patří jinam cenově a výbavově, co se týká schopností v terénu a na silnici myslím, že si nebudou až tak příliš vzdálení..
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:10
Re: TAK A JE TO TADY
jízdní vlastnosti vrcholného foresteru jsou daleko za možnostmi Touarega na silnici, protože je o tunu těžší a to prostě dělá své. V terénu....myslím, že zase rozhodne váha. Toť můj názor.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 14:16
Re: TAK A JE TO TADY
No jo, jenže vem, že Touareg ve vrcholné motorizaci má k dispozici 5 litrů nafty s turbem, nebo 4,2 litru benzínu a to už zas tu tunu utáhne.. Myslím, že to opravdu těžko srovnávat.. V tomhle má GTI pravdu, jsou to úplně jiné kategorie a i když průchodnost terénem může být vyrovnaná tak na dálnici je to myslím jasný. Forester není nejaerodynamičtější, VW je sice vyšší a možná i širší, zase je více klínovité. To by člověk ještě musel porovnat světlou výšku, součinitel odporu atd atd.
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:18
Re: TAK A JE TO TADY
já jsem nikdy na dálnici nemyslel, píšu to nahoře. na dálnici je to kočár, jak má být.
neregistrovaný "che"
29. 6. 2006 13:48
Re: TAK A JE TO TADY
:yes: :yes: moje řeč.
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 13:49
Re: TAK A JE TO TADY
ten znalec...to jsi ty? :-|
29. 6. 2006 13:56
Re: TAK A JE TO TADY
Pokud za znalce považuješ toho, kdo zná kvality Touarega, tak znalec budu. Jsem ovšem značně překvapen, že je možné tu bez mrknutí předhazovat Touaregovi Legacy... tedy auto z úplně, úplně jiného segmentu a koneckonců i toho trautenbergova kozlíka...
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:07
Re: TAK A JE TO TADY
trautnbekovo kára je snad octávka v edici "lesník",ne? ;-)
29. 6. 2006 14:23
Re: TAK A JE TO TADY
Už ne... myslím, že vizáž Forestera (tady se snad shodnem) dokonale vystihuje ten slogan. :-)
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:25
Re: TAK A JE TO TADY
jaký slogan? PS: na forestera mi fakt nešahej...vyprávěl jsem ti to o té žluté RS a foresterovi v turbu?
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 14:30
Re: TAK A JE TO TADY
Asi tak, ačkoli chápu tvoje pohnutky jakožto vlastníka a spokojeného uživatele, nelze neříct to, že Forester je nevzhledné auto, což samozřejmě nemusí určovat to, jaký vztah k němu máš. ;-)
29. 6. 2006 14:31
Re: TAK A JE TO TADY
:-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:40
Re: TAK A JE TO TADY
mě se líbí...myslím jako že se mi líbí, ne že je ikona designu. Stejně se mi líbí třeba Impreza...prostě ty auta mají takový...adekvátní výraz. Jedno pracantský, druhé temperamentní
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 16:55
Re: TAK A JE TO TADY
Výraz obou chápu, Impreza se mi líbí. Dokonce bych řekl, že toho Forestera si vystihl skvěle s tím slovem pracantský.. To je přesně jak si ho představuju, v lese, v kufru motorovku, štít, rozpěru, sekyrky. To jméno na něj sedí dokonale.
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 18:26
Re: TAK A JE TO TADY
no, každopádně má dvě tváře. Dvoulitr s redukcí vs. turbomotor z WRX, který posnídá jakýkoliv H-H, v béžové kůži... jako Jekyl a Hide, Laurel a Hardy nebo Marks a Spencer... >:D
29. 6. 2006 14:30
Re: TAK A JE TO TADY
Psal jsi to... pěkná pohádka ;-)
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:41
Re: TAK A JE TO TADY
Ty tomu něvěříš? (stále...?) :-)
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 15:01
Re: TAK A JE TO TADY
:-)
neregistrovaný "Lovap"
30. 6. 2006 08:29
Re: TAK A JE TO TADY
Každý znalec offroad ti povie, že Touareg NIE JE "regulerní auto do těžkého terénu". Je síce schopné prejsť tam, kde prejdú "regulérní" offroady (a niekde aj viac) ale NIE JE stavané na dlhodobé používanie v ťažkom teréne ako "regulérní" offroady. Sranda bola keď ho v Autobilde testovali v teréne oproti "regulérnímu" offroadu - Mercedes G. Tam kde prešlo G tam prešiel aj Touareg, takže O.K.. Ale potom - motor začal ísť nepravidelne, bol poškodený disk kolesa a nakoniec museli Touarega resuscitovať.
neregistrovaný "MAr."
30. 6. 2006 22:38
Re: TAK A JE TO TADY
S tým absolútne súhlasím!Som vlastníkom Touarega druhý mesiac a musím povedať že som sa s ním pokúšal ísť do terénu ale bolo to prvý a posledný raz!Pretoze som zapadol do priekopy skoro som sa s ním prevrátil(a to myslím úplne vážne)!!!!!Musela ma prísť vytiahnuť LADA NIVA!!!Nakoniec ma vytiahli s navyjákom!!!Inak som s Touaregom úplne spkojný.Je to výborné auto na cesty a do ľahkého terénu!!!Ale určite nie je stavaný na prevážanie sa po lesných rozbahnených cestách!!Ešte som zvedavý ako sa bude správať v zime???!!Inak motor a prevodovka je jedná báseň!!!3,0l TDI 4XMOTION TIPTRONIC!!!Najlepší kompromis.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 14:04
Už ho nechte
Chlapci, nechte toho. Nemá cenu tu porovnávat jestli je Touareg schopnější než Forester. Ať tak učiní redakce. Co udělat takový "zvláštní test" oba postavit do terénu, na stejnou trasu a hotovo.
Rozbalit vlákno
11
29. 6. 2006 14:26
Re: Už ho nechte
To nejde... Krtince a kravská lejna nejsou pro Touarega terén :-) ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 14:27
Re: Už ho nechte
Ty seš magor >:D >:D
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:28
Re: Už ho nechte
a mimochodem...byla by to přece ostuda, kdyby král králů, ošlehaný dakarským pískem nevyjel kravský lejno, ne? :-) ;-)
29. 6. 2006 14:29
Re: Už ho nechte
To jo, ale strach o to namá snad nikdo zde ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 14:33
Re: Už ho nechte
On je vyjede, jenže napřed musí všichni vystoupit, pak dostanou buzolu a stručnou mapku a běží hledat po Sahaře nejbližší strom, za který by šel "chytit" naviják. ;-) >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 14:28
Re: Už ho nechte
Každopádně nejvíc terénní je ZZmije na kole!! ;-) >:-[]
29. 6. 2006 14:30
Re: Už ho nechte
>:-[] >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:38
Re: Už ho nechte
tak to každopádně >:-[] >:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
29. 6. 2006 15:26
Re: Už ho nechte
Proč nesrovnáváte Touarega s Tribecou?
neregistrovaný "jirka"
29. 6. 2006 15:34
Re: Už ho nechte
...tomu se říká škodolibost... :-)
neregistrovaný "ma"
29. 6. 2006 14:33
touareg
osobne som vyskusal 2 touaregy na ich polygone, 5,0l a 2,5l , moje skusenosti su take, ze ten 5,0l je strasne tazky a ten pneumaticky podvozok je do terenu na figu, lebo sa nestiha prisposobovat rychlemu prejazdu, ten 2,5l motorom stacil a aj vynute pruziny stacili, velmi vela tymto autam pomaha elektronika, ale do rozbiteho terenu do akeho chodime so samurajom by som ho nezobral, to by uz nezvladol, je to proste auto ake je, v blave sa vyraba na jednej linke s cayennom, vlastne urobia dva tuoaregy a treti je cayenne a potom na to nalepia nalepku made in germany
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 14:38
Re: touareg
díky za zkušenosti. Touareg je dobré auto, to nemohu říct, ale prostě v terénu...dvě a půl tuny...
neregistrovaný "wolff"
29. 6. 2006 14:47
Re: touareg
Musím to napsat...
Tam co vyjede bez problému Panda Climbing má Tuareg (právě ke své hmotnosti) 100% útlum...ODZKOUŠENO Je to prostě jen kočár pro maminy zbohatlíků na cestu do školky a ne terénní auto. Uzávěrka diferenciálu tomu nemůže zabránit. Bodka.

Jo jinak 100 bodů dávam za to, že by mohli v Alpách ušetřit na rolbách. To se mi moc líbilo... :yes:
29. 6. 2006 14:53
Re: touareg
Wolffe, OSCARA za myšlénku měsíce máš za červen ty. Ano - Panda je lepší než Touareg. >:D :yes: Bravo, tady končím. Pakárna je za rohem, Wolffe >:-[] :no: ;-)
neregistrovaný "Alessio"
29. 6. 2006 15:00
Re: touareg
No, třeba takový Samurai je považován za jedno z mála aut, která vyjedou skoro všechno
neregistrovaný "jirka"
29. 6. 2006 15:14
Re: touareg
...Vašeho klání se nezúčastním. Jen dávám zkušenost z vojny. Když nám zapadla T 111, jelo se pro ní T 34. Když zapadl T 34, tak mu PATka na V3S přivezla delší lana s navijákem a gábl pro kluky. Měli to holt nadýl... :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 16:56
Re: touareg
Co je PAT?
neregistrovaný "jirka"
29. 6. 2006 17:19
Re: touareg
... skříňová nástavba, uvnitř neskutečný binec, ale našlo se tam od soustruhu po autogen skoro všechno... :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 17:47
Re: touareg
:-) :yes: Ale co to znamená? Kdyby to bylo třeba DV - dílenské vozidlo. Ale PAT nějak neumím rozkodovat..
neregistrovaný "jirka"
29. 6. 2006 17:56
Re: touareg
...ono se to taky psalo v techničáku jako PAD = pojízdná autodílna... :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 17:59
Re: touareg
Aha.. Dík. :-) ;-)
neregistrovaný "jirka"
29. 6. 2006 18:04
Re: touareg
... když se na to chce člověk doptat, tak se ale musí na PAT, viz inzerát Tatra, Liaz... [odkaz] ,blíže pak ... :-)
neregistrovaný "jirka"
29. 6. 2006 18:07
Re: touareg
pak ... :-)
neregistrovaný "jirka"
29. 6. 2006 18:09
Re: touareg
...sakra, nebere do odkaz na historii vozidla, tak nic... :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 18:49
Re: touareg
Jo v pohodě, ja vejtřasku kupovat nebudu. Moje srdce vždy patřilo Tatrám. ;-) :-)
neregistrovaný "dCi"
29. 6. 2006 17:03
Re: touareg
Jo Samurai, na silnici neskutečná příšernost, ale v terénu je úžasný. Jel jsem v něm, auto mělo víc vůle jak já. Kde se Patroly a LandCruisery plazily, vytočený Samurai radostně skákal. Neuvěřitelné :-!
neregistrovaný "dCi"
29. 6. 2006 17:06
Re: touareg
Nedělal bych z toho zas takové hurá. Věřím, že jsou oblasti, kde je Panda skutečně mnohem lepší než Touareg. A po zkušenosti se Samurajem s klidnou hlavou odkývu, že může jít i o terén :-!
neregistrovaný "Pol"
29. 6. 2006 17:48
Re: touareg
Jo přesně jak píšeš Tuareg NENÍ terénní auto.
neregistrovaný "Fik"
29. 6. 2006 15:14
Jaguar XKR 2007 - fotky !!!!
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 16:52
Re: Jaguar XKR 2007 - fotky !!!!
Ano, už je tu včera dával Marko. Jen jestli si přehlédl.. ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 6. 2006 18:48
Re: Jaguar XKR 2007 - fotky !!!!
Ale když už si ho sem dal. Moje úprava v reakci na ty příšerný mlhy + ztmavený meshe aby tak "nekřičely" ;-) [odkaz]
neregistrovaný "wolff"
29. 6. 2006 23:08
Re: Jaguar XKR 2007 - fotky !!!!
No GTI, kdyby si to vzal jako ostatní, nemusel si používat slova jako pakárna... Co já vím, tak právě ta Panda toho v terénu možná vyjede víc než ten Toureg (v pohodě stíhala v terénu i se slabým motorem H3). Tam co Panda v pohodě i se Samurajem díky svému rozvoru projede, tam je Touareg an břiše. Ani VW není tak dokonalý, že dokáže vyrobit dokonalé auto na silnici i do terénu. Smiř se s tím... Jediné o co mi de je, že nejsem přesvědčený o tom, že je Touareg terénní auto (tak jako se tady snažíš navodit Dakarékem). Naopak sem přesvědčený o tom, že je to povedené SUV (rozuměj Syna Umím Vyzvednout ve školce, ale do terénu s tím nepojedu). Takže trochu horší Lexus, Ale neporovnával bych to s Patrolem. Už ten je krapet jinde...Asi tak sem to myslel...
neregistrovaný "GTI"
30. 6. 2006 08:54
Re: Jaguar XKR 2007 - fotky !!!!
Aha... tak snad jen, v terénu je dobrá i tříkolka... P.S. Absolutně nepochopitelné je pro mne, jak vůbec může někoho napadnout, když se píše Třeba o Cayenne, čo Touaregu... tlačit do té společnosti Pandu... tedy pokud nejsem italofanda a neskřípu zubama, že nic jiného do placu přihodit nemůžu, viď. Přesto... svým přístupem vlastně bráníš tomu, abychom tu Pandu chválili... jinde.
neregistrovaný "BMWest"
30. 6. 2006 00:07
O krok pozadu
Za Cayenne co do včasnosti restylizace teda chudší brácha Touareg krapet zaostává.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
1. 7. 2006 15:42
Re: O krok pozadu
matr tu pravdu lebo Panda sa neda zrovnavat s takyn smejdom do terenu ako je Touareg a preto je treba zrovnavat aspon s Hummerom H 2 [odkaz]
neregistrovaný "Bob"
10. 7. 2006 09:04
Re: O krok pozadu
Odborník se diví a laik žasne! Kdo z Vás tu jel opravdu "těžkým terénem"? Jak můžete porovnávat Pandu, Forestera, Tuarega a ostatní auta. Jak tu můžete psát bláboly o "těžkém terénu"? To jsou všechno blbosti. Těžký terén občas nezvládají ani 8koly Tatry. Ani jedno auto SUV a off-road není stavěné do těžkého terénu. Ani ten Land Rover, který má tolik much! Land Cruiser je moloch.
Jediné auto do relativně těžkého terénu je buď PATROL nebo nesrovnatelně dražší a provozně velmi nákladný Hummer.
Jestli chcete vidět opravdu extrém, zajeďte si na některý ze závodů Truck Trialu.
Bob
Pro Pekelnou Micinku : jestli to nevíš, tak V3S má tatrovácké srdce!
neregistrovaný "dursony"
1. 10. 2006 12:55
tu je odmaskovany
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0