Novinky
[odkaz]
Jo. Poved se. Tohle auto nevypadalo zle dřív a teď vypadá ještě líp. Svez jsem se a příjemný cestování. Na SUV... Konkurence je ale veliká - pokrevní bratři Quasimodo a Pepřák, Bavorskej vrahoun a žlutý hordy z východu nedaj vydechnout. Nechtěl bych žádnýho z nich. Ale pozitivum tu je. Je to první VW, co je hezčí než Porsche. Smutný? Nadějný? Záleží jen na Vašem přístupu... 😉
A co eXcelentni Ctirad ze Svedska? 😉
Můj favorit 😉 :yes:
😄 :yes: Jen tiše upozorňuji, že Touarega dělá VW... a hle... my ho porovnáváme s premiovým segmentem... to je milé. Jo, jasně, včera jsem pod X3 vypsal komplet konkurenci a XC90 jasně vyhrálo (napříč třídama). :yes:
Touareg vypadá solidně zezadu. Předek je strašně medvídkovitý a zároveň opticky úzký na výšku, což děsně rasí boční profil celého vozu. Nicméně z designově (subjektivně) strašlivé rodiny třech německých gazíků (on, kajen a Q7) vypadá rozhodně nejlépe. Uvnitř ovšem naopak nejhůře. Jinak nuda :-!
Súhlas s tým porovnaním a interiérom. Ale z nemcov si tam zabudol ešte bavoráka a medveda 😉
GTI, můžu poznámku k tomu porovnávání?
Porovnávat s prémiovkama... no pokud je mi známo tak bratříček (řeknu-li dvojče s jimýma očima) Touregu je Porsche (a to asi premiovka je, ne?). To auto se VW fakt celkem povedlo (i když zázrak to taky není). Ale uvědom si, že by se do toho nikdy VW nepouštěl nebýt bratra s emblémem Porsche. Tohle toto to auto posouvá dál (nikolv VW - viz Phaeton). Takže nepleť si pojmy s dojmy. Fakt je ten, že v tomto byl VW v Evropě první a tomu nikdo neodpáře. Uvidíme. Můj názor je beztak takovej, že tohle je přesně takový módní výstřelek jako plísňové jeansy..
A on ten touareg na ty pravý prémiovky stejně nemá... On vlastně konkurenci skutečně nemá. Buď je dražší a větší a nebo je levnější a mizernější (případně v terénu nepoužitelný), jako třeba ta Q7.
Porovnávat s prémiovkama... no pokud je mi známo tak bratříček (řeknu-li dvojče s jimýma očima) Touregu je Porsche (a to asi premiovka je, ne?). To auto se VW fakt celkem povedlo (i když zázrak to taky není). Ale uvědom si, že by se do toho nikdy VW nepouštěl nebýt bratra s emblémem Porsche. Tohle toto to auto posouvá dál (nikolv VW - viz Phaeton). Takže nepleť si pojmy s dojmy. Fakt je ten, že v tomto byl VW v Evropě první a tomu nikdo neodpáře. Uvidíme. Můj názor je beztak takovej, že tohle je přesně takový módní výstřelek jako plísňové jeansy..
A on ten touareg na ty pravý prémiovky stejně nemá... On vlastně konkurenci skutečně nemá. Buď je dražší a větší a nebo je levnější a mizernější (případně v terénu nepoužitelný), jako třeba ta Q7.
Mrkni na rozdílné podvozky Q7 a Touarega. Touareg je dělo i v terénu. Pokud schováváš Touarega za Cayenne, také schováváš Mondeo za X-Type? Touareg je obrovskou trefou VW. Styl nepomine, naopak.
Touareg je dělo i v terénu? To je možný...ale kalibr tak dva milimetry...
No jo no. Subárkářovi těžko něco vysvětlit 😉 >😁 :yes:
S klasickými Off-roads sa samozrejme nedá porovnávať, ale medzi tými luxusnými SUV na image patrí naozaj ešte k tomu lepšiemu. 😉
kolikrát jsi s ním v terénu jel? Můžu srovnat s většinou SUV na trhu a bezkonkurenčně nejlepší. Např. Subaru Forester se s ním nemůže rovnat v ničem, designem ani jízdními vlastnostmi. Interiér jako ze starší Fabie, plastové podběhy, jeden jsme na poli utrhli. Jediné, co hraje v neprospěch Touaregu je cena (cena mnou testovaného vozu byla lehce přes 2 milióny). Ale zase na druhou stranu, vzhledem k tomu že se jedná o stejné auto, jako je Porsche Cayenne, tak ta cena až tak hrozná není.
S touaregem jsem nejel, s foresterem ano, v pískovně na jedné promo akci. Pakliže se dá soudit podle videí touaregu v terénu, je moc těžký a neohrabany, zatímco forester je mnohem lehčí. Každopádně, bavíme se o Touaregu (že jsi někde něco urval na foresterovi mě fakt nevzrušuje - nemáš jezdit jako prase. A s tím, co jsi napsal o foresterovi nesouhlasím,pochpitelně). Touareg je dobrý...on je vlastně dobrý jen na pocit bezpečí, protože jak jízdní vlastnosti na silnici tak v terénu(ehm) jsou velkým kompromisem pro městské pozérské kovboje.
se všemi vozy jezdím tu samou trasu, to že ji některé auta zvládnou a jiné ne, to už není můj problém. Když testuju SUV, tak jezdím v lehkém terénu. V tomhle případě to bylo na poli, nic příšerného. Plastový podběh holt nevydrží tolik, co plechový. Interiér Forestera je opravdu slabý, ale zase mnou testovaný Forester byl téměř třikrát levnější než Touareg, takže tohle asi opravdu nejde srovnávat. Je sice pravda, že je Touareg težký, ale na druhou stranu je to o motoru, který v tom voze bude. Jinak stačí zvednout podvozek, zapnout 4x4, popřípadě uzávěrku a hned se projeví ty jízdní vlastnosti. Samozřejmě se nedá srovnávat s Wranglerem nebo Hummerem, ale jinak je to paráda. Hlavně ten pocit luxusu a bezpečí, který na vás z toho auta dýchá. V tomhle autě jsem si připadal jako v business class v letadle. Zatím co v Subaru nebo Toyotě RAV4 tenhle pocit nemáte.
S toyotou RAV souhlasím, ale pakliže testujete auta, měl byste se posadit třeba do Tribecy nebo Outbacka ve výbavě High beige... tam bych to s Touaregem klidně srovnával.
Mrkni prosím tě do Touarega... a nevhazuj sem nějakej pokus o lehké SUV od Subaru proti tvrďákovi jménem Touareg. Alessio... zařazuj auta do tříd. Nebo, že bychom tu ještě k tomu porovnali Pandu cross?
článek auto.cz : "Kromě výšky lze regulovat i charakteristiku odpružení, přičemž úroveň Sport přiblíží Touarega jistotě, s jakou se pohybuje na silnici neoficiální král rychlých SUV Subaru Forester Turbo (ten je však podstatně lehčí)...." Tak, zásah na komoru. Už se neztrapňuj a piš jinde.
Koukám, že ses dostal už tak daleko, že kopíruješ do svejch příspěvků oficiální texty auto.cz... no, tak to je velká troufalost. Abys tu větu správně pochopil - Forester je v 2,5 litru (neb je lehký) relativně rychlé auto. Proto se tam píše o tom, že na silnici získá Touareg jistotu... neb ten je dělaný i (i) do těžkého terénu, kde hraje roli vyprošťováka TRAUTENBERG-CAR... tedy Forestera... tak klid. P.S. Sázka - myslíš, že když Touareg zvedne podvozek, že pod ním Forester podjede? Nebo ne? 😄 😉
Zes ten clanek nedocetl do konce: "I po týdenním testu můžeme říci, že jak na silnici, tak při rozumné jízdě extrémním terénem je Touareg téměř kategorií sám pro sebe, takže jej nelze považovat ani za silniční vůz, ani za typické SUV. Vyniká totiž v obou disciplínách způsobem, pro který prostě nemáme srovnání." Nebo sis vybral do kramu jen to, co se ti hodi 😉?
ano, to je pravda. Touareg je výborné auto, proti tomu žádná. jen má malou nevýhodu - je dost těžký. na dálnici to kvůli silným motorům nevadí, tam je to kočár, jak má být. Ale, empi, v terénu a na silnici ho srovnávat s mnohem lehčím a agilnějším autem? je kategorie sám pro sebe, protože třeba ten forester je o třídu (dvě) níž... Já to nevyvracím, myslel jsem,. že diskutujeme o výkonech a ne třídách. jestli by jsi mi přivedl forestera 2,0 a touarega 3,0TDI...bral bych jistě toho VW. Ale o tom tahle diskuze snad není,ne?
já bych se do těch aut klidně posadil, docela mě to baví. Ale mojí hlavní pracovní náplní není testovat vozy a taky si nemůžu vybírat s čím pojedu. Ale pokud se mi nastkytne otestovat auto (zhruba jednou za dva týdny), tak ho pěkně protáhnu a vyzkouším, co umí. Osobně bych chtěl projet Pajero 😄 působí na mě dost solidně.
Alessio, připadá mi, že píšeš o Fioranu... Tys neviděl Forestera uvnitř? Tys neviděl uvnitř Touarega? Vždyť ta auta jsou z opačných konců segmentů. Forester, ideální TRAUTENBER-CAR, nejlepší je za setmění, když není moc vidět. Můžeš si do něho koupit ten benzin 2,5... protože to co bys do něho potřeboval, naftu, tu ti tam Subaru ne a ne dát. Touareg je luxusní SUV za skoro dvojnásobek ceny. Pokud posuzuješ ohrabanost a neohrabanost v terénu podle váhy, zeptej se u Land Rover, jak to dělaj, že to jde také... ale že by usilovali o vizáž Forestera... to nehrozí a nedej bože, aby to někdy hrozilo.
No nevím. Land Rover je nekvalitní vůz. Výrobní vady, které v servise opravují neustále dokola do konce záruky. Pak za peníze. Můj LR je v AAA, naleštěný a vystavený na vyvýšeném nájezdu. Po dobu záruky výměna motoru, 2x výměna převodovky a několikrát něco na přední nápravě, co potřebuje utáhnout a pak to zase chvíli neklepe. V terénu jsem prakticky nebyl, to uvádím pro ty, kteří by snad chtěli opáčit něco na styl mé jízdy.
Měl by ses v Touaregu svést, možná všichni tady, co diskutují o něčem, co nezažili. Touareg je velmi dobrý i v terénu, samozřejmě v tomto případě to chce i dobré pneumatiky. A zima v Touaregu je zábava. Samozřejmě se tady určitě ozvou ti, kteří jezdí nejraději městkou hromadnou a začnou diskutovat o významu velkých a těžkých aut v majetku jednotlivce. Jsem v práci od rána do večera, vydělal jsem si na něj a jsem s ním maximálně spokojen. A nejsem z Prahy. Já bych rozhodně Touareg nesrovnával s X3 / X5, případně ML. To jsou opravdu jen na silnici.
...nikdy nepřinesl nic dobrého, ačkoli je to nejschůdnější cesta pro všechny strany. Touareg je prostě velký a příliš uhlazený auto na to, aby mělo co dělat v terénu. 85% těhlech vozů skončí jako transportní stroj mezi supermarketem, školkou a typizovaným domkem v satelitním městečku.. Kdo to chápe a chce terén, nekoupí nic jinýho než LR. Pro mě je SUV jako kategorie spíš masivní kombík na zvýšeným podvozku s některými systémy převzatými a zjednodušenými z opravdových teréních vozů.
Touareg má vynikající podvozek... právě na terén. S LR souhlas... ale na Range holt musíš melouna přidat...
Touareg je prostě kompromis... Je totiž otázka co si lze představit pod pojmem terén.. SUV jsou dobrý třeba na cestu na chatu po takovejch těch poloasfaltovejch příjezdovkách, to jo.
No, a kde jinde bys ho chtěl prohánět?
No prostě to není ani ryba ani rak. Ale spousta lidí to upotřebí..
Víš, tys to vystihl... on je ...jaksi... hladký... žádná hrana... ale pozor, zdání klame, ten podvozej je v terénu dravec... Q7 ne, ten je udělanej fakt na ty poloasfaltky, Touareg ovšem je opravdu tereňáček.
ja si teda taky myslim, ze touraeg zvladne docela hodne, pamatuju si jak pred lety prohaneli novy Cayenny po skalach a ty to zvladaly uplne v pohode, pak jsem v nejakym testu videl to samy s Touaregem a taky si neved' spatne, aby ne, kdyz zaklad je stejnej, nekde nahore je neci nazor, tvrdici, ze s tim vyjeli docela dost a tahali i patrola, po tom, co jsem videl, tomu docela i verim a snad nikde neni napsano ze luxusni "suv" nemuze vyjet do tezsiho terenu, spis me pripada, ze si tenhle nazor odpurci SUV za tu dobu nejak zafixovali, holt na SUV se kouka s predsudkama a ne jinak
Kecáš o něčem, co neznáš a asi ani nikdy nepoznáš, pouze na fotce tady v katalogu. Kompromis možná děláš ty, mezi autobusem, tramvají nebo svojí škodovkou, záleží co ti ráno jede. Celý den jen filozofuješ o ničem, protože jsi nic nezažil a strašně rád bys to někdy chtěl. V Touaregu jsi nikdy nejel, tak co blábolíš o poloasfaltové cestě na chatu. To mě fakt micinko dojímá...
jak se ho odvažuješ hodnotit? :no:
No tu poloasfaltovou cestu vyjedu s jakýmkoliv autem...
To jen tak naokraj...
Souhlasím s hodnocením micinky... Vyvýšenej kombík, s málem prostoru (ej to moc oplácané) s drahou údržbou - (zasmál sem se těm 20 000 za opravu po výletu do terénu). pokud vím 14000 stojí jenom výměna oleje.
P.S. GTI jo máš recht, Q7 je katastrofa, to už ej Touareg 100 x lepší. to souhlasím.
To jen tak naokraj...
Souhlasím s hodnocením micinky... Vyvýšenej kombík, s málem prostoru (ej to moc oplácané) s drahou údržbou - (zasmál sem se těm 20 000 za opravu po výletu do terénu). pokud vím 14000 stojí jenom výměna oleje.
P.S. GTI jo máš recht, Q7 je katastrofa, to už ej Touareg 100 x lepší. to souhlasím.
Wolffe, jak můžeš tohle napsat o Touaregu?... ježiši, vždyť to auto je stavěný na těžkej terén. uzávěrka diferáku atd...
Sorry, GTI, Touareg nie je "stavěný na těžkej terén". Dá sa s ním ťažký terén prejsť ale nie je na to stavaný. To by musel mať rámový podvozok, pevné nápravy (alebo masívne zavesenie ako Hummer H1) a pod. Auto stavané do ťažkého terénu nie je len o výbave (uzávierky atď) ale najmä o filozofii konštrukcie stavanej na to aby dlhodobo znášala veľké namáhanie, čo zvláda rám lepšie ako samonosná karoséria.
Nevím, někdo diskutuje o něčem, co nezná. Tuto zimu jsem na chatu Touaregem dojel v 1,5m sněhu a ještě jsem se otočil. Tak neblábolte o vhodnosti těchto aut pouze na poloasfaltky. Měl jsem ho na týden půjčený a můžu říct, že to není jen "SUV".
Já jsem to asi nenapsal tak, abys to pochopil. Já nemyslel jen poloasfaltku, ale takovou tu cestu, kde jsou koleje od traktorů a mezi nimi naplácanej asfalt, v kolejích vrstva bahna a louže..
jo tím vším jsem s T jel. Bahno 50cm. Koleje po traktoru takový ty nejhorší samozřejmě ne, to bych i s pneumaticky zvýšeným podvozkem sedlo na břicho. Ale copak LR by toto projel ? Taky ne. Na to jsou už jiný auta, se kterými by nikdo z nás asi normálně jinak nejezdil
Nevím co si mám o redaktorech tohoto serveru fakt myslet. Je to už podruhé, co vydávají nějakou fotku Touarega s jinými světlomety a obřezaným přelepeným nárazníkem za připravovaný facelift. Žádný facelift se nechystá, možná jen úprava americké verze. Zcela nový vůz rovněž ne, protože nového krom motoru 3.0TDI tam není co dát. Je upraven ceník, ale v základu už není kůže a další ***, takže cena je opticky příjemnější než před tím. Žádný jiný auto v tomto segmentu na komplexní vlastnosti Touaregu nemá, samozřejmě Kájen nepočítám, to jsme zase cenově a spotřebou benzínu někde jinde. Pokud bude někdo mluvit o * typu LR, tak ať mi konkrétně vyjmenuje terénní situaci, kdy je lepší... Papa
Jedině Forester, TRAUTENBERG-CAR, jo, jistě, za 650 tisíc... Sakra. Touareg je nadupaná kára do terénu v luxusním hávu. Jestli se ti moc nelíbí, je možné, ale na tomhle serveru by neměli snad psát děti z mateřský školky. Každej znalej ti řekne, že Touareg je regulerní auto do těžkého terénu. Uvnitř je to letadlo. Dokonalé. To, že to udělal VW by tě nemělo brzdit v oslavě tohoto auta. Protože je to špička. A nelze srovnávat Touarega s Q7, neboť Q7 je prioritně dělanej na lehké nezpevněné cesty. Také nemá ani uzávěrku diferenciálu. Touareg je dříč v terénu. Tak to laskavě vezmi na vědomí. Jak tu někdo vůbec může mávat Foresterem?.. vždyť za jednoho Touarega máš tři Forestery v řadě.
Děkuju... Po prázdninách jdu do druhé třídy. 😐
To přece není na tebe.
No, mohlo by být.. Ale nemyslím, že by se to týkalo Alessia... Ano Forester patří jinam cenově a výbavově, co se týká schopností v terénu a na silnici myslím, že si nebudou až tak příliš vzdálení..
jízdní vlastnosti vrcholného foresteru jsou daleko za možnostmi Touarega na silnici, protože je o tunu těžší a to prostě dělá své. V terénu....myslím, že zase rozhodne váha. Toť můj názor.
No jo, jenže vem, že Touareg ve vrcholné motorizaci má k dispozici 5 litrů nafty s turbem, nebo 4,2 litru benzínu a to už zas tu tunu utáhne.. Myslím, že to opravdu těžko srovnávat.. V tomhle má GTI pravdu, jsou to úplně jiné kategorie a i když průchodnost terénem může být vyrovnaná tak na dálnici je to myslím jasný. Forester není nejaerodynamičtější, VW je sice vyšší a možná i širší, zase je více klínovité. To by člověk ještě musel porovnat světlou výšku, součinitel odporu atd atd.
ten znalec...to jsi ty? 😐
Pokud za znalce považuješ toho, kdo zná kvality Touarega, tak znalec budu. Jsem ovšem značně překvapen, že je možné tu bez mrknutí předhazovat Touaregovi Legacy... tedy auto z úplně, úplně jiného segmentu a koneckonců i toho trautenbergova kozlíka...
trautnbekovo kára je snad octávka v edici "lesník",ne? 😉
Už ne... myslím, že vizáž Forestera (tady se snad shodnem) dokonale vystihuje ten slogan. 😄
jaký slogan? PS: na forestera mi fakt nešahej...vyprávěl jsem ti to o té žluté RS a foresterovi v turbu?
Asi tak, ačkoli chápu tvoje pohnutky jakožto vlastníka a spokojeného uživatele, nelze neříct to, že Forester je nevzhledné auto, což samozřejmě nemusí určovat to, jaký vztah k němu máš. 😉
mě se líbí...myslím jako že se mi líbí, ne že je ikona designu. Stejně se mi líbí třeba Impreza...prostě ty auta mají takový...adekvátní výraz. Jedno pracantský, druhé temperamentní
Výraz obou chápu, Impreza se mi líbí. Dokonce bych řekl, že toho Forestera si vystihl skvěle s tím slovem pracantský.. To je přesně jak si ho představuju, v lese, v kufru motorovku, štít, rozpěru, sekyrky. To jméno na něj sedí dokonale.
Každý znalec offroad ti povie, že Touareg NIE JE "regulerní auto do těžkého terénu". Je síce schopné prejsť tam, kde prejdú "regulérní" offroady (a niekde aj viac) ale NIE JE stavané na dlhodobé používanie v ťažkom teréne ako "regulérní" offroady. Sranda bola keď ho v Autobilde testovali v teréne oproti "regulérnímu" offroadu - Mercedes G. Tam kde prešlo G tam prešiel aj Touareg, takže O.K.. Ale potom - motor začal ísť nepravidelne, bol poškodený disk kolesa a nakoniec museli Touarega resuscitovať.
S tým absolútne súhlasím!Som vlastníkom Touarega druhý mesiac a musím povedať že som sa s ním pokúšal ísť do terénu ale bolo to prvý a posledný raz!Pretoze som zapadol do priekopy skoro som sa s ním prevrátil(a to myslím úplne vážne)!!!!!Musela ma prísť vytiahnuť LADA NIVA!!!Nakoniec ma vytiahli s navyjákom!!!Inak som s Touaregom úplne spkojný.Je to výborné auto na cesty a do ľahkého terénu!!!Ale určite nie je stavaný na prevážanie sa po lesných rozbahnených cestách!!Ešte som zvedavý ako sa bude správať v zime???!!Inak motor a prevodovka je jedná báseň!!!3,0l TDI 4XMOTION TIPTRONIC!!!Najlepší kompromis.
Chlapci, nechte toho. Nemá cenu tu porovnávat jestli je Touareg schopnější než Forester. Ať tak učiní redakce. Co udělat takový "zvláštní test" oba postavit do terénu, na stejnou trasu a hotovo.
To nejde... Krtince a kravská lejna nejsou pro Touarega terén 😄 😉
a mimochodem...byla by to přece ostuda, kdyby král králů, ošlehaný dakarským pískem nevyjel kravský lejno, ne? 😄 😉
Každopádně nejvíc terénní je ZZmije na kole!! 😉 >😒]
osobne som vyskusal 2 touaregy na ich polygone, 5,0l a 2,5l , moje skusenosti su take, ze ten 5,0l je strasne tazky a ten pneumaticky podvozok je do terenu na figu, lebo sa nestiha prisposobovat rychlemu prejazdu, ten 2,5l motorom stacil a aj vynute pruziny stacili, velmi vela tymto autam pomaha elektronika, ale do rozbiteho terenu do akeho chodime so samurajom by som ho nezobral, to by uz nezvladol, je to proste auto ake je, v blave sa vyraba na jednej linke s cayennom, vlastne urobia dva tuoaregy a treti je cayenne a potom na to nalepia nalepku made in germany
díky za zkušenosti. Touareg je dobré auto, to nemohu říct, ale prostě v terénu...dvě a půl tuny...
Musím to napsat...
Tam co vyjede bez problému Panda Climbing má Tuareg (právě ke své hmotnosti) 100% útlum...ODZKOUŠENO Je to prostě jen kočár pro maminy zbohatlíků na cestu do školky a ne terénní auto. Uzávěrka diferenciálu tomu nemůže zabránit. Bodka.
Jo jinak 100 bodů dávam za to, že by mohli v Alpách ušetřit na rolbách. To se mi moc líbilo... :yes:
Tam co vyjede bez problému Panda Climbing má Tuareg (právě ke své hmotnosti) 100% útlum...ODZKOUŠENO Je to prostě jen kočár pro maminy zbohatlíků na cestu do školky a ne terénní auto. Uzávěrka diferenciálu tomu nemůže zabránit. Bodka.
Jo jinak 100 bodů dávam za to, že by mohli v Alpách ušetřit na rolbách. To se mi moc líbilo... :yes:
Wolffe, OSCARA za myšlénku měsíce máš za červen ty. Ano - Panda je lepší než Touareg. >😁 :yes: Bravo, tady končím. Pakárna je za rohem, Wolffe >😒] :no: 😉
No, třeba takový Samurai je považován za jedno z mála aut, která vyjedou skoro všechno
...Vašeho klání se nezúčastním. Jen dávám zkušenost z vojny. Když nám zapadla T 111, jelo se pro ní T 34. Když zapadl T 34, tak mu PATka na V3S přivezla delší lana s navijákem a gábl pro kluky. Měli to holt nadýl... 😄
Co je PAT?
... skříňová nástavba, uvnitř neskutečný binec, ale našlo se tam od soustruhu po autogen skoro všechno... 😄
😄 :yes: Ale co to znamená? Kdyby to bylo třeba DV - dílenské vozidlo. Ale PAT nějak neumím rozkodovat..
...ono se to taky psalo v techničáku jako PAD = pojízdná autodílna... 😄
[odkaz]
Ale když už si ho sem dal. Moje úprava v reakci na ty příšerný mlhy + ztmavený meshe aby tak "nekřičely" 😉 [odkaz]
No GTI, kdyby si to vzal jako ostatní, nemusel si používat slova jako pakárna... Co já vím, tak právě ta Panda toho v terénu možná vyjede víc než ten Toureg (v pohodě stíhala v terénu i se slabým motorem H3). Tam co Panda v pohodě i se Samurajem díky svému rozvoru projede, tam je Touareg an břiše. Ani VW není tak dokonalý, že dokáže vyrobit dokonalé auto na silnici i do terénu. Smiř se s tím... Jediné o co mi de je, že nejsem přesvědčený o tom, že je Touareg terénní auto (tak jako se tady snažíš navodit Dakarékem). Naopak sem přesvědčený o tom, že je to povedené SUV (rozuměj Syna Umím Vyzvednout ve školce, ale do terénu s tím nepojedu). Takže trochu horší Lexus, Ale neporovnával bych to s Patrolem. Už ten je krapet jinde...Asi tak sem to myslel...
Aha... tak snad jen, v terénu je dobrá i tříkolka... P.S. Absolutně nepochopitelné je pro mne, jak vůbec může někoho napadnout, když se píše Třeba o Cayenne, čo Touaregu... tlačit do té společnosti Pandu... tedy pokud nejsem italofanda a neskřípu zubama, že nic jiného do placu přihodit nemůžu, viď. Přesto... svým přístupem vlastně bráníš tomu, abychom tu Pandu chválili... jinde.
Za Cayenne co do včasnosti restylizace teda chudší brácha Touareg krapet zaostává.
matr tu pravdu lebo Panda sa neda zrovnavat s takyn smejdom do terenu ako je Touareg a preto je treba zrovnavat aspon s Hummerom H 2 [odkaz]
Odborník se diví a laik žasne! Kdo z Vás tu jel opravdu "těžkým terénem"? Jak můžete porovnávat Pandu, Forestera, Tuarega a ostatní auta. Jak tu můžete psát bláboly o "těžkém terénu"? To jsou všechno blbosti. Těžký terén občas nezvládají ani 8koly Tatry. Ani jedno auto SUV a off-road není stavěné do těžkého terénu. Ani ten Land Rover, který má tolik much! Land Cruiser je moloch.
Jediné auto do relativně těžkého terénu je buď PATROL nebo nesrovnatelně dražší a provozně velmi nákladný Hummer.
Jestli chcete vidět opravdu extrém, zajeďte si na některý ze závodů Truck Trialu.
Bob
Pro Pekelnou Micinku : jestli to nevíš, tak V3S má tatrovácké srdce!
Jediné auto do relativně těžkého terénu je buď PATROL nebo nesrovnatelně dražší a provozně velmi nákladný Hummer.
Jestli chcete vidět opravdu extrém, zajeďte si na některý ze závodů Truck Trialu.
Bob
Pro Pekelnou Micinku : jestli to nevíš, tak V3S má tatrovácké srdce!
>😁