Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Hyundai Genesis 4,6 V8 míří proti BMW řady 5

Korejskou jedničku už nic nezastaví na cestě do boje proti luxusním značkám. Útok na evropské prémiové špičky je možná až příliš optimistický, ale nedávná minulost Lexusu, Infiniti nebo Acury ukázala, že "nic není nemožné".
Zpět na článek
3. 9. 2007 10:27
neregistrovaný "bobo"
3. 9. 2007 17:05
neregistrovaný "ČOKY"
3. 9. 2007 11:10
neregistrovaný "Secretaro"
3. 9. 2007 11:52
neregistrovaný "tonic"
3. 9. 2007 12:31
anonym
3. 9. 2007 11:55
3. 9. 2007 12:08
neregistrovaný "Tom"
3. 9. 2007 12:22
anonym
3. 9. 2007 12:29
anonym
7. 9. 2007 08:49
neregistrovaný "ma za"
3. 9. 2007 14:21
neregistrovaný "Umierneny"
3. 9. 2007 17:07
neregistrovaný "ČOKY"
3. 9. 2007 14:16
neregistrovaný "Koudak"
3. 9. 2007 16:30
neregistrovaný "Seremed"
3. 9. 2007 16:42
neregistrovaný "Lenin"
3. 9. 2007 17:03
neregistrovaný "Nemo"
3. 9. 2007 21:22
neregistrovaný "pawelno"
4. 9. 2007 08:19
neregistrovaný "ČOKY"
4. 9. 2007 13:13
neregistrovaný "Čoky"
4. 9. 2007 11:30
neregistrovaný "robo333"
6. 9. 2007 10:31
neregistrovaný "Zorut"
6. 9. 2007 13:32
neregistrovaný "nurr"
6. 9. 2007 21:36
anonym
neregistrovaný "bobo"
3. 9. 2007 10:27
hihhii
MÍŘIT MŮŽE...hihih >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ČOKY"
3. 9. 2007 17:05
Re: hihhii
Nazdar primitive !!!
neregistrovaný "Secretaro"
3. 9. 2007 11:10
taky hihihihih
Asi jako mířila Ch. Epica >:D >:D >:D a první auto u dealera se zastavilo na křižovatce a konečná. Výborná reklama pro kolemjedoucí. Je to jenom design který míří a zpracování plastů, ale jinak nemá nárok.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "tonic"
3. 9. 2007 11:52
Re: taky hihihihih
tak som sa minule smial na Lexus LS460...hahhahhaha..
Myslim ze o par rokov Vas smiech prejde:)
anonym
3. 9. 2007 12:31
Re: taky hihihihih
co to meleš za kraviny?! >:D To máš z vlastní zkušenosti, nebo to říkal prastrýc neteře z matčiny strany? >:D >:D
Avatar - freeman
3. 9. 2007 11:55
Spálene ruky
Podľa mňa si na tomto projektu Hyundai spáli ruky. Vy ste ochotný dať za H.Genesis okolo 1.5 mil. Ja teda nie. To radšej Mercedes C alebo BMW3
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Tom"
3. 9. 2007 12:08
Re: Spálene ruky
Od kdy je 25 tisic dolaru 1,5 milionu korun? :o Kdyz uz musis mermomoci kritizovat, aspon pritom ze sebe nedelej hlupaka... ;)
Avatar - Ghostyx
3. 9. 2007 12:14
Re: Spálene ruky
Pokud je tady spousta lidi, kteri jsou ochotni dat za Santafecko okolo melounu, tak ver tomu, ze se najde dost lidi, kteri budou ochotni dat 1,5 mega za Genesise, pokud nabidne to co deklaruji... ;-) Byt tebou, tak bych je vubec nepodcenoval, ba naopak... Staci se podivat, kde byli Japonci kdysi a kde jsou dnes, o dnesni spolehlivosti jejich produkce, kdy se od nich uci cela Evropa, ani nemluvim... :yes:
3. 9. 2007 13:24
Re: Spálene ruky
:yes: Je to tak...
Avatar - Ruffi
3. 9. 2007 12:15
Re: Spálene ruky
Ano 1.5 mil...ale ta vybava a mas automat s V8.Ved V8 nema ani cecko ani trojka,ked nepocitam 63 AMG a M3,ale to je uz nieco ine...Vsetko je to o uhle pohladu,co od auta ocakavas.
anonym
3. 9. 2007 12:22
Re: Spálene ruky
6valec od bmw kludne splachne v8 od h .... ale v amerike sa mozno predavat bude .. oni su ignoranti
anonym
3. 9. 2007 12:29
Re: Spálene ruky
naopak, oni si dovedou užívat komfortu. ;-) Hyundai ví, jak se jim zavděčit
neregistrovaný "ma za"
7. 9. 2007 08:49
Re: Spálene ruky
americania nie su ignoranti, praveze oni pozeraju co za svoje peniaze dostanu, ked v usa pojazdis tak prides na to, ze nepotrebujes brutalne vykony ale obycajny dlhozijuci velky motor s automatom, ktory ta rychlo rozbehne na limitne rychlosti a to je vsetko, auto musi byt priestranne, komfortne a velky kufor,
3. 9. 2007 12:51
Re: Spálene ruky
To nebezpečí tu samozřejmě je a Hyundai si ho uvědomuje - projekt Genesis připravuje už 4 roky, což je zatím jejich nejdelší doba vývoje modelu. Jinak jde o segment E-Klasse, ne C-, stejně tak BMW 5 a nikoli 3. Riziko imho není tolik v tom, kolik nadšených uživatelů si Genesis v první generaci koupí, ale spíš v tom, jestli projde u odborné kritiky a jestli ta uzná jeho parametry za dostatečné k tomu, aby ho zařadila do přímého srovnávání s etalony třídy. A teprv odtamtud začíná dlouhá cesta, kterou dobře znají japonské automobilky - příznivý asijský trh, celkem benevolentní americký a velmi odmítavý evropský.
Avatar - freeman
3. 9. 2007 13:30
Re: Spálene ruky
Ja som to prirovnal k realnej porovnateľnej konkurencii. Ale ak idú proti E-Klasse a BMW 5 (ako píšeš) tak to môžu už teraz baliť. Ja si fakt neviem predstaviť menagera ktorý roky používa E alebo 5 ako si kupuje Hyundai.
neregistrovaný "Umierneny"
3. 9. 2007 14:21
Re: Spálene ruky
Tak si nepredstavuj managera. Na zapade si vyssiu strednu triedu aut kupuju ludia z vyssej strednej triedy. U nas mozno ani vyssiu strednu triedu nemame a tieto auta su domenou managerov alebo mafianov.
Takze niekto kto by si kupil normalne Toyotu Avalon 3.5 v6 za 34t USD, mozno sa pozrie a kupi radsej Hyundai Genesis 4.6 v8 ak bude za lepsiu cenu.
4. 9. 2007 02:35
Re: Spálene ruky
Presne tak, Hyundai ma v USA povest velmi dobrou, sice ne tak, jako Toyota nebo Honda, ale blizi se. V podstate se na nej lide divaji v porovnani s T/H jako nepatrne horsi kvalita za vyrazne lepsi cenu. Navic maji v USA jednoznacne nejdelsi zaruku a na to kupujici hodne slysi. Na druhou stranu je pravda, ze u nas v Evrope to bude jiste okrajova zalezitost urcena spise k podpore prodeje jinych rad, aby automobilka dokazala sve schopnosti a techn(olog)ickou vyspelost. A co se tyka designu konceptu, z meho pohledu jednoznacne povedeny.
4. 9. 2007 10:26
Re: Spálene ruky
Souhlas - ve skutečnosti už v některých kategoriích JD Power v USA Hyundai nad Toyotou opakovaně vítězí, takže ty rozdíly ve vnímání se opravdu minimalizovaly. Záruku pro USA má Hyundai obvykle 10 let, což je pecka i na americké poměry. - Další souhlas: v Evropě se vyšší střední zmocnily podniky se svými fleety, případně zazobanější podnikatelé, do osobního vlastnictví si je tu kupuje menšina. To je podstatná odlišnost od USA, kde vyšší střední zdaleka není vnímaná jako nějaký luxus nebo kdovíjaká společenská prestiž. Až bude Hyundai chtít vstoupit skutečně do luxusní kategorie, bude to vypadat trochu jinak. Bylo by fajn, kdyby si někteří debatéři uvědomili, že Hyundai je globální značka a Evropa je pro něj sice významný, ale ne rozhodující trh - doposud generuje většinu svého zisku v JV Asii a USA. - A třetí souhlas: Genesis je imho míněný jako demonstrace poměrně zásadního pokroku v konstrukční a kvalitativní vyspělosti firmy. Když si automobilka troufne na platformu se zadním náhonem a signalizuje, že ji použije i pro opravdové sportovní auto, musí si takovou náročnou věc opravdu dobře rozmyslet. Tady o žádné střílení brokovnicí do mraků nejde, Hyundai přesně ví, co dělá. - Na prestižním žebříčku globální hodnoty značky (Global Brand Value), který sestavuje každý rok Business Week s agenturou Interbrand, už Hyundai postoupil na 72.místo, za ním zůstaly Porsche, Lexus, Nissan. Pro ujasnění: je to odborným odhadem stanovená finanční hodnota značky, čili něco jako hospodářská síla značky na trhu. Hyundai se poprvé do TOP100 Interbrandu dostal v roce 2005 (84.). Zdaleka ne všechny automobilky se do Top100 kvalifikují - před Hyundaiem je ještě (shora dolů) Toyota, MB, BMW, Honda, Ford, VW, Audi.
neregistrovaný "ČOKY"
3. 9. 2007 17:07
Re: Spálene ruky
Časi sa nenia zajtra dovidenia.
neregistrovaný "Koudak"
3. 9. 2007 14:16
Re: Spálene ruky
No, zatím si na Korejcích pálí ruce nižší třídy automobilek. Bylo furt keců, že tihle Asiati nikdy nedoženou Evropu. Během pěti let můžou být tyhle auta na takové úrovni, že nepoznáme, jestli je to auto německé automobilky, nebo ještě nedávno všemi opovrhovaný a podceňovaný Korejec. Auta jako Cee'd, nebo I30 jsou téměř rovnocenné s evropskou produkcí (a za jakou dobu). Myslím, že ani Mercedes, nebo Aud, či BMW nemá nic jistého donekonečna. Prostě se jednou může stát, že jednou bude Hyundai, pak dlouho nic a pak (stále ještě) silná evropská škola....
neregistrovaný "Seremed"
3. 9. 2007 16:30
Re: Spálene ruky
asi mas pravdu, ted uz jen jak se budou chovat k zakaznikum.....
neregistrovaný "Lenin"
3. 9. 2007 16:42
Re: Spálene ruky
Suhlas ! Bravo Hyundai :yes: :yes: :yes: Hyundai nechce vyrabat najdrahsie auta ani najluxusnejsie ale najkvalitnejsie. To je ciel Hyundai ktory prezentuju. Ty co maju Hyundai vyrobeny po roku 2000 vedia ze spolahlivost je u toho auta na jednotku. A hlupaci co pisu ine v zivote v inom aute ako je S 120 nesedeli.
neregistrovaný "Nemo"
3. 9. 2007 17:03
Re: Spálene ruky
Zatial sa nestalo ze by si HYUNDAI na niecom spalil ruky. Nevidim ze by jeho predaj vo svete klesal. To ze chce byt piata najpredavanejsia znacka na svete je viac nez realne. HYUNDAI vo svojej kratkej historii ma uz pevne miesto v automobilovom svete a urcite si kazdym modelom upevni a nikto na tom nic nezmeni. Keby bol taky nekvalitny ako pisu antiodbornici tak neviem ci bol tak predavany.
neregistrovaný "pawelno"
3. 9. 2007 21:22
Re: Spálene ruky
Nemám nic proti Cee´du nebo I30, ale kdyby ta auta byla opravdu tak naprosto srovnatelná, tak nemusí stát tak málo, jako stojí! Kdyby tato auta stále totéž, co Focus nebo Golf, koupí to opravdu jen pár lidí!
Tato auta mohou celkově srazit cenu v segmentu. To je pravda a pro nás uživatele výhoda. Pořád tu sice bude hrát roli graf nabídky a poptávky. Ale pořád tu zůstává jedna skutečnost. Pokud tato auta srazí cenovou úroveň segmentu, budou se prodávat, nastane to, že budou stát prakticky totéž, co ostatní vozy. Kvalita něco stojí a obelhat se to prostě nedá.
neregistrovaný "ČOKY"
4. 9. 2007 08:19
Re: Spálene ruky
Len že drvivá väčšina pozerá na cenu. Hyundai spolahlivý je a či ma kvalitne plasty a či si su dobre s licovane odhadne asi jeden zo sto. Cee d a I 30 už tak v ničom nezaostavajú a to uznáva aj odborná verejnosť. Predaj rastie a to neprajníci korejcov nezabrania.
4. 9. 2007 10:35
Re: Spálene ruky
Myslím, že bys neměl mlžit: Kia ani Hyundai už nejsou laciná auta, která cenově podbízejí trh. Jsou to auta s výborným poměrem value for money a dají se proto koupit za velmi rozumnou cenu. Nebo ti snad víc než 500 k za nejvyšší výbavu i30 připadá jako laciné auto? - Lze naopak očekávat, že jejich ceny postupně ještě porostou, jak roste sebevědomí značky, ale že vždy budou hledět na to, aby byly cenově výhodné, to je všechno. Otázka spíš je, jak je možné, že značky jako Ford, Renault , Citroen... jsou najednou schopné dlouhodobě prodávat svoje modely se slevami v řádech 100 k a dorovnávat se tak k hladině cenové nabídky Hyundaie/Kie. Není spíš něco v nepořádku s jejich cenotvorbou, nebraly náhodou zákazníky dlouhá léta na hůl?
neregistrovaný "Čoky"
4. 9. 2007 13:13
Re: Spálene ruky
Súhlas :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "robo333"
4. 9. 2007 11:30
skveleeeeeee
pekne auticko! Dufam, ze sa bude dobre predavat! :yes: :yes: :yes: Prajem korejcom a japoncom aby vytlacili z trhu tu zasratu, kazovu a zaostalu koncernovu produkciu, zvlast okridlene sipy, ktore zaostavaju za ostatnymi automobilkami 20 rokov!!! Vacsina ich soferov su navyse vypatlane, vyholene hovada alebo dileri s intantnymi polievkami, ci spodnou bieliznou >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zorut"
6. 9. 2007 10:31
Cena
Vsem co zde hazeji na Hyundai spinu: Uvedomte si, ze v USA se bude novy Genesis prodavat za 25 až 30 tisic dolaru, coz je 507 500 až 609 000 Kč (dle dnesniho kurzu). A to je cena za auto vyssi stredni tridy s osmivalcem a sestistupnovym automatem. Byt to u nas, nevaham..
Mimochodem nejsem priznivcem korejskych znacek.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "nurr"
6. 9. 2007 13:32
Re: Cena
pro americana je 25tisic stejna suma jak pred 5lety ze silnym dolarem. Neda se to prepocitavat, napr. mustang stoji 15tisic dollaru
anonym
6. 9. 2007 21:36
prý proti BMW...
BMW "nemá" konkurenci BMW je kapitola sama o sobě... někdo má hňujdai a někdo BMW.
Rozbalit vlákno
0