Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Lexus IS 2014 dostane hybrid místo turbodieselu

Lexus v Belgii testuje třetí generaci modelu IS, který bude konkurovat BMW řady 3.
Zpět na článek
31. 10. 2012 16:55
31. 10. 2012 20:08
1. 11. 2012 10:13
31. 10. 2012 17:47
31. 10. 2012 18:23
31. 10. 2012 20:50
10. 12. 2012 22:32
Avatar - Hammunasakra
31. 10. 2012 16:05
Většina evropanů..
..jistě "raději" sáhne po 4válcovém 2litrovém dieslu - ode mne ale Lexus dostává :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
33
31. 10. 2012 16:52
Re: Většina evropanů..
je to jistě docela zajímavá informace, toyota má v belgii pěkný testovací okruh, ale bohužel oku pěkně ukrytý, já bych teda podle maskování nehádal radši nic:-)
Avatar - WinDiesel
31. 10. 2012 17:19
Re: Většina evropanů..
Kdyby si dobře četla článek, Kylie, zjistila bys, že Lexus vlastně neříká nic víc o dieselech, jen to, že se nepočítá s motorem Toyota Euro 6.
O motorech BMW se neříká nic. Jisté je, že by bylo vyhazování peněz z okna pro Lexus upravovat pohonnou jednotku 2AD-FHV z Toyoty a motor od BMW bude k dispozici až za rok a půl.
Z toho všeho vůbec nevyplývá, že by IS neměl mít diesel. Co je jisté je, že IS by neměl mít špatný diesel, snad bude motor BMW lepší, kdo ví?
Takže správný nadpis by měl spíše znít: IS dostane také hybrid. K turbodieselu od BMW.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
31. 10. 2012 17:21
Re: Většina evropanů..
IS diesel od BMW nedostane (nebo alespoň tak byla původně nastavená dohoda Toyoty s BMW)
Avatar - Dinar
31. 10. 2012 17:26
Re: Většina evropanů..
Což dává smysl z pohledu BMW, proč podporovat přímého konkurenta trojky. Pak by to ale znamenalo, že hybrid je řešením z nutnosti, dýzl pro IS Lexus prostě nemá.
Avatar - WinDiesel
31. 10. 2012 18:16
Re: Většina evropanů..
Nene, řeč byla o šestiválcích, ne o čtyřválcích. Lexus se čtyřválcem pro BMW žádné ohrožení neznamená.....
Avatar - Dinar
31. 10. 2012 18:48
Re: Většina evropanů..
Nemám přehled, jak ta dohoda BMW-Toyota zní, ale ve střední, kde je 20d v růz. výkonových variantách pro 3er klíčovou motorizací, bych rozhodně neřekl, že tam IS s s identickým motorem nebude znamenat soupeře navíc.
Avatar - WinDiesel
31. 10. 2012 18:15
Re: Většina evropanů..
Ale ale, pane kolego. Vy se tím živíte, takže byste si mohl pamatovat, že řeč byla o dieselech 6-válcích od BMW, o 4-válcích nepadlo ani slovo, že by se nesměly v Lexusu použít .......
A smlouvy jsou tady přece proto, aby se porušovaly.
Navíc, pokud chce Toyota BMW nějaké produkty prodávat, musí také něco kupovat a potom se každá nakoupená 4-válcová jednotka bude (kvůli snížení nákupní ceny) hodit.
Avatar - Hammunasakra
31. 10. 2012 20:17
Re: Většina evropanů..
TAKOVÁTO smlouva ale NEjde porušit (a dohody porušují spíš "jiní" než japonci - tam Ferdinand Piëch ještě NEšéfuje ;-)
Zde dohoda porušit v praxi spíš ani NEJDE!
PS: Domnívám se že nafta od BMW (jedno zda R4 nebo R6) do LEXUSů nepůjde (jak jsme psala i výše - viz HYBRIDní invaze i u nejmenších modelů TOYOTA
Avatar - Pekelná Micinka
31. 10. 2012 23:33
Re: Většina evropanů..
Vidíš, a dnes jsem se ve zprávách dozvěděl, že peníze na obnovu po zemětřesení a havárii ve Fukušimě použili třeba na propagaci nejvyšší budovy v Japonsku atd. Ono ani tam už to asi nebude žádná sláva s tou morálkou.
Avatar - Hammunasakra
31. 10. 2012 23:48
Re: Většina evropanů..
..to není NIKDE (na Zemi), nicméně lepší než kdyby koncernu TOYOTA šéfoval Ferdinand Piëch to (spíš) BUDE ;-)
Avatar - Dinar
31. 10. 2012 17:22
Re: Většina evropanů..
Tomu jsem ochoten věřit víc než absolutní absenci dieselu, to by byla prakticky vražda dítěte ještě před porodem.
Avatar - Hammunasakra
31. 10. 2012 20:19
Re: Většina evropanů..
Ona "vražda..." by to byla max. tak v očích (dost omezených) evropanů.. v tom VELKÉM "zbytku" planety je to "právě naopak" ;-)
(povedený hybrid tam může být spíš PLUS :yes: :-)
Avatar - Dinar
1. 11. 2012 07:42
Re: Většina evropanů..
Jistě, mluvíme, a připomínám, že od začátku, o evropském trhu, tedy ty objevné řeči o hybridech na zbytku planety by sis mohla odpustit, jenže to bys musela mít nějaký relevantní argument k tomu, co jsem napsal. Nemáš... a tak smajlíky a bla bla planeta. :no:
Avatar - Hammunasakra
31. 10. 2012 20:13
Re: Většina evropanů..
Já tedy již pár textů na "toto" téma četla - a byť nějaké jednoznačné info potvrzeny opravdu NEbyly, tak náznak že Lexus NEmude (nesmí?) používat motory BMW jsem slyšela/četla OPAKOVANĚ (dieslové jednotky BMW jsou určeny JEN do modelů s logem TOYOTA).
Diesel hybrid od LEXUSu by jistě BYL zajímavý, ale nějak NEvím (vy mátě nějaké "přesnější" info?
(i) zde v článku je řeč o 4válci 2,5 - a z dosavadních info také spíš vyznívalo že jde o BENZÍNovou jednotku..
PS: No a i celkově (z celkového směrování LEXUSu) mi příjde vypuštění (zcela okrajového - JEN v upadající Evropě použitelného) naftového agregátu a jeho nahrazení BENZÍNovým HYBRIDem (viz i stále "menší a menší" HYBRIDní Toyoty) zcela "logické"
Avatar - WinDiesel
1. 11. 2012 08:40
Re: Většina evropanů..
Na téma upadající Evropy:
Electric Vehicles, Clean Diesels Part of the Future Automotive Mix
October 24, 2012 // The National Journal's Expert Blog
If the goal is to promote high mileage, fuel efficient and environmentally friendly vehicles then EVs are certainly part of the solution. But EVs are not the only solution. The answer will be a unique mix of diesel hybrids, clean diesels, gasoline hybrids, natural gas, hydrogen and electric vehicles. All of these advanced technologies are the result of the best American and international research and development and all will play a key role in achieving America’s 54.5 mpg efficiency standards.
Avatar - Dinar
31. 10. 2012 17:19
Re: Většina evropanů..
Já ti nevím, v tom gs už možná, je to celkem dochozený a při dané velikosti má hybrid i relat. použitelný kufr, v is bude hybrid znamenat výrazné prostorové omezení. A pak, usmívat se útrpně nad naftou, ok nejspíš pro zvukový projev, jenže utrápený zvuk variátorem v otáčkách týraného benz. čtyřválce, to není kdoví co. Z mého pohledu je absence dýzlu pro is chyba, která bude znamenat jen další urychlení cesty lexusu do zapomění na evr. trhu.
Avatar - Katikakus
31. 10. 2012 18:02
Re: Většina evropanů..
Lexus, stejne jako Toyota, v Evrope YoY roste. Tak o jakem urychleni cesty do zapomneni tady placas?
[odkaz]
Avatar - WinDiesel
31. 10. 2012 18:23
Re: Většina evropanů..
Ale, no tak, hochu. Toyota musí růst, vrací se po zemětřesení na své původní pozice. Musíš si to rozmyslet, než něco napíšeš.
Korejci frčí úplně jiným tempem.
31. 10. 2012 18:48
Re: Většina evropanů..
Toyota letos zřejmě dosáhne rekordních prodejů, čímž by mohla překonat rekordní výsledky roku 2007:
[odkaz]
Avatar - Katikakus
31. 10. 2012 21:48
Re: Většina evropanů..
Ale no tak hochu, nastuduj ta cisla jeste jednou a poradne... :-!
Avatar - Dinar
31. 10. 2012 18:41
Re: Většina evropanů..
O toyotě nepadlo z mé strany slovo, Lexus do zapomění míří, novinka gs paběrkuje a pokud bude is z hlediska motorizací podobně "vybaveno", bude v ne/prodejích následovat gs, než o tom píšu.
Avatar - Ji/Ri
31. 10. 2012 20:07
Re: Většina evropanů..
>:D >:D >:D >:D >:D ses dal na vtipy nebo žiješ v dvojdomku s veverkou?
Avatar - Dinar
1. 11. 2012 07:39
Re: Většina evropanů..
Myslíš s polskou veverkou? Ne, to je tvoje parketa. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
31. 10. 2012 20:22
Re: Většina evropanů..
..přitom nové GS (ve verzi 450h) je možná NEJlepší vůz své kategorie! EVROPAné opravdu nějak "zabloudili" :-|
PS: Nějak "začřínám chápat" mnohé (ultra)bohaté, kteří se v posledních letech přesouvají na asijský kontinent (budoucnosti ;-)
Avatar - Dinar
1. 11. 2012 07:48
Re: Většina evropanů..
Co je to ta tvá kategorie? Hybrid ve vyšší střední nebo vyšší střední třída jako taková? Protože to je docela rozdíl, v té kategorii hybrid ve vyšší střední je GS450h nejlepší, mezi auty vyšší střední GS nejlepší není.

P.S. Zajímavá "myšlenka" s těmi bohatými, zcela jistě jednou z motivací jejich přesunu do Asie je pořídit si tam hybrid. >:D
Avatar - Katikakus
31. 10. 2012 21:51
Re: Většina evropanů..
Na tom odkazu mas i cisla Lexusu, proto jsem ti ho daval....
Modelu GS se v Evrope za prvnich 9 mesicu prodalo 4x vic nez za cely lonsky rok. O jakych neprodejich tedy placas?
Avatar - Dinar
1. 11. 2012 07:38
Re: Většina evropanů..
Jistě, obrovský úspěch, >:D pro novinku, když předchozí generace se prakticky neprodávala, porovnej s čísly konkurence v daném segmentu. Může se ti to nelíbit, ale dopadne to jak říkám, bez dýzlu v jediné použitelné variantě 450h, bude nová generace gs v Evropě paběrkovat ještě více než ta předchozí, a to je cesta do zapomění. Rád s tebou na toto téma pohovořím za dva roky nad čísly prodejů.
Avatar - KANKUNEN
1. 11. 2012 08:20
Re: Většina evropanů..
Zákazníky předělávat nelze, pro Evropu to musí klapat.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2012 11:21
Re: Většina evropanů..
Ano - mám na to STEJNÝ názor jako vy - Evropan si OPRAVDU raději koupí 4válcovou naftu, než V6 2.5 od LEXUSu..
...což já vidím jako "úpadek" Evropy (a on si naopak myslí... :-)
.. co VY? ;-)
Avatar - Dinar
1. 11. 2012 12:36
Re: Většina evropanů..
Určitě jako správná, proti proudu jdoucí, Evropanka jezdíš benzinovým šestiválcem, že. :-!

Jinak ano, ten 2,5 V6 doporučuji vyzkoušet, ať víš o čem mluvíš, v dané třídě, kde je odhlučnění na úrovni, už není moc důvodů, proč tento dýchavičný agregát upřednostnit před solidním R4 turbodýzlem, který mu ukáže záda v každém jízdním režimu za dvoutřetinové spotřeby. A to říkám jako člověk, který na rozdíl od tebe, zatím vždy do svých aut lil a leje jenom benzin.

A pokud jde o předmět článku, tedy IS hybrid, pak znova upozorňuju, že tady ani není řeč o šestiválci nýbrž o benzinovém čtyřválci, a to ve spojení s variátorem. Skutečně je to takové terno, postavíme-li ho např. proti 320d s 8st AT?
Avatar - Katikakus
1. 11. 2012 12:37
Re: Většina evropanů..
Ja tady nikde tato cisla nehodnotim jako uspech ci neuspech. Pouze reaguji na tvuj evidentni nesmysl o klesajicich prodejich (ceste do zapomneni, chces-li).

Faktem proste je, ze Lexus v evrope roste a model GS roste velmi vyrazne - YoY to vypada na 6-nasobek. Nic vic, nic min... :-!
Avatar - Dinar
1. 11. 2012 12:42
Re: Většina evropanů..
Cesta do zapomění už začala, prodeje končících typů, jak gs tak is jsou marginální, to že se po nástupu nového gs prodeje zdvihnou, je logické, jestli to pro tebe znamená "roste velmi vyrazne", prosím, situace za dva roky, tj. uprostřed výrobního cyklu, bude pro současné gs horší než pro to předchozí. To je při daných motorizacích jistota, ty růžové brýle ti spadnou samy, žádný strach. ;-)
Avatar - Katikakus
1. 11. 2012 15:05
Re: Většina evropanů..
OK, podivejme se tedy na jine modely - jejich nejprodavanejsi model - RX ma YoY narust 50 procent.

Ad sestinasobny narust - tady bud citovat "klasika" - "Panove, kdo z vas to ma?" - takze pro me to je opravdu velmi vyrazne. ;-)
Avatar - salamoon
31. 10. 2012 16:43
Lexus IS 2014 dostane hybrid místo turbodieselu
tlieskam lexusakom :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
31. 10. 2012 21:05
Re: Lexus IS 2014 dostane hybrid místo turbodieselu
..i já :-)
Avatar - WinDiesel
1. 11. 2012 08:42
Re: Lexus IS 2014 dostane hybrid místo turbodieselu
Tak koukám že už jsi nejen bojovnice proti VW ale i proti dieselu.... Jsi na dobré cestě stát se ekoteroristkou... >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2012 10:45
Re: Lexus IS 2014 dostane hybrid místo turbodieselu
Obé máte "špatně" - že se mi NElibí "masová zbublost" zrovna do výrobků jednoho výrobce to je FAKT (dle mne vyrábí "běžná" auta = občas v něčem lepší v něčem horší - nejsou ani spolehlivější ... mají především "gloriolu" že jsou "lepší" ;-)
..a NE že bych byla přímo PROTI naftě (mám již druhý naftový vůz), ale když je na výběr mezi ca stejným benzínem a naftou = tak to je JEDNODUCHÉ rozhodování.. :-)
..plus stejně jako u těch koncernoVWých produktů (jak je jejich "glorifikování" NEsmyslné dobře ukazule příklad SEATu - dnes často posunutý "dál/výš" než produkty pod značkou Škoda a přitom "v hlavách" lidí považovaný za HORŠí a také VÝRAZNĚ hůř prodávaný = je to opravdu (hlavně a) JEN o "představách" o kvalitě spolehlivosti atd. ;-) ) mi už dnes vadí to "masové šíření" (nejčastěji naprosto "tuctové" 4 válcové nafty Evropou) v kombinaci s "vytlačováním" čehokoliv "aleternativního" - třeba plochého 6ti válce B6 3.6 od Subaru..
TOLIK k mému názoru a "vztahu" k naftovému šílenství a považování výrobků firmy Volskwagen Group za "to nejlepší ve vesmíru" :-)
31. 10. 2012 16:55
Motorizace
Jsem rád za článek o Lexusu, ale mám z něj smíšené pocity. Doplním, že Lexus netestuje IS jen v Belgii a jinde v Evropě, prototypy brázdí už i americké silnice. Obávám se však, že Lexus netají žádná přesná čísla o motorech, které budou pohánět nový IS. Přesněji je to tak, že zatím nikdy nikdo z Lexusu ani Toyoty blíže nespecifikoval pohonné jednotky, které by nový IS měly pohánět. Všechno jsou to jen novinářské dohady.
Když už jsme u těch novinářských dohadů, pokud jde o LF-LC, který je většinou pokládán za skoro sériovou verzi nového IS, několik lidí z Lexusu se o tomto konceptu vyjádřilo v tom smyslu, že to NENÍ IS.
Takže to shrnu. O motorizaci budoucího IS zatím nepřišla jediná zpráva od výrobce. LF-LC je jen koncept, Lexus odmítá, že to je IS. Máme tu další článek postavený na nepodložených dohadech a pohledu do křišťálové koule.
Připomínám, že neřeším, zda se v budoucnu ukáže cokoliv z těch dohadů jako pravdivé. V tuto chvíli však není k dispozici jediná relevantní informace, ze kterých by mohl autor článku vyjít.
Můj osobní názor je ten, že pokud LF-LC není IS, může jít o model, který bude posazen o něco výše. Třeba jako připravované BMW řady 4. Lexus obvykle o svých konceptech nelže a nevydává zavádějící informace pro zmatení čmuchajících novinářů. Viz koncepty z nedávné minulosti, které předznamenaly CT, GS, LFA.
V lednu se IS objeví v Detroitu, což už potvrzená informace je. Zájemce o Lexus mohu odkázat na českou facebookovou stránku Lexusia.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ji/Ri
31. 10. 2012 20:08
Re: Motorizace
....to ale nepsal redaktor, ale veverka... tedy co čekat od tvora hopsajícího po stromech...? >:D
Avatar - Hammunasakra
31. 10. 2012 21:04
Re: Motorizace
Ano SOUHLASím - tak "vidím" LF-LC (spíš) jako BMW 4
..nebo bych si tak (spíš) "přála"? ;-)
Avatar - WinDiesel
1. 11. 2012 08:43
Re: Motorizace
Bych .... bych ....
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2012 10:27
Re: Motorizace
??
U tohoto "bych" vám "vadí" (jako) COoooo? :-|
Fakt NEvím :-)
1. 11. 2012 10:13
Re: Motorizace
Omlouvám se, musím se opravit. Myslel jsem samozřejmě LF-CC a nikoliv LF-LC. Za tím zbytkem si samozřejmě stojím. Jen ještě doplním, že nové hybridní čtyřválce jsou předběžně oznámeny na pozdější část roku 2013, ale o konkrétních autech zatím řeč opravdu nebyla.
Přidám další novou informaci: V USA a v Kanadě byly registrovány nové značky NX 200t a NX 300h (pokud chcete čísla přihlášek, najdete je na FB stránce Lexusia). Je pravděpodobné, že jsou určeny pro očekávané auto CUV/SUV, které by mělo vycházet z nové RAV 4. To je ale jen dohad. V každém případě představitelé Lexusu již několikrát řekli, že CUV/SUV menší než RX je třeba zařadit do nabídky.
Panu Vaverkovi nic nevytýkám, snad jen to, že tu "informaci" přejal ze zahraničí bez ověření. Motoristická žurnalistika není v jiných zemích obecně lepší. Také se tam píší bludy, občas naprosto nesmyslné. Jen je škoda, že se to pak lavinovitě šíří dál po celém světě.
31. 10. 2012 17:47
Diesel od BMW
v Avensisu? To je dobrá zpráva, i když šestiválec tam asi nepřijde:-(
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
31. 10. 2012 17:52
Re: Diesel od BMW
Jde o motory 1,6 a 2,0 litru
Avatar - WinDiesel
31. 10. 2012 18:19
Re: Diesel od BMW
Já bych tak nejásal - viděl bych to z bláta do louže. Diesely od BMW se tedy jako bezporuchové označit nedají - nicméně to může být i tím, že v kabátu od BMW dostávají nakládačku.
Mimochodem - Infinity dostane motory Mercedes, tak to bude mít Lexus opět těžké.
31. 10. 2012 18:23
Re: Diesel od BMW
No to bych určitě netvrdil. Diesel v Avensisu má mimořádně špatnou pověst. A o dvoulitrovém dieselu od BMW jsem toho moc špatného neslyšel. Rozhodně bych to nedefinoval jako z dešťě pod okap:-)
Avatar - WinDiesel
31. 10. 2012 18:51
Re: Diesel od BMW
Dvoulitrový motor Toyoty je ok. Ten 2,2 litr se moc nepovedl, není to ale nic, co by se nějak vymykalo, 2,0 TDI-PD na tom byl hůř.
Ty jsi neslyšel, já ano. Ale to bys musel přijít do styku s trochu staršími vozy a majitelé BMW se se svými závadami neradi chlubí...
Avatar - Atlis
31. 10. 2012 20:50
Re: Diesel od BMW
no pokial infiniti dostane od mercedesu ten ich 2.2 ropak, tak mozu v lexuse kludne pokojne spavat. mam ho v sluzobnej c200cdi a jeto tragedia... hlucne, do 2000ot mrtve.
Avatar - Hammunasakra
31. 10. 2012 21:03
Re: Diesel od BMW
..ale 200 CDi je jen "začátek" - ta "správná" verze se jmenuje 250 CDí (a má 150 kW a 500 Nm :yes: :-)
..což je vedle (uměle) "přiškrceného" 200 CDi dávajícího ze stejného objemu "nijakých" 100 kW a 360 Nm (vhodných tak do těch služebních aut) doslova GEJZÍR přívalu výkonu i točivého momentu.. :yes:
..ale jestli se avizovaný benzín-hybrid s ca 200 koníky pro Lexus IS povede tak jako jeho větší bráška v GS 450h - tak nafta NEmá šanci ;-)
Avatar - WinDiesel
1. 11. 2012 08:47
Re: Diesel od BMW
Nafta má vždy šanci, a už i v USA - až budeš zase mluvit o zahnívající Evropě. V roce 2013 tam bude uvedeno 12 dieselových modelů včetně GLK 250 CDI, Mazdy CX-5 atd. S více modely k dispozici se může stát, že diesely přejedou ik v USA Tvé milované hybridy. Pardon, doufám že jsem Ti nezkazil den.
Avatar - Hammunasakra
1. 11. 2012 10:50
Re: Diesel od BMW
NEmáte moc šanci mi "kazit den" (máme tu dnes svátek a já za chvíli odjíždím na /předpokládám/ SKVĚLÝ koncert :-)
PS: Snahy "protlačit" naftu mimo Evropu tu byly a logicky jsou (to by vývoj těch 4válečků co čím dál víc zaplavují Evropu ještě lépe zaplatilo) - což mi až tak NEvadí - VADÍ mi to ve chvíli když přestává být alternativa = třeba když úředníci z trhu zcela "vytlačí" onen Subaru B6 apod. - PAK už to začíná být OPRAVDU zlé..
..zatím JE možnost koupit pořádný motor (a jestli to pro někoho je V8 a někoho hybrid V6 3.5 který v LEXUSu GS 450h tak zaujal mne už NENí až tak důležité.. ;-)
Avatar - Hammunasakra
31. 10. 2012 20:24
Re: Diesel od BMW
4váleček BMW 25d 160 kW je (pro naprostou většinu řidičů) VÍCE než "dostatečnou" pohonnou jednotkou :yes: :-)
PS: A "nejslabší" R6 má 190 kW (?) = to je (doslova) "zbytečně" moc ;-)
Avatar - WinDiesel
1. 11. 2012 08:48
Re: Diesel od BMW
Ano,dost slušné důvody pro to, aby se nekupovaly benzíny.
Avatar - autak
10. 12. 2012 22:32
Nelogický krok
O tomto rozhodnutí si myslím, že není zrovna dobré.V Evropě se jim s benzinakama a hybridem bude prosazovat tezko.Kdyby dali naftaky do nabidky prodeje by jim urcite vzrostly, protoze design je v tuhle chvili to nejlepsi co kdy meli originalni a neokoukane na to se chyti hodne lidi, ale lexus to opravdu kazi s motorizacemi.Neřekl bych nic kdyby benzinaky s jejich super technologiemi byly uspornejsi nez naftaky ovšem to nejsou.Další věc, která nábidku kazí je že pohon AWD je téměr k nenaleznutí a když je tak zas má omezenou rychlost na 190 zajímalo by mě zda někdo chápe proč auto s AWD má omezenou rychlost?U konkurence s tímto problém nemají tak proč u Lexusu ano?Moje osobní rada zní: Do nabídky bych naftu určitě dal stačilo by klidně 100-110kw v dnešní době už asi s automatem a hlavně pohonem AWD bez omezení rychlosti.Nelze proti naftovym BMW,AUDI,MB bojovat jenom s benzinakama a jednim hybridem a bez pohonu AWD.Kazdy si muj nazor asi prebere jinak, ale myslim si, ze s timto nazorem bude souhlasit pocetna skupina lidi, ktera by se zrovna lexusu hodila.
Rozbalit vlákno
0