Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
salamoon
tlieskam lexusakom :yes:
..i já 😄
Tak koukám že už jsi nejen bojovnice proti VW ale i proti dieselu.... Jsi na dobré cestě stát se ekoteroristkou... >😁
Obé máte "špatně" - že se mi NElibí "masová zbublost" zrovna do výrobků jednoho výrobce to je FAKT (dle mne vyrábí "běžná" auta = občas v něčem lepší v něčem horší - nejsou ani spolehlivější ... mají především "gloriolu" že jsou "lepší" 😉
..a NE že bych byla přímo PROTI naftě (mám již druhý naftový vůz), ale když je na výběr mezi ca stejným benzínem a naftou = tak to je JEDNODUCHÉ rozhodování.. 😄
..plus stejně jako u těch koncernoVWých produktů (jak je jejich "glorifikování" NEsmyslné dobře ukazule příklad SEATu - dnes často posunutý "dál/výš" než produkty pod značkou Škoda a přitom "v hlavách" lidí považovaný za HORŠí a také VÝRAZNĚ hůř prodávaný = je to opravdu (hlavně a) JEN o "představách" o kvalitě spolehlivosti atd. 😉 ) mi už dnes vadí to "masové šíření" (nejčastěji naprosto "tuctové" 4 válcové nafty Evropou) v kombinaci s "vytlačováním" čehokoliv "aleternativního" - třeba plochého 6ti válce B6 3.6 od Subaru..
TOLIK k mému názoru a "vztahu" k naftovému šílenství a považování výrobků firmy Volskwagen Group za "to nejlepší ve vesmíru" 😄
..a NE že bych byla přímo PROTI naftě (mám již druhý naftový vůz), ale když je na výběr mezi ca stejným benzínem a naftou = tak to je JEDNODUCHÉ rozhodování.. 😄
..plus stejně jako u těch koncernoVWých produktů (jak je jejich "glorifikování" NEsmyslné dobře ukazule příklad SEATu - dnes často posunutý "dál/výš" než produkty pod značkou Škoda a přitom "v hlavách" lidí považovaný za HORŠí a také VÝRAZNĚ hůř prodávaný = je to opravdu (hlavně a) JEN o "představách" o kvalitě spolehlivosti atd. 😉 ) mi už dnes vadí to "masové šíření" (nejčastěji naprosto "tuctové" 4 válcové nafty Evropou) v kombinaci s "vytlačováním" čehokoliv "aleternativního" - třeba plochého 6ti válce B6 3.6 od Subaru..
TOLIK k mému názoru a "vztahu" k naftovému šílenství a považování výrobků firmy Volskwagen Group za "to nejlepší ve vesmíru" 😄
Gatto
Jsem rád za článek o Lexusu, ale mám z něj smíšené pocity. Doplním, že Lexus netestuje IS jen v Belgii a jinde v Evropě, prototypy brázdí už i americké silnice. Obávám se však, že Lexus netají žádná přesná čísla o motorech, které budou pohánět nový IS. Přesněji je to tak, že zatím nikdy nikdo z Lexusu ani Toyoty blíže nespecifikoval pohonné jednotky, které by nový IS měly pohánět. Všechno jsou to jen novinářské dohady.
Když už jsme u těch novinářských dohadů, pokud jde o LF-LC, který je většinou pokládán za skoro sériovou verzi nového IS, několik lidí z Lexusu se o tomto konceptu vyjádřilo v tom smyslu, že to NENÍ IS.
Takže to shrnu. O motorizaci budoucího IS zatím nepřišla jediná zpráva od výrobce. LF-LC je jen koncept, Lexus odmítá, že to je IS. Máme tu další článek postavený na nepodložených dohadech a pohledu do křišťálové koule.
Připomínám, že neřeším, zda se v budoucnu ukáže cokoliv z těch dohadů jako pravdivé. V tuto chvíli však není k dispozici jediná relevantní informace, ze kterých by mohl autor článku vyjít.
Můj osobní názor je ten, že pokud LF-LC není IS, může jít o model, který bude posazen o něco výše. Třeba jako připravované BMW řady 4. Lexus obvykle o svých konceptech nelže a nevydává zavádějící informace pro zmatení čmuchajících novinářů. Viz koncepty z nedávné minulosti, které předznamenaly CT, GS, LFA.
V lednu se IS objeví v Detroitu, což už potvrzená informace je. Zájemce o Lexus mohu odkázat na českou facebookovou stránku Lexusia.
Když už jsme u těch novinářských dohadů, pokud jde o LF-LC, který je většinou pokládán za skoro sériovou verzi nového IS, několik lidí z Lexusu se o tomto konceptu vyjádřilo v tom smyslu, že to NENÍ IS.
Takže to shrnu. O motorizaci budoucího IS zatím nepřišla jediná zpráva od výrobce. LF-LC je jen koncept, Lexus odmítá, že to je IS. Máme tu další článek postavený na nepodložených dohadech a pohledu do křišťálové koule.
Připomínám, že neřeším, zda se v budoucnu ukáže cokoliv z těch dohadů jako pravdivé. V tuto chvíli však není k dispozici jediná relevantní informace, ze kterých by mohl autor článku vyjít.
Můj osobní názor je ten, že pokud LF-LC není IS, může jít o model, který bude posazen o něco výše. Třeba jako připravované BMW řady 4. Lexus obvykle o svých konceptech nelže a nevydává zavádějící informace pro zmatení čmuchajících novinářů. Viz koncepty z nedávné minulosti, které předznamenaly CT, GS, LFA.
V lednu se IS objeví v Detroitu, což už potvrzená informace je. Zájemce o Lexus mohu odkázat na českou facebookovou stránku Lexusia.
....to ale nepsal redaktor, ale veverka... tedy co čekat od tvora hopsajícího po stromech...? >😁
Ano SOUHLASím - tak "vidím" LF-LC (spíš) jako BMW 4
..nebo bych si tak (spíš) "přála"? 😉
..nebo bych si tak (spíš) "přála"? 😉
Omlouvám se, musím se opravit. Myslel jsem samozřejmě LF-CC a nikoliv LF-LC. Za tím zbytkem si samozřejmě stojím. Jen ještě doplním, že nové hybridní čtyřválce jsou předběžně oznámeny na pozdější část roku 2013, ale o konkrétních autech zatím řeč opravdu nebyla.
Přidám další novou informaci: V USA a v Kanadě byly registrovány nové značky NX 200t a NX 300h (pokud chcete čísla přihlášek, najdete je na FB stránce Lexusia). Je pravděpodobné, že jsou určeny pro očekávané auto CUV/SUV, které by mělo vycházet z nové RAV 4. To je ale jen dohad. V každém případě představitelé Lexusu již několikrát řekli, že CUV/SUV menší než RX je třeba zařadit do nabídky.
Panu Vaverkovi nic nevytýkám, snad jen to, že tu "informaci" přejal ze zahraničí bez ověření. Motoristická žurnalistika není v jiných zemích obecně lepší. Také se tam píší bludy, občas naprosto nesmyslné. Jen je škoda, že se to pak lavinovitě šíří dál po celém světě.
Přidám další novou informaci: V USA a v Kanadě byly registrovány nové značky NX 200t a NX 300h (pokud chcete čísla přihlášek, najdete je na FB stránce Lexusia). Je pravděpodobné, že jsou určeny pro očekávané auto CUV/SUV, které by mělo vycházet z nové RAV 4. To je ale jen dohad. V každém případě představitelé Lexusu již několikrát řekli, že CUV/SUV menší než RX je třeba zařadit do nabídky.
Panu Vaverkovi nic nevytýkám, snad jen to, že tu "informaci" přejal ze zahraničí bez ověření. Motoristická žurnalistika není v jiných zemích obecně lepší. Také se tam píší bludy, občas naprosto nesmyslné. Jen je škoda, že se to pak lavinovitě šíří dál po celém světě.
Mig_35
v Avensisu? To je dobrá zpráva, i když šestiválec tam asi nepřijde😒
Já bych tak nejásal - viděl bych to z bláta do louže. Diesely od BMW se tedy jako bezporuchové označit nedají - nicméně to může být i tím, že v kabátu od BMW dostávají nakládačku.
Mimochodem - Infinity dostane motory Mercedes, tak to bude mít Lexus opět těžké.
Mimochodem - Infinity dostane motory Mercedes, tak to bude mít Lexus opět těžké.
No to bych určitě netvrdil. Diesel v Avensisu má mimořádně špatnou pověst. A o dvoulitrovém dieselu od BMW jsem toho moc špatného neslyšel. Rozhodně bych to nedefinoval jako z dešťě pod okap😄
Dvoulitrový motor Toyoty je ok. Ten 2,2 litr se moc nepovedl, není to ale nic, co by se nějak vymykalo, 2,0 TDI-PD na tom byl hůř.
Ty jsi neslyšel, já ano. Ale to bys musel přijít do styku s trochu staršími vozy a majitelé BMW se se svými závadami neradi chlubí...
Ty jsi neslyšel, já ano. Ale to bys musel přijít do styku s trochu staršími vozy a majitelé BMW se se svými závadami neradi chlubí...
no pokial infiniti dostane od mercedesu ten ich 2.2 ropak, tak mozu v lexuse kludne pokojne spavat. mam ho v sluzobnej c200cdi a jeto tragedia... hlucne, do 2000ot mrtve.
..ale 200 CDi je jen "začátek" - ta "správná" verze se jmenuje 250 CDí (a má 150 kW a 500 Nm :yes: 😄
..což je vedle (uměle) "přiškrceného" 200 CDi dávajícího ze stejného objemu "nijakých" 100 kW a 360 Nm (vhodných tak do těch služebních aut) doslova GEJZÍR přívalu výkonu i točivého momentu.. :yes:
..ale jestli se avizovaný benzín-hybrid s ca 200 koníky pro Lexus IS povede tak jako jeho větší bráška v GS 450h - tak nafta NEmá šanci 😉
..což je vedle (uměle) "přiškrceného" 200 CDi dávajícího ze stejného objemu "nijakých" 100 kW a 360 Nm (vhodných tak do těch služebních aut) doslova GEJZÍR přívalu výkonu i točivého momentu.. :yes:
..ale jestli se avizovaný benzín-hybrid s ca 200 koníky pro Lexus IS povede tak jako jeho větší bráška v GS 450h - tak nafta NEmá šanci 😉
Nafta má vždy šanci, a už i v USA - až budeš zase mluvit o zahnívající Evropě. V roce 2013 tam bude uvedeno 12 dieselových modelů včetně GLK 250 CDI, Mazdy CX-5 atd. S více modely k dispozici se může stát, že diesely přejedou ik v USA Tvé milované hybridy. Pardon, doufám že jsem Ti nezkazil den.
NEmáte moc šanci mi "kazit den" (máme tu dnes svátek a já za chvíli odjíždím na /předpokládám/ SKVĚLÝ koncert 😄
PS: Snahy "protlačit" naftu mimo Evropu tu byly a logicky jsou (to by vývoj těch 4válečků co čím dál víc zaplavují Evropu ještě lépe zaplatilo) - což mi až tak NEvadí - VADÍ mi to ve chvíli když přestává být alternativa = třeba když úředníci z trhu zcela "vytlačí" onen Subaru B6 apod. - PAK už to začíná být OPRAVDU zlé..
..zatím JE možnost koupit pořádný motor (a jestli to pro někoho je V8 a někoho hybrid V6 3.5 který v LEXUSu GS 450h tak zaujal mne už NENí až tak důležité.. 😉
PS: Snahy "protlačit" naftu mimo Evropu tu byly a logicky jsou (to by vývoj těch 4válečků co čím dál víc zaplavují Evropu ještě lépe zaplatilo) - což mi až tak NEvadí - VADÍ mi to ve chvíli když přestává být alternativa = třeba když úředníci z trhu zcela "vytlačí" onen Subaru B6 apod. - PAK už to začíná být OPRAVDU zlé..
..zatím JE možnost koupit pořádný motor (a jestli to pro někoho je V8 a někoho hybrid V6 3.5 který v LEXUSu GS 450h tak zaujal mne už NENí až tak důležité.. 😉
autak
O tomto rozhodnutí si myslím, že není zrovna dobré.V Evropě se jim s benzinakama a hybridem bude prosazovat tezko.Kdyby dali naftaky do nabidky prodeje by jim urcite vzrostly, protoze design je v tuhle chvili to nejlepsi co kdy meli originalni a neokoukane na to se chyti hodne lidi, ale lexus to opravdu kazi s motorizacemi.Neřekl bych nic kdyby benzinaky s jejich super technologiemi byly uspornejsi nez naftaky ovšem to nejsou.Další věc, která nábidku kazí je že pohon AWD je téměr k nenaleznutí a když je tak zas má omezenou rychlost na 190 zajímalo by mě zda někdo chápe proč auto s AWD má omezenou rychlost?U konkurence s tímto problém nemají tak proč u Lexusu ano?Moje osobní rada zní: Do nabídky bych naftu určitě dal stačilo by klidně 100-110kw v dnešní době už asi s automatem a hlavně pohonem AWD bez omezení rychlosti.Nelze proti naftovym BMW,AUDI,MB bojovat jenom s benzinakama a jednim hybridem a bez pohonu AWD.Kazdy si muj nazor asi prebere jinak, ale myslim si, ze s timto nazorem bude souhlasit pocetna skupina lidi, ktera by se zrovna lexusu hodila.
O motorech BMW se neříká nic. Jisté je, že by bylo vyhazování peněz z okna pro Lexus upravovat pohonnou jednotku 2AD-FHV z Toyoty a motor od BMW bude k dispozici až za rok a půl.
Z toho všeho vůbec nevyplývá, že by IS neměl mít diesel. Co je jisté je, že IS by neměl mít špatný diesel, snad bude motor BMW lepší, kdo ví?
Takže správný nadpis by měl spíše znít: IS dostane také hybrid. K turbodieselu od BMW.
A smlouvy jsou tady přece proto, aby se porušovaly.
Navíc, pokud chce Toyota BMW nějaké produkty prodávat, musí také něco kupovat a potom se každá nakoupená 4-válcová jednotka bude (kvůli snížení nákupní ceny) hodit.
Zde dohoda porušit v praxi spíš ani NEJDE!
PS: Domnívám se že nafta od BMW (jedno zda R4 nebo R6) do LEXUSů nepůjde (jak jsme psala i výše - viz HYBRIDní invaze i u nejmenších modelů TOYOTA
(povedený hybrid tam může být spíš PLUS :yes: 😄
Diesel hybrid od LEXUSu by jistě BYL zajímavý, ale nějak NEvím (vy mátě nějaké "přesnější" info?
(i) zde v článku je řeč o 4válci 2,5 - a z dosavadních info také spíš vyznívalo že jde o BENZÍNovou jednotku..
PS: No a i celkově (z celkového směrování LEXUSu) mi příjde vypuštění (zcela okrajového - JEN v upadající Evropě použitelného) naftového agregátu a jeho nahrazení BENZÍNovým HYBRIDem (viz i stále "menší a menší" HYBRIDní Toyoty) zcela "logické"
October 24, 2012 // The National Journal's E😜ert Blog
If the goal is to promote high mileage, fuel efficient and environmentally friendly vehicles then EVs are certainly part of the solution. But EVs are not the only solution. The answer will be a unique mix of diesel hybrids, clean diesels, gasoline hybrids, natural gas, hydrogen and electric vehicles. All of these advanced technologies are the result of the best American and international research and development and all will play a key role in achieving America’s 54.5 mpg efficiency standards.
[odkaz]
Korejci frčí úplně jiným tempem.
PS: Nějak "začřínám chápat" mnohé (ultra)bohaté, kteří se v posledních letech přesouvají na asijský kontinent (budoucnosti 😉
P.S. Zajímavá "myšlenka" s těmi bohatými, zcela jistě jednou z motivací jejich přesunu do Asie je pořídit si tam hybrid. >😁
Modelu GS se v Evrope za prvnich 9 mesicu prodalo 4x vic nez za cely lonsky rok. O jakych neprodejich tedy placas?
...což já vidím jako "úpadek" Evropy (a on si naopak myslí... 😄
.. co VY? 😉
Jinak ano, ten 2,5 V6 doporučuji vyzkoušet, ať víš o čem mluvíš, v dané třídě, kde je odhlučnění na úrovni, už není moc důvodů, proč tento dýchavičný agregát upřednostnit před solidním R4 turbodýzlem, který mu ukáže záda v každém jízdním režimu za dvoutřetinové spotřeby. A to říkám jako člověk, který na rozdíl od tebe, zatím vždy do svých aut lil a leje jenom benzin.
A pokud jde o předmět článku, tedy IS hybrid, pak znova upozorňuju, že tady ani není řeč o šestiválci nýbrž o benzinovém čtyřválci, a to ve spojení s variátorem. Skutečně je to takové terno, postavíme-li ho např. proti 320d s 8st AT?
Faktem proste je, ze Lexus v evrope roste a model GS roste velmi vyrazne - YoY to vypada na 6-nasobek. Nic vic, nic min... :-!
Ad sestinasobny narust - tady bud citovat "klasika" - "Panove, kdo z vas to ma?" - takze pro me to je opravdu velmi vyrazne. 😉