Studie 5 by Peugeot je předobrazem nového sedanu 508, který bude mít světovou premiéru na podzimním autosalonu v Paříži. Prodávat se začne začátkem roku 2011 a variantu sedan později doplní kombi 508 SW a třetí karosářská verze.
Myslím že je to dobrý ťah. Citroen tam má C5-ku a Renault to rieši Samsungmi. Držím teda palce, 5 by Peugeot vyzerá k svetu.
Už sa testuje aj 508 SW
[odkaz]
Dobrý tah vyprdnoutb se na těžké 6válce a naboostovat 2,2 HDI na 162 kW - i když mi to připadá trochu přitažené za vlasy a trochu fakt moc....
Ale bylo by to zajímavé:
Spodek: 82 kW (1,6 HDI)
Základ 100, 110, 120 kW (2,0 HDI)
Střed a hybridní alternativa: 147 kW (2,0 HDI a hybrid)
Max power.: 162 kW (2,2 HDI) - výkon přibližující se 6válcům.
To by logiku dávalo.
S těmi V6 zas tak úplně nesouhlasím... osobně bych si raději koupil dieslovou V6 než naboostovanej čtyřvál. I když PSA diesely prostě umí, kultivovanost a image toho motoru (i majitele) jsou úplně někde jinde.
6válce mají 2 nevýhody, jsou příliš drahé a těžké. A o nějakém nárůstu image se asi u Peugeotu s 6 válcem nedá moc mluvit... A kdo zaplatí rozdíl ceny mezi 4válcem a 6válcem bratru 200-300 tKč??? Skoro nikdo.
souhlasím s Brabčákem, V6 motory mají uplně jinou image a kulturu chodu než 4 válce. K prestižnímu modelu nějaký ten V6 motor prostě patří. A vzhledem k tomu že peugeot 508 bude sedět na dvou židlích, tak ta V6 tvoří pomyslný vrchol nabídky.Možná se časem dočkáme nějaké zmenšené V6 přeplňované turbem. Takový 2.0 V6 turbo to by bylo něco ;-)
takový motor měla třeba Alfa Romeo 164 a to byl panečku motůrek ;-)
PS: navíc v článku mají nejspíše chybu protože všude na webu se psalo v souvislosti s dvoulitrovým HDI o výkonu 163k ( nikoliv 163kW ) to odpovídá dnešní verzi 120kW
zde je nějaké info o nových motorech 2,2 HDi které už nebudou bi-turbo, ale jen s jedním dmychadlem (úspora nákladů a hmotnosti)
výkony 147kW/420nM a 150kW/450nM
nicméně osobně se domnívám že první verze motoru s fixním dmychadlem bude mít nižší výkon (cca kolem 135kW) .Druhá výkonější verze bude mít variabilní turbodmychadlo. Takovéto hodnoty jsou realističtější než těch 162kW ;-)
Věř mi, že rozdíl 200tis bude u toho nejrychlejšího 2.2HDi...
Obecně mi přijde, že se to do vozů francouzského charakteru hodí - i když má třeba 407 dost povedený podvozek, pořád je to plavný koráb, hltač kilometrů - stejné to asi bude s 508
kvalitou a spolahlivostou so nove peugeoty na tom lepsie ako kedykolvek predtym, kvalitne motory, vynikajuce interiery, elagantny dizajn. Nepozeraj na 10 rocnu 206tku, 3008micka a 5008micka su uz ine kafe a 508micka to len potvrdi. Ja tiez jazdim na felde a poviem ze skoda je nekvalitna znacka , myslis ze budem mat pravdu? Asi nie. Lady sa pohli
Na Feldu bacha... To co vydrzela stara Felda me mati bez jakekoliv pozornosti ci udrzby je k neuvereni... Dva oleje na deset let... Proste silenost... Skvele auto na svou dobu a urceni...
407 mali dosť problémy s elektronikou..také chuťovky že ti zhasli všetky svetlá a elektrické systémy za jazdy napríklad..
308 nepoznám, nie je príliš rozšírený..zatiaľ
206 bolo náhodou aspoň posledné naozajstné auto B segmentu..malé zvonka, veľké vnútri, ľahké no relatívne bezpečné a solídna dynamika aj s malými motormi a od toho odvodená dobrá spotreba
Nie som žiadny odborník cez peugeoty, len počúvam čo ktorý majiteľ hovorí, a keď už nadáva na vlastné auto tak niečo nie je dobre..
K tej 206-ke..si mal asi nejaký rozbitý kus, práveže sa ovláda výborne a v meste je obratná, svižná, o triedu lepší výhľad ako u súčasných áut..
v interiéri by som vypichol že volant sa veľmi ľahko zošúcha...206-ka čo mal známy, zaručených 140 000km a volant predratý pomaly na obruč..ale inak neviem čo ťa tak iritovalo
aktualne jsou karty ve tride rozdany pomerne jasne: kdybych mel kupovat, sel bych do superbu (ne, ze by to byla nejaka srdcovka), leda by me u oplu nebo fordu udelali zajimavejsi nabidku
jak s tim pohne 508 se necham rad prekvapit