Skandinávské podnebí Yetimu svědčí. Zatím se jej domácí výrobce snaží ukrýt pod kabát známé Fabie Combi, ale z podivných detailů vozu je zřejmé, že se zkouší cosi docela jiného než nová Fabia.
Místní tuzer to rozhodně není, nevíme co to je, ale kastle proporcionálně vůbec na podvozek nesedí, tažné je jiné, německo-švédská značka, testovací notebook tam také není jen pro okrasu ;-) Na druhou stranu fotograf měl vyfotit, co je hlavně pod autem... škoda ...jinak ani ty plechy co čumí pod názarníky se na klasické fabii nenachází.
Rad bych veril, ze je to yetti, ale tezko rict. Zaujala me ale jina vec - ze ma auto vepredu i vzadu jinou znacku - je mozny mit vzadu (asi) svedskou a vepredu nemeckou znacku? Co je to za kockopes?
Ten "spy" fotograf jej mohol dať objektív "pod sukňu" aby sme fakt videli, či je to na druhom podvozku a nie fotiť dvere, okná a iné blbiny ktoré poznáme... ;-\
Me se zda, ze je to spis Roomstrik s haldexem, nebo mozna Jeti bude na stejny platforme jako Roomster, ale zda se mi, ze na predek se ani nehrablo a zmeny jsou hlavne vzadu, jina a sirsi zadni naprava, stejna koncepece jako ROOMSTER, predni naprava ze soucasny fabky a zadni z Oktavky1, tohle vypada na predni napravau ze soucasny fabky a zadni napravu z O1 4x4, aby se co nejvic usetrilo, ale podvozek sem nevidel, jen ty divny fota
Konecne rozumny uvazovani. Predni naprava je standardni Fabie a zadni je ze stare Oktavky. Takze znali veci jiz vedi ze jde o "Prostornaka" alias Roomstera. Redakce si dobre nabehla ;-)))))))))))…
4x4, to je téma. Jestli to testujou na Fabii nabo na horským kole, na to se vybodni. Hlavně křič, aby to vyjelo se všema čtyřma v záběru... ať to slyšej až v Boleslavi. Na 4x4 nebude mít YETI jedinou chybu :yes: :yes
Po 3 letech s Torsenem a po x testovacich jizdach s Haldexem ANO. Souhlasim s pripojitelnym, rozhodne ne dokonalym. Vuz ktery se chova jako predokolka a v posledni moment zacne najednou jinak je jednoznacny krok z5 v porovnani s minulou generaci. Ale chapu - motor napric misto podelne/odliseni od A4 a mozna naklady (ale tam si jisty nejsem)
já taky nechápuz k čemz je připojetelná náprava.Zybtečně s sebou vozíš kila navíc a využiješ toho jen sporadicky.V zimě a když tomu dáš plnej na křižovatce, v kostce řečeno, jinak nikdy.Proč nedělat stálej pohon?To je takovej problém?
Nejel jsi Haldex, že ne? Nejen v těchto extrémních situacích, ale například v každé zatáčce, kterou vezmeš trochu hákem ti Haldex sepne všechna čtyři kola... Kritici Haldexu argumentují tím, že než to sepne, chová se auto jako předokolka, a že tedy tě to může v zatáčce nepříjemně překvapit. Tak ti píšu, že tohle jsou extrémní postoje závodních duší. Vyzkoušej sám a vsadím se, že při běžné až trochu ostřejší jízdě ti spínání Haldexu nebude vůbec vadit... dokonce jej ani vlastně nezaznamenáš. Permanet je jiná liga... tedy z pohledu závodníka... ano, při nejostřejší jízdě (jezdíš tak?) je Subaru či AUDI na QUATTRU dokonalost. Takže pro závodnickou duší - AUDI QUATTRO, pro "běžného jezdce" Haldex, či produkty třeba od BMW... mimochodem, BMW to má také připojitelné... Permanent můžeš chápat asi tak, jako jako zadní křídlo... jo, jsou ti, co jej využijí... využil bys zadní křídlo ty? Já ne :-) P.S. permanent má (logicky) vyšší spotřebu...
sorry, sem se nepodepsal......s Vectrou 4x4, ale to je trochu jiný kafe.Při normálním ježdění to nepoznáš a těch pár decilitrů uštřenejch na spotřebě nikoho nezabije.O BMW vím.Jinak jsem z tvé reakce vyčetl, že narážíš na to, že permanentí pohon všech kol mají jen tuneři.Já mám starší audinu Quattro, takže to asi pochopíš.Zadního křídla bych možná využil, ale to bych musel mít u auta o něco víc koní a o trochu mastnější konto.A copak ty občas nejezdíš ostřeji, když můžeš?
jo je to zkouška podvozku dělalo se jich asi 9 viděl jsem to na vlastní oči přímo ve fabrice je to test zadní nápravy roomster v zav. prostoru jsou velká závaží k vyrovnání váhy
no nápad je to dobrý a ešte ked to dali na predfaceliftovú fabku,dosť zaujímavo vyzerá to rozšírenie myslím ,že podobné čosi sa objavý aj na tuning scéne po týchto fotkách.ináč nič nemôžem vytknúť ŠKODA proste váli :yes::yes:
Všechna ne, ale většina asi ano... tvrdé severské podmínky, žádný provoz... Umíš si představit, kdyby to testovali na déjedna, ten poprask... Jinak mrkni občas do Jižní Afriky... tam testujou také...