Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Spy photos: Škoda Yeti již krouží na severu Evropy

44 komentářů

Ach jo. Mistni tuzer si zvedl Fabii a v cechach z toho maji pozdvizeni. :no: :no: :no:
nevim jestli mystni tuzer by měl německou červenou spz 😉
omlouvám se za tu šílenou hrubku sem si toho nějak nevšim..ale jinak souhlasím že to vypadá že to je nějaká "tuning" úprava
Místní tuzer to rozhodně není, nevíme co to je, ale kastle proporcionálně vůbec na podvozek nesedí, tažné je jiné, německo-švédská značka, testovací notebook tam také není jen pro okrasu 😉 Na druhou stranu fotograf měl vyfotit, co je hlavně pod autem... škoda ...jinak ani ty plechy co čumí pod názarníky se na klasické fabii nenachází.
a hlavne se vy chytraci podvejte na blatniky....pochybuju ze si je nejakej tuner takhle blbe upravil....proste testujou novej podvozek.....
"špionážním" fotografem, tak takový auto určitě "neobletuju", ale raději zůstanu při zemi (a to doslova) a fotím to, o čem se jen píše...
Už se zase tešíme na Ježíška....
Rad bych veril, ze je to yetti, ale tezko rict. Zaujala me ale jina vec - ze ma auto vepredu i vzadu jinou znacku - je mozny mit vzadu (asi) svedskou a vepredu nemeckou znacku? Co je to za kockopes?
Ten "spy" fotograf jej mohol dať objektív "pod sukňu" aby sme fakt videli, či je to na druhom podvozku a nie fotiť dvere, okná a iné blbiny ktoré poznáme... ;-\
se zvýšeným podvozkem by se na zimou zničený silnice fakt hodila >😁
Me se zda, ze je to spis Roomstrik s haldexem, nebo mozna Jeti bude na stejny platforme jako Roomster, ale zda se mi, ze na predek se ani nehrablo a zmeny jsou hlavne vzadu, jina a sirsi zadni naprava, stejna koncepece jako ROOMSTER, predni naprava ze soucasny fabky a zadni z Oktavky1, tohle vypada na predni napravau ze soucasny fabky a zadni napravu z O1 4x4, aby se co nejvic usetrilo, ale podvozek sem nevidel, jen ty divny fota
No, přední náprava na fotce je širší než u sériovky 😉
Konecne rozumny uvazovani. Predni naprava je standardni Fabie a zadni je ze stare Oktavky. Takze znali veci jiz vedi ze jde o "Prostornaka" alias Roomstera. Redakce si dobre nabehla 😉))))))))))…
4x4, to je téma. Jestli to testujou na Fabii nabo na horským kole, na to se vybodni. Hlavně křič, aby to vyjelo se všema čtyřma v záběru... ať to slyšej až v Boleslavi. Na 4x4 nebude mít YETI jedinou chybu :yes: :yes
Doufám, že tou jedinou chybou nebude malý kufr
Dojebali Pasovce haldexem, tak nevim proc zrovna tady by to melo byt permanent, ale uznavam, ze by to bylo fajn.
GTI
Samozřejmě to bude Haldex... máš snad něco proti dokonalému připojitelnému pohonu?
Po 3 letech s Torsenem a po x testovacich jizdach s Haldexem ANO. Souhlasim s pripojitelnym, rozhodne ne dokonalym. Vuz ktery se chova jako predokolka a v posledni moment zacne najednou jinak je jednoznacny krok z5 v porovnani s minulou generaci. Ale chapu - motor napric misto podelne/odliseni od A4 a mozna naklady (ale tam si jisty nejsem)
GTI
Tady teď nepíšeme o závodní, dravé jízdě... Ten Haldex uspokojí 90 % řidičů na silnici.
Aha to jsem nevedel ;-\
BTW - takze o 10% mene spokojenych zakazniku nez u predchozi verze - tomu rikam pokrok 😄
ASI SI NEJEL S NOVOU GENERACÍ HALDEXU TO JE UŽ NĚCO JINÝHO
já taky nechápuz k čemz je připojetelná náprava.Zybtečně s sebou vozíš kila navíc a využiješ toho jen sporadicky.V zimě a když tomu dáš plnej na křižovatce, v kostce řečeno, jinak nikdy.Proč nedělat stálej pohon?To je takovej problém?
GTI
Nejel jsi Haldex, že ne? Nejen v těchto extrémních situacích, ale například v každé zatáčce, kterou vezmeš trochu hákem ti Haldex sepne všechna čtyři kola... Kritici Haldexu argumentují tím, že než to sepne, chová se auto jako předokolka, a že tedy tě to může v zatáčce nepříjemně překvapit. Tak ti píšu, že tohle jsou extrémní postoje závodních duší. Vyzkoušej sám a vsadím se, že při běžné až trochu ostřejší jízdě ti spínání Haldexu nebude vůbec vadit... dokonce jej ani vlastně nezaznamenáš. Permanet je jiná liga... tedy z pohledu závodníka... ano, při nejostřejší jízdě (jezdíš tak?) je Subaru či AUDI na QUATTRU dokonalost. Takže pro závodnickou duší - AUDI QUATTRO, pro "běžného jezdce" Haldex, či produkty třeba od BMW... mimochodem, BMW to má také připojitelné... Permanent můžeš chápat asi tak, jako jako zadní křídlo... jo, jsou ti, co jej využijí... využil bys zadní křídlo ty? Já ne 😄 P.S. permanent má (logicky) vyšší spotřebu...
sorry, sem se nepodepsal......s Vectrou 4x4, ale to je trochu jiný kafe.Při normálním ježdění to nepoznáš a těch pár decilitrů uštřenejch na spotřebě nikoho nezabije.O BMW vím.Jinak jsem z tvé reakce vyčetl, že narážíš na to, že permanentí pohon všech kol mají jen tuneři.Já mám starší audinu Quattro, takže to asi pochopíš.Zadního křídla bych možná využil, ale to bych musel mít u auta o něco víc koní a o trochu mastnější konto.A copak ty občas nejezdíš ostřeji, když můžeš?
Dyk je to fabiatik 4x4!!? 😒
to je nova WRC na pristi sezonu. tajna zbran >😁 >😁 >😁
Yeti jsem videl na letisti v Ruzyni pred pul rokem. Myslim tim na runwayi, kam vidite jen kdyz pristavate
Copak, letěl na zimu do teplých krajin? >😁
Jasně, tady je i obrázek😒br /> [odkaz]
ten vpravo, ze?
tak dost podobnou fabii jsem viděl už někdy loni v zaři na D1 u Brna měla něm.spz
Je to zkouška podvozku z roomstra předsérie 100%
Jenže Roomster se už sériově vyrábí..
jo je to zkouška podvozku dělalo se jich asi 9 viděl jsem to na vlastní oči přímo ve fabrice je to test zadní nápravy roomster v zav. prostoru jsou velká závaží k vyrovnání váhy
Ale to je trochu pozdě dělat takové testy, když se to auto už vyrábí,ne?
nikdo neuvedl z kterého data jsou fotky pořízeny 😒
Je to Romastar. pro testovaci ucely to jen oblekli do satu od fabky, aby jim to nahodni kolemjdouci hned nepozvraceli.
no nápad je to dobrý a ešte ked to dali na predfaceliftovú fabku,dosť zaujímavo vyzerá to rozšírenie myslím ,že podobné čosi sa objavý aj na tuning scéne po týchto fotkách.ináč nič nemôžem vytknúť ŠKODA proste váli :yes: :yes:
panove, panove, panove😉)) copa to tu pisete za veci...
PEKNE PEKNE
Muze me nekdo vysvetlit ,proc vsechny spy-foto jsou ze Skandinavie ?
GTI
Všechna ne, ale většina asi ano... tvrdé severské podmínky, žádný provoz... Umíš si představit, kdyby to testovali na déjedna, ten poprask... Jinak mrkni občas do Jižní Afriky... tam testujou také...
Mě se to jeví jako blbost.Studie Škoda Yeti byla zveřejněna již dávno a tohle jej jen krásná kachna.