Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Subaru Impreza WRX STI v Evropě

...a kde jinde než na populárním testovacím okruhu na západě Německa.
Zpět na článek
8. 10. 2007 16:22
8. 10. 2007 16:34
neregistrovaný "dexter"
8. 10. 2007 17:28
neregistrovaný "jumpingjoker"
8. 10. 2007 17:44
neregistrovaný "jumpingjoker"
8. 10. 2007 17:54
neregistrovaný "m6mps"
8. 10. 2007 23:10
neregistrovaný "abcdefg"
8. 10. 2007 20:22
8. 10. 2007 22:44
neregistrovaný "Kvasoň"
9. 10. 2007 09:29
anonym
9. 10. 2007 11:22
neregistrovaný "subario"
9. 10. 2007 11:58
9. 10. 2007 12:22
neregistrovaný "subario"
9. 10. 2007 12:28
9. 10. 2007 14:06
neregistrovaný "subario"
9. 10. 2007 15:34
neregistrovaný "Alessio."
8. 10. 2007 16:22
už se nebojím
z prvních fotek nové imprezy jsem dostal docela strach(ostatně asi jako zbytek světa), ale potom,co se objevily fotky conceptu WRC jsem začal věřit,že WRX STi bude stejně jako v předchozích letech úžasná... A je to tak. Tohle je pořád ta stará skvěá Impreza + jedny dveře navíc.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dexter"
8. 10. 2007 16:34
STI
Nekde sem cetl ze uz pracuji na faceliftu masky a svetel. To by meli, protoze to je nehorsi cast auta. To STI na fotka vypada hodne slusne.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jumpingjoker"
8. 10. 2007 17:28
Re: STI
Plně souhlasím, a vůbec mi to nepřijde nereálné. Stračí se kouknout na Tribecu, ta prodělala facelift po 1 roce!!!, protože se v USA nelíbila. (Nemá tady cenu spekulovat jestli to Tribece prospělo nebo ne, protože to auto je primárně pro USA a tam se na věci dívají jinak než u nás v Evropě.) Pro zdokonalení Imprezy na božskou úroveň by stačilo naroubovat na ni předek současného dosluhujícího modelu. Maska rozdělená na 3 části ve tvaru letadla (Impraza, Tribeka č.I) byla asi nejhezčím Subarovským designovým počinem.
neregistrovaný "jumpingjoker"
8. 10. 2007 17:44
Evo X dostane kotel
U nové Imprezy WRX STi vše nasvědčuje tomu, že v klasických srovnávačkách STi vs. EVO právě druhý zmiňovaný ve své poslední generaci nebude mít šanci. U Subaru to vypadá, že se vydali cestou brutálního sportovního nástroje, kdežto jejich konkurenti od Diamantů šli cestou jezdícího počítače. Nové EVO praská ve švech pod náporem elektronických blbůstek, kterým jednoznačně kraluje automatická převodovka alá DSG. V jednom zahraničním testu nového EVA se nepřímo vyjádřili tak, že k automatizaci EVA chybí už jen to, aby samo parkovalo. Jednoduše: že s EVEm už si člověk nezařádí, protože na něj vždy zařve nějaká kontrolka apod. Na druhou stranu u Imprezy, jak to tak vypadá, se jde cestou monstrózního rozšíření rozchodu kol, nekompromisní aerodynamiky, o sportovním ražení Boxeru a klasickém 6kvaltu nemluvě....doufejme, že těmto unikátům nestíží cestu na 1. místa v srdcích automobilových nadšenců ony emisní zákony. :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "m6mps"
8. 10. 2007 17:54
Re: Evo X dostane kotel
môže byť!!ale nekrič hop kým..............no trochu mi padol kameň zo srdca STi vyzerá no hmmmmmmmm proste imprezovsky :yes:
Avatar - skejpa
8. 10. 2007 22:02
Re: Evo X dostane kotel
ja si myslim ze EVO X bude mit stejne vetsi uspech. EVO ma proste krasnejsi design... a ackoliv je STI na hony vzdalene seriovce, je to stale "jen" hatchback a tim ztraci to kouzlo... ale ze to bude rychly hatch o tom nikdo urcite nepochybuje >:-[]
neregistrovaný "abcdefg"
8. 10. 2007 23:10
Re: Evo X dostane kotel
LOL

Jazdil si na tom aute niekedy ?
9. 10. 2007 12:14
Re: Evo X dostane kotel
no "na" tom aute bych teda radsi asi ani nechtel jezdit >:-[] (no jooooj ved to je po slovensky - a je to aj sranda)
8. 10. 2007 20:22
mňo
tak jsem na ní dneska koukal .... a nějak furt nevim .. je to úplně něco jinčího než bylo původní auto... tka .. tka nsad budou mít úspěch .... hlavně že mají verzi N1 :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kvasoň"
8. 10. 2007 22:44
Pár let staré Deawo prodělalo kůru českého tunera?
Tak nějak to vypadá... vizuálně... ;-\
Rozbalit vlákno
0
anonym
9. 10. 2007 09:29
No...
... jako majitel STI 06 můžu s klidem říct, když vidim tohle, že moje příští auto Impreza nebude. Jednak už bych se nevrátil k dvoulitru a jednak nechci jezdit tuctovym autem bez xichtu. Doufám, že mi ta současná bude sloužit dlouho... ;-\
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "subario"
9. 10. 2007 11:22
Re: No...
nějak mi nejde tohle prohlášení k "majiteli" STÍčka...lidově řečeno:...Fráňa Šrámek...lidový vypravěč ;-)
9. 10. 2007 11:58
Re: No...
Hm, furt to samý. Když jsem tu měl svoje auto, celá debata se točila kolem toho, jestli opravdu STI mám nebo ne. Ale ty to samozřejmě musíš vědět líp, než já...
neregistrovaný "subario"
9. 10. 2007 12:22
Re: No...
toč kolotoč...možná je to tím že mluvíš úplně jinak než ostatní Imprezáci ...dost dáš na pár fotek a bez soudu zavrhneš...takhle bych posuzoval max. auto do města na nákup, ale je to Tvá věc ;-)
9. 10. 2007 12:28
Re: No...
No jasně dám na pár fotek, protože na nich je hatchback s nevyváženym profilem, rámovejma dveřma, malym spoilerem a tuctovym designem. To na fotkách vidím docela jasně. Na to nemusim čekat, až to uvidim. Dá se očekávat, že to bude mít i třeba lepší jízdní vlastnosti, ale troufám si říct, že 2L motor, třeba i s twinscroll turbem nenabídne pohodlí 2.5litru...
neregistrovaný "subario"
9. 10. 2007 14:06
Re: No...
když budu chtít "pohodlý", si koupim automata ... ;-) líp to táhne vod spodu, co? :-)..nic osobního, jen tak rejpu, nuda v práci...se doufám potkáme na světlech, někdy ..

PS:WRX černý, černý kola + červený límec (léto) a kaplička na střeše...jo a křídlo v mezitypu (WRX vs STI)
9. 10. 2007 12:34
Dvoukomorove turbo?
Co je to dvoukomorove turbo?? Udelejte ze me prosim nedko blbce, protoze tohle sem jeste neslysel. :*)
Rozbalit vlákno
3
9. 10. 2007 12:53
Re: Dvoukomorove turbo?
Pravděpodobně jde o nějakej povedenej překlad pro twinscroll turbo. Jde o to, že jsou svody rozdělený na 2 nezávislý cesty (u boxera tradičně levá a pravá strana motoru) a turbem otáčejí obě, což má hned několik výhod. Ta hlavní je, že tím dělením na dvě části působí proti výfuku válce poloviční tlak ve svodech, protože u čtyřválce je v jeden okamžik otevřený beztak vždycky jen jeden. To má za důsledek účinnost turba od nižších otáček motoru.
neregistrovaný "Alessio."
9. 10. 2007 15:34
Re: Dvoukomorove turbo?
twinscroll turbocharger=dvoukomorové turbodmychadlo
9. 10. 2007 19:01
Re: Dvoukomorove turbo?
Tak to beru ... taky uz to autor upravil :-) Twin-Scroll jsem uz slysel, ale asi nedusledne chapal vyznam. Jako dvoukomorove bych to neprelozil, protoze jde v zasade o dva nezavisle vstupy do turba (podle obrazku u BorgWarner K04) a tim je dosazeno efektu, ktere presne popisujes.
Jo, diky ... zase ze me nekdo udelal blbce >:D