Malé Tivoli bude velká konkurence pro Suzuki Vitara a Rexton by mohl konkurovat Mazde CX5 či CRV. Jizdně jsou na cestě oba v průměru, Tivoli tak na polní cestu a Rexton by mohl zvládnout těžší terén. Ujel jsem s každým pár desítek kilometrů a byl jsem příjemně překvapen.
u nas tivoli aj korando obcas s nejakou tou ukrajinskou znackou vidim ... dnes uz ma yong pekne auta navzdory neslavnej vizualnej povesti ktoru znacke spravili nejake tie starsie kusky ... tak hadam sa konecne yongy vratia aj k nam... :yes:
take XLV alebo rexton su za mna ozaj paradne ... ak ide o teren tak novy rexton je velmi zaujimava volba a za mna iste lepsi ako nejake santa fe alebo sorento ... [odkaz] ( paradna svetla vyska navyse ma konecne vlastny motor... takze dnes uz u neho nevidim zadrhely ani pre mna ako detalistu... a slo by to )... no a XLV je zase hotovy stahovak ktory aj z octavky kombi spravi len statistu [odkaz] ... :yes:
osobne rexton radim kdesi az k landruiseru a pajeru sport ( tu vymaknute sorento dnes uz ozaj nestiha ) ... proste brutalna masinka,.. odporucam zahranicne videotesty... za mna jeden z mala este aj nadalej nevymaknutych terenakov ( spolu s Geckom a este par dalsimi kuskami od konkurencie ) tejto biznisom vymaknutej doby :yes:
Tak výrobky této automobilky mi na našem trhu věru nechyběly a jistě jsem nebyl sám. Jak jsem si prohlédl ty fotografie, tak po designové stránce je to stále hluboký podprůměr. Sice už ne na zvracení, ale hezké to rozhodně není ani trochu. Zejména to platí pro nový Rexton, ale ty ostatní modely na tom bohužel nejsou o moc lépe... :-O
tak mne tiez nechyba par znaciek na nasom trhu ale tak co narobime... aspon si kazdy vyberie ( menovat radsej nebudem aby som tu nenarobil zbytocny rozruh ) ... vzdy ak je moznost tak za mna je lepsie mat danu znacku ako nemat vobec... hoc preda len par kuskov ale je fajn ze trh je opat tym padom pestrejsi a pre zakaznika je cim sirsia moznost volby len plusom :yes:
poznam cloveka ktory ma 10 rocne sorento ale to vymaknute nove by si uz dnes nekupil lebo by ho za 2 roky znicil .. ver mi takyto clovek by noveho rextona ako nahradu za sorento privital velmi rad :yes:
Asi skoncila staz dizajnerom od Toyoty, tak sa uz na tie vozy da pozerat. Ale vazne teraz, proti etablovanej konkurencii by som cakal nizsie ceny, ak sa chcu na trhu presadit.
Tak co molodče, co si říkal na výsledky FCA za rok 2018 v Kanadě:
To sou nádherný čísla, vid.
Fiat pokles 72% oproti 2017
Dodge pokles 31% proti 2017
Chrysler pokles 29% proti 2017
RAM pokles 14% oproti 2017
To sou borci co >:D >:D >:D
V prosinci prodali 9 ks všech verzí Fiatů 500 a 14 ks chryslerů 300C. Asi by to měli zabalit, protože za chvíli bude mít lepší prodejní výsledky některých modelů i Evropa s individuálním dovozem >:D >:D >:D
413 tisíc za crossover v 4x4 a automatu? 440 za to samé v rodinném balení? To je téměř bezkonkurenční. Akorát to vypadá, že automat motoru ubírá vítr z plachet a auto v takové konfiguraci sežere i trávu kolem cesty. A design je prostě SY, s tím se musí počítat...Nejzajímavější je každopádně Rexton, který ani v terénu nebude žádné ořezávátko. :yes:
suhlas... rexton sa aj mne paci najviac... vzdy bol u yonga "najlepsi" a vyzera to tak ze to plati aj nadalej a je to taka akoby vlajkova lod znacky po kazdej stranke :yes:
navyse ten novy rexton je vcelku uz aj fesak ( skoro az v obleku ) .... ok nejaka ta mensia brada zo strniskom mu tu este zostali ale tak kvoli tomu sa z klubu "uspesnych" predsa nevyhadzuje... takze iste zapadol by :yes:
viem si prave toto auto ( rexton ) predstavit ako rodinne SUV pre nezavisleho uspesneho cloveka ktory ma uz dost kdejakych baboviek ale na druhej strane je jasne ze po superdrahom Gecku ci vystrednom pompeznom Escallade zase zrovna netuzi :yes:
Taky mne ty ceny dostaly a někdo tady bude tvrdit že je to nedostatečně levné. V širší rodině máme už delší dobu Actyon a Rexton a oba 2 držáky, bez poruch, dobrý auta.
...když už nevzhledná Mussa a Rextony zmizely z našich silnic, tak si někdo řekl, že nám nějaký ten falešný sob chybí. Hlavně ať nevypadá jako sob, spíš jako prase bradavičnaté šmrnclé Pokémonem.
Techniku mi nepřísluší vůbec posuzovat, asi před 10-ti lety jsem jel po stavbě s Mussem a jediné co si pamatuji bylo mlácení jinak měkkého podvozku, naprostá nejistota ovládání a strašlivě hlučný motor, který snad nebyl ani oddělen přepážkou od interiéru.
Levné varianty kolem 400k ještě chápu, kupovat si SY za milion mi přijde jako pěkně úchylná volba ;-)
paja .. ja tiez nejdem vytahovat podvozok feldy ... k comu by to bolo dobre ... ked vsetci vieme ze aj skoda je dnes uz inde ako kedysi... . ;-) .. alebo nevies prekusnut ze dnes uz dobre auto vedia spravit aj ini? ( teda niekto mimo eu povedzme? ) ..
PS: a si to vobec ty? :-) lebo takuto logiku pochopim u 70 rocneho deduska ktory v zivote jazdil len MB-ckou a potom tak este par jazd favoritom uz v dochodku ... takyto clovek samozrejme aj dnes bude skodu povazovat za "vrak" a auta ktore "nestihaju" konkurencii .. proste nevysvetlis mu to nijak ... ale mne pride ze nemas este ani 40 jestli se nepletu ;-)
a keby som s nim nejazdil a tvrdil ze to nebude ok a nadalej to bude stale este sunt .. tak potom je to uz ok? toto je lepsia logika? sam vies ze zle auta dnes uz nemas... len sa pozri okolo seba ... a mozno ti dojde ze je rok 2019 a na nejake zazitky z rokov davno minulych sa v autach dnes uz nehra ... sunt dnes uz ani technicky ani marketingovo neprezije ... realita je taka ze dnes uz aj spusta cinskych znaciek pred 10-15 rokmi este hadam ani neexistujucih maju dnes uz auta ktore su daleko.. dovolim si tvrdit daleko lepsie ako nejake len par rokov stare europske "skvosty" .... ze mam pravdu... tak netahajme sem potom zazitky z detstva a nejake jazdecke nocne mory z minulosti .. svet aut sa meni velmi rychlo a ani ja netvrdim ze skoda je nadalej zla lebo moja xy rocna felda jazdila hrozne... pritom ani nemusim jazdit novou octavkou aby som tolko uz vedel ( to by vedelo aj 5 rocne dieta ) ze je skoda dnes uz uplne inde ako za cias spominanej feldy
Netvrdím že to je šunt,ale myslím si že kupovať niečo za podobné peniaze (nad 700t Kč) tak by som skončil asi v EU či J produkcii. Ani dizajnovo sa mi to nejako nepozdáva,ale každého peniaze, každého voľba. Ja ich nehaním.
no tak teraz to uz vyzera uplne inak tvoja odpoved ... ;-)
mat melon na SUV tak asi by som skor chcel nieco mensie... povedzme cherokee v trailhawku a nie tohto mamuta ale podla mna za dane peniaze na dany ucel je to paradne auto ( a o tom tu pisem )... prave taketo nieco u nas chyba ak zvazis ze tu uz nemame to klasicke este "terenne" sorento este tej prvej geenracie.. nemame tu ani pajero sport ( kedysi bolo ) ci fronteru aj par dalsich ( aj prva RAVka bola prekvapivo terenna ) pracovnejsich kuskov z minulosti ( ale povacsinou uz len same drahe imidzovky k nicomu )
hadam nechces takyto paradny teranak za cenu octavie 4x4 ... alebo ma podla teba ma rexton miesto plechu papier a miesto displeja igelit? a miesto konikov ma poniky? ;-) ... medeny kabel je vzdy medeny kabel... nejde tu cenu osalit.. ani cenu kremika kobaltu skla ci plechu alebo platiny ... a ani ceed uz nestoji tolko co pred 10 rokmi voci konkurencii a hadaj preco... no lebo je tiez dnes uz inde voci konkurencii ako pred 10 rokmi... dokonca dnes uz mnohych konkurentov poraza ... a zase nejde byt na urovni doby a porazat aj tych "lepsich" s cenou aku auto malo ked konkurencii este zdaleka nestihalo ..
sorento v zaklade v 4x4 tiez stoji melon.. ma porovnatelne vykonny motor a asi aj rozmery kasne nebudu od rextonu velmi odlisne... ale aj tak je podla mna rexton lepsi co do schopnosti v terene a asi je aj vacsi predsa kusok .. takze voci relativne nadalej prijemne lacnemu sorentu posobi uz tak cenovo hodne.. hodne dobre... vlastne az neuveritelne dobre :yes:
Rexton na tom je s terénními vlastnostmi obdobně. Technika podvozku by zvládla náročnější terén, ale je limitován světlou výškou 20 cm. Na větší terén je Musso s 23 cm. S jízdy (cesta a menší polňačka) jsem měl lepší pocit než se Santa Fe (Sorento jsem nejel).
sorento ma nejakch 18 centi.. ale celkovo aj jeho nastavenie uz nie je tak terenne ako u rextona... santa fe to iste.. ako rodinny kociar hyckajuci deti ok ale do terenu radsej rextona :yes:
Asijský unisex design, taková korejská toyota, technikou klasický mainstream, bude-li cena nižší než za Japonce, nevidím důvod nekoupit SY třeba místo té toyoty. ;-)
vacsina SUV nie su moc o zrychleni ... obzvlast tie ktore su schopne aj skutocneho terenu ... tam by som to ako zadrhel nevidel... carrera neda 20cm obrubnik bez toho aby neostala na nom zaseknuta na bruchu ... no a stoji 3 melony.. hanba co? a vadi to niekomu? no kedze je to sportiak a nie terenak preliezajuci obrubniky tak isto to nikomu nevadi ze sa nevyrovna v tomto SUVeckam za stvrtinou alebo kludne len desatinovu cenu .. paja.. dnes mas divnu logiku ... alebo mozno len ja som moc dnes tvrdy na teba ale nemozem si pomoct... dnes ti moc nerozumiem ... teda tej "mudrej" logike akou sa tu okolo nas dnes ohanas ... pritom po 3 dnoch od silvestra by clovek uz cakal istu triezvost ;-)
Jsou to ostudné parametry...nevím proč obhajovat něco, co se kvůli tomu jak to bylo špatné v Evropě už přestalo prodávat.
Motat do toho Carreru je absolutně mimo.
Co to je za blábol ? Přestalo se to prodávat pouze v ČR ne v Evropě a ve světě a důvod byl ten, že Emil Frey se se značkou nedohodl na příznivějších/konkurence schopných cenách pro český trh. Pokud pominu Asii,Malajsii,Austrálii, Chile,Rusko, kde jsou prodeje největší, prodává se dobře i v Anglii, Beneluxu, Německu,Francii, Španělsku a Polsku. A kdo auto této značky má, tak ho většinou neprodává.
Jasně, ale cena bude hrát roli, za ty prachy o číslo větší než toyota, je to džíp, to bylo určitě drahý. >:D
Nemyslím, že by zrovna třeba toyotu dneska někdo kupoval pro znáček toyota na kapotě. ;-)
dnes mam citak akoby to ani nebol on... taketo neobhajitelne blaboly som od neho uz davno necital... pred 10 rokmi ho moc nenadchlo este zastarale musso kdesi na urovni feldy ( dost som sa s nou najazdil a sam viem porovnat horsie od lepsieho ) ... a popravde ani mna moc nenadchla felda uz vtedy v tom case to bol sunt .. vlastne este na vykresoch pred vyrobou ... ale nemam problem priznat ze dnes ma skoda vozy na urovni a tiez nie su lacne ale kvalita predsa uz nieco stoji.. nejde byt kvalitny ako najnovsia konkurencia ale nadalej za ceny este predpotopnej nekonkurencieschopnej feldy z cias paleolitu... logika do rici
Fakt divne cislo, za podobny cas to da moja dychavicna 2L atmosfera s polovicnym momentom a o 20% nizsim vykonom. Z tohoto mi vychadza jedine - to auto bude tazke a tym padom aj tazkopadne na ceste.
"Zájemci o čtyřkolku musejí sáhnout až po druhém stupni Clever a dát na stůl 866.900 korun" - toto je nepriechodna cena.
No tak velký pozor. Od Mercedesu měli jen pár licenčních věcí a to ještě udělaných dost nic moc. A vlastní zbytek byl úplně v pytli. Rozhodně neplatí, žeby to bylo z Mercedesích součástek.
Design je jen otázka vkusu, rozhodující je poměr cena/kvalita/užitná hodnota/provozní náklady. Po letech vyhazování peněz za pořízení a provoz MPV z koncernové "designové " pokladnice ( Touran,Alhambra), jsem si dovezl z Beneluxu/Německa ( kde kupodivu těmito předsudky netrpí a auta této značky se poměrně dobře prodávají právě pro poměr cena/užitná hodnota) rok staré,bourané SUV/MPV Rodius II generace, které jsem si víceméně svépomocí opravil. Nebyl to žádný větší problém a to ani sehnání dílů a ani samotná oprava. Auto je robustní, poctivě udělané, silné materiály, všude je příkladný přístup. Motor 2,2 XDI 131 KW, Euro6 bez Add blue, kůže, kamera,navigace,vyhřívaná sedadla, sklo...atd. Samozřejme ne žádné blbosti typu aktivních jízdních asistentů, Start- stop ... Auto nic nepotřebuje, nežere olej, reálná spotřeba 9-10l/100km s puštěnou klimatizací, komfortní svezení pro 7 lidí a spoustu zavazadel. Samozřejmě ne vše je na designové úrovni koncernových aut, nicméně kdo potřebuje auto aby mu spolehlivě sloužilo s minimálními náklady, tyhlety blbosti neřeší. Motor rozhodně hlučný není, nikde nic nevrže, podvozek je sice spíše do terénu nebo naopak dálnice, ale rázy od kol nejsou ve srovnání s poslední oktávkou, kterou jezdím služebně, příliš odlišné, auto je ale trochu rozhoupané ( při jeho rozměrech se ani nelze divit) Je ale fakt, že jsem čekal trochu příznivější cenovou politiku v ČR - viz ceny v Německu,Anglii,Polsku. S těmito cenami to bude mít značka u nás těžké i když nový Rexton je určitě velmi konkurenceschopné auto s "voňavkami" ve své třídě. A že nejde celkově o špatná auta -- 33. místo a bezmála 9000 prodaných aut v 2018 v Německu + jejich hodnocení od uživatelů na forech.Jenže jsme k vlastní škodě holt konzervativní národ.
Víš co... kdybys jen měl vyjmenovat 30 značek, dá ti to zabrat :-) . Podle mě jsi se ani neobtěžoval vysčítat Hyundai ČR, Turecko a Korea a máš je tam jako tři značky... ale nakonec je mi to asi jedno.
Já si udělal žebříček za 2017 a Ssang Yong je #27, hned za Teslou.
PS: koupím si samozřejmě co se mi bude líbit, to neměj péči
SsangYong kedysi pouzival motory Mercedes, uz to asi neplati.
Inak mne tiez davaju najvacsi zmysel tie lacnejsie modely. Ten drahy uz ma riadnu konkurenciu.
asi tak ako aj v pripade rapida.. je jasne ze tivoli v plnke uz nebude moc dobre predajna kombinacia... ale aj rapida v plnke v cene mazdy 6 si asi tiez kupi malokto... ale zakladnejsie kusky su podla mna ok .. navyse rexton mi pride vyslovene az lacny .. tak hadam tam nie je nejaka finta.... lebo vyzera uz hodne dobre a tak snad ta jeho velmi prijemna cenovka nie je tu a tam este na ukor kvality ale snad nie :yes:
tak ono pozri si rozmery rextonu a x-trailu ;-) ... nemozes tiez zase chciet aby aj golf bol v cene fiesty ... to nejde... rexton je vacsie auto ako X-trail aaj vykonovo silnejsie.. takze opat pomoze logika .. a ano... aj cena bude vyssia ako mensie slabsie auto s podobnou orientaciou na zakaznika len inym logom ;-) ... ja neviem ael rexton za pol melona to proste nie je realne... leda zeby vam niektorym dali za to len jeho holu kasnu bez motora posadenu na cihlach/tehlach ;-) .. ved za melon je rexton zivotny kauf .. samozrejme ak clovek taketo auto potrebuje a vie vyuzit :yes:
merat cenu a kvalitu SUV v prepocte na sekundy zrychlenia sa moc objektivne neda ... obzvlast ak sa pohybujeme kdesi v nepremiovych vodach u SUV urceneho pre masy a hlavne aj do terenu ... RR sport s V8 je zrychlenim inde to je jasne ale nadalej tvrdim ze rexton si svoju cenu zasluzi.. vlastne... kurna preco je tak lacny :*)
netvrdim ze je vsetko o rozmeroch ale tazsie a vacsie auto voci mensiemu konkurentovi proste sotva bude este aj lacnejsie ak je podobneho zamerania ( 4kolka.. dizel pod kapotou... 6 miest na sedenie ) ... ako celok je rexton kusisko auta.. ze teda nie je v cene octavky alebo nebodaj fabie je dost logicke
Ten ram a redukcia napravaju dojem ,,
Chelo by to nejaky dynamicky test, lebo mam zatial pocit, ze na ceste to bude slon.
EDIT: Tak Nissan radsej nie: [odkaz]
To jsem taky slyšel, motor na tom autě byl to nejlepší, když jsem jich pár projel. Do terénu za slušnou cenu mi to tak špatné nepřišlo a překousl bych i vzhled.
Když mrknu na bazar, tak je v nabídce jen 25ks a nejvíce je Kyronů a Rextonů.
Kyron jsem taky jel a nebylo to tak hrozné, jak dobová Kia nebo Hyundai ;)
zlate 90 leta.. musso, prve korando co by kusok ako jeep .. prvy luxusny kusok ssangyong chairman.. aj ked ten zrovna u nas nebol ;-) ale este z autokatalogu ako mlade ucho si ho pamatam >:D
Za mě - Tivoli stojí super peníz, technika ok, příplatky za 4x4 nebo AT směšné, bohužel vzhledově leda jako konkurent Toyot.
Rexton - interiér vypadá prémiově, venek neuvěřitelně lacině. Pokud bych ale překousl vnější vzhled, nevidím důvod nevěřit technice a za svoje peníze bych dostal dost auta i výbavy.
aby to nebolo v praxi u rextona opacne.... kasna nas nakoneic ohuri a interier sklame.. ale je to nadalej kusok aj do terenu auto takze mozno preto taketo navonok jednoduhsie tvary neviem.. ale mne sa paci aj dizajn... pride mi nielen prakticky ale aj pekny :yes:
Tak to je opravdu cenova bomba - auto velikosti T-rocku za 413 tis ve 4x4 a automatu :yes: 4,4 m dlouhe XLV za 438 tis je jeste lepsi nabidka, ale ten design je o dost horsi, nez u Tivoli.
Pokud clovek chce 4x4 v automatu, tak takova Suzuki S-cross stoji cca 560 tis a Skoda Karoq 690 tis.....Dacia tuto kombinaci vubec nenabizi.
Tak budu drzet palce, aby to s touto cenovou politikou znacce na nasem trhu klaplo :yes:
Pokud bude kvalita vozu OK, tak verim v uspech.....
Tu sú fotky úplne najzákladnejšej verzie STD za 13490 EUR (cena na Slovensku), teda bez koženého volantu, páky atď. Páči sa mi to, tá druhá výbava nepridáva až tak veľa navyše.
Nevim jak je na tom momentálně s bezpečností pro posádku, ale před 10 roky jsem viděl SSanga v SUV co to narval do jiného auta a z toho auta moc nezbylo, takže jestli to za ty peníze stojí.