Startování přes kabely: Když je auto bez proudu
8
/
11
Prohlédnout znovu
Startování přes kabely: Když je auto bez proudu
Startování přes kabely: Když je auto bez proudu
|
acz
Jak startovat přes kabely
|
acz
Jak startovat přes kabely
|
acz
Jak startovat přes kabely
|
acz
Jak startovat přes kabely
|
acz
Abarth
|
acz
Některé kabely mívají bezpečné koncovky, jimiž si o sebe či ukostřené části vozidla neškrtnete. Ale zase se hůř uchycují a vinou přechodových odporů často taví.
|
acz
Smyslem správného postupu zapojování kabelů je, abyste si neškrtli o sebe vodiči pod proudem. Nechrání vás v tu chvíli žádná pojistka.
|
acz
U vozidla s vybitým akumulátorem nepřipojujte minusový kabel přímo na pól. Že by jiskření zapálilo výpary, není moc pravděpodobné. Spíš platí, že upevněním kabelu na motor obejdete hned několik významných přechodových odporů.
|
acz
K vyhřívání sedaček se v posledních letech přidává i volant. Nároky na autobaterie rostou. Obrovským spotřebičem je také elektrické vyhřívání čelního skla. Některé vozy jsou tak sebevražedné, že si jej zapínají po každém startu při teplotách pod nulou – i
|
acz
Jestliže se baterka z takového „ranního masakru“ nemůže vzpamatovat delší jízdou, spolehlivě klekne.
|
acz
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky