Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru Legacy a Outback 2013: Facelift a nový motor 2,5i (127 kW)

Subaru na začátku roku uvádí na český trh modernizované modely Legacy a Outback. Kromě upraveného designu přináší zcela nový benzinový čtyřválec. Test novinky přineseme příští pondělí.
Zpět na článek
11. 1. 2013 08:48
11. 1. 2013 09:05
11. 1. 2013 10:20
11. 1. 2013 09:49
11. 1. 2013 10:07
11. 1. 2013 14:45
11. 1. 2013 19:09
11. 1. 2013 19:41
11. 1. 2013 23:52
11. 1. 2013 08:48
3,6R
Tak konečně zmizel z nabídky ten smradlavý neekologický šestiválec, stejně si ho nikdo nekupoval. Pořád ale chybí nějaká smysluplná motorizace pro "běžného" řidiče. Dokud nebude v Outbacku pořádná přeplňovaná 1,6T , nemá to moc smysl. Bravo EU :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - KANKUNEN
11. 1. 2013 09:05
Re: 3,6R
Máš pravdu, 1,6T o dvou výkonech 110 a 127 kW, na papíře by to bylo úspornější v praxi naopak. >:D
Co to fakt chce je pořádný automat a taky k dieslu. Kdo zažil ví. Ono by možná stačilo, aby to automaticky řadilo po předem navolených stupních, protože při každém přidání plynu otáčky vzrostou a je to jako v cirkuse. Jedeš stejně a otáčky lítají.
11. 1. 2013 10:20
Re: 3,6R
Tak předešlá verze měla u 2,5 virtuálně přednastavené stupně (6) a pádla pod volantem. Neměl jsem možnost tuto variantu vyzkoušet, ale možná je to jediná cesta, jak CVT trošku "polidštit". Mě osobně automat neuráží, záleží na preferencích každého z nás, je ale pravda, že k CVT mám tak nějak nedůvěru...
Avatar - Individualita
11. 1. 2013 09:49
Re: 3,6R
Nesouhlasím. Pro běžného řidiče ať klidně motor mají, ale ať mají taky co nabídnout těm, kterým nestačí akcelerovat za 10s a víc...jsou to skvělá auta, ale taky pěkně těžká.
11. 1. 2013 09:58
Re: 3,6R
Suhlas. Ak ma clovek trochu vyssie dynamicke naroky, moze akurat tak hladat inde. Nechapem, co im brani nasadit 2.0T s 240 konikmi, co je v novom Forestri + trochu viac prifuknut ten diesel ;-\
Avatar - KANKUNEN
11. 1. 2013 10:07
Re: 3,6R
Tak samozřejmě první věta nebyla myšlena vážně. Nick MPS a EKO nemají moc společného.
11. 1. 2013 19:09
Re: 3,6R
Měli by hlavně zapracovat na odhlučnění podběhů
11. 1. 2013 19:41
Re: 3,6R
tak podla mna chyba a velka. Ja osobne mam zaujem o takyto druh auta. Diesel som vylucil, nema automat. Benzin 2,5 je slaby. 3,6 bola jedina schopna motorizacia. Samozrejme by som sa potesil keby tam dali nieco oturbene nejaku 2,5 s 250 konikmi. Ale tu si nie je co vybrat. Inak ani ta 3,6 nie je raketa. Kupil by som, ale cena ma odradila ze 50.000 eur. Teraz to islo asi o nieco dole ale aj tak je to dost.
Inak pisete tu o CVT. Ja mam obdobu - Multitronic v aktualnej A4 2,0 tdi. Som velmi spokojny. Podla mna lepsia ako dsg v octavii tu som mal pred tym. Inak celkovu priemernu spotrebu mam za 140.000 km 6,4 l. A to jazdim rychlejsie. Variator drzi spotrebu nizku a komfort je ukazkovy. Ale stale sa mi paci tento Outback. Skoda nerobia automat so silnejsim dieslom. A myslim ze ani nebudu som niekde cital. Ze to je drahe vyvijat a ze je to pre nich nezaujimave ci co to splietali. Nuz co uz.
11. 1. 2013 23:52
Re: 3,6R
Ano, to je bohužel pravda. Přeci jen diesel se kromě Evropy nikde moc neprodává a dělat motory pro tak malý trh se Subaru těžko může vyplácet. Víc než universální a obecně nejprodávanější dvoulitr, který lze aplikovat do všech modelů, lze očekávat jen těžko.
Obecně co se píše v testech, tak Outback s CVT je prý doslova balzám na duši. Extrémně pohodlné a pokud člověk nikam nespěchá, i CVT přispívá komfortu a přívětivosti. Bohužel, jak už bylo řečeno, Subaru si za to nechá dost zaplatit. Na druhou stranu u Subaru si člověk připlácí skutečně za techniku a ne jen třeba za znáček, což je velmi sympatické.