Zase se vyřádí na interiéru :-) Vrchol podivnosti byla Tribeca, teď se to snad trochu zlepšuje. Nemůžu si pomoct, ale lepší vzhled Subaru minulé dekády by navrhl snad i nějaký student.
Vypadaly vždy skvěle. Jenže mezi konceptem a sérií zapracoval nějaký Viktor Mrvičenko a bylo vymalováno....
Jinak jednotná platforma... proč ne? Jen soudruzi z VW by mohli vyprávět. Takže doufám, že tady to bude trošku jiná story...
Tuto slavnou značku čeká v Evropě osud podobný Hondě a asi i Toyotě. Blbou prodejní politikou a neschopností udržet krok s konkurencí se momentálně potácí na hraně přežití na těchto trzích. Ale mohou si za to jen a jen sami a vymlouvat se na vnější vlivy typu snižování emisí (které je ovšem pochybné samo o sobě) donekonečna nelze, protože jiné značky ukazují, že i tak lze stavět zajímavá auta (z asijských značek zejména Mazda). Proč zabíjej svoje legendární modely - Impreza skončila bez náhrady to samé nyní čeká Legacy? Místo aby to sem šoupli s aspoň trochu konkurenceschopnými motory a za ceny, u kterých si každý nepoklepe na čelo a nezajde rovnou k vedlejšímu prodejci VW nebo Hjóndeje? To si fakt myslí, že v Evropě přežijou s XV, Outbackem a Foresterem?