Diskuse

Subaru WRX STI Type RA-R: Japonská extrémistická limitka přijde na méně než milion

27.7.2018

Subaru k jubileu divize STI přichystalo opravdu hezký dáreček. Jedná se o limitku, která bohužel zůstane vyhrazena pouze domácímu trhu, takže pro nás má volant na špatné straně.

 

  • 81 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 27.07.  18:10

    Dekujeme EU!

    :no: :no: :no:
    • 07 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 27.07.  20:54

      « Re: Dekujeme EU!

      Seš na hlavu? Co s tim má EU? >:D

      Je to domácí japonská limitka = jen Japonsko = nikde jinde :-)
    • 06 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 27.07.  21:50

      « Re: Dekujeme EU!

      Hele moh by se mi ozvat ten dávač :no: a vysvětlit mi = co na tom nechápe? >:D >:-[]
      • 10 Reagovat !

        foto Woombat

        Woombat 28.07.  01:42

        « Re: Re: Dekujeme EU!

        No já z příspěvku jasně cítím ironii. Takže to bylo myšleno tak, že "díky hodným pánům z EU' máme tak přísné emisní normy, že se Japoncům nevyplatí dělat homologaci takovýchto
        • 00 Reagovat !

          foto Woombat

          Woombat 28.07.  01:43

          « Re: Re: Re: Dekujeme EU!

          ... limitek pro Evropu.
          • 01 Reagovat !

            foto Zetti

            Zetti 28.07.  06:24

            « Re: Re: Re: Re: Dekujeme EU!

            Kecy. Moje Evo X melo normu Euro 6, ale pepici si radsi koupi okravku nebo pezota staci se kouknout na parkoviste u marketu. Evo X se delalo od roku 2008 do 2014 a prodalo se jich v cechach za tu dobu kolem 50. Pro koho bys ty auta ctel delat? Koupil sis sam neco takovyho nebo jen slintas nad obrazkama?
            • 20 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 28.07.  11:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dekujeme EU!

              Od září Euro 6 nestačí. A bacha! Česko je jen malá součást Evropy.
              • 00 Reagovat !

                foto Zetti

                Zetti 28.07.  12:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dekujeme EU!

                Je to vsude v Evrope stejny, vsichni chteji uspornyho diesla na jezdeni do prace. Neni uz dneska kde si zablbnout na okresce To je debata na pytel. Proste prodeje tech aut jsou na pytel. Navic prijdou hybridy ktery tydle fosilie rozsekaji na cucky.
                Muzes nesouhlasit, muzes davat palce, ale to je tak vsecko co muzes.
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda777

                  pradeda777 28.07.  12:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dekujeme EU!

                  No nevim nevim. Subaru s take moc uskodilo tim, ze vycouvalo z WRC. A samozrejme emisni terorizmus EU vykonal sve zhoubne dilo.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Zetti

                    Zetti 28.07.  12:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dekujeme EU!

                    Mensi prodeje dodavaji znacce punc exkluzivity. Vzdycky si kupuju auta z druheho konce tabulky. Nechtel bych mit stejne auto jako ma Lojza, Pepik a Bozena a uz vubec ne jako Helmut s Gretrudou.
                    Jsem presvedceny ze 8 z 10 klientu Subaru netusi ze nejaka WRC existuje.
                    • 00 Reagovat !

                      foto pradeda777

                      pradeda777 28.07.  13:05

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dekujeme EU!

                      Ja si naopak myslim, ze Subaru si predevsim kupovali nadsenci, co o Subaru vedeli prave z jejich uspechu v WRC....
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 28.07.  14:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dekujeme EU!

                        Subaru se prodávalo dávno před vstupem do WRC a prodává se i po něm
                      • 00 Reagovat !

                        foto Niemand

                        Niemand 28.07.  22:07

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dekujeme EU!

                        Ano kupovali a dnes keď Subaru vymeklo a nie je vo WRC tak predáva 5 krát toľko. Väčšina nadšencov je v kategórii BY-kupcov, prípadne kúpim jazdené a z toho dnes značka nevyžije.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 28.07.  14:31

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dekujeme EU!

                    Emisní terorismus = jak tomu naprosto hloupě řikáš = je všude!

                    Možná zkus Afriku = rovníkovou

                    Dobrý je taky Rusko = taková Sibiř nebo vyspělej Dálnej Východ >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda777

              pradeda777 28.07.  12:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dekujeme EU!

              Evo X pochovala "jen 5kvaltova" prevodovka. V roce 2008 jsem ji mel v zamerovaci, ale nakonec to byla M3MPS.
              • 00 Reagovat !

                foto Zetti

                Zetti 28.07.  13:28

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dekujeme EU!

                Evo ma specificky podvozek s elektronicky rizenym difem, ktery dohnalo Subaru az v posledni generaci, kdyz uz vlastne evo ani nebylo. [odkaz]
                Ja ho nemel na hrani, ja v nem vozil neco co potrebovalo rychlou a bezpecnou prepravu. Pocet kvatlu mi fakt nezajimal. Stojim za tim ze ho pohrbily nizke prodeje, Na 100000 slintalu byl jeden ktery si ho fakt koupil. Napric celou evropou. Mimochodem moje krasne auto stavem jako nove s 50000 km skoncilo na Slovensku. Cesky Pepik o nej ani neskrt. Jeho modlu delal Kaban. Smesne. Diky za minusy
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda777

                  pradeda777 28.07.  16:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dekujeme EU!

                  No sak jo, nizke prodeje diky tomu, ze podobne vozy uz mely 6ti kvalt....
                  • 00 Reagovat !

                    foto Niemand

                    Niemand 28.07.  22:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dekujeme EU!

                    MPS naozaj nebol konkurent pre EVO a STI.
                    • 00 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 28.07.  23:04

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dekujeme EU!

                      Možná pro tebe ne, ale pro mě ano....
        • 01 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 28.07.  08:16

          « Re: Re: Re: Dekujeme EU!

          Viz já včera 20:54 = to nemá co dělat s žádnejma emisema a homologací! To je klasická limitka jen pro domácí trh = v Japonsku běžná věc. Vždycky to tak bylo

          Nevozej to na žádnej kontinent = a emisní normy = sou všude! Snad Afrika >:-[]

          Jaký holky a kluky = si zvolíme do řízení kontinentu = je jen na nás ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 28.07.  11:53

          « Re: Re: Re: Dekujeme EU!

          Přesně!
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 28.07.  14:26

            « Re: Re: Re: Dekujeme EU!

            Nepřesně!

            Co je na tom nepochopitelnýho = že tyhle limitky sou většinou jen pro domácí trh? Ani pro americkej ani asijskej ani žádnej další kontinent >:-[]

            Motat do toho EU = je úchylka :-)
  • 00 Reagovat !

    foto wladyk

    wladyk 27.07.  18:32

    Zajímavé,

    že "má pořád čtyřválec o objemu 2,0 litry", když Impreza STi měla 2,5 litr.
  • 24 Reagovat !

    foto kovv

    kovv 27.07.  18:56

    EU za to nemůže

    Už mne štve, jak se problémy s emisemi hází na EU. Bohužel 99% lidí nezná pozadí těchto restrikcí. EU řeší bohužel až důsledek, příčinu je nutné hledat jinde.

    Primárním důvodem, je že přišla doba (cca 15 let zpátky), kdy každý jouda (a nejen u nás) chtěl začít jezdit ve stylu "Třista z místa do náruče......" a nejlépe, aby to auto moc nestálo a aby byla malá spotřeba. A výrobci, místo toho aby investovali svůj čas a své finance do zlepšení či inovací stávající techniky, tak se vší silou vrhli na vývoj nesmyslně malých motorů s co největším výkonem. A že spotřeba byla ve skutečnosti vyšší nikoho netrapilo (jen tak mimochodem je cca 8 let stará judikatura evropského soudu, která připouští odchylku spotřeby jen 10%, pokud je vyšší, tak můžete auto reklamovat), protože papírově byla nízká.

    Takže se stalo to, co logicky muselo přijít. EU prostě řekla: Když jste schopni papírově vyrobit průměr všech aut ve flotile na 120 g CO2 (náhodně použité číslo), tak to vyrobte tak i ve skutečnosti včetně reálného měření emisí. A když už tak hezky básníte o tom jak zvyšujete efektivitu o 10% ročně, tak dokažte i ty emise za další rok stáhnout o 10%.

    Asi jsem to napsal polopatě, ale je to tak. Holt na EU se to hodí svést, místo toho abychom si sáhli do svědomí.
    • 32 Reagovat !

      foto augustin

      augustin 27.07.  19:49

      « Re: EU za to nemůže

      Mozno mas pravdu, co si napisal aöe pytam sa, ked tak obhajujes EU a jej emisne limity: Vcera sa Junker s Trumpom dohodli, ze EU bude odoberat plyn z Ameriky, ktory sa bude dopravovat jednym tankerom z Ameriky do EU za druhym, pricom prave take obrovske tankery su najväcsim znecistovatelom vobec (ak nie su na jadrovy pohon ale tym si ekologov tiez neudobris). Nedavno som v rakusku cital informaciu, ze len jeden taky tanker vyprodukuje tolko emisii ako 220000 WW Paasat 2,0 TDI za ten isty cas!!! Skratka povedane: Tu malicku kvapku v mori, to jest vodicov aut, musime prenasledovat a hrdusit a nedat ich vydychnut, za vsetko dodatocne platit (pozri dodatocnu emisnu dan v Rakusku, v Norsku a pod.) ale popri tom ten zvysok, to cele more, ktore hra v hodnotach emissi 95% si nebudeme vsimat, ba naopak, este mu pri zvysovani emisii pomozeme tym, ze podporime taky nezmyselny obchod. To je logika EU 8-s
      • 04 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 27.07.  20:58

        « Re: Re: EU za to nemůže

        Emisní limity = sou všude na světě!

        Gigantickej tanker = má samozřejmě obří emise. Ale v polovině Atlantiku = tě zajímaj asi jako výbuch atomovky v Hirošimě

        Ten Pašík = je jen jako granát = o moc moc menší než atomovka. Co tě víc zajímá = granát vedle tebe před tebou v koloně, nebo atomovka na druhý straně planety? :-)

        Na tu EU se fakt hodí všechno ;-)

        Viz já 20:55 :-)
      • 02 Reagovat !

        foto kovv

        kovv 27.07.  21:38

        « Re: Re: EU za to nemůže

        A jsme zase u toho. Z informace, která je v médiích si každý vezme jen to co se mu hodí. Kdyby jsi trochu rozumněl technice, tak víš, že LNG je pro dopravu s klasickým tankerem nevhodné, protože náklady na dopravu (většina tankerů používá různé frakce ropy) by byly větší než hodnota převáženého nákladu. Tankery co vozí LNG, jsou taky zároveň poháněné LNG. V jazyku Evropana je to jako by náklaďák na CNG vozil CNG na tankování stanice. Takže jde o jednu z forem ekologické dopravy.
      • 11 Reagovat !

        foto sachs800

        sachs800 28.07.  07:08

        « Re: Re: EU za to nemůže

        Další, co rozšiřuje hoaxy. Tanker, který převáží LNG je zároveň LNG poháněn. Velmi čistý pohon.
        • 01 Reagovat !

          foto augustin

          augustin 28.07.  08:40

          « Re: Re: Re: EU za to nemůže

          Ja naozaj nie som odbornik ale potom musis zrejme poucit aj ministra hospodarstva Nemecka. Osobne som pocuval jeho rozhovor na ZDF, kde po namietke redaktorky priznal, ze doprava tohoto plynu je NAOZAJ VELKY ekokologicky problem ako je tomuto projektu (okrem vysokej ceny plynu z USA) vytykane. Tak v com tkvie potom ten velky ekologicky problem, ked je to vsetko tak ciste? To nie je vycitka voci tebe, ja naozaj neviem a necham sa rad poucit.
          Mimochodom to minister vysvetlil a "uspokojil" nemcov salamunsky. Redaktorke odpovedal, ze Nemecko tak ci tak ziaden taky tanker prijat nemoze, lebo nema ani jediny pristav, ktory by bol vobec schopny precerpat onen plyn z tankerov do ich sieti >:D
        • 00 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 28.07.  12:42

          « Re: Re: Re: EU za to nemůže

          Nehovoriac o tom ze ten tanker nie je ziadna stara herka, ale vcelku moderna nova lod.
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 27.07.  20:55

      « Re: EU za to nemůže

      :yes: :-!

      Holt na EU se hodí všechno = viz úvodní příspěvek = proč používat rozum :-)
      • 12 Reagovat !

        foto kovv

        kovv 28.07.  09:47

        « Re: Re: EU za to nemůže

        Máš recht. Ani se nedivím, že máme takové představitele jako Bureš či Pitomio, když čtu diskuze.
    • 00 Reagovat !

      foto tesnav

      tesnav 28.07.  07:34

      « Re: EU za to nemůže

      Požadavek, aby auto jelo, moc nestalo a moc nezralo, tu je od počátků automobilismu, jen materiály a technologie posledních dvou desetiletí ten vývoj výrazně zrychlily. Navíc, starou techniku můžeš zlepšovat a inovovat jen do určité míry, po určitém čase je efektivnější vývoj zcela nového typu. A výsledkem tohoto vývoje mj. je, že si dnes mužů i v malém autě a za rozumné prachy koupit motor s výkonem i jízdní dynamikou, kterou měli 20-25 let zpět supersporty s reálnou cenou o řád výše.

      A to, že se spotřeba měří podle nereálného NEDC cyklu, na hony vzdálenému reálné jízdě, to rozhodně není chyba výrobců aut, ani uživatelů, ale evropské legislativy.
    • 20 Reagovat !

      foto Provocateur

      Provocateur 28.07.  08:34

      « Re: EU za to nemůže

      Jasně, EU za nic nemůže a proto Subaru osekává nabídku motorů pro Evropu jen jak může, protože se jim nevyplatí upravovat některé (v současné době vlastně všechny výkonné) motory určené pro americký a asijský trh kvůli EU normám. Proto v současnosti Subaru nabízí motory s výkony na úrovni Hyundaie 90 let. Pominu-li, že STI a Forester XT u nás teď končí - bez náhrady.
      • 10 Reagovat !

        foto augustin

        augustin 28.07.  08:42

        « Re: Re: EU za to nemůže

        :yes:
      • 11 Reagovat !

        foto Gvick2

        Gvick2 28.07.  08:50

        « Re: Re: EU za to nemůže

        No ale některé automobilky výkonné motory nabízejí i v Evropě. Ono to asi nebude jenom předpisy EU, když je někteří dokáží plnit a nabízet daleko výkonnější motory a s daleko více válci a někdo má problém nabídnout čtyřválcový motor se slušným výkonem.
        • 10 Reagovat !

          foto Provocateur

          Provocateur 28.07.  15:00

          « Re: Re: Re: EU za to nemůže

          Ano, jiní v Evropě nabízejí. Ale Subaru prodá v Evropě nějakých 5% z celosvětových prodejů. Předpokládám, že z automobilek nabízejících auta v Evropě je to nejměnší podíl. A kvůli těm 5% se Subaru nevyplatí upravovat motory kvůli emisím nařízených v EU.

          Jen připomínám, že ještě před pár lety byla u Subaru nabídka motorů totožná s nabídkou např. v USA (včetně šestiválců). Takže za zúženou nabídku motorů v EU mohou především normy EU.
      • 02 Reagovat !

        foto kovv

        kovv 28.07.  09:54

        « Re: Re: EU za to nemůže

        Nemám pocit, že Subaru v Evropě prodává motory na úrovni Hyundai 90. let, dokonce bych řekl, že Hyundai ani teď nemá moc motorů, které dosahují parametrů motorů Subaru.

        • 00 Reagovat !

          foto Provocateur

          Provocateur 28.07.  15:03

          « Re: Re: Re: EU za to nemůže

          Nejvýkonejší je 1,6 turbo a 2,5 atmo oba se 170 koňmi, což by bylo jako základ nebo střed ještě dostačující. Bohužel oba motory se nabízejí jen s CVT, které pár desítek koní ještě sežere. Kromě Dacie a Suzuki asi nenajdu značku nabízející méně výkonné motory.
          • 00 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 28.07.  17:30

            « Re: Re: Re: Re: EU za to nemůže

            2L a 2.5L turbo sa pokial viem stale predava, takze ziadne " Pominu-li" neplati.
      • 20 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 28.07.  12:01

        « Re: Re: EU za to nemůže

        Tak tak. Velká škoda. Vedení EU používá ochranu životní prostředí jako zbraň na zničení konkurenceschopnosti Evropy. Kdo ví, kdo za tím doopravdy stojí.... :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 28.07.  14:44

          « Re: Re: Re: EU za to nemůže

          Co si představuješ pod tim "zničení konkurenceschopnosti"? Takhle mi to přijde jako = naprostá blbost
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 28.07.  12:45

        « Re: Re: EU za to nemůže

        Mas pocit ze doma v Japonsku ci v takej Kalifornii su nie normy benevolentnejsie? A aj napriek tomu to tam veselo predavaju.
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda777

          pradeda777 28.07.  13:16

          « Re: Re: Re: EU za to nemůže

          V marxisticke Californii urcite. Tam take zavedli jako prvni na svete bezolovnaty benzin. A protoze to byl takovy vyznamny trh, tak toho marxiste vyuzili a od te doby vydiraji zbytek sveta.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 28.07.  14:49

            « Re: Re: Re: Re: EU za to nemůže

            Možná nevíš co to byl marxismus >:-[]

            No bohužel = eště je ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 30.07.  07:34

            « Re: Re: Re: Re: EU za to nemůže

            Pokial sa nemylim tak Kalifornia ma tu emisnu normu prisnejsiu ako europa. Takze s tym rozhodnutie automobilky zjavne nema nic.
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 28.07.  14:47

          « Re: Re: Re: EU za to nemůže

          Evropa spojenim se zaostalou východní postkomunistickou částí = extrémně schudla

          Ale prej máme šanci komunistickej hyperpropad = tak do 40 let dohnat = tou dobou budou možná běžný [odkaz] ale na [odkaz] :-)
  • 00 Reagovat !

    foto VDC

    VDC 27.07.  19:49

    ...

    Kde to má křídlo a zlatý kola?
  • 10 Reagovat !

    foto S-73-AMG

    S 73 ///AMG 27.07.  21:19

    klídek kucí Vag-ové ten problém vyřeší , nebo ne? :D

    EU JE - Z.L.O.(Zase Láskou Obdařující ) >:D cesta je S63 S65 (jakákoliv generace) a v budoucnu hlavně S 73 W223 AMG vše se zapnutým Dyno Mode >:D …víc nepotřebuješ... á rypadla prosím nééé, slovy klasika > Myslím to upřímně >:D (pamětníci ví... >:D )
  • 00 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 27.07.  22:11

    Slušný video

  • 11 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 27.07.  22:55

    Limit seria

    Presne v duchu automobilky - ta limitka je brana ako podakovanie fanusikom a nie ako moznost vytrieskat viac penazi.

    Nieco na podobnu temu - [odkaz]
    2018 Subaru WRX STI Type RA Reviewed (Feat. Mark Higgins)
    To uz je za viac penazi a v US.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Lupiči, kteří přepadli klenotnictví v Teplicích: Dopadli je v Praze!

Lupiči, kteří přepadli klenotnictví v Teplicích:…

Spravedlnosti dlouho neunikali. Čtyři lupiči, kteří v pondělí přepadali klenotnictví v Krupské ulici…

Milostné putování na Vánočním ostrově: 120 milionů krabů utíká za láskou!

Milostné putování na Vánočním ostrově: 120 milionů…

Je to jeden z velkolepých zázraků přírody. Na Vánočním ostrově začíná počátkem listopadu putování milionů…

 

iSport.cz

Z třetí ligy k nároďáku. Německý hokej povede finský nováček

Z třetí ligy k nároďáku. Německý hokej povede finský nováček

Představa, že by vedení českého hokeje hledalo nového reprezentačního trenéra například v Klatovech, je poměrně…

Kdo je koučem United? Legenda vyznává styl Liverpoolu a chválí Pogbu

Kdo je koučem United? Legenda vyznává styl…

Anglický Manchester United je na znovu na rozcestí. Po ukončení spolupráce s Josém Mourinhem řeší, jakou cestou…

 

Reflex.cz

Tonda Blaník je zpátky! Pusťte si zdarma dvě nové epizody seriálu o nejlepším českém lobbistovi

Tonda Blaník je zpátky! Pusťte si zdarma dvě nové…

Neexkluzivně a zdarma se po téměř roční odmlce vrací na obrazovky mobilů a počítačů legendární lobbista Tonda…

Zhulení Piráti: Bartoš a spol. totálně zkompromitovali myšlenku legalizace marihuany

Zhulení Piráti: Bartoš a spol. totálně…

Pirátská strana předložila návrh legalizace marihuany. Mimo jiné také chtějí, aby se smělo dealovat. Tento…