Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dekujeme EU!
pradeda777
| 27. 7. 2018 18:10
:no: :no: :no:
Avatar - Hammunasakra
Dekujeme EU!
Hammunasakra
| 27. 7. 2018 20:54
Seš na hlavu? Co s tim má EU? >:D

Je to domácí japonská limitka = jen Japonsko = nikde jinde :-)
Avatar - Hammunasakra
Dekujeme EU!
Hammunasakra
| 27. 7. 2018 21:50
Hele moh by se mi ozvat ten dávač :no: a vysvětlit mi = co na tom nechápe? >:D >:-[]
Avatar - Woombat
Dekujeme EU!
Woombat
| 28. 7. 2018 01:42
No já z příspěvku jasně cítím ironii. Takže to bylo myšleno tak, že "díky hodným pánům z EU' máme tak přísné emisní normy, že se Japoncům nevyplatí dělat homologaci takovýchto
Avatar - Woombat
Dekujeme EU!
Woombat
| 28. 7. 2018 01:43
... limitek pro Evropu.
Avatar - Zetti
Dekujeme EU!
Zetti
| 28. 7. 2018 06:24
Kecy. Moje Evo X melo normu Euro 6, ale pepici si radsi koupi okravku nebo pezota staci se kouknout na parkoviste u marketu. Evo X se delalo od roku 2008 do 2014 a prodalo se jich v cechach za tu dobu kolem 50. Pro koho bys ty auta ctel delat? Koupil sis sam neco takovyho nebo jen slintas nad obrazkama?
Avatar - praděda7
Dekujeme EU!
praděda7
| 28. 7. 2018 11:56
Od září Euro 6 nestačí. A bacha! Česko je jen malá součást Evropy.
Avatar - Zetti
Dekujeme EU!
Zetti
| 28. 7. 2018 12:10
Je to vsude v Evrope stejny, vsichni chteji uspornyho diesla na jezdeni do prace. Neni uz dneska kde si zablbnout na okresce To je debata na pytel. Proste prodeje tech aut jsou na pytel. Navic prijdou hybridy ktery tydle fosilie rozsekaji na cucky.
Muzes nesouhlasit, muzes davat palce, ale to je tak vsecko co muzes.
Dekujeme EU!
pradeda777
| 28. 7. 2018 12:34
No nevim nevim. Subaru s take moc uskodilo tim, ze vycouvalo z WRC. A samozrejme emisni terorizmus EU vykonal sve zhoubne dilo.
Avatar - Zetti
Dekujeme EU!
Zetti
| 28. 7. 2018 12:51
Mensi prodeje dodavaji znacce punc exkluzivity. Vzdycky si kupuju auta z druheho konce tabulky. Nechtel bych mit stejne auto jako ma Lojza, Pepik a Bozena a uz vubec ne jako Helmut s Gretrudou.
Jsem presvedceny ze 8 z 10 klientu Subaru netusi ze nejaka WRC existuje.
Dekujeme EU!
pradeda777
| 28. 7. 2018 13:05
Ja si naopak myslim, ze Subaru si predevsim kupovali nadsenci, co o Subaru vedeli prave z jejich uspechu v WRC....
Avatar - Hammunasakra
Dekujeme EU!
Hammunasakra
| 28. 7. 2018 14:48
Subaru se prodávalo dávno před vstupem do WRC a prodává se i po něm
Dekujeme EU!
Niemand
| 28. 7. 2018 22:07
Ano kupovali a dnes keď Subaru vymeklo a nie je vo WRC tak predáva 5 krát toľko. Väčšina nadšencov je v kategórii BY-kupcov, prípadne kúpim jazdené a z toho dnes značka nevyžije.
Avatar - Hammunasakra
Dekujeme EU!
Hammunasakra
| 28. 7. 2018 14:31
Emisní terorismus = jak tomu naprosto hloupě řikáš = je všude!

Možná zkus Afriku = rovníkovou

Dobrý je taky Rusko = taková Sibiř nebo vyspělej Dálnej Východ >:-[]
Dekujeme EU!
pradeda777
| 28. 7. 2018 12:55
Evo X pochovala "jen 5kvaltova" prevodovka. V roce 2008 jsem ji mel v zamerovaci, ale nakonec to byla M3MPS.
Avatar - Zetti
Dekujeme EU!
Zetti
| 28. 7. 2018 13:28
Evo ma specificky podvozek s elektronicky rizenym difem, ktery dohnalo Subaru az v posledni generaci, kdyz uz vlastne evo ani nebylo. [odkaz]
Ja ho nemel na hrani, ja v nem vozil neco co potrebovalo rychlou a bezpecnou prepravu. Pocet kvatlu mi fakt nezajimal. Stojim za tim ze ho pohrbily nizke prodeje, Na 100000 slintalu byl jeden ktery si ho fakt koupil. Napric celou evropou. Mimochodem moje krasne auto stavem jako nove s 50000 km skoncilo na Slovensku. Cesky Pepik o nej ani neskrt. Jeho modlu delal Kaban. Smesne. Diky za minusy
Dekujeme EU!
pradeda777
| 28. 7. 2018 16:36
No sak jo, nizke prodeje diky tomu, ze podobne vozy uz mely 6ti kvalt....
Dekujeme EU!
Niemand
| 28. 7. 2018 22:21
MPS naozaj nebol konkurent pre EVO a STI.
Avatar - praděda7
Dekujeme EU!
praděda7
| 28. 7. 2018 23:04
Možná pro tebe ne, ale pro mě ano....
Avatar - Hammunasakra
Dekujeme EU!
Hammunasakra
| 28. 7. 2018 08:16
Viz já včera 20:54 = to nemá co dělat s žádnejma emisema a homologací! To je klasická limitka jen pro domácí trh = v Japonsku běžná věc. Vždycky to tak bylo

Nevozej to na žádnej kontinent = a emisní normy = sou všude! Snad Afrika >:-[]

Jaký holky a kluky = si zvolíme do řízení kontinentu = je jen na nás ;-)
Avatar - praděda7
Dekujeme EU!
praděda7
| 28. 7. 2018 11:53
Přesně!
Avatar - Hammunasakra
Dekujeme EU!
Hammunasakra
| 28. 7. 2018 14:26
Nepřesně!

Co je na tom nepochopitelnýho = že tyhle limitky sou většinou jen pro domácí trh? Ani pro americkej ani asijskej ani žádnej další kontinent >:-[]

Motat do toho EU = je úchylka :-)
Avatar - wladyk
Zajímavé,
wladyk
| 27. 7. 2018 18:32
že "má pořád čtyřválec o objemu 2,0 litry", když Impreza STi měla 2,5 litr.
Zajímavé,
Sleeper
| 27. 7. 2018 18:59
Japonská WRX STI má dvoulitr.
EU za to nemůže
kovv
| 27. 7. 2018 18:56
Už mne štve, jak se problémy s emisemi hází na EU. Bohužel 99% lidí nezná pozadí těchto restrikcí. EU řeší bohužel až důsledek, příčinu je nutné hledat jinde.

Primárním důvodem, je že přišla doba (cca 15 let zpátky), kdy každý jouda (a nejen u nás) chtěl začít jezdit ve stylu "Třista z místa do náruče......" a nejlépe, aby to auto moc nestálo a aby byla malá spotřeba. A výrobci, místo toho aby investovali svůj čas a své finance do zlepšení či inovací stávající techniky, tak se vší silou vrhli na vývoj nesmyslně malých motorů s co největším výkonem. A že spotřeba byla ve skutečnosti vyšší nikoho netrapilo (jen tak mimochodem je cca 8 let stará judikatura evropského soudu, která připouští odchylku spotřeby jen 10%, pokud je vyšší, tak můžete auto reklamovat), protože papírově byla nízká.

Takže se stalo to, co logicky muselo přijít. EU prostě řekla: Když jste schopni papírově vyrobit průměr všech aut ve flotile na 120 g CO2 (náhodně použité číslo), tak to vyrobte tak i ve skutečnosti včetně reálného měření emisí. A když už tak hezky básníte o tom jak zvyšujete efektivitu o 10% ročně, tak dokažte i ty emise za další rok stáhnout o 10%.

Asi jsem to napsal polopatě, ale je to tak. Holt na EU se to hodí svést, místo toho abychom si sáhli do svědomí.
EU za to nemůže
augustin
| 27. 7. 2018 19:49
Mozno mas pravdu, co si napisal aöe pytam sa, ked tak obhajujes EU a jej emisne limity: Vcera sa Junker s Trumpom dohodli, ze EU bude odoberat plyn z Ameriky, ktory sa bude dopravovat jednym tankerom z Ameriky do EU za druhym, pricom prave take obrovske tankery su najväcsim znecistovatelom vobec (ak nie su na jadrovy pohon ale tym si ekologov tiez neudobris). Nedavno som v rakusku cital informaciu, ze len jeden taky tanker vyprodukuje tolko emisii ako 220000 WW Paasat 2,0 TDI za ten isty cas!!! Skratka povedane: Tu malicku kvapku v mori, to jest vodicov aut, musime prenasledovat a hrdusit a nedat ich vydychnut, za vsetko dodatocne platit (pozri dodatocnu emisnu dan v Rakusku, v Norsku a pod.) ale popri tom ten zvysok, to cele more, ktore hra v hodnotach emissi 95% si nebudeme vsimat, ba naopak, este mu pri zvysovani emisii pomozeme tym, ze podporime taky nezmyselny obchod. To je logika EU 8-s
Avatar - Hammunasakra
EU za to nemůže
Hammunasakra
| 27. 7. 2018 20:58
Emisní limity = sou všude na světě!

Gigantickej tanker = má samozřejmě obří emise. Ale v polovině Atlantiku = tě zajímaj asi jako výbuch atomovky v Hirošimě

Ten Pašík = je jen jako granát = o moc moc menší než atomovka. Co tě víc zajímá = granát vedle tebe před tebou v koloně, nebo atomovka na druhý straně planety? :-)

Na tu EU se fakt hodí všechno ;-)

Viz já 20:55 :-)
EU za to nemůže
kovv
| 27. 7. 2018 21:38
A jsme zase u toho. Z informace, která je v médiích si každý vezme jen to co se mu hodí. Kdyby jsi trochu rozumněl technice, tak víš, že LNG je pro dopravu s klasickým tankerem nevhodné, protože náklady na dopravu (většina tankerů používá různé frakce ropy) by byly větší než hodnota převáženého nákladu. Tankery co vozí LNG, jsou taky zároveň poháněné LNG. V jazyku Evropana je to jako by náklaďák na CNG vozil CNG na tankování stanice. Takže jde o jednu z forem ekologické dopravy.
EU za to nemůže
sachs800
| 28. 7. 2018 07:08
Další, co rozšiřuje hoaxy. Tanker, který převáží LNG je zároveň LNG poháněn. Velmi čistý pohon.
EU za to nemůže
augustin
| 28. 7. 2018 08:40
Ja naozaj nie som odbornik ale potom musis zrejme poucit aj ministra hospodarstva Nemecka. Osobne som pocuval jeho rozhovor na ZDF, kde po namietke redaktorky priznal, ze doprava tohoto plynu je NAOZAJ VELKY ekokologicky problem ako je tomuto projektu (okrem vysokej ceny plynu z USA) vytykane. Tak v com tkvie potom ten velky ekologicky problem, ked je to vsetko tak ciste? To nie je vycitka voci tebe, ja naozaj neviem a necham sa rad poucit.
Mimochodom to minister vysvetlil a "uspokojil" nemcov salamunsky. Redaktorke odpovedal, ze Nemecko tak ci tak ziaden taky tanker prijat nemoze, lebo nema ani jediny pristav, ktory by bol vobec schopny precerpat onen plyn z tankerov do ich sieti >:D
Avatar - wakantanka
EU za to nemůže
wakantanka
| 28. 7. 2018 12:42
Nehovoriac o tom ze ten tanker nie je ziadna stara herka, ale vcelku moderna nova lod.
Avatar - Hammunasakra
EU za to nemůže
Hammunasakra
| 27. 7. 2018 20:55
:yes: :-!

Holt na EU se hodí všechno = viz úvodní příspěvek = proč používat rozum :-)
EU za to nemůže
kovv
| 28. 7. 2018 09:47
Máš recht. Ani se nedivím, že máme takové představitele jako Bureš či Pitomio, když čtu diskuze.
EU za to nemůže
tesnav
| 28. 7. 2018 07:34
Požadavek, aby auto jelo, moc nestalo a moc nezralo, tu je od počátků automobilismu, jen materiály a technologie posledních dvou desetiletí ten vývoj výrazně zrychlily. Navíc, starou techniku můžeš zlepšovat a inovovat jen do určité míry, po určitém čase je efektivnější vývoj zcela nového typu. A výsledkem tohoto vývoje mj. je, že si dnes mužů i v malém autě a za rozumné prachy koupit motor s výkonem i jízdní dynamikou, kterou měli 20-25 let zpět supersporty s reálnou cenou o řád výše.

A to, že se spotřeba měří podle nereálného NEDC cyklu, na hony vzdálenému reálné jízdě, to rozhodně není chyba výrobců aut, ani uživatelů, ale evropské legislativy.
EU za to nemůže
Provocateur
| 28. 7. 2018 08:34
Jasně, EU za nic nemůže a proto Subaru osekává nabídku motorů pro Evropu jen jak může, protože se jim nevyplatí upravovat některé (v současné době vlastně všechny výkonné) motory určené pro americký a asijský trh kvůli EU normám. Proto v současnosti Subaru nabízí motory s výkony na úrovni Hyundaie 90 let. Pominu-li, že STI a Forester XT u nás teď končí - bez náhrady.
EU za to nemůže
augustin
| 28. 7. 2018 08:42
:yes:
Avatar - Hammunasakra
EU za to nemůže
Hammunasakra
| 28. 7. 2018 14:29
:no:
EU za to nemůže
Gvick2
| 28. 7. 2018 08:50
No ale některé automobilky výkonné motory nabízejí i v Evropě. Ono to asi nebude jenom předpisy EU, když je někteří dokáží plnit a nabízet daleko výkonnější motory a s daleko více válci a někdo má problém nabídnout čtyřválcový motor se slušným výkonem.
EU za to nemůže
Provocateur
| 28. 7. 2018 15:00
Ano, jiní v Evropě nabízejí. Ale Subaru prodá v Evropě nějakých 5% z celosvětových prodejů. Předpokládám, že z automobilek nabízejících auta v Evropě je to nejměnší podíl. A kvůli těm 5% se Subaru nevyplatí upravovat motory kvůli emisím nařízených v EU.

Jen připomínám, že ještě před pár lety byla u Subaru nabídka motorů totožná s nabídkou např. v USA (včetně šestiválců). Takže za zúženou nabídku motorů v EU mohou především normy EU.
EU za to nemůže
kovv
| 28. 7. 2018 09:54
Nemám pocit, že Subaru v Evropě prodává motory na úrovni Hyundai 90. let, dokonce bych řekl, že Hyundai ani teď nemá moc motorů, které dosahují parametrů motorů Subaru.

EU za to nemůže
Provocateur
| 28. 7. 2018 15:03
Nejvýkonejší je 1,6 turbo a 2,5 atmo oba se 170 koňmi, což by bylo jako základ nebo střed ještě dostačující. Bohužel oba motory se nabízejí jen s CVT, které pár desítek koní ještě sežere. Kromě Dacie a Suzuki asi nenajdu značku nabízející méně výkonné motory.
Avatar - Beefcake
EU za to nemůže
Beefcake
| 28. 7. 2018 17:30
2L a 2.5L turbo sa pokial viem stale predava, takze ziadne " Pominu-li" neplati.
Avatar - praděda7
EU za to nemůže
praděda7
| 28. 7. 2018 12:01
Tak tak. Velká škoda. Vedení EU používá ochranu životní prostředí jako zbraň na zničení konkurenceschopnosti Evropy. Kdo ví, kdo za tím doopravdy stojí.... :-!
Avatar - Hammunasakra
EU za to nemůže
Hammunasakra
| 28. 7. 2018 14:44
Co si představuješ pod tim "zničení konkurenceschopnosti"? Takhle mi to přijde jako = naprostá blbost
Avatar - wakantanka
EU za to nemůže
wakantanka
| 28. 7. 2018 12:45
Mas pocit ze doma v Japonsku ci v takej Kalifornii su nie normy benevolentnejsie? A aj napriek tomu to tam veselo predavaju.
EU za to nemůže
pradeda777
| 28. 7. 2018 13:16
V marxisticke Californii urcite. Tam take zavedli jako prvni na svete bezolovnaty benzin. A protoze to byl takovy vyznamny trh, tak toho marxiste vyuzili a od te doby vydiraji zbytek sveta.
Avatar - Hammunasakra
EU za to nemůže
Hammunasakra
| 28. 7. 2018 14:49
Možná nevíš co to byl marxismus >:-[]

No bohužel = eště je ;-\
Avatar - wakantanka
EU za to nemůže
wakantanka
| 30. 7. 2018 07:34
Pokial sa nemylim tak Kalifornia ma tu emisnu normu prisnejsiu ako europa. Takze s tym rozhodnutie automobilky zjavne nema nic.
Avatar - Hammunasakra
EU za to nemůže
Hammunasakra
| 28. 7. 2018 14:47
Evropa spojenim se zaostalou východní postkomunistickou částí = extrémně schudla

Ale prej máme šanci komunistickej hyperpropad = tak do 40 let dohnat = tou dobou budou možná běžný [odkaz] ale na [odkaz] :-)
Avatar - VDC
...
VDC
| 27. 7. 2018 19:49
Kde to má křídlo a zlatý kola?
...
pendoch
| 27. 7. 2018 19:57
Taky mi to tam chybí >:D
Avatar - Emel
...
Emel
| 28. 7. 2018 12:48
To je těch 10 kilo, o které to odlehčili :-)
Avatar - S 73  ///AMG
klídek kucí Vag-ové ten problém vyřeší , nebo ne? :D
S 73 ///AMG
| 27. 7. 2018 21:19
EU JE - Z.L.O.(Zase Láskou Obdařující ) >:D cesta je S63 S65 (jakákoliv generace) a v budoucnu hlavně S 73 W223 AMG vše se zapnutým Dyno Mode >:D …víc nepotřebuješ... á rypadla prosím nééé, slovy klasika > Myslím to upřímně >:D (pamětníci ví... >:D )
Avatar - Hammunasakra
klídek kucí Vag-ové ten problém vyřeší , nebo ne? :D
Hammunasakra
| 27. 7. 2018 21:49
:yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
Slušný video
Hammunasakra
| 27. 7. 2018 22:11
Avatar - Beefcake
Limit seria
Beefcake
| 27. 7. 2018 22:55
Presne v duchu automobilky - ta limitka je brana ako podakovanie fanusikom a nie ako moznost vytrieskat viac penazi.

Nieco na podobnu temu - [odkaz]
2018 Subaru WRX STI Type RA Reviewed (Feat. Mark Higgins)
To uz je za viac penazi a v US.