Japonská automobilka Suzuki se do výroby terénních vozů pustila v roce 1970. Přesně před 20 lety – v roce 1988 – pak stála s modelem Vitara u zrodu kategorie kompaktních SUV.
no není nádherná? řekl bych jedno z nejhezčích SUV současnosti, které mohou i do terénu... s tím šestiválcem už to i hezky pojede... moje osobní volba by byla 2,4 3 dv. v bílé perleti... a hurá na výlet kamkoliv :yes:;-)
Vitara je proste GRAND. Neobjednal som ju len preto, že nie je vo vrcholových motorizáciách N1. Ale inak pekná, dobrá, praktická, terénna ... Som zvedavý na tie nové motory a nový automat.
V únoru jsem se rozhodoval jak vyřešit problém že v zimních měsících mívám se svojí oktávkou občas potíže zdolat převýšení od nás z údolí do okolních vesnic. Uvažoval jsem o O2 4x4 a cestou od dealera s ceníkem jsem míjel benzínku, kde si lokální prodejce Suzuki udělal výstavu aut. Jak z Harlequina - tu jsem ji uzřel. Grand Vitaru. No zkrátka už ji mám třičtvrtě roku, odolal jsem pokušení N1 (znemožní polohování zadních sedaček a zprůchodnění kufru) a vyzkoušel jsem ji všude možně, jenom na sněhu ne, protože od tý doby tady žádnej nebyl. Ačkoliv jí mám častějc špinavou než čistou, je nádherná a úžasná pohodářka. Najeto necelejch 15.000 a ani po dlouhejch jízdách mě nic nebolí, je to jízda spíš na pohodu než nějakej mazec. Pro zábavu jí jezdím venčit hlavně do kopců a na hlíny. Ten šestiválec s automatem bude asi hodně zajímavej, diesel není špatnej ale snesl by se silnější motor.