Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Swift: Pětidveřová verze nyní za 209.900 Kč

Malé Suzuki nyní patří v daném segmentu mezi nejlevnější auta na trhu. Oproti konkurenci se chlubí silnějším motorem a sedmi airbagy.
Zpět na článek
12. 5. 2013 11:17
12. 5. 2013 16:00
12. 5. 2013 16:54
12. 5. 2013 18:41
12. 5. 2013 19:03
12. 5. 2013 19:34
12. 5. 2013 20:12
12. 5. 2013 21:34
12. 5. 2013 21:34
12. 5. 2013 19:13
12. 5. 2013 19:32
12. 5. 2013 20:29
12. 5. 2013 20:51
12. 5. 2013 21:35
12. 5. 2013 17:25
12. 5. 2013 18:42
12. 5. 2013 20:33
12. 5. 2013 21:40
12. 5. 2013 22:26
12. 5. 2013 23:33
13. 5. 2013 21:10
12. 5. 2013 22:02
12. 5. 2013 22:33
13. 5. 2013 13:18
14. 5. 2013 11:01
14. 5. 2013 11:11
15. 5. 2013 22:54
12. 5. 2013 18:56
12. 5. 2013 21:07
12. 5. 2013 21:19
13. 5. 2013 13:26
13. 5. 2013 21:14
14. 5. 2013 08:11
14. 5. 2013 09:55
13. 5. 2013 09:02
13. 5. 2013 09:34
Avatar - Ja Prvni 123
12. 5. 2013 11:17
Libi.
ja vim, ze tady jsme vsichni milionari a resime jen vzletne problemy, jestli je sestivalec dost nebo to chce osmivalec... ale do realneho sveta se mi tohle libi!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
12. 5. 2013 11:29
slovak si za slovenskych 210 000
nekupi pomaly ani zakladne sandero.... zlate ceske ceny :yes: to by sme boli mnohi slovaci milionari pri tychto ceskych cenach >:D .. no ale zase ukrajinci su na tom este horsie ako my.... ze?
Rozbalit vlákno
8
12. 5. 2013 15:33
Re: slovak si za slovenskych 210 000
Nevím, proč pořád mícháš české a slovenské koruny dohromady.
Avatar - biscuit
12. 5. 2013 15:58
Re: slovak si za slovenskych 210 000
oni uz za ty roky zapomneli, ze nase koruny byly pred zavedenim eura na slovensku 4:3 ;)
12. 5. 2013 16:11
Re: slovak si za slovenskych 210 000
Přitom mají celkem pěknou fixaci k euru - zhruba 30 slovenských za euro, jestli si dobře pamatuji.
13. 5. 2013 08:58
Re: slovak si za slovenskych 210 000
Tak 4:3 to nebylo, spíš tak 5:4, aspoň já si to pamatuju takhle...
A k tomu euru přistoupili v době, kdy byli asi historicky nejvýš - to celkem dobře načasovali. Akorát se tam už nenakupuje tak výhodně jako předtím, což je z mého českého pohledu škoda.
13. 5. 2013 09:27
Re: slovak si za slovenskych 210 000
Také si pamatuji typický kurz 80 CZK za 100 SKK, ale poslední roky před vstupem Slovenska do eurozóny jsem ho nesledoval. Fixace je důležitá z hlediska přepočtu stávajících financí, z hlediska cen a platů do budoucna ne.
Avatar - 3_diamanty
12. 5. 2013 18:53
Re: slovak si za slovenskych 210 000
len tak aby aj clovek ako ty mal predstavu co si moze dovolit slovak a co cech za svojich poctivo zarobenych 210 000 ;-) .......

takze tak ;-)
12. 5. 2013 19:09
Re: slovak si za slovenskych 210 000
Proboha řekni že to všechno co si napsal je jen hloupý vtip. >:D
12. 5. 2013 19:25
Re: slovak si za slovenskych 210 000
A co teprve si slovak muze dovolit za svych poctive vydelanych 210 tisic...euro samozrejme, mate prece euro ne?
Avatar - biscuit
12. 5. 2013 16:00
za ty prachy
je to uplne luxusni nabidka! mozna je cas na novyho sluzebaka :-) ze bych mel konecne sluzebni auto, ve kterym by me i bavilo jezdit? ted jeste presvedcit sefa...
Rozbalit vlákno
0
12. 5. 2013 16:54
SWIFT
U Swiftu je mezi motory jasná volba 1,3 DDIS, ovšem to nic nemění na tom, že mezi malými vozy je jasná volba [odkaz]%7B%22finishD… se skvělou výbavou a motorem za vynikajících 363 200 KČ
BRAVWO ŠKOTDIA :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
11
12. 5. 2013 18:41
Re: SWIFT
Tou tvoji jasnou dieslovou volbou bys ale nicil zivotni prostredi nebo uz zase nejses ekolog? Trouba si porad, to uz se nejspis nezmeni :no:
12. 5. 2013 19:03
Re: SWIFT
Neničil, Fabia Greenline má emise CO2 pouze 89g/km ;-)
12. 5. 2013 19:34
Re: SWIFT
Podle tveho konfiguratoru dokonce 88 ;-) , ale tys doporucoval i Swifta v dieslu a ten ma (pry) 109...a vubec nekteri by ti vysvetlili, ze diesel do osobniho auta nepatri >:D
12. 5. 2013 20:12
Re: SWIFT
109 je pořád skvělé ;-)
Avatar - dal
12. 5. 2013 19:13
Re: SWIFT
Chce se mi blejt velebnosti. :no:
Avatar - Ja Prvni 123
12. 5. 2013 19:32
Re: SWIFT
tak proc to pijes, kdyz Ti to nedela dobre? Swift je hezky a technicky povedeny auto, takze z toho to nebude.
12. 5. 2013 20:29
Re: SWIFT
To nebude ze Sviště, ale tady z "trouby". :-)
Avatar - Ja Prvni 123
12. 5. 2013 20:51
Re: SWIFT
aha... tak to jo.
Toho mam na HateListu, tak to nevidim.
:-!
12. 5. 2013 21:35
Re: SWIFT
:no: :no: :no: :no: :no: Adam Novák blbost :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - Otrava
12. 5. 2013 17:25
Nabídka
Cena ujde, i když s klimou je to už přes 230tis. Zajímavý je i cca 30tis. příplatek za sx4 s klimou, byť nemá takovou bezpečnostní výbavu.

Swift je rozhodně přinejmenším zajímavá alternativa k Fabii. Ostatně, asi bych díky pověsti starších TSIček vsadil spíš na Swifta, než krátkou Fabii.
Rozbalit vlákno
19
12. 5. 2013 18:42
Re: Nabídka
Souhlas, ale misto swifta bych urcite radeji sel do SX4.
12. 5. 2013 20:33
Re: Nabídka
Jen je to celkem malé auto. Osobně mi to nevadí, ale mám takový pocit, že značné části kupců FII by mohlo.
Avatar - woody-alien
12. 5. 2013 20:40
Re: Nabídka
Kupci FII se nejspíš zděsí při pohledu do kufru. Jinak no problem. Když někdo kupuje jediné auto, chápu. Jinak mi ovšem lpění na pár litrech přijde jako dogma. My jsme ještě neměli potřebu naplnit ani těch 210 litrů. ;-) Zato máme svižnýho prcka, kterej i s HDM automatem jezdí po městě do 6 litrů a mimo město se blíží 5 litrům.
12. 5. 2013 21:40
Re: Nabídka
Jak píši, mně to nevadí - kdybych něco takového koupil, stejně v tom budu jezdit sám, maximálně s partnerkou, a běžný nákup pojme. Fakt je, že patří k těm nejmenším ve třídě, a bude spíš přitahovat jinou skupinu lidí, než je typický kupec Fabie (to je jen můj názor).
Avatar - woody-alien
12. 5. 2013 21:48
Re: Nabídka
Jasně, ono se na to jinak nahlíží, když ti "kryje záda" velkej kombík. ;-) Swift u nás by se mohl prezentovat spíš jako dospělejší alternativa k městským mini. Tedy stavět ho proti Citigo, ne proti Fabii. Třída-netřída.
12. 5. 2013 22:26
Re: Nabídka
Vidím to stejně.

Jak si u tebe stál Yaris proti Swiftu? V recenzi jsi to moc nerozebíral.
Avatar - woody-alien
12. 5. 2013 23:15
Re: Nabídka
Nj, já s tím svým výběrem dlouhé týdny "otravoval" v diskusi pod recenzí Mondea, kde jsem psal minitestíky nebo jízdní dojmy např.na nové Clio, Corsu Easytronic, Polo, Yarise s variátorem, Aygo s robotem, Swifta manuál i automat. Takže do samotné recenze už mi to přišlo zbytečné. Zkráceně - Yaris je komfortnější, celkově lépe odhlučněný a utlumenější. Má samozřejmě už i patřičnej kufr s podstatně nižší nákladovou hranou. Výbava slušná, s variátorem už má třeba i parkovací kameru (mlhovky ne, ty Japonci hned tak někomu nedopřejou >:D ), cenově o cca 30.000 dražší, ten rozdíl se ale nakonec stejně dost smrsknul nákupem originál příslušenství. Naopak mě u Yarise moc neuspokojilo fungování variátoru, nějak se mi nedařilo to auto probudit trochu k životu. Prostě služebníček pro klidnu jízdu, nic víc. Swift mi i s automatem přijde takovej živelnější, zábavnější, automat připouští vytáčení. Prostě - neprudí klidné řidiče/ky ale nebrání se ani tomu nechat se trochu prohnat.
12. 5. 2013 23:33
Re: Nabídka
Já jsem si říkal, jestli to nebylo kvůli CVT. :-) Na druhou stranu, radši letargičtější CVT než škubajícího robota. Díky za upřesnění.
Avatar - woody-alien
13. 5. 2013 09:58
Re: Nabídka
Citigo/Up/Mii jsem s robotem nezkoušel, v přijatelném okolí nebyli k dispozici, v Aygu to s jistou dávkou tolerance docela šlo - naopak Easytronic v Corse mě vyloženě naštval.
Avatar - white label
13. 5. 2013 20:51
Re: Nabídka
Není robot jako robot, kterého/které máš na mysli konkrétně?
13. 5. 2013 21:10
Re: Nabídka
Mám na mysli jakéhokoli škubajícího robota. :-) Neříkám, že každý robot škube. ;-)
Avatar - white label
13. 5. 2013 21:35
Re: Nabídka
To jo, jakákoli škubající "varianta/verze" je vopruz... ;-)
Myslel jsem, že narážíš na nějakou konkrétní osobní zkušenost s malým robotem.
Já raději průměrného povedeného robota, než průměrně povedené CVT.
12. 5. 2013 22:02
Re: Nabídka
Pokud mas i jine auto, tak v tom asi neni problem, ale pokud by to melo byt jedine auto v rodine, tak bych tam nechtel skladat 4-clennou rodinu jedouci na tydenni dovolenou ;-)
12. 5. 2013 22:33
Re: Nabídka
Děti nemám a kolem komína by mi stačil. Na dovolenou jedu autem, protože chci, ne protože musím - typicky jsou to Alpy. Užiji si mazlíka na krásném asfaltu a k tomu krásné přírody, co víc si přát. Jinak preferuji letadlo.
13. 5. 2013 13:18
Re: Nabídka
8-s V MPV mám 290l a zabalím do toho 6 člennou rodinu a nikde problém, když na týden(2-3x za rok) tak pomůže rakev. Opravdu netuším, proč pořád někdo přisuzuje malým autům poslání vozit 4-5 lidí s bagáží na týden ;-\ V civicu mám 415?l a zatím jsem ho snad ani nikdy nezaplnil.
14. 5. 2013 11:01
Re: Nabídka
Mozna proto, ze vetsina rodin nema 2 auta? A obcas chcou nekam vyrazit, treba na tyden nekam po vlastech ceskych...
14. 5. 2013 11:11
Re: Nabídka
A co s tím má počet aut společného :-O Jako rodina máme celkem auta 4 na dva řidiče >:-[] , ale kapacita kufrů se při cestě jedním opravdu nesčítá >:-[]
15. 5. 2013 22:54
Re: Nabídka
Psal jsem neco o scitani kapacity? ;-) Nejvetsi kufr mate pod 300l urcite a jezdite na tyden bo dva na opacny konec republiky na dovo nebo se pletu? 8-s
12. 5. 2013 18:20
Nádherné auto za zajímavou cenu
Suzuki malá auta prostě umí, mají roztomilý vzhled, solidní prostornost, výborné motory a celkem dobrou bezpečnost i spolehlivost. Je škoda, že jich moc nejezdí, rozhodně bych tohoto krasavce na cestách potkával raději než nudné (ale jinak hodně dobré) Fabie nebo obludné korejce Kia Rio s Chevroletem Aveo.

Kde jsou ty časy prodejů prvního Swiftu, který pravidelně býval na přelomu tisíciletí mezi nejprodávanějšími malými auty.
;-\
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
12. 5. 2013 18:58
Re: Nádherné auto za zajímavou cenu
tie casy prveho swiftu su davno prec.... ;-\ ... tento novy je uz len taky slaby odvar stareho swiftu a mozno je to prave preto ze vyzera len ako predlzeny stary swift.... chcelo to radikalnejsie zmeny v dizajne asi..
Avatar - woody-alien
12. 5. 2013 20:33
Re: Nádherné auto za zajímavou cenu
Nechci brát jméno Boží nadarmo, takže asi takhle: Zatraceně toppere, nepiš o něčem čemu houby rozumíš. Postav si vedle sebe ty údajně stejný Swifty a uvidíš, že ten tvůj "odvar" NZ vypadá moderněji, dospěleji - už to není jenom hračka do města. Nemluvě o interiéru a výrazně vylepšeném komfortu při zachování výborných jízdních vlastností. Neznám prodejní čísla Swiftu, ale jestli se současnej prodává hůř, tak bude na vině nejspíš rostoucí konkurence a taky ten moment překvapení, kterým Swift MZ bodoval při uvedení na trh. Kvalita mu rozhodně nechybí.
Avatar - peter_ko
13. 5. 2013 10:12
Re: Nádherné auto za zajímavou cenu
Tak tak, ten moment prekvapenia na mňa zapôsobil dokonalo. Ale s pribúdajúcim počtom nových swiftov sa mi začína páčiť aj tento. :yes:
Avatar - white label
12. 5. 2013 22:27
Re: Nádherné auto za zajímavou cenu
Prolez si Swifta a pak i20, pak se s nimi svez a potom tu můžeš psát něco o odvaru, samozřejmě na adresu i20. :-O :*) ;-)
12. 5. 2013 18:56
Otáčkoměr
Swift nemá v základu otáčkoměr? v článku se píše,že otáčkoměr je až ve vyšším stupni výbavy.
Rozbalit vlákno
14
12. 5. 2013 21:07
Re: Otáčkoměr
ne podle jejich ceníku v základu není, dokonce tam není ani akustické upozornění na zapnutá světla
12. 5. 2013 21:17
Re: Otáčkoměr
Akustické upozornění na zapnutá světla se ještě montuje? U mě se světla vypnou jak vypneš motor a nic nemusíš řešit.
12. 5. 2013 21:19
Re: Otáčkoměr
no u základního modelu se právě nemontuje, takže světla se ti sama vypnou spolu s vybitou baterkou :-)
12. 5. 2013 21:23
Re: Otáčkoměr
No tak obě varianty jsou na nic. Ideál je vypnutí světel spolu s motorem.
12. 5. 2013 21:51
Re: Otáčkoměr
Me to teda idealni neprijde, svetla maji zhasnout, az kdyz to chci ja a kdyz jsem trubka skleroticka, tak mi to auto pripomene... :yes:
Avatar - biscuit
13. 5. 2013 07:35
Re: Otáčkoměr
souhlas... lidi dneska zastavi/chcipnou auto a bud nesviti, nebo sviti normalne dal potkavackama. chteli by asi aby auto samo poznavalo co zrovna provadeji za cinnost a podle toho se chovalo - stejne je to s blinkry asi :-)
13. 5. 2013 13:26
Re: Otáčkoměr
Tak mě vcelku rozumně auto rozsvěcí až po prvním přidání plynu, nebo cca 10-15s po nastartování(podle napětí na alternátoru), když zatáhnu ručku, tak svítí jen parkovačky. Když chci, stačí otočit ovladačem světel a automatika se vypne a můžu svítit dle ctěné vůle, včetně akustické signalizace rozsvícených světel při otevřených dveřích a típnutym motoru.
13. 5. 2013 21:14
Re: Otáčkoměr
Jedna věc je automatický režim, kde vypnutí dává smysl. Druhá věc je zhasínání světel v manuálním režimu, popřípadě absence manuálního režimu. Vyjádřil se ve smyslu, že jeho auto vůbec upozornění nemá a nepotřebuje ho - takže auto musí mít jen automatický režim, což by nevyhovovalo ani mně.
14. 5. 2013 08:11
Re: Otáčkoměr
Tomu pak rozumím, jen mě překvapuje, že tam tedy vůbec není možnost manuálního režimu :-O , to by mě taky točilo 8-s
14. 5. 2013 09:55
Re: Otáčkoměr
Nebo se jen špatně vyjádřil ve snaze si rýpnout.
13. 5. 2013 09:02
Re: Otáčkoměr
Nevím, jestli to mám ideálně, ale asi 20 sekund po opuštění vozu mi sám zhasne a zamkne (to zamknutí jen, pokud se po vystoupení ještě třeba nehrabu v kufru).
12. 5. 2013 21:20
Re: Otáčkoměr
To by mi asi (obcas) vadilo :no:
Avatar - biscuit
13. 5. 2013 07:40
Re: Otáčkoměr
clovek si zvykne. jezdime po praze colta (benzin samozrejme), taky nema tenhle budik a v podstate mne jen vadi, ze nevim jak blizko omezovaci uz se nalejzam :-) jinak je auto svym zvukem krasne citelny (pritom neni nijak hlucny) a v podstate ten otackomer na beznou jizdu treba vubec neni. a to jsem mel fakt cuky ho tam po porizeni domontovat.
13. 5. 2013 09:34
Re: Otáčkoměr
Vzhledem k tomu, že reagoval na automatické vypínání světel, tak je tvá reakce trochu mimo. :-)

Otáčkoměr rozhodně k životu nepotřebuješ. Já se na něj nedívám, i když mám manuální převodovku. Jak říkáš, největší otázka je, jak máš daleko do omezovače. Normálně to poznám po sluchu. Když nemám otáčkoměr, aby mi pomohl do začátku, tak do něj holt musím párkrát vrazit.
12. 5. 2013 20:39
To že má být 69kW?
Lehký, malý a na papíře 69kW Swift, je ve skutečnosti poměrně lenoch...
Stovku zdolává za 12,3 vteřin, maximálka je na dnešní poměry poměrně malá 165 km/h.
Mi chcete říct, že oproti 44kW Fabii, je Swith rychlejší o 10km/h a stovku pokoří jen o 4 sekundy dříve? Vždyť má o 25kW více, to je skoro 35 koní...

Asi ten motor je postavený hlavně pro papírové hodnoty, když skutečnost je jinde...
Rozbalit vlákno
6
13. 5. 2013 00:47
Re: To že má být 69kW?
že je swift lenoch může napsat jen ten, kdo v něm nikdy nejel a vše o autech má vyčtený. 990kg pohotovostní hmotnosti a 94 koníků by ti mělo napovědet! Z 0-100 za 11 s, max. GPS 180 - jo, starý Swift byl ještě o něco rychlejší (max. 195 GPS, na 100 za 10,8, 80-120 za 7.5 atd.)Pak byli někteří řidiči TDI a voturbených fabek trochu překvapeni, co jim to ukázalo trubku. Tam kde HTP končí, tam Swift začíná. Ukaž mi atmo1.2 která je lepší za tyhle prachy!!
Avatar - white label
13. 5. 2013 01:10
Re: To že má být 69kW?
"...stovku pokoří jen o 4 sekundy dříve" Píšeš vážně "jen"? >:D Rozdíl celé 4 sekundy (u 0-100km/h) jsou úplně jiné světy, co světy, rovnou jiné galaxie... :-O :*) ;-)
Avatar - biscuit
13. 5. 2013 07:41
Re: To že má být 69kW?
:yes:
13. 5. 2013 09:38
Re: To že má být 69kW?
Také jsem se musel smát. >:D Sice v podobných číslech na smazání čtyř vteřin tolik nepotřebuješ, přesto "jen" není na místě. A při předjíždění to bude sakra znát.
13. 5. 2013 13:31
Re: To že má být 69kW?
Bože, kdy už lidi pochopí, že u malých motorů je hodnota 0-100 silně zkreslená potřebou řadit i 3. Mám to u 1,4 civica stejně. 2 končí na cca 85km/h a ono přešaltovat nějakou tu vteřinku zabere, nehledě na to, že dostaneš 3 spíš do spodního pásma a znovu motor "roztaháváš". Rozhodně to nic nevypovídá o celkové pružnosti auta :-!
Avatar - Katikakus
13. 5. 2013 15:22
Re: To že má být 69kW?
A tohle napise nekdo, kdo jezdi Octavkou 1.6TDI/77kW, ktera se na stovku doplazi za 13 vterin... >:D >:D >:D

8-s :no:
Avatar - Jaros71
12. 5. 2013 22:33
jako 2. nebo 3. auto
..je do rodiny OK. Cena slušná , kvalita taky dobrá a je docela pěkný. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - biscuit
13. 5. 2013 07:42
Re: jako 2. nebo 3. auto
je videt, ze ne vsichni s logem vw musi byt zaslepenci ;)
13. 5. 2013 06:49
Jiná auto aneb kam není vidět
Jen pro zajímavost k porovnání jak staví auta Suzuki a jak Škoda.
Suzuki:[odkaz]
Škoda:[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
13. 5. 2013 09:20
V ČR jiné myšlení
Čecháček si stejně raději vybere rachotící a sypající Fábii 1.2 HTP a bude se pišnit, že si koupil nový vůz. >:D i když designem je to uradený právě Suzuki Swift, který je, ale i beztak povedenější.
Rozbalit vlákno
0
13. 5. 2013 11:32
Swift rules...
Bol som sa previest, pomozerat atd. a je to fakt super auto. Ako druhe auto do rodiny asi najlepsia volba sucasnosti - vynikajuco sedi na ceste a dava taky pocit sviznej motokary, rad ide do otacok, posed je vdaka tvaru karoserie vyssi - vyborny vyhlad na cestu a jednoduche nastupovanie/vystupovanie, interier posobi velmi kvalitne a solidne napriek absencii makcenych plastov, sedacky v pohode, exterier sa mi tiez paci - tazko tomuto auto okrem mensieho kufra, ktory mne osobne vobec nevadi - nieco vytknut... vo verzii AC je velmi zaujimava cena a v najvyssej vybave snad najvyssia vybava v danej kategorii aut - vyhrievane sedadla, bezklucovy vstup a startovanie, 7 airbagov, handsfree bluetooth, prehravanie hudby z USB atd. atd.
Rozbalit vlákno
0