Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Suzuki Swift: Pětidveřová verze nyní za 209.900 Kč

David Bureš
Diskuze (75)
Malé Suzuki nyní patří v daném segmentu mezi nejlevnější auta na trhu. Oproti konkurenci se chlubí silnějším motorem a sedmi airbagy.

Suzuki zlevnilo vybrané verze modelu Swift. Pětidveřová varianta v základní výbavě s 1,2 VVT (69 kW) pod kapotou nyní stojí 209.900 korun. Třídveřový Swift je s tímto agregátem o dalších 10.000 korun levnější.

Swift díky tomu patří mezi ty nejlevnější vozy v daném segmentu, Fabia stojí s 1,2 HTP (44 kW) stejně jako pětidveřový Swift, Opel Corsa s 1,0 12v (48 kW) a pětidveřovou karoserií začíná na 199.900 Kč.

Základní výbava Swiftu zahrnuje sedm airbagů včetně kolenního u řidiče, funkci trojbliku, přípravu na rádio, palubní počítač, posilovač řízení, výškově nastavitelný volant a 15palcová ocelová kola.

Vyšší stupeň GL/AC je dostupný i s dalšími motory. Výbava je v tomto případě už bohatší, proti základní verzi navíc disponuje elektricky ovládanými předními okny, centrálním zamykáním s dálkovým ovládáním, manuální klimatizací, rádiem se šesti reproduktory a ovládáním na volantu, zadní lavicí dělenou v poměru 60:40, elektricky nastavitelnými a vyhřívanými zpětnými zrcátky, koženým volantem, otáčkoměrem a 16palcovými koly.

Swift s naftovým motorem přidává v tomto stupni i elektrické stahování zadních oken, přední mlhovky a kola z lehkých slitin, u varianty s pohonem všech kol zase nechybí elektrické stahování zadních oken a vyhřívané přední sedačky.

Motor 1,2 VVT (69 kW) je nyní za 259.900 korun dostupný i v limitované edici GL/AC SE. Její součástí je střešní spoiler, tempomat, červeně prošitý volant a hlavice řadicí páky, přední mlhovky, elektrické stahování zadních oken a metalíza.

Vedle toho tu je ještě stupeň GLX s automatickou klimatizací, bezklíčovým odemykáním, vyhříváním předních sedaček, Bluetooth, elektricky ovládanými zadními okny, předními mlhovkami, tempomatem a 16palcovými hliníkovými koly.

Suzuki Swift (5 dv.) – ceny zážehových motorizací
Motor1,2 VVT1,2 VVT1,2 VVT 4x41,3 DDiS
Převodovka5M4A5M5M
Zdvihový objem [cm3]1242124212421248
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]69/600069/600069/600055/4000
Největší toč. mom. [N.m/min-1]118/4800118/4800118/4800190/1750
Max. rychlost [km/h]165160165165
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,313,513,412,7
Komb. spotřeba [l/100 km]5,05,65,54,2
Cena GA [Kč]209.900,----
Cena GL/AC [Kč]234.900,-299.900,-349.900,-349.900,-
Cena GL/AC SE [Kč]259.900,----
Cena GLX [Kč]249.900,-344.900,---

David Bureš
Diskuze (75)
15. 5. 2013 22:54
Re: Nabídka
Psal jsem neco o scitani kapacity? ;-) Nejvetsi kufr mate pod 300l urcite a jezdite na tyden bo dva na opacny konec republiky na dovo nebo se pletu? 8-s
14. 5. 2013 11:11
Re: Nabídka
A co s tím má počet aut společného :-O Jako rodina máme celkem auta 4 na dva řidiče >:-[] , ale kapacita kufrů se při cestě jedním opravdu nesčítá >:-[]
14. 5. 2013 11:01
Re: Nabídka
Mozna proto, ze vetsina rodin nema 2 auta? A obcas chcou nekam vyrazit, treba na tyden nekam po vlastech ceskych...
14. 5. 2013 09:55
Re: Otáčkoměr
Nebo se jen špatně vyjádřil ve snaze si rýpnout.
14. 5. 2013 08:11
Re: Otáčkoměr
Tomu pak rozumím, jen mě překvapuje, že tam tedy vůbec není možnost manuálního režimu :-O , to by mě taky točilo 8-s