ja vim, ze tady jsme vsichni milionari a resime jen vzletne problemy, jestli je sestivalec dost nebo to chce osmivalec... ale do realneho sveta se mi tohle libi!
nekupi pomaly ani zakladne sandero.... zlate ceske ceny :yes: to by sme boli mnohi slovaci milionari pri tychto ceskych cenach >:D .. no ale zase ukrajinci su na tom este horsie ako my.... ze?
Tak 4:3 to nebylo, spíš tak 5:4, aspoň já si to pamatuju takhle...
A k tomu euru přistoupili v době, kdy byli asi historicky nejvýš - to celkem dobře načasovali. Akorát se tam už nenakupuje tak výhodně jako předtím, což je z mého českého pohledu škoda.
Také si pamatuji typický kurz 80 CZK za 100 SKK, ale poslední roky před vstupem Slovenska do eurozóny jsem ho nesledoval. Fixace je důležitá z hlediska přepočtu stávajících financí, z hlediska cen a platů do budoucna ne.
je to uplne luxusni nabidka! mozna je cas na novyho sluzebaka :-) ze bych mel konecne sluzebni auto, ve kterym by me i bavilo jezdit? ted jeste presvedcit sefa...
U Swiftu je mezi motory jasná volba 1,3 DDIS, ovšem to nic nemění na tom, že mezi malými vozy je jasná volba [odkaz]%7B%22finishD… se skvělou výbavou a motorem za vynikajících 363 200 KČ
BRAVWO ŠKOTDIA :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Podle tveho konfiguratoru dokonce 88 ;-) , ale tys doporucoval i Swifta v dieslu a ten ma (pry) 109...a vubec nekteri by ti vysvetlili, ze diesel do osobniho auta nepatri >:D
Kupci FII se nejspíš zděsí při pohledu do kufru. Jinak no problem. Když někdo kupuje jediné auto, chápu. Jinak mi ovšem lpění na pár litrech přijde jako dogma. My jsme ještě neměli potřebu naplnit ani těch 210 litrů. ;-) Zato máme svižnýho prcka, kterej i s HDM automatem jezdí po městě do 6 litrů a mimo město se blíží 5 litrům.
Jak píši, mně to nevadí - kdybych něco takového koupil, stejně v tom budu jezdit sám, maximálně s partnerkou, a běžný nákup pojme. Fakt je, že patří k těm nejmenším ve třídě, a bude spíš přitahovat jinou skupinu lidí, než je typický kupec Fabie (to je jen můj názor).
Jasně, ono se na to jinak nahlíží, když ti "kryje záda" velkej kombík. ;-) Swift u nás by se mohl prezentovat spíš jako dospělejší alternativa k městským mini. Tedy stavět ho proti Citigo, ne proti Fabii. Třída-netřída.
Nj, já s tím svým výběrem dlouhé týdny "otravoval" v diskusi pod recenzí Mondea, kde jsem psal minitestíky nebo jízdní dojmy např.na nové Clio, Corsu Easytronic, Polo, Yarise s variátorem, Aygo s robotem, Swifta manuál i automat. Takže do samotné recenze už mi to přišlo zbytečné. Zkráceně - Yaris je komfortnější, celkově lépe odhlučněný a utlumenější. Má samozřejmě už i patřičnej kufr s podstatně nižší nákladovou hranou. Výbava slušná, s variátorem už má třeba i parkovací kameru (mlhovky ne, ty Japonci hned tak někomu nedopřejou >:D ), cenově o cca 30.000 dražší, ten rozdíl se ale nakonec stejně dost smrsknul nákupem originál příslušenství. Naopak mě u Yarise moc neuspokojilo fungování variátoru, nějak se mi nedařilo to auto probudit trochu k životu. Prostě služebníček pro klidnu jízdu, nic víc. Swift mi i s automatem přijde takovej živelnější, zábavnější, automat připouští vytáčení. Prostě - neprudí klidné řidiče/ky ale nebrání se ani tomu nechat se trochu prohnat.
Citigo/Up/Mii jsem s robotem nezkoušel, v přijatelném okolí nebyli k dispozici, v Aygu to s jistou dávkou tolerance docela šlo - naopak Easytronic v Corse mě vyloženě naštval.
To jo, jakákoli škubající "varianta/verze" je vopruz... ;-)
Myslel jsem, že narážíš na nějakou konkrétní osobní zkušenost s malým robotem.
Já raději průměrného povedeného robota, než průměrně povedené CVT.
Pokud mas i jine auto, tak v tom asi neni problem, ale pokud by to melo byt jedine auto v rodine, tak bych tam nechtel skladat 4-clennou rodinu jedouci na tydenni dovolenou ;-)
Děti nemám a kolem komína by mi stačil. Na dovolenou jedu autem, protože chci, ne protože musím - typicky jsou to Alpy. Užiji si mazlíka na krásném asfaltu a k tomu krásné přírody, co víc si přát. Jinak preferuji letadlo.
8-s V MPV mám 290l a zabalím do toho 6 člennou rodinu a nikde problém, když na týden(2-3x za rok) tak pomůže rakev. Opravdu netuším, proč pořád někdo přisuzuje malým autům poslání vozit 4-5 lidí s bagáží na týden ;-\ V civicu mám 415?l a zatím jsem ho snad ani nikdy nezaplnil.
A co s tím má počet aut společného :-O Jako rodina máme celkem auta 4 na dva řidiče >:-[] , ale kapacita kufrů se při cestě jedním opravdu nesčítá >:-[]
Psal jsem neco o scitani kapacity? ;-) Nejvetsi kufr mate pod 300l urcite a jezdite na tyden bo dva na opacny konec republiky na dovo nebo se pletu? 8-s
Suzuki malá auta prostě umí, mají roztomilý vzhled, solidní prostornost, výborné motory a celkem dobrou bezpečnost i spolehlivost. Je škoda, že jich moc nejezdí, rozhodně bych tohoto krasavce na cestách potkával raději než nudné (ale jinak hodně dobré) Fabie nebo obludné korejce Kia Rio s Chevroletem Aveo.
Kde jsou ty časy prodejů prvního Swiftu, který pravidelně býval na přelomu tisíciletí mezi nejprodávanějšími malými auty.
;-\
tie casy prveho swiftu su davno prec.... ;-\ ... tento novy je uz len taky slaby odvar stareho swiftu a mozno je to prave preto ze vyzera len ako predlzeny stary swift.... chcelo to radikalnejsie zmeny v dizajne asi..
Nechci brát jméno Boží nadarmo, takže asi takhle: Zatraceně toppere, nepiš o něčem čemu houby rozumíš. Postav si vedle sebe ty údajně stejný Swifty a uvidíš, že ten tvůj "odvar" NZ vypadá moderněji, dospěleji - už to není jenom hračka do města. Nemluvě o interiéru a výrazně vylepšeném komfortu při zachování výborných jízdních vlastností. Neznám prodejní čísla Swiftu, ale jestli se současnej prodává hůř, tak bude na vině nejspíš rostoucí konkurence a taky ten moment překvapení, kterým Swift MZ bodoval při uvedení na trh. Kvalita mu rozhodně nechybí.
souhlas... lidi dneska zastavi/chcipnou auto a bud nesviti, nebo sviti normalne dal potkavackama. chteli by asi aby auto samo poznavalo co zrovna provadeji za cinnost a podle toho se chovalo - stejne je to s blinkry asi :-)
Tak mě vcelku rozumně auto rozsvěcí až po prvním přidání plynu, nebo cca 10-15s po nastartování(podle napětí na alternátoru), když zatáhnu ručku, tak svítí jen parkovačky. Když chci, stačí otočit ovladačem světel a automatika se vypne a můžu svítit dle ctěné vůle, včetně akustické signalizace rozsvícených světel při otevřených dveřích a típnutym motoru.
Jedna věc je automatický režim, kde vypnutí dává smysl. Druhá věc je zhasínání světel v manuálním režimu, popřípadě absence manuálního režimu. Vyjádřil se ve smyslu, že jeho auto vůbec upozornění nemá a nepotřebuje ho - takže auto musí mít jen automatický režim, což by nevyhovovalo ani mně.
Nevím, jestli to mám ideálně, ale asi 20 sekund po opuštění vozu mi sám zhasne a zamkne (to zamknutí jen, pokud se po vystoupení ještě třeba nehrabu v kufru).
clovek si zvykne. jezdime po praze colta (benzin samozrejme), taky nema tenhle budik a v podstate mne jen vadi, ze nevim jak blizko omezovaci uz se nalejzam :-) jinak je auto svym zvukem krasne citelny (pritom neni nijak hlucny) a v podstate ten otackomer na beznou jizdu treba vubec neni. a to jsem mel fakt cuky ho tam po porizeni domontovat.
Vzhledem k tomu, že reagoval na automatické vypínání světel, tak je tvá reakce trochu mimo. :-)
Otáčkoměr rozhodně k životu nepotřebuješ. Já se na něj nedívám, i když mám manuální převodovku. Jak říkáš, největší otázka je, jak máš daleko do omezovače. Normálně to poznám po sluchu. Když nemám otáčkoměr, aby mi pomohl do začátku, tak do něj holt musím párkrát vrazit.
Lehký, malý a na papíře 69kW Swift, je ve skutečnosti poměrně lenoch...
Stovku zdolává za 12,3 vteřin, maximálka je na dnešní poměry poměrně malá 165 km/h.
Mi chcete říct, že oproti 44kW Fabii, je Swith rychlejší o 10km/h a stovku pokoří jen o 4 sekundy dříve? Vždyť má o 25kW více, to je skoro 35 koní...
Asi ten motor je postavený hlavně pro papírové hodnoty, když skutečnost je jinde...
že je swift lenoch může napsat jen ten, kdo v něm nikdy nejel a vše o autech má vyčtený. 990kg pohotovostní hmotnosti a 94 koníků by ti mělo napovědet! Z 0-100 za 11 s, max. GPS 180 - jo, starý Swift byl ještě o něco rychlejší (max. 195 GPS, na 100 za 10,8, 80-120 za 7.5 atd.)Pak byli někteří řidiči TDI a voturbených fabek trochu překvapeni, co jim to ukázalo trubku. Tam kde HTP končí, tam Swift začíná. Ukaž mi atmo1.2 která je lepší za tyhle prachy!!
"...stovku pokoří jen o 4 sekundy dříve" Píšeš vážně "jen"? >:D Rozdíl celé 4 sekundy (u 0-100km/h) jsou úplně jiné světy, co světy, rovnou jiné galaxie... :-O:*);-)
Také jsem se musel smát. >:D Sice v podobných číslech na smazání čtyř vteřin tolik nepotřebuješ, přesto "jen" není na místě. A při předjíždění to bude sakra znát.
Bože, kdy už lidi pochopí, že u malých motorů je hodnota 0-100 silně zkreslená potřebou řadit i 3. Mám to u 1,4 civica stejně. 2 končí na cca 85km/h a ono přešaltovat nějakou tu vteřinku zabere, nehledě na to, že dostaneš 3 spíš do spodního pásma a znovu motor "roztaháváš". Rozhodně to nic nevypovídá o celkové pružnosti auta :-!
Čecháček si stejně raději vybere rachotící a sypající Fábii 1.2 HTP a bude se pišnit, že si koupil nový vůz. >:D i když designem je to uradený právě Suzuki Swift, který je, ale i beztak povedenější.
Bol som sa previest, pomozerat atd. a je to fakt super auto. Ako druhe auto do rodiny asi najlepsia volba sucasnosti - vynikajuco sedi na ceste a dava taky pocit sviznej motokary, rad ide do otacok, posed je vdaka tvaru karoserie vyssi - vyborny vyhlad na cestu a jednoduche nastupovanie/vystupovanie, interier posobi velmi kvalitne a solidne napriek absencii makcenych plastov, sedacky v pohode, exterier sa mi tiez paci - tazko tomuto auto okrem mensieho kufra, ktory mne osobne vobec nevadi - nieco vytknut... vo verzii AC je velmi zaujimava cena a v najvyssej vybave snad najvyssia vybava v danej kategorii aut - vyhrievane sedadla, bezklucovy vstup a startovanie, 7 airbagov, handsfree bluetooth, prehravanie hudby z USB atd. atd.