slusne diesely TDI. Hned by se to s motorem, ktery neni italsky, prodavalo lepe. Nejak mi nebere hlava, proc se to u nas neprodava alespon s tou 1.6 od Isuzu, jako na dalsich trzich. Benzinovy motor je out.
Ropák se pod 30k ročně prostě neyplatí, jinka ten 2litrovej motor má 135k a 320NM při kombo spotřebě 4.9l/100km. Do těžká konkurence na ty tvoje TDIčka....o solehlivosti ani nemluvě!Zkus se v tom projet míto věčného žvanění ať poznáš taky jednu kvalitní moderní diesel! :-!
Ony ty papírové hodnoty (o kterých píšeš) toho dvoulitr. dieselu nevypadají špatně (i když ty " tvoje TDIčka" mají 170PS/350Nm), ale proč se přiměřeně neprojeví i ve zrychlení a maximálce? Benzínová 1,6 má jen s 88kW (proti 99kW) a se 156 Nm (proti 320!Nm) zrychlení jen o 0,3 s lepší a maimálku o 5km/h vyšší... :-O ;-\
Doufám, že aspoň rozdíl v pružném zrychlení bude výrazně rozdílnější..
ako pises...da sa predpoladat, ze v pruznom zrychleni bude dominovat naftak a nebodaj v pripade napriklad tahania privesu, alebo velkeho zatazenia sa viac prejavi naftak (v lepsom svetlae)
suhlas, vyzera to ako slusna volba. Este ked ponukali naftovu 1,9, tak cenovy rozdiel voci 1,6 bol dost vysoky (z hladiska navratnosti) a kultury vela tiez ten motor nepobral (celkom slusne vibroval a bol hlucny).
Mily brachu, s tim fiatackym dvoulitrem (99kW) jsem v SX4 najezdil cca 1000km. 1,9TDI PD 96kW je proti tomu (i v tezsim voze) raketa. Take spotreba neklesne pod 6,5litru (1,9 TDI PD 96 kW pri stejnem pomeru mesto-dalnice- extravilan okolo 6,2). Do 2000RPM Fiat vubec netahne, potom nesmyslne vystreli. A je velice hlucny. Se sametovou kultivovanosti motoru TDI se to vubec neda srovnat.
Kolega, ktery si SX4 (dvoukolku s dieselem 1,6) koupil v Polsku, v tom mel motor ISUZU. BTW, diesel ISUZU se daval i do Opelu Astra.
ado, na tomto serveri je test dvojicky sx4 a ich "poznatky" sa tak nejako s tymi tvojimi nezhoduju
"Do 2000RPM Fiat vubec netahne, potom nesmyslne vystreli. A je velice hlucny. Se sametovou kultivovanosti motoru TDI se to vubec neda srovnat." = to snad nemysli vazne, minimalne tu zamatovu kultivovanost TDI PD. Uspornost mu neberiem, ale kultivovanost???
Faktom je, ze predchodca 1,9 nafta v sx4 v kulture moc nevynikala
Mimochodom, do astier sa dlho daval a aj dava 1,7 (od hstorickych di, dti, az po sucasne cdti) od isuzu