Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Suzuki SX4 1,5 VVT: Sleva 10 tisíc a zimní pneu zdarma

12 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
slusne diesely TDI. Hned by se to s motorem, ktery neni italsky, prodavalo lepe. Nejak mi nebere hlava, proc se to u nas neprodava alespon s tou 1.6 od Isuzu, jako na dalsich trzich. Benzinovy motor je out.
kyklop
ak mas na mysli naftovu 1.6 tak aj ta je talianska..osobne si myslim, ze vacsine kupujucich je jedno ci ja tam naftak od talianov, alebo od vw
Avatar - white label
white label
Ale zrovna ADA k této většině kupujících rozhodně nepatří... >😒]
kyklop
ada je iny...
will83
Omyl, naftová 1.6 je HDicko od Citroenu.............takže slušnej motor na dnešní diesly
swifter
Ropák se pod 30k ročně prostě neyplatí, jinka ten 2litrovej motor má 135k a 320NM při kombo spotřebě 4.9l/100km. Do těžká konkurence na ty tvoje TDIčka....o solehlivosti ani nemluvě!Zkus se v tom projet míto věčného žvanění ať poznáš taky jednu kvalitní moderní diesel! :-!
Avatar - white label
white label
Ony ty papírové hodnoty (o kterých píšeš) toho dvoulitr. dieselu nevypadají špatně (i když ty " tvoje TDIčka" mají 170PS/350Nm), ale proč se přiměřeně neprojeví i ve zrychlení a maximálce? Benzínová 1,6 má jen s 88kW (proti 99kW) a se 156 Nm (proti 320!Nm) zrychlení jen o 0,3 s lepší a maimálku o 5km/h vyšší...
😲 ;-\
Doufám, že aspoň rozdíl v pružném zrychlení bude výrazně rozdílnější..
kyklop
ako pises...da sa predpoladat, ze v pruznom zrychleni bude dominovat naftak a nebodaj v pripade napriklad tahania privesu, alebo velkeho zatazenia sa viac prejavi naftak (v lepsom svetlae)
Avatar - white label
white label
Podle tabulky to vypadá na celkové optimum někde u 1,6 se 4x4 ve výbavě GLX...
kyklop
suhlas, vyzera to ako slusna volba. Este ked ponukali naftovu 1,9, tak cenovy rozdiel voci 1,6 bol dost vysoky (z hladiska navratnosti) a kultury vela tiez ten motor nepobral (celkom slusne vibroval a bol hlucny).
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Mily brachu, s tim fiatackym dvoulitrem (99kW) jsem v SX4 najezdil cca 1000km. 1,9TDI PD 96kW je proti tomu (i v tezsim voze) raketa. Take spotreba neklesne pod 6,5litru (1,9 TDI PD 96 kW pri stejnem pomeru mesto-dalnice- extravilan okolo 6,2). Do 2000RPM Fiat vubec netahne, potom nesmyslne vystreli. A je velice hlucny. Se sametovou kultivovanosti motoru TDI se to vubec neda srovnat.
Kolega, ktery si SX4 (dvoukolku s dieselem 1,6) koupil v Polsku, v tom mel motor ISUZU. BTW, diesel ISUZU se daval i do Opelu Astra.
kyklop
ado, na tomto serveri je test dvojicky sx4 a ich "poznatky" sa tak nejako s tymi tvojimi nezhoduju

"Do 2000RPM Fiat vubec netahne, potom nesmyslne vystreli. A je velice hlucny. Se sametovou kultivovanosti motoru TDI se to vubec neda srovnat." = to snad nemysli vazne, minimalne tu zamatovu kultivovanost TDI PD. Uspornost mu neberiem, ale kultivovanost???
Faktom je, ze predchodca 1,9 nafta v sx4 v kulture moc nevynikala

Mimochodom, do astier sa dlho daval a aj dava 1,7 (od hstorickych di, dti, az po sucasne cdti) od isuzu