Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Suzuki SX4 1,5 VVT: Sleva 10 tisíc a zimní pneu zdarma

Diskuze (12)
Od počátku prosince spouští Suzuki akci, která cílí na zájemce o model SX4 s pohonem předních kol.

Suzuki SX4 patří k nejdostupnějším autům na zimu – provedení 1,6 4x4 GL/AC Plus vyjde na 349.900,- Kč a je tak jednou z nejlevnějších čtyřkolek na trhu. Nová akční nabídka se ale zaměřuje na zvýhodnění verze s pohonem předních kol.

Akce se týká jedné konkrétní specifikace, a sice 1,5 GL/AC. Od počátku prosince mohou zákazníci využít hned tří zvýhodnění současně: sleva z ceníkové ceny ve výši 10 tisíc korun, k tomu sada zimních pneumatik zdarma a povinné ručení Generali na jeden rok zdarma.

Výbava verze GL/AC obsahuje mimo jiné klimatizaci, rádio, dva airbagy, elektrické stahování předních oken, centrální zamykání s dálkovým ovladačem a elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka. Ve výbavě GL/AC chybí litá kola, auto je však standardně vybaveno outdoorovým bodykitem (sada ochranných plastových lemů a boční ochranné lišty).

Suzuki SX4 - přehled cen na českém trhu (prosinec 2010)
Motor1,5 VVT1,6 VVT1,6 VVT1,6 VVT2,0 DDiS
Převodovka5M5M4A5M 4x46M 4x4
Zdvihový objem [cm3]14901586158615861956
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]82/600088/600088/600088/600099/3500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]145/4400156/4400156/4400156/4400320/1500
Max. rychlost [km/h]180185175175180
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,010,712,311,511,2
Komb. spotřeba [l/100 km]6,16,27,26,55,5
Cena GA [Kč]269.900,-----
Cena GL/AC akce [Kč]279.900,-----
Cena GL/AC Plus [Kč]---349.900,--
Cena GLX [Kč]-359.900,-414.900,-394.900,-484.900,-

Diskuze (12)
2. 12. 2010 00:37
Re: Chybi tomu
Omyl, naftová 1.6 je HDicko od Citroenu.............takže slušnej motor na dnešní diesly
1. 12. 2010 20:44
Re: Chybi tomu
ado, na tomto serveri je test dvojicky sx4 a ich "poznatky" sa tak nejako s tymi tvojimi nezhoduju

"Do 2000RPM Fiat vubec netahne, potom nesmyslne vystreli. A je velice hlucny. Se sametovou kultivovanosti motoru TDI se to vubec neda srovnat." = to snad nemysli vazne, minimalne tu zamatovu kultivovanost TDI PD. Uspornost mu neberiem, ale kultivovanost???
Faktom je, ze predchodca 1,9 nafta v sx4 v kulture moc nevynikala

Mimochodom, do astier sa dlho daval a aj dava 1,7 (od hstorickych di, dti, az po sucasne cdti) od isuzu
Avatar - Ada je zase tady
1. 12. 2010 20:31
Re: Chybi tomu
Mily brachu, s tim fiatackym dvoulitrem (99kW) jsem v SX4 najezdil cca 1000km. 1,9TDI PD 96kW je proti tomu (i v tezsim voze) raketa. Take spotreba neklesne pod 6,5litru (1,9 TDI PD 96 kW pri stejnem pomeru mesto-dalnice- extravilan okolo 6,2). Do 2000RPM Fiat vubec netahne, potom nesmyslne vystreli. A je velice hlucny. Se sametovou kultivovanosti motoru TDI se to vubec neda srovnat.
Kolega, ktery si SX4 (dvoukolku s dieselem 1,6) koupil v Polsku, v tom mel motor ISUZU. BTW, diesel ISUZU se daval i do Opelu Astra.
1. 12. 2010 20:08
Re: Chybi tomu
suhlas, vyzera to ako slusna volba. Este ked ponukali naftovu 1,9, tak cenovy rozdiel voci 1,6 bol dost vysoky (z hladiska navratnosti) a kultury vela tiez ten motor nepobral (celkom slusne vibroval a bol hlucny).
Avatar - white label
1. 12. 2010 19:57
Re: Chybi tomu
Podle tabulky to vypadá na celkové optimum někde u 1,6 se 4x4 ve výbavě GLX...