Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Také Alfa Romeo reaguje na emisní normy. Giulia a Stelvio dostanou posílené turbodiesely

Inovovaný turbodiesel Alfy Romeo si uchová objem 2,2 litru, bude mít však nově vstřikování AdBlue.
Zpět na článek
17. 8. 2018 17:40
17. 8. 2018 17:55
17. 8. 2018 18:01
17. 8. 2018 18:08
17. 8. 2018 18:14
17. 8. 2018 18:37
17. 8. 2018 21:52
17. 8. 2018 19:06
18. 8. 2018 00:45
18. 8. 2018 05:17
17. 8. 2018 22:53
17. 8. 2018 22:57
17. 8. 2018 23:03
17. 8. 2018 23:26
17. 8. 2018 23:34
17. 8. 2018 23:50
17. 8. 2018 23:57
18. 8. 2018 00:12
18. 8. 2018 00:38
18. 8. 2018 01:02
18. 8. 2018 01:20
18. 8. 2018 01:29
18. 8. 2018 01:53
18. 8. 2018 08:51
18. 8. 2018 10:49
18. 8. 2018 10:53
18. 8. 2018 18:11
18. 8. 2018 05:19
18. 8. 2018 10:22
18. 8. 2018 11:01
18. 8. 2018 11:41
18. 8. 2018 11:56
18. 8. 2018 08:24
18. 8. 2018 12:05
Avatar - speedfred
17. 8. 2018 17:40
...
ale si krásná Julinka :-!
Rozbalit vlákno
31
Avatar - 3_diamanty
17. 8. 2018 17:55
Re: ...
ja sa priznam ze mne sa SUV stelvio paci ale k giulii mi tento look uz moc nesedi.... navyse skoda chybajuceho kombika pripadne nejakej zvysenej 4 kolky... takto je giulia v podstate odsudena k mizernym cislam ... o par rokov ju 508 s arteonom dost mozno poslu na smetisko dejin... nevidim tu perspektivu ... chce to za mna iny prostup k strednej triede a nie takehoto slona v porcelane ... taka alfa 156 aj 159 sa mi svojim pristupom a moznostami volby pacili daleko viac :*)
Avatar - speedfred
17. 8. 2018 18:01
Re: ...
ale ako to auto ľahkonoho tancuje,to nie je žiadny slon v porceláne.
Avatar - Londonbridge
17. 8. 2018 18:08
Re: ...
Ital design a este to jazdi vyborne :yes: ceny ho poslu do cervenych tabuliek. Cisto srdcova zalezitost nikto to nebude kupovat racionalne a setrilkovia pojdu tiez inde... QF s 510 konmi je brutalna naloz ale aj toto je velmi fajn. Velmo paci :yes:
Avatar - speedfred
17. 8. 2018 18:14
Re: ...
totok sa kupuje srdcom a bez rozumu >:-[]
Avatar - Londonbridge
17. 8. 2018 18:37
Re: ...
Tak to je potom pre mna , tiez tak nakupujem....Manzelke to tiez nevadi , si myslela ze mam Ford a len ked uvidela hviezdu na volante vsimla ze jej Ford take nema...Uz o motore nehovorim nevie kolko valcov ani ci benzin alebo nafta... len tusi ze to bolo drahsie . tak to je aj z Alfou treba ist kupit a neriesit...Setrilkovia a lakomci nepozerat na Alfu ... >:D
Avatar - lamal
17. 8. 2018 21:52
Re: ...
jednoznacne giulia je velmi pekna, paradne stvarnena a dizajn presne taky taliansky aky chces... ma vyrazny dizajnovy prvok ktory poznas pri prvom pohlade aj na dialku, je energicky, akuratne muskulaturny ... vsetly zlozky su paradne prevedene a detajly akuratne spajajuce technokraciu aj eleganciu zaroven,,, pocit uslachtilosti a toho ako sa to dielo sebavedome prezentuje... pri tom sa to podarilo zachovat aj s takym znamym tvarom prednej masky, kt v prvych chvilach vytvaral vkradajucu sa miernu neistotu... casom si to pekne sadlo a som rad, ze tak pekny sedan mozno vidiet na cestach, navyse srdcom sa tvorila aj technika... skoda skoda asi, ludia si neotvorili zatial srdcia a ... penazenky..
17. 8. 2018 19:06
Re: ...
konfekční předokolky, i když pěkné, pošlou na smetiště vypiplanou lehkou zadokolku? ale no tak....
Avatar - Avanti
18. 8. 2018 00:45
Re: ...
ty sa na ne pozeráš možno, ale jazdiť si s nimi asi nejazdil, inak by si tieto kraviny nepísal..
18. 8. 2018 05:17
Re: ...
156 a 159 nejezdily jako Alfa!!! Je to překrásný sedan a ty mudrlante už zase meleš svoje... :-!
Avatar - miromen
17. 8. 2018 22:53
Re: ...
Ta krasa mi pravě u Giulie schazi na poměry AR. A v posledni době, kdy jeden kousek častěji potkavam tak mě vlastně ani u něj nezaraži to jak vcelku splyva s davem. Za mě docela velke zklamani na zřejmě jinak vybornem autě.
Avatar - lamal
17. 8. 2018 22:57
Re: ...
to nemyslis vazne ako sa potom mozes pozerat na focus alebo mondeo ? ved to su priserne a priemerne /podpriemerne u mondea/ obludy po dizajnovej stranke... ak by som si mal focus po FL vybrat tak to radsej golfa po stranke vzhladu /to je co povedat, ze by som si vybral wagen kvoli dizajnu/
Avatar - miromen
17. 8. 2018 23:03
Re: ...
Koukam, že jsem tě pěkně rozštilil a rozštilim tě ještě vic. Za tim mondeem se raději ohlidnu než za Giuliou, už jen proto, že jejim vzhledem prakticky bez emoci jsem zklamany. A ty si klidně kup ten koncern evidentně ujiždiš na konzerva vzhledu.
Avatar - lamal
17. 8. 2018 23:26
Re: ...
hah nerozculil si ma, iba sokoval vkusom... mam si kupit koncern, pretoze golf 7 vyzera lepsie ako focus ? ale no.. :-)

Na Mondeu su smiesne tie LED svetla, to v dobe kedy Korea /ix35/ aj ine znacky s lacnejsimi modelmi mali spojitu LED grafiku, pride Mondeo so zadnymi svetlami, kt maju raster jak LED pasy z pred 12 tich rokov :-) yay

Bavime sa o dizjane a ked dizajn Mondea v tebe zanechava emocie /prepokladam ze pozitivne a nebodaj burlive/ tak to bude z inych dovodov ako z emotivneho dizajnu ;-) >:-[]
Avatar - miromen
17. 8. 2018 23:34
Re: ...
Mondeo i po těch letech vypada stale velmi dobře a jen to ukazuje na tvuj nevkus. Až bych řekl, že jestli realně nenosiš okulare tak bys měl navštivit očaře. A G7 už od začatku pokladam spiš za meně zdařilou generaci se stale konzervativnim vzhledem. Nic proti němu, ale fokal je jine pokoukani a to s přehledem byť ho mam na očich každou chvili a je to už stary pes.
A co se Giulie tyče tak už od začatku jsem byl jejim vzhledem zklamany což neznamena, že by byla v mojich očich nepěkna, ale prostě zklaman s otazkou, tohle, že je AR ? A v posledni době kdy ji častěji potkavam se to nezlepšilo ba naopak umocnilo.
Avatar - lamal
17. 8. 2018 23:50
Re: ...
Dizajnovo zrovnavat Mondeo a Giuliu je nemozne, bez toho aby som to myslel zle alebo urazlivo, zrovnavat to moze niekto kto dizajnu tych dvoch aut nerozumie, alebo dizajnu celkovo.
Mondeo nicim neurazi /az na zadne LED/ a povazujem ho za urcite krajsi Ford + jeho vek beriem do uvahy, takze OK. Julka je kazdopadne uplne inde, uz proporciami kde rozbredly liftback s bachratym zadkom a ´´malymi zadnymi kolesami´´ nejde porovnat s atletickymi linkami pekneho sedanu akym je Giulia. Ak v tomto nevidis rozdiel, tak mi ver, ze diajnu tych dvoch aut nerozumies.

Focus s aston martin predkom co je neskutocne lacna a pozerska dizajnova linia sa preda akurat vo verzii Combi, kde v dobrej farbe a 18kach u focusa ako tak funguje. Vsetky ostatne modely su sprasene s tym gycom, od FL predoslej fiesty az po Galaxy.

Golf je konzerva ano a vyzera lepsie ako ´´inovativny aspoň Martin´´ blbosticka, zo zadu je focus HB tiez nevyvazeny hlavne po FL tie svetla posobia este mensie, GLF 7 je daleko vyvazenejsi.

Kazdopadne rozoberat to dalej nema zmysel, rozdielny dizajn je tu preto aby si kazdy uplatnil svoje sympatie, preferencie... Len som chcel podotknut, ze pozor na tie zrovnania, podla mna Fordy pre teba nie su o dizajne, ale nevadi to je zas moj nazor ;-)
Avatar - miromen
17. 8. 2018 23:57
Re: ...
Jak řikam, pěkně jsem tě rozštilil, protože to co pišeš tak nad tim mužu akorat tak kroutit hlavou. Už jen takova hloupost, že focus po FL vypada nevyvaženě a ty menši zadni světla, ktere mu jednoznačně prospěly považuješ za pravy opak tedy, že mu neprospěly. A AM ksichty u fordu ruls a je fajn, že ford se jich dal drži byť je to jak pišeš lacnějši a da se řict svatokradež, ale u fordu tak trochu omluvitelna. A nezapominej, kdo tu vyletěl jak čert z krabičky a z nějakych neznamych duvodu tu vytahnul fordy a ještě je začal davat do souvislosti s Giulii.
Avatar - lamal
18. 8. 2018 00:12
Re: ...
No samozrejme, ved utocis na take dizajnove dielo ako Giulia a pri tom ospevujes Aston Martina v low coste :-)

Okrem Focusu 1gen /3dv/ na mna Fordy moc neposobia dizajnovo, tie starsie su mi oku lahodnejsie /Mondeo MK3 super/. O co u mna ide u Forda je respekt a obdiv, lebo ako jedna z mala automobiliek vie celoplosne /od nakupnej tasky po dodavky/ odladit spickovo podvozky, riadenie, brzdy aj prevodovky a toto je pre mna velmi silna zalezitost ako aj Focus 1 generacie. Takze mu fandim respektujem, no s vela vecami nesuhlasim a dizajn je jedna z nich, podla mna by to chcelo nieco viac... hlavne ked vidim, ze Americka F150 aspon nejako vyzera vo svojej kategorii.
A silne sa domnievam, ze u teba /navyse ako majitela vyborne jazdiaceho focusa 1.6EB/ je to to iste a nie je to o uzasnom a skvelom dizajne, ktory ty strasne zeries... na to si velmi velky cmuchal na jazdne vlasnosti a podobne nuancie a uchylky, takze ti ten dizajn nezhltnem.

BTW radsej by som si vybral Focusa vsetkymi 10timi oproti Golfu, ale keby slo len o dizajn tak je to Golf v peknej farbe na 18kach... Focus je o tolko lepsi vo veciach. na kt. mne zalezi, ze je jasna volba a dizajn nie je tak zly aby na tom nieco zmenil.
Avatar - miromen
18. 8. 2018 00:38
Re: ...
Na design fordu mam da se řict dost odlišny pohled a da se řict, že ty odvažnějši a dynamičtějši se mi evidentně libi vic. Takže třeba jedničkovy fokal jo hodně dobre, ale na zadak jsem si z něj nikdy nesedl, dvojka jasne zklamani a až trojka parada, ale až po dobroušeni a dopilovani tzn poFL. Ale ja tu vubec nechci rozebirat fordy.
Kdyby se mě někdo zeptal, ktera alfa je pro mě největšim zklamanim co do vzhledu tak jako prvni mě napadne zřejmě ta Giulia. Možna si nějak teď nevzpominam, ale opravdu mě za dlouhe roky nenapada jiny model od alfy, ktery by mě svym vzhledem tak zklamal. Ne do te miry, že bych si ji hypoteticky nepořidil, ale prostě moje očekavani bylo něco vic vymakanějšiho a emotivnějšiho a navic svym vzhledem mi ne uplně padla do oka.
Avatar - lamal
18. 8. 2018 01:02
Re: ...
Neviem ake mas ocakavania od Alfy, no budis mozno ma v sebe malo retra... Mne sa 3ka FF nepacil od zaciatku, predok OK, zadok nie... svetla su male a moc pretiahnute do bokov, ale takym nie peknym detajlom. FL sice svetlam a grafike urcite pomohol, no posobia este mensie a celkovo zadok ma kraji kombik kde to posobi fajn a sviezo. Predok po FL uz komentovat nebudem.

Novy FF a Fiesta take nemastne neslane... Fiesta sa mi na fotkach celkom pozdavala, urcite podarenejsia evolucia ako predosla po FL...v reale to zatial moc nefungovalo, beha ich malo no moc ma to neoslovilo. Focus, zas uplne stratil tvar, jasne da sa na to pozerat a najdes si tam nieco, hlavne v komiku ST to vyzera vazne dobre, no celok je taka zlepenina roznych inych konkurencnych dizajnov... Nic nove, nic co by zaujalo akurat to nesklame, akceptujes, neuraza... mi to pride ako bojovat proti koncernu jeho dizajnovymi zbranami, ale bez vlastnej tvare a identity, pritom s nakomibnovanymi prvkami od konkurencie... hlavne aby neurazil a ked pride na lamanie chleba ako napr u mna, tak zase golf 8 bude isto krajsi, no FF neurazi a kvoli lepsim jazdnym vlastnostiam si ho zas vypreferujem... laska z dizajnu to kazdpadne nebude, skor z rozumu
Avatar - miromen
18. 8. 2018 01:20
Re: ...
Tohle važně nema cenu....
"mi to pride ako bojovat proti koncernu jeho dizajnovymi zbranami"...tohle naštěsti u 4 generace podobně jako u 2 generace nenastalo a nikdy nebyl focus tak dynamicky a odvažny jako pravě 4 generace, už jsem viděl a ani 3 generace neni tak dynamicka a konečně se ford u kombika odvazal, i když ten jsem ještě na vlastni oko neviděl, ktery ma šmrnc a nepostrada dynamiku což u všech třech předchozich generaci nebylo a šlo jen o "nevzhledne" krabice. Budu překvapen pokud si VW s designem u noveho golfa pohraje, tak že tam bude alespoň polovina prolisu a dynamiky jako pravě u noveho fokala.
Avatar - lamal
18. 8. 2018 01:29
Re: ...
malo kedy ma vyznam u uplne odlisnych pohladov na dizajn riesit to... Golf ma ale jednu vec ktoru focus ani napr ceed a pod nema a ani nebudu mat... to je historia a postupna evolucia dizajnovej myslienky.... takto dlhodoby dizajnovy koncept s viac i menej podarenymi evoluciami ma ovela vacsiu hodnotu ako nejaka kopirka toho co momentalne vidno v triede... vies preco ? Ak sa obzries spat na akukolvek generaciu tak tam vidis nieco s cim to zacalo a dava to zmysel a identitu tomu dizajnu... jasne je nenapadny, nudny no chladnokrvne vyvazeny a funkcny, konzervativny a pri tom vsetkom nie lacny...

Po tak dlhej dobe ocenujem konzervativny pristup v dizajne, lebo vzhladom na historiu to uz ma zmysel a vyznam. Navyse to na ludi ocividne funguje ;-) Focus kazdopadne moze byt iny, golf si svoj postoj k dizajnu obhaji a tak to bude pestrejsie.

Aby si si nemyslel, ze sa mi paci dizajn VW tak to isto nie... novy Tiguan, T-roc su napr uplne sra.čky gycove a lacne... treba rozlisovat, nerobit vrecia
Avatar - miromen
18. 8. 2018 01:53
Re: ...
Kde to bereš, že to na lidi funguje ? Mě osobně je tenhle přistup třeba uplně fuk. Ať si navazuje kdo chce nebo naopak. Když vezmu přiklad od jinud, tak třeba takovy Megane taky, co generace to jine těsto a třeba u posledni generace na mě Megan děla rozhodně lepši dojem než ten navazujici Golf. Nebo když jsem měl šestkoveho golfa a s tim jsem se vedle tehdejši astry citil přehnaněji meněcenně a ta taky co generace to jine těsto. Ano je pravda, že ne všechny generace se mi třeba u toho focuse, meganu nebo astry nějak vic libili, ale třeba u golfa neni žadna generace, ktera by mě svojim vzhledem nějak vice nadchla. Takovy z mojeho pohledu chladnějši kalkul ve stylu ne*** a neurazit, možna strach se trochu vic odvazat, ale jako proč ne.
Avatar - speedfred
18. 8. 2018 08:51
Re: ...
súhlasím s lamalom ohľadne dizajnu fokusa či mondea lift (kombi je vcelku pohľadné).
A to vravím ako majiteľ súčasného Galaxy,čo je môj prvý nový a asi aj posledný Ford. Tak rozvrzané auto v interiéry (2,5 roka ,50t km) som nemal ešte nikdy,ani nejaké 20 ročné. Prístupy servisu :no: ,jazdí to ale pekne.
Avatar - lamal
18. 8. 2018 10:49
Re: ...
hm to je zaujimave freddy, sef mal galaxy predosle s cca 200 tis a ano nieco sa obcas na tvrdych nerovnostiach ozvalo, on ho moc nesetril a ani na uplne rozbitej ceste to nerobilo ziadne psie kusy na 17 kach to jazdilo... prislo mi ze toho naopak znesie dost, uplne tiche auto takej velkosti asi nenajdes,, inak chapem ze po 50tis je to frustrujuce

teraz ma noveho galaxy a tam je to zatial ticho... ten podvozok lepsie tlmi nerovnosti a je tichsi ako superB !! a to aj v zadu... to ma tiez len utvrdilo ako je mqb a superB priemernym autom...
Avatar - miromen
18. 8. 2018 10:53
Re: ...
Když čtu tvuj prvni přispěvek na ktery jsem reagoval tak se ani nedivim, že najednou je u forda tolik špatneho a jen obligatně dobře jezdi. Tohle, ale muj pohled rozhodně nezměni ne že by se mi to nikdy nestalo. Když přišli prvni staticke snimky tušim v r.2012 noveho Fusiona u nas Mondea tak jsem si řekl wow. Což se později potvrdilo i v reale. Jednoduše mě celkově styling mondea včetně jeho muskulatury a dravosti dostal. U Giulie nic takoveho i přesto, že jako auto se mi samozřejmě zamlouva podstatně vic. Je to i tim, že jsem z me strany očekaval prostě vic a taky zřejmě to, že předchudci nasadily vysokou laťku, ktere se za mě prostě Giulia ani nepřibližila.
Avatar - twistedTSD
18. 8. 2018 18:11
Re: ...
Souhlasím s miromenem v tom, že není důvod Giulii bezmezně adorovat za design. Mně její styling taky úplně nesedí. Ne že by byla ošklivá, ale čekal jsem více dravosti a identity značky. Proporčně je samozřejmě někde jinde, než pětidveřový FWD koráb od Fordu, to ani nemá cenu srovnávat.
18. 8. 2018 05:19
Re: ...
Opět optika svojí garáže... Giulia má spoustu tváří, srovnávat ji s Mondeem může jen nekritický fanda modrého oválu.

Giulia je zcela jiná liga s finesami.
Avatar - pradeda777
18. 8. 2018 10:22
Re: ...
Soucasne jsou in "trochu hrany" a proto, i kdyz je Gulia (podobne jako 3r) porad hezka, tak styling se posunul jinam..... :-!
Avatar - miromen
18. 8. 2018 11:01
Re: ...
A proč reaguješ na mě ? Ja s mondeem nepřišel. Ale když už tak doplnim, že vic než Giulia mě třeba zaujal takovy Arteon nebo nově jsem hodně zvědavy na novou 508, ktera mě dostala hned na prvnich snimcich.
18. 8. 2018 11:41
Re: ...
Zaplevelit Fordem diskuzi o AR chce kumšt, to je obecné konstatování, ne attack ;-)
Avatar - miromen
18. 8. 2018 11:56
Re: ...
Věř, že to nebylo mojim cilem. Bohužel, stalo se a klidně bych byl pro promaz diskuze.
I přesto, že mam na vzhled Giulie nazor jaky mam tak tenhle model rozhodně respektuji vic než běžnou konfekci.
17. 8. 2018 19:40
Hlavně až udělají manuál k dvoulitrovému benzínu!
Absence benzinového dvoulitru v kombinaci s manuální převodovkou již spolehlivě odhání řadu zákazníků a totéž platí o chybějícím kombi Sportwagon... :-O :'-( :-(
Rozbalit vlákno
14
17. 8. 2018 20:02
Re: Hlavně až udělají manuál k dvoulitrovému benzínu!
Z vrcholné verze QV manuál pro nezájem právě stahují a bude jen v automatu, že by jej dali jinam asi nehrozí.
17. 8. 2018 20:12
Re: Hlavně až udělají manuál k dvoulitrovému benzínu!
Až na to, že manuál u QV přestali nabízet proto, že se jim už v záruce u těch aut sypala spojka a převodovka, rozhodně ne pro nezájem! u dvoulitru by takové problémy nehrozily, jeho krouťák by manuálů v pohodně zvládl! :-O
17. 8. 2018 20:25
Re: Hlavně až udělají manuál k dvoulitrovému benzínu!
Je to paradox, ale manuál se dnes často sežene u řady výrobců spíše s naftou než s benalem.
17. 8. 2018 20:54
Re: Hlavně až udělají manuál k dvoulitrovému benzínu!
Protože se to chápe jako šetření na druhou... úsporný motor bez příplatku za automat...
Avatar - 3_diamanty
17. 8. 2018 21:40
Re: Hlavně až udělají manuál k dvoulitrovému benzínu!
tak tak... sedany moc nefrcia... chyba kombik.. chyba outdoorova verzia... konkurencia dnes toho dokaze viac a lepsie no
18. 8. 2018 05:21
Re: Hlavně až udělají manuál k dvoulitrovému benzínu!
Přestaň ty škráblá desko. Nikdo z konkurence nemá tak perfektně jezdící auto jako je Giulia.
Jeď si pro kombíka kam chceš.
18. 8. 2018 11:33
Re: Hlavně až udělají manuál k dvoulitrovému benzínu!
zdar, už máš Giulii projetou? jakou verzi? já s ní občas jezdím a je to fakt paráda, ale přímé srovnání s konkurencí nemám....

jinak ten neustálý brekot po kombíku, ještě zvýšeném.... OMG.... Giulia Crosswagon.... 8-s ale některým to nevymluvíš....
18. 8. 2018 11:44
Re: Hlavně až udělají manuál k dvoulitrovému benzínu!
Jen chvilku, díky balls Speedfreda, který se nezdráhal mi dát klíčky od QV po vyjetí ze šourůmu ;-)

Podvozková dokonalost byl pro mě XE-S, tohle je ještě snad geniálnější, jen brzdy jsou na zvyknutí.
18. 8. 2018 11:48
Re: Hlavně až udělají manuál k dvoulitrovému benzínu!
jo, QV... no, to už celkem jede.... nic pro slabé žaludky.... >:-[]
18. 8. 2018 12:06
Re: Hlavně až udělají manuál k dvoulitrovému benzínu!
QV je auto dvou tváří, umí jet velmi jemně a kultivovaně, nebo žrát parchanty u cesty a pít krev z chodidel řidiče. :-)
Avatar - speedfred
18. 8. 2018 11:53
Re: Hlavně až udělají manuál k dvoulitrovému benzínu!
Ešte lepší testík by bol na NS ;-)
18. 8. 2018 12:05
Re: Hlavně až udělají manuál k dvoulitrovému benzínu!
Nebo v út v Mostě ;-) Ta NS mě láká, asi budu muset říct děckám, ať mě pustí na PS, abych alespoň trochu znal trať.
Avatar - speedfred
18. 8. 2018 12:52
Re: Hlavně až udělají manuál k dvoulitrovému benzínu!
Most nedám. :-(
NS môžeš trénovať ,ale realita aj tak hodne prekvapí.
18. 8. 2018 05:23
Re: Hlavně až udělají manuál k dvoulitrovému benzínu!
Spolehlivě vím o jednom, který tu neustále píše to samé, ale Giulii si novou nekoupí i s touto kombinací.

Ještě jsi zapomněl napsat tu o ruční brzdě pro zadokolku, ať jsme kompletní a máš to za sebou :-!
Avatar - fOE
18. 8. 2018 08:24
Zakladni benzin
Je tu nekdo kdo by mohl poreferovat o zkusenostech se zakladnim benzinem (200k)? Projev (charakter, zvuk), spotreba, sladeni s automatem... ?
Diky
Rozbalit vlákno
2
18. 8. 2018 11:37
Re: Zakladni benzin
[odkaz] - je tam blog samostatně o motoru a pak o dojmech z jízdy (v dalším blogu).... určitě to auto stojí za zkoušku, to mi věř ;-)
Avatar - whatever
20. 8. 2018 09:58
Re: Zakladni benzin
Ja taku mam a som nadmieru spokojny. Je to celkom svizne a prijemne zvezenie. Samozrejme, vykonu nikdy nie je dost, no tych 200 koni je celkom adekvatny vykon na to auto (ved ma zrychlenie z 0 na 100 prakticky rovnake ako Golf GTI).
Prevodovka reaguje rychlo, v podstate okamzite, a bez nejakeho cuknutia. Pri predbiehani si vsak vzdy manualne podradim packami. Nie je to nevyhnutne, ale velmi uspokojujuce. ;-)
Zvuk je trocha poddimenzovany, k takemu autu by sa hodil nejaky mocnejsi zvukovy prejav, ale to ma trapilo tak prvy mesiac.
Spotreba je OK. Odkedy som sa prestal blaznit (teda som volic rezimov prepol na "n"), mam priemernu spotrebu 8,4. Je vsak velmi lahke nechat sa uniest a vtedy sa sotva dostanes pod 10.
Urcite si ju chod vyskusat. Ja som sa neprestal usmievat od prveho nasadnutia pri testovacej jazde. :-)
Avatar - Londonbridge
18. 8. 2018 12:05
Test
[odkaz]

:yes:
Rozbalit vlákno
0