reklama


Diskuse

Takto mohlo vypadat MPV Škoda. Rozhodla o jeho konci Dieselgate?

19.12.2016

Kdyby nepřišla kauza Dieselgate, pravděpodobně bychom už dnes měli v testech druhou generaci Škody Roomster. Jenom tímto MPV to ale u Škodovky končit nemuselo.

 

  • 68 Reagovat !

    foto BOLEUSotex

    BOLEUSotex 19.12.2016  14:09

    Je zde konec zájmu o naftu.

    Benzín je jasná voľba takže jednoznačně lepší než TDI, co do pocitu z jízdy (kultivovanost a pružnost za běžných podmínek i čistě emisí.)
    • 124 Reagovat !

      foto T-E-S-L-A

      T.E.S.L.A 19.12.2016  14:28

      « Re: Je zde konec zájmu o naftu.

      Zrazu ste všetci "ekologicky" benzínoví, a to tu bolo donedávna bojovníkov za TDI...
      A dnes sa všetci tvárite, aký je to smrad. Lebo benzínový motor produkuje a púšťa cez výfuk len pižmo a fialky... 8-s
      • 48 Reagovat !

        foto BOLEUSotex

        BOLEUSotex 19.12.2016  14:32

        « Re: Re: Je zde konec zájmu o naftu.

        • 04 Reagovat !

          foto Kharl-ANTIDIESEL

          Kharl.ANTIDIESEL 19.12.2016  20:27

          « TAKOVÝ UŽITEČNÝ AUTO !! PROČ HO ŠÁDE NEVYRÁBÍ ?? na LPG

          jj
          MPV na LPG absolutně pohodový auto. I brambora už ho má !! Dokonce s pohonem předních, a šáde nic ZASE NIC !! asi honěj trika nebo brka ... ty rýsovací!!
          >:D
          >:D >:D
          >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto V6last-imil

            V6last imil 19.12.2016  21:35

            « Re: TAKOVÝ UŽITEČNÝ AUTO !! PROČ HO ŠÁDE NEVYRÁBÍ ?? na LPG

            *
      • 26 Reagovat !

        foto BOLEUSotex

        BOLEUSotex 19.12.2016  14:53

        « Re: Re: Je zde konec zájmu o naftu.

        [odkaz]
        [odkaz]
        Uhelná i jádrová elektrárně neboť produkují velký objem škodlivých emisí ...

        Takže na vozy Tesla je svinstva!
        • 31 Reagovat !

          foto T-E-S-L-A

          T.E.S.L.A 19.12.2016  21:29

          « Re: Re: Re: Je zde konec zájmu o naftu.

          Ty máš skôr nejaké svinstvo v hlave namiesto mozgu. Nefunguje ti.
    • 73 Reagovat !

      foto teoretikus

      teoretikus 19.12.2016  14:31

      « Re: Je zde konec zájmu o naftu.

      Zážehový motor je tak skvělý, že i k němu se bude v budoucnu montovat filtr pevných částic :-)
      • 46 Reagovat !

        foto BOLEUSotex

        BOLEUSotex 19.12.2016  14:35

        « Re: Re: Je zde konec zájmu o naftu.

        Samozrejme, že filtry pevných částic u zážehových motorů s přímým vstřikováním sníží emise pevných částic až o 90 %. „V návaznosti na zvýšení účinnosti a snižování emisí oxidu uhličitého nyní u našich moderních benzinových jednotek dosáhneme trvalého snížení úrovně emisí pomocí standardně dodávaných filtrů pevných částic,“ :-!
        • 72 Reagovat !

          foto teoretikus

          teoretikus 19.12.2016  14:44

          « Re: Re: Je zde konec zájmu o naftu.

          To samé jsem kdysi četl o TDI CR euro 5 :-) a myslím si, že když je DPF funkční tak to tak je.
        • 31 Reagovat !

          foto T-E-S-L-A

          T.E.S.L.A 19.12.2016  21:30

          « Re: Re: Re: Je zde konec zájmu o naftu.

          A čo tam tie emisie pevných častíc robia? Však benzínový motor je "čistý"! :-!
      • 37 Reagovat !

        foto topten

        topten 19.12.2016  14:39

        « Re: Re: Je zde konec zájmu o naftu.

        ... takze pokud pujde o PM, dojde ke snizeni o 3-4rady proti soucasnymu stavu a bude tak vypoustet o 2-3rady min nez soucasny naftak s filtrem, takze z vyfuku benzinaku poleze cca tolik PM, jako motor nasaje..

        jen dobře, ze benzinak bude ještě cistsi nez ted, jen bych chtěl videt, jak odpovi naftaky, když pokud jde o NOx, ty nejlepší naftaky vypustej asi tolik jedovatého NOx jako 10 beznych benzinaku, a po namontovani filtru na benzinak, bude 1 naftak vypouštět tolik PM jako 100 benzinaku ...
        • 14 Reagovat !

          foto Ada-je-zase-tady

          Ada je zase tady 19.12.2016  20:22

          « Re: Re: Re: Je zde konec zájmu o naftu.

          Rozhodujícím faktorem je produkce CO2, který způsobuje smrtelně nebezpečné globální oteplování. Rajský plyn nijak zvlášť nebezpečný není, jen pár bláznů se tím furt zaobírá. Diesely samozřejmě nejen že nezmizí, ale budou se prosazovat stále více a vice. Nejen pro vyšší energetickou účinnost, ale také pro svou kultivovanost. :-!
          • 15 Reagovat !

            foto BOLEUSotex

            BOLEUSotex 19.12.2016  20:43

            « Re: Re: Re: Re: Je zde konec zájmu o naftu.

            :-! [odkaz] :-!
          • 31 Reagovat !

            foto praptak

            praptak 19.12.2016  21:22

            « Re: Re: Re: Re: Je zde konec zájmu o naftu.

            To co jste napsal, snad nemůžete ani myslet vážně, i když Vy zřejmě ano. ;-\
          • 21 Reagovat !

            foto T-E-S-L-A

            T.E.S.L.A 19.12.2016  21:31

            « Re: Re: Re: Re: Je zde konec zájmu o naftu.

            Keby si netrepal. CO2 je zámienka. Svinstvo vo výfukových plynoch má trochu iné mená.
          • 02 Reagovat !

            foto topten

            topten 20.12.2016  00:10

            « Re: Re: Re: Re: Je zde konec zájmu o naftu.

            ta tvoje zatata pest me, ado, pripomina udernou pest delnicky tridy, která byla schopna i z toho nejtvrdšího chlapa, pote, co mu zbylo uz je par zadnich stolicek, vymlátit priznani k čemukoliv, většinou k tomu co nikdy neudelal a o cem nemel ani potuchy.

            a tak přiznávám, ze CO2 je ten nejhorsi plyn, kterej hubi vse okolo, jen te prosim, aby me to moc nebolelo, a aby me po presvedcovaci procedure tve zatate pesti poznala aspoň moje vlastní manželka.

            PS: stejne si ado myslim, ze jsme tak nejak na stejny vlne ;-)
  • 122 Reagovat !

    foto Horst-Fuchs

    Horst Fuchs 19.12.2016  14:10

    Škoda Touran

    Jo, měl to být Touran se škodováckým čumákem (Kabaňosem) a celé se to mělo jmenovat Škoda Brtniq.
  • 24 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 19.12.2016  14:44

    prekapotovany touran

    nic viac... napaditost a snaha ponuknut nieco nove a skutocne skodovacke je tu nula bodov... ono tadial by stejne nesla cesta.... lebo chce to novu skodu a nie len nejaky dalsi vw s okridlenym sipom .. takze mozno ani velka skoda tejto skody nie je.... zamrzi skor to ze auta ako skoda tudor ( pekne kupatko ) nesli nikdy do vyroby... cize tie ktore ozaj mali svoj styl... ale co uz... kazdopadne o prekapotovany vw asi nik nestoji.. a zda sa uz ani samotny koncern
    • 26 Reagovat !

      foto Vojtech1-Dohnal

      Vojtech1._Dohnal 19.12.2016  15:08

      « Re: prekapotovany touran

      Ja se omlouvam, ale to je opravdu touran s predkem ze Suberba. A protoze vw jsou hnusny, tak... necekal jsem ze to reknu, ale... je to hnus
      • 23 Reagovat !

        foto V6last-imil

        V6last imil 19.12.2016  17:39

        « Re: Re: prekapotovany touran

        To je zase porod nějakého nýmanda a vy to hned papouškujete.
  • 51 Reagovat !

    foto Futurista

    Futurista 19.12.2016  14:52

    Tradiční cobykdyby

    Kdyby byli v pr.eli ryby, nebyly by rybníky, kdyby nebyla dieselgate, škodovka by...

    Bla bla, hlavně že na účet to teče. Mička plní. >:D
  • 67 Reagovat !

    foto holden-holden

    holden_holden 19.12.2016  14:53

    kdyby, kdyby, kdyby

    tak pisalku masturbuj aspon nad obrazkama. proste o jednu zrudu od slovenskyho gastarbajtra min
  • 21 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 19.12.2016  15:04

    Další badge engeneering?

    K čemu? Děkuji, nechci, zbytečnost.
  • 10 Reagovat !

    foto Jachym

    Jáchym 19.12.2016  18:00

    Co by

    Co by kdyby nebyl Theo a kdyby se mu semtam nezachtělo uděla Škodu... to by mělo auto.cz rázem o řád peněz míň z reklam, kterých k jeho výtvorům měsíčně narvou tucty
    • 10 Reagovat !

      foto Horst-Fuchs

      Horst Fuchs 19.12.2016  18:22

      « Re: Co by

      Más pravdu, ale Caddy s škodováckým čumákem se v Polsku opravdu měl vyrábět a koncern všechno zastavil až na poslední chvíli.
      Na druhou stranu - jaký by to mělo smysl. Škoda ale teď nemá žádné MPV a ani mít nebude. Jestli budou všichni opravdu kupovat místo MPV podivné a drahé crossovery se ještě ukáže.Statistiky prodeje nejsou úplně jednoznačné, jediný, kdo jednoznačně uspěl, je "tvůrce kategorie" Nissan.
  • 112 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 19.12.2016  18:23

    Vážená redakce,

    nevím, jestli si skutečně uvědomujete, co děláte, a jak devastujete tento web Vaší (pod)úrovní. Neustálé články na téma coby kdyby, neustálé otřepávání Škody na 1000 a 1 způsob, články o jiných článcích, vytahování videí z youtube... To vážně víc neumíte??

    Diskuse byla kdysi výstavní doménou tohoto webu a co zde zbylo? Už ani do diskusí nemá nikdo chuť věcně přispívat. Koneckonců ono ani není k čemu, když články žádnou věcnost obvykle nemají, že 8-s 8-s

    Jistě, Vy tu namítnete, že články na téma Škoda jsou nejčtenější atp. ... Jenže proč jsou nejčtenější? Protože tu prakticky ani jiné články nejsou!!!

    Je opravdu mnoho zajímavých novinářských témat spojených s automobily. A světe div se, opravdu to není třeba cesta v pěti ve Fabii na Ještěd...

    Opravdu je mi líto, ale od podivného propojení ACZ a autorevue.cz jde úroveň obou webů k absolutní nule a nebýt tu pár zajímavých článků, ve kterých se objevuje p.Vaculík, opravdu by nemělo už smysl psát ani tento příspěvek...

    Zamyslete se prosím nad úrovní Vaší novinařiny. Zajímavá témata a články, které jejich autor dokáže naplnit smysluplným obsahem, čtenost přitáhnou. Zkuste tedy pánové začít konečně pracovat, a ne kopírovat cizí obsah. Zřejmě máte totiž jednu z posledních šancí. Alespoň u mě :-! :-!
    • 51 Reagovat !

      foto Horst-Fuchs

      Horst Fuchs 19.12.2016  18:51

      « Re: Vážená redakce,

      To bych podepsal. Ale na druhou stranu bych nechtěl všechno paušálně odepsat. Pan Fokt má rozhodně neotřelé a netypicky skeptické testy, "Sleeper" přispívá také zajímavými články, občas je tu i zmíněný Martin Vaculík. Je ale jasné, že zlatá doba serveru je už nejspíš pryč a za počet patolízalských článků s vykřičníkem v nadpisu bych měl občas chuť někoho přivázat k výfuku nastartovaného TDI.
      Zbývá tedy diskuse, z ní ale pro mě zůstalo asi tolik zajímavých členů, kolik mám celkem prstů (nejsem truhlář ani si nehraju ve volném čase s cirkulárkou). Je mi ale jasné, že sám mnoho ostatních štvu, protože se snažím o trochu jiné, spíše ironické příspěvky.
      Fakt ale je, že x-tým louhováním sáčku s označením "Škoda MPV" rozhodně nikdo lahodný nápoj, vlastně článek, nezíská.
    • 51 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 19.12.2016  21:58

      « Re: Vážená redakce,

      Je mi to strašně líto, ale bohužel je výše uvedené kritické hodnocení zcela pravdivé. Auto.cz se pomalu, ale jistě propadá do stále hlubší krize. Když si vzpomenu, jak skvělou úroveň měl tento server za šéfování Ondry Láníka, je mi z toho opravdu smutno.
      Toto už je jen zoufalá změť prapodivných bulvárních výkřiků opentlených trapnými vykříčníky, křečovitě vytlačovanými zbytečnými články na téma Škoda tisíckrát jinak, hovadin zkopírovaných z YouTube, různé vaty, kterou stejně nikdo nečte (např. příspěvky z oblasti nákladních vozů, autobusů, apod.) a článků převzatých ze Světa motorů... Opravdu přínosných originálních věcí je tady v poslední době jako šafránu... ;-\ :-( :no: Ještě nedávno jsem na tento web chodil alespoň kvůli zajímavé a občas i vtipné diskusi, jenže v poslední době už tady ani není moc příspěvků, pod kterými je o čem diskutovat... :'-( :'-( :'-( Ještě, že se zde občas objeví články od pana Dusila, i když ani ty nejsou bez chyb a občas nějaký ten původní test či představovačka...
    • 00 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 20.12.2016  00:52

      « Re: Vážená redakce,

      Pánové, všichni máte naprostou pravdu a já se k vám připojuji. Nejlepší roky má tento web už dávno za sebou a nynější vedoucí Machala ho zdárně přivedl až na samé dno automobilové žurnalistiky. Doufám, že je na to náležitě pyšný.
      Nebýt článků pana Vaculíka, byť většina z nich je jen okopírovaná ze Světa motorů, občas povedených textů pana Dusila a "Autofunových" testů pana Fokta, byla by to už dávno úplná nuda. Zbytek redakce by se měl jít živit něčím úplně jiným, protože psaní vlastních článků jim nejde.
      Duchaprázdné články žádnou pořádnou diskuzi nepřinesou a stokrát omílaná pravda o Škodovce už se musí zajídat i mecenášům z Boleslavi. Jistě, budget přihraný z tiskového oddělení Škodovky je třeba vyčerpat do konce roku, ale kde je záruka, že hned po Novém roce celé toto divadlo nezačne znova? Nikde, začne.
      Proto je nejvyšší čas se vážně zamyslet nad tím, zda hromadně nemigrovat jinam, za lepším. Alternativ existuje dost.
    • 10 Reagovat !

      foto AUDIRS6

      AUDIRS6 20.12.2016  08:40

      « Re: Vážená redakce,

      Rohyno, aj ja sa pripajam a davam ti dokonca :yes: - ved idu Vianoce >:D
      Takze odomna asi takto: Odkedy prišiel Bismarck do: [odkaz] mam o lepsiu zabavu postarane tam >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
      Ale citam to tu este obcas, len sa nezapajam - to by zase niekto reagoval, potom by som musel reagovat ja...No a tolko casu nemam, musim stihnut do Vianoc zarobit na Große Kurfurst !
      >:D >:D >:D >:D
      Tak sa tu majte, Šťastné a Veselé ! ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 20.12.2016  12:22

      « Re: Vážená redakce,

      Spíš bych řekl od většího propojení s SM a příchodem nového šéfredaktora. Machala je asi nejhorší, jaký tu kdy byl. Ale nechce se mi moc stěžovat, protože to vždy může být horší. A zatím se tohle pravidlo potvrzuje. Lidé si tu stěžují už hodně dlouho, řekl bych dobře čtyři roky, ne-li déle.
  • 30 Reagovat !

    foto O5kar

    O5kar 19.12.2016  18:27

    Stále nechápu, to věčné coby kdyby.

    Když napíši, že Škoda by měla vyrábět širší modelovou řadu, tak se mi dostane odpovědi, že je dostatečná až až. A, že to, co nenajdu u Škody, najdu v koncernu jinde. Téměř každý týden chodím kolem autosalónů, kde jsou vedle sebe Škoda, VW, Audi a Seat. Pomalu se mi zdá, že krom Audi je to jedno a totéž. Jiné prolisy na předku, výliscích zadku a nepatrné změny na bočních prolisech. Dyzajnéři asi musí držet basu. A tady se stále pláče nad tím, co všechno mohla ta Škoda dělat. Dobře! Příští rok tady bude jinak oplechovaná Ateca a asi se ji bude říkat Yeti II jako tady: [odkaz] A on je to zatím nějak Kodiaq.
  • 41 Reagovat !

    foto T-E-S-L-A

    T.E.S.L.A 19.12.2016  21:33

    Jedna blbosť strieda druhú...

    Aké MPV Škoda na spôsob Touranu? Roomster mal nahradiť preznačkovaný Caddy, nie? [odkaz]
  • 10 Reagovat !

    foto megacruiser

    megacruiser 20.12.2016  00:25

    MPV je nejlepší koncepce,

    teď máme Zafiru 1. generace a super - na 4,3 metrech délky neskutečný prostor a pohodlí, posuvné sklopné sedačky, 7 míst. Ale první Zafira je dnešní optikou spíš kříženec MPV a SUV - masivní a funkční oplastování, vysoká světlost. Škoda že všechna dnešní auta jsou dělaná spíš na laciný efekt než z hlediska praktičnosti, fakt neznám dnes jiné nové auto za které bych ji mohl vyměnit a bylo by stejné nebo lepší.
    • 11 Reagovat !

      foto michalpneu

      michalpneu 20.12.2016  01:16

      « Re: MPV je nejlepší koncepce,

      Tohle je naprostá pravda.

      První Zafira to byla bomba, praktický auto, výborně manévrovatelný. Druhá Zafira na tom tak špatně taky nebyla. Ale tu zabil ten nepochopitelný systém té prostřední řady sedadel při sklpení, tam ty sedadla strašně vadily. V první generaci takový problém nebyl.
      No a současná zafira to už je spíš parodie na MPV.

      Ze Sharanu se stává pomalu Multivan.

      Touran je výborný, ten si to zachovává.
      • 01 Reagovat !

        foto T-E-S-L-A

        T.E.S.L.A 20.12.2016  07:48

        « Re: Re: MPV je nejlepší koncepce,

        V čom je Touran výborný? V priestore. To je fakt. Ale jeho tvrdé sedadlá a neskutočne tvrdý podvozok popierajú podstatu a zmysel MPV; v ktoromsi teste bola rodinná jazda týmto autom nazvaná utrpením. Spokojnosť prejavil len vodič so športovými ambíciami, lenže o tom MPV naozaj nie je. Touran je tým pádom najhorším zástupcom triedy, krabica na podvozku motokáry a nie MPV. Hociktorý uhojdaný francúzsky voz je pre rodinu lepší.

        P.S. Čím sa zo Sharanu stáva Multivan?
        • 00 Reagovat !

          foto rumpeak

          rumpeak 21.12.2016  15:49

          « Re: Re: Re: MPV je nejlepší koncepce,

          V práci máme minulou verzi Touranu a opravdu to nic moc auto není. V nové verzi jsem neseděl, ale čekám podobný komfort jako u Golf VII. U té verze, kterou máme v práci je to spíše podobné Transporteru, určitě ne Multivanu.
  • 00 Reagovat !

    foto rumpeak

    rumpeak 21.12.2016  15:44

    Velké MPV Touran

    Touran je velké MPV??? Já myslel, že tuto roli plní u VW Sharan.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
reklama




reklama




Blesk.cz

Policisté unesli a zavraždili obchodníka. „Zabil bych je,“ hřímá prezident

Policisté unesli a zavraždili obchodníka. „Zabil…

Kriminální skupina, ve které bylo i několik policistů, na Filipínách unesla a následně zavraždila jihokorejského…

Samsung vyvíjí skládací tableto-mobily Galaxy X1 a Galaxy X1 Plus

Samsung vyvíjí skládací tableto-mobily Galaxy X1 a…

Každý bude něčím osobitý, něčím jiný. Samsung podle jihokorejského zdroje připravuje na příští rok hned dvojici…

 

iSport.cz

Holoubek chválil posily a motají mu hlavu mladíci. Chtějí se prodat, řekl

Holoubek chválil posily a motají mu hlavu mladíci.…

Dva zápasy, dvě výhry se skóre 9:1. Fotbalová Sparta si v sobotní přípravě pořádně zastřílela. Nejdříve proti…

Šestý triumf Samkové v kariéře! Olympijská vítězka kralovala v Utahu

Šestý triumf Samkové v kariéře! Olympijská vítězka…

Olympijská vítězka ve snowboardcrossu Eva Samková vyhrála druhý závod sezony Světového poháru v Solitude v…

 

Reflex.cz

České ženy se odvrací od antikoncepčních pilulek. Lékaři jsou znepokojení

České ženy se odvrací od antikoncepčních pilulek.…

Pilulky proti početí bere o stovky tisíc žen méně než před deseti lety. Prodeje klesly o stovky milionů korun ročně.

Růžový protest. Washington manifestuje za práva žen, počet účastníků se odhaduje na půl milionu

Růžový protest. Washington manifestuje za práva žen,…

Masovou účastí dnes v centru Washingtonu před budovou Kongresu USA začala manifestace za práva žen, jejíž…

 
 
reklama