Design
Jo, měl to být Touran se škodováckým čumákem (Kabaňosem) a celé se to mělo jmenovat Škoda Brtniq.
nic viac... napaditost a snaha ponuknut nieco nove a skutocne skodovacke je tu nula bodov... ono tadial by stejne nesla cesta.... lebo chce to novu skodu a nie len nejaky dalsi vw s okridlenym sipom .. takze mozno ani velka skoda tejto skody nie je.... zamrzi skor to ze auta ako skoda tudor ( pekne kupatko ) nesli nikdy do vyroby... cize tie ktore ozaj mali svoj styl... ale co uz... kazdopadne o prekapotovany vw asi nik nestoji.. a zda sa uz ani samotny koncern
Kdyby byli v pr.eli ryby, nebyly by rybníky, kdyby nebyla dieselgate, škodovka by...
Bla bla, hlavně že na účet to teče. Mička plní. >😁
Bla bla, hlavně že na účet to teče. Mička plní. >😁
tak pisalku masturbuj aspon nad obrazkama. proste o jednu zrudu od slovenskyho gastarbajtra min
Co by kdyby nebyl Theo a kdyby se mu semtam nezachtělo uděla Škodu... to by mělo auto.cz rázem o řád peněz míň z reklam, kterých k jeho výtvorům měsíčně narvou tucty
Más pravdu, ale Caddy s škodováckým čumákem se v Polsku opravdu měl vyrábět a koncern všechno zastavil až na poslední chvíli.
Na druhou stranu - jaký by to mělo smysl. Škoda ale teď nemá žádné MPV a ani mít nebude. Jestli budou všichni opravdu kupovat místo MPV podivné a drahé crossovery se ještě ukáže.Statistiky prodeje nejsou úplně jednoznačné, jediný, kdo jednoznačně uspěl, je "tvůrce kategorie" Nissan.
Na druhou stranu - jaký by to mělo smysl. Škoda ale teď nemá žádné MPV a ani mít nebude. Jestli budou všichni opravdu kupovat místo MPV podivné a drahé crossovery se ještě ukáže.Statistiky prodeje nejsou úplně jednoznačné, jediný, kdo jednoznačně uspěl, je "tvůrce kategorie" Nissan.
nevím, jestli si skutečně uvědomujete, co děláte, a jak devastujete tento web Vaší (pod)úrovní. Neustálé články na téma coby kdyby, neustálé otřepávání Škody na 1000 a 1 způsob, články o jiných článcích, vytahování videí z youtube... To vážně víc neumíte??
Diskuse byla kdysi výstavní doménou tohoto webu a co zde zbylo? Už ani do diskusí nemá nikdo chuť věcně přispívat. Koneckonců ono ani není k čemu, když články žádnou věcnost obvykle nemají, že 8-s 8-s
Jistě, Vy tu namítnete, že články na téma Škoda jsou nejčtenější atp. ... Jenže proč jsou nejčtenější? Protože tu prakticky ani jiné články nejsou!!!
Je opravdu mnoho zajímavých novinářských témat spojených s automobily. A světe div se, opravdu to není třeba cesta v pěti ve Fabii na Ještěd...
Opravdu je mi líto, ale od podivného propojení ACZ a autorevue.cz jde úroveň obou webů k absolutní nule a nebýt tu pár zajímavých článků, ve kterých se objevuje p.Vaculík, opravdu by nemělo už smysl psát ani tento příspěvek...
Zamyslete se prosím nad úrovní Vaší novinařiny. Zajímavá témata a články, které jejich autor dokáže naplnit smysluplným obsahem, čtenost přitáhnou. Zkuste tedy pánové začít konečně pracovat, a ne kopírovat cizí obsah. Zřejmě máte totiž jednu z posledních šancí. Alespoň u mě :-! :-!
Diskuse byla kdysi výstavní doménou tohoto webu a co zde zbylo? Už ani do diskusí nemá nikdo chuť věcně přispívat. Koneckonců ono ani není k čemu, když články žádnou věcnost obvykle nemají, že 8-s 8-s
Jistě, Vy tu namítnete, že články na téma Škoda jsou nejčtenější atp. ... Jenže proč jsou nejčtenější? Protože tu prakticky ani jiné články nejsou!!!
Je opravdu mnoho zajímavých novinářských témat spojených s automobily. A světe div se, opravdu to není třeba cesta v pěti ve Fabii na Ještěd...
Opravdu je mi líto, ale od podivného propojení ACZ a autorevue.cz jde úroveň obou webů k absolutní nule a nebýt tu pár zajímavých článků, ve kterých se objevuje p.Vaculík, opravdu by nemělo už smysl psát ani tento příspěvek...
Zamyslete se prosím nad úrovní Vaší novinařiny. Zajímavá témata a články, které jejich autor dokáže naplnit smysluplným obsahem, čtenost přitáhnou. Zkuste tedy pánové začít konečně pracovat, a ne kopírovat cizí obsah. Zřejmě máte totiž jednu z posledních šancí. Alespoň u mě :-! :-!
To bych podepsal. Ale na druhou stranu bych nechtěl všechno paušálně odepsat. Pan Fokt má rozhodně neotřelé a netypicky skeptické testy, "Sleeper" přispívá také zajímavými články, občas je tu i zmíněný Martin Vaculík. Je ale jasné, že zlatá doba serveru je už nejspíš pryč a za počet patolízalských článků s vykřičníkem v nadpisu bych měl občas chuť někoho přivázat k výfuku nastartovaného TDI.
Zbývá tedy diskuse, z ní ale pro mě zůstalo asi tolik zajímavých členů, kolik mám celkem prstů (nejsem truhlář ani si nehraju ve volném čase s cirkulárkou). Je mi ale jasné, že sám mnoho ostatních štvu, protože se snažím o trochu jiné, spíše ironické příspěvky.
Fakt ale je, že x-tým louhováním sáčku s označením "Škoda MPV" rozhodně nikdo lahodný nápoj, vlastně článek, nezíská.
Zbývá tedy diskuse, z ní ale pro mě zůstalo asi tolik zajímavých členů, kolik mám celkem prstů (nejsem truhlář ani si nehraju ve volném čase s cirkulárkou). Je mi ale jasné, že sám mnoho ostatních štvu, protože se snažím o trochu jiné, spíše ironické příspěvky.
Fakt ale je, že x-tým louhováním sáčku s označením "Škoda MPV" rozhodně nikdo lahodný nápoj, vlastně článek, nezíská.
Je mi to strašně líto, ale bohužel je výše uvedené kritické hodnocení zcela pravdivé. Auto.cz se pomalu, ale jistě propadá do stále hlubší krize. Když si vzpomenu, jak skvělou úroveň měl tento server za šéfování Ondry Láníka, je mi z toho opravdu smutno.
Toto už je jen zoufalá změť prapodivných bulvárních výkřiků opentlených trapnými vykříčníky, křečovitě vytlačovanými zbytečnými články na téma Škoda tisíckrát jinak, hovadin zkopírovaných z YouTube, různé vaty, kterou stejně nikdo nečte (např. příspěvky z oblasti nákladních vozů, autobusů, apod.) a článků převzatých ze Světa motorů... Opravdu přínosných originálních věcí je tady v poslední době jako šafránu... ;-\ 😒 :no: Ještě nedávno jsem na tento web chodil alespoň kvůli zajímavé a občas i vtipné diskusi, jenže v poslední době už tady ani není moc příspěvků, pod kterými je o čem diskutovat... 😢 😢 😢 Ještě, že se zde občas objeví články od pana Dusila, i když ani ty nejsou bez chyb a občas nějaký ten původní test či představovačka...
Toto už je jen zoufalá změť prapodivných bulvárních výkřiků opentlených trapnými vykříčníky, křečovitě vytlačovanými zbytečnými články na téma Škoda tisíckrát jinak, hovadin zkopírovaných z YouTube, různé vaty, kterou stejně nikdo nečte (např. příspěvky z oblasti nákladních vozů, autobusů, apod.) a článků převzatých ze Světa motorů... Opravdu přínosných originálních věcí je tady v poslední době jako šafránu... ;-\ 😒 :no: Ještě nedávno jsem na tento web chodil alespoň kvůli zajímavé a občas i vtipné diskusi, jenže v poslední době už tady ani není moc příspěvků, pod kterými je o čem diskutovat... 😢 😢 😢 Ještě, že se zde občas objeví články od pana Dusila, i když ani ty nejsou bez chyb a občas nějaký ten původní test či představovačka...
Pánové, všichni máte naprostou pravdu a já se k vám připojuji. Nejlepší roky má tento web už dávno za sebou a nynější vedoucí Machala ho zdárně přivedl až na samé dno automobilové žurnalistiky. Doufám, že je na to náležitě pyšný.
Nebýt článků pana Vaculíka, byť většina z nich je jen okopírovaná ze Světa motorů, občas povedených textů pana Dusila a "Autofunových" testů pana Fokta, byla by to už dávno úplná nuda. Zbytek redakce by se měl jít živit něčím úplně jiným, protože psaní vlastních článků jim nejde.
Duchaprázdné články žádnou pořádnou diskuzi nepřinesou a stokrát omílaná pravda o Škodovce už se musí zajídat i mecenášům z Boleslavi. Jistě, budget přihraný z tiskového oddělení Škodovky je třeba vyčerpat do konce roku, ale kde je záruka, že hned po Novém roce celé toto divadlo nezačne znova? Nikde, začne.
Proto je nejvyšší čas se vážně zamyslet nad tím, zda hromadně nemigrovat jinam, za lepším. Alternativ existuje dost.
Nebýt článků pana Vaculíka, byť většina z nich je jen okopírovaná ze Světa motorů, občas povedených textů pana Dusila a "Autofunových" testů pana Fokta, byla by to už dávno úplná nuda. Zbytek redakce by se měl jít živit něčím úplně jiným, protože psaní vlastních článků jim nejde.
Duchaprázdné články žádnou pořádnou diskuzi nepřinesou a stokrát omílaná pravda o Škodovce už se musí zajídat i mecenášům z Boleslavi. Jistě, budget přihraný z tiskového oddělení Škodovky je třeba vyčerpat do konce roku, ale kde je záruka, že hned po Novém roce celé toto divadlo nezačne znova? Nikde, začne.
Proto je nejvyšší čas se vážně zamyslet nad tím, zda hromadně nemigrovat jinam, za lepším. Alternativ existuje dost.
Rohyno, aj ja sa pripajam a davam ti dokonca :yes: - ved idu Vianoce >😁
Takze odomna asi takto: Odkedy prišiel Bismarck do: [odkaz] mam o lepsiu zabavu postarane tam >😒] >😒] >😒] >😒]
Ale citam to tu este obcas, len sa nezapajam - to by zase niekto reagoval, potom by som musel reagovat ja...No a tolko casu nemam, musim stihnut do Vianoc zarobit na Große Kurfurst !
>😁 >😁 >😁 >😁
Tak sa tu majte, Šťastné a Veselé ! 😉
Takze odomna asi takto: Odkedy prišiel Bismarck do: [odkaz] mam o lepsiu zabavu postarane tam >😒] >😒] >😒] >😒]
Ale citam to tu este obcas, len sa nezapajam - to by zase niekto reagoval, potom by som musel reagovat ja...No a tolko casu nemam, musim stihnut do Vianoc zarobit na Große Kurfurst !
>😁 >😁 >😁 >😁
Tak sa tu majte, Šťastné a Veselé ! 😉
Spíš bych řekl od většího propojení s SM a příchodem nového šéfredaktora. Machala je asi nejhorší, jaký tu kdy byl. Ale nechce se mi moc stěžovat, protože to vždy může být horší. A zatím se tohle pravidlo potvrzuje. Lidé si tu stěžují už hodně dlouho, řekl bych dobře čtyři roky, ne-li déle.
Když napíši, že Škoda by měla vyrábět širší modelovou řadu, tak se mi dostane odpovědi, že je dostatečná až až. A, že to, co nenajdu u Škody, najdu v koncernu jinde. Téměř každý týden chodím kolem autosalónů, kde jsou vedle sebe Škoda, VW, Audi a Seat. Pomalu se mi zdá, že krom Audi je to jedno a totéž. Jiné prolisy na předku, výliscích zadku a nepatrné změny na bočních prolisech. Dyzajnéři asi musí držet basu. A tady se stále pláče nad tím, co všechno mohla ta Škoda dělat. Dobře! Příští rok tady bude jinak oplechovaná Ateca a asi se ji bude říkat Yeti II jako tady: [odkaz] A on je to zatím nějak Kodiaq.
Aké MPV Škoda na spôsob Touranu? Roomster mal nahradiť preznačkovaný Caddy, nie? [odkaz]
teď máme Zafiru 1. generace a super - na 4,3 metrech délky neskutečný prostor a pohodlí, posuvné sklopné sedačky, 7 míst. Ale první Zafira je dnešní optikou spíš kříženec MPV a SUV - masivní a funkční oplastování, vysoká světlost. Škoda že všechna dnešní auta jsou dělaná spíš na laciný efekt než z hlediska praktičnosti, fakt neznám dnes jiné nové auto za které bych ji mohl vyměnit a bylo by stejné nebo lepší.
Tohle je naprostá pravda.
První Zafira to byla bomba, praktický auto, výborně manévrovatelný. Druhá Zafira na tom tak špatně taky nebyla. Ale tu zabil ten nepochopitelný systém té prostřední řady sedadel při sklpení, tam ty sedadla strašně vadily. V první generaci takový problém nebyl.
No a současná zafira to už je spíš parodie na MPV.
Ze Sharanu se stává pomalu Multivan.
Touran je výborný, ten si to zachovává.
První Zafira to byla bomba, praktický auto, výborně manévrovatelný. Druhá Zafira na tom tak špatně taky nebyla. Ale tu zabil ten nepochopitelný systém té prostřední řady sedadel při sklpení, tam ty sedadla strašně vadily. V první generaci takový problém nebyl.
No a současná zafira to už je spíš parodie na MPV.
Ze Sharanu se stává pomalu Multivan.
Touran je výborný, ten si to zachovává.
V čom je Touran výborný? V priestore. To je fakt. Ale jeho tvrdé sedadlá a neskutočne tvrdý podvozok popierajú podstatu a zmysel MPV; v ktoromsi teste bola rodinná jazda týmto autom nazvaná utrpením. Spokojnosť prejavil len vodič so športovými ambíciami, lenže o tom MPV naozaj nie je. Touran je tým pádom najhorším zástupcom triedy, krabica na podvozku motokáry a nie MPV. Hociktorý uhojdaný francúzsky voz je pre rodinu lepší.
P.S. Čím sa zo Sharanu stáva Multivan?
P.S. Čím sa zo Sharanu stáva Multivan?
máte taky takový pocit že ze škodovky se stala pouze montovna VW ? . Pamatuji dobu kdy jako zjevení se objevila octa a fabie 1 generace.Či Yetti.Originální...A dnes ? pouze VW s naroubovaným předkem "škody". Žádný napad,nic. Pak příjde verze Scout,4x4 a RS.To samé Seat.Ten je v pr...i úplně...
Je škoda že doba MPV pominula,ze současných SUV a crossoveru ala Yuke,či šílenosti od Toyoty je mi na blití
Je škoda že doba MPV pominula,ze současných SUV a crossoveru ala Yuke,či šílenosti od Toyoty je mi na blití
A dnes sa všetci tvárite, aký je to smrad. Lebo benzínový motor produkuje a púšťa cez výfuk len pižmo a fialky... 8-s
MPV na LPG absolutně pohodový auto. I brambora už ho má !! Dokonce s pohonem předních, a šáde nic ZASE NIC !! asi honěj trika nebo brka ... ty rýsovací!!
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
[odkaz]
Uhelná i jádrová elektrárně neboť produkují velký objem škodlivých emisí ...
Takže na vozy Tesla je svinstva!
jen dobře, ze benzinak bude ještě cistsi nez ted, jen bych chtěl videt, jak odpovi naftaky, když pokud jde o NOx, ty nejlepší naftaky vypustej asi tolik jedovatého NOx jako 10 beznych benzinaku, a po namontovani filtru na benzinak, bude 1 naftak vypouštět tolik PM jako 100 benzinaku ...
a tak přiznávám, ze CO2 je ten nejhorsi plyn, kterej hubi vse okolo, jen te prosim, aby me to moc nebolelo, a aby me po presvedcovaci procedure tve zatate pesti poznala aspoň moje vlastní manželka.
PS: stejne si ado myslim, ze jsme tak nejak na stejny vlne 😉