Diskuse

Tata vydělává díky úspěchům Jaguaru a Land Roveru

11.2.2014

Zisk britského výrobce Jaguar Land Rover táhnou modely F-Type a Range Rover. Těží z toho i jeho mateřská automobilka Tata.

 

  • 10 Reagovat !

    foto Paulie88

    Paulie88 11.02.2014  10:32

    Samozřejmě...

    My to jako Britové nepotřebujeme ty automobilky u nás se jim nedařilo přece, prodáme je někam do třetího světa, tam je vskřísí a bude jim to vydělávat. Nám tu nezbyde nic než jen spousta zavřenejch továren po zaniklejch automobilkách a tuny muslimskejch imigrantů ...
    • 00 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 11.02.2014  10:41

      « Re: Samozřejmě...

      True. That is the way our policians work.... Not just in UK.
    • 01 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 11.02.2014  11:07

      « Re: Samozřejmě...

      Nejsou to státní podniky a nebyly. A nutně potřebovaly velkou investici a ta přišla z venčí. V Evropě do toho nikdo nechtěl jít. Nicméně Range jede, ale s Jagem to tak slavné není. F-Type je povedený, ale sám o sobě značku nespasí...
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 11.02.2014  12:05

        « Re: Re: Samozřejmě...

        Jag měl loni větší nárůst prodejů než LR a žádnej novej stěžejní model. To není špatný.
      • 30 Reagovat !

        foto EauRouge

        EauRouge 11.02.2014  12:15

        « Re: Re: Samozřejmě...

        Asi tak, Fordu se k tomu moc nechtělo ani před krizí a plácal se v tom jako Fiat s Alfou Romeo. Celá éra modelů s-type, x-type apod. byla pro Jaguár dost degradující. Důchodcovský design(to nebylo ani retro), kromě XK nijaká technika a prakticky žádný marketing...V téhle době nahnal Jaguar zpoždění, které LR nikdy neměl, nebo ne tak výrazné. Přece jenom Range Rover a Disco se prodávali pořád docela slušně. Tak bylo na čem stavět a s oblibou SUV měl LR v rukou TATA moc dobrou pozici. Takže bych to viděl, že se Jaguar začne výrazněji projevovat až v příštích generacích(hlavně XF) a s příchodem SUV.

        Obecně bych řekl, že se k britským značkám chovají jejich majitelé celkem vstřícně - výroba stále probíhá v UK, pracují tam stále Brité a udržují si i stejné postupy. To platí hlavně v případě Bentley a RR. Tam stále pracují x-té generace profesionálů v daných oborech(truhláři, klempíři atd.) a pořád ručně. A i třeba takové MINI sídlí ve starém závodě...Neviděl bych to tak černě, Britům to jen prospělo.
  • 00 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 11.02.2014  12:47

    Britové - matlalové

    V roce 1996 ještě vyráběli XJS, to Fela byla ve zpracování výkvět. To auto bylo k posměchu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Proč zavítat do Bulharska? Je to země plná pozitiv!

Proč zavítat do Bulharska? Je to země plná pozitiv!

V zemi, kde ano znamená ne – Bulhar na souhlas zavrtí hlavou, kdežto na vyjádření nesouhlasu přikývne – je…

Jak bankéř Pokluda zametá stopy: Podvedl Bohdalovou, pak se oženil, přepsal byt a zmizel

Jak bankéř Pokluda zametá stopy: Podvedl Bohdalovou,…

Podvodník, který zřejmě naletěl podvodníkům! Příběh VIP bankéře slavných Radka Pokludy (45), který pod falešnou…

 

iSport.cz

Hlinka o pokračování ve Spartě: Ještě bych jednou rád zažil titul

Hlinka o pokračování ve Spartě: Ještě bych jednou…

Matador nesložil zbraně. Velezkušený kapitán hokejové Sparty Jaroslav Hlinka zahodil myšlenky na konec aktivní…

Zápotočný končí v Baníku! Vliv mohl mít také debakl v přípravě

Zápotočný končí v Baníku! Vliv mohl mít také debakl…

Fotbalisté Ostravy vstoupí do nové sezony bez dosavadního kapitána Tomáše Zápotočného. Sedmatřicetiletý stoper…

 

Reflex.cz

Šestnáctiletá Němka, členka Islámského státu zadržená v Iráku, pochází z města nedaleko českých hranic

Šestnáctiletá Němka, členka Islámského státu…

Příběh šestnáctileté Němky Lindy Wenzelové, která se hlásila k Islámskému státu a byla zadržena počátkem…

Obrácená migrace: Za druhé světové války byli uprchlíci z Evropy v syrském Aleppu či palestinské Gaze

Obrácená migrace: Za druhé světové války byli…

Důvody pro migraci bývají po staletí podobné – války, násilí, ekonomické problémy. Jenže toky, kudy uprchlíci…