Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Technické novinky Nissanu Micra. Co umí revoluční auto?

Micra se v nové generaci radikálně změnila. O proměně jsme si popovídali s tou nejpovolanější, Catherine Perezovou, vedoucí Nissanu pro malé vozy.
Zpět na článek
7. 10. 2016 12:58
7. 10. 2016 13:07
8. 10. 2016 19:18
7. 10. 2016 13:15
7. 10. 2016 12:58
7. 10. 2016 13:21
7. 10. 2016 13:33
7. 10. 2016 13:34
7. 10. 2016 14:06
7. 10. 2016 22:34
Avatar - pumpkin
7. 10. 2016 12:58
Rozumne
V rozhovore je pre mňa najzaujímavejšia asi táto informácia:
"Z hlediska Evropy zhruba čtvrtina zákazníků vstupuje do segmentu B z většího segmentu C, lidé downsizingují svá auta. To ale znamená, že už nechtějí kompromisy, žádají to samé, jako ve větších třídách, tu samou bezpečnost, tu samou kvalitu, ten samý jízdní požitek nebo komfort."

Toto je presne opačný trend myslenia ako u nás, kde si asi len málokto kúpi ďalšie auto menšie, než to predošlé. Otázne ale je, ako sa správa podľa Perezovej správa zvyšok zákazníkov. V každom prípade obohacovanie výbavy B-segmentu oceňujem, mohlo by to pritiahnúť aj viac súčasných majiteľov väčších áut.
Rozbalit vlákno
3
7. 10. 2016 13:07
Re: Rozumne
ja sám o tom uvažujem. Konkrétne táto mikra je veľká jak fofo1, C kategória má veľkosť strednej, čiže ak si dnes kúpiš B, kupuješ ako C pred 10 rokmi. Mne vadila na B len vyššia hlučnosť pri vyšších rýchlostiach, resp. neprístupnosť istých tech vychytávok ako napr. multikulti vzadu, ale dnes aj tak dostaneš multi v C často až v pridrahých verziách. Dnes by mi so 6prevodovkou a dobrým motorom B stačilo, utrpelo by len moje ego (ísť do nižšej, si normálny?). V 3rodine sme kompaktní, nepotrebujeme 2 m na nohy ani nevozíme skrine.
8. 10. 2016 19:18
Re: Rozumne
Nonsensi, to je nonsense. Už před 10 lety sis v segmentu B mohl koupit Fiat Grande Punto, Opel Corsa D nebo Škodu Fabii. "Dospělá" auta s délkou 4 metry, dostupná i s motorizacemi a výbavovými prvky větších aut. Micra dnes pouze dotahuje "ztrátu" na konkurenci, přičemž zveřejněné motorizace poukazují, že Micra chce zůstat spíše městským autem.
10 let stará auta segmentu C jsou rozměrově úplně někde jinde, kupříkladu Focus měl tehdy délku 434 cm a šířku 184 cm.
Avatar - twistedTSD
7. 10. 2016 13:15
Re: Rozumne
Snahu přiblížit B segment segmentu C oceňuji. Snad se to ale příliš neprojeví na ceně.
7. 10. 2016 12:58
teta teta
ľudia vraj majú dnes iné nároky, dnes chcú bezpečné a pekné auto, dopekla, to chceli aj pred sto rokmi. Odchádzajúca generácia sa jednoducho nezadarila, eto vsjo. Trochu ma vytáčajú tie ich asistenty. Dopekla, asistent mi bude trepať volantom, ešte ani neprejdem čiaru? Dopekla s ním. Pribrzďovanie pred retardérom? Zatáčanie na kruháči? Nechcem, aby si auto robilo čo chce, chcem ho mať pod kontrolou a nie že mi v nevhodnej chvíli zabrzdí, lebo preňho bude retardér podstatnejší ako všetko iné. Dopekla s tým. Tak to vyzerá, keď má B na starosti teta vod plotny.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pumpkin
7. 10. 2016 13:21
Re: teta teta
Preto jedným dychom teta dodáva: "Technika je tu proto, ne aby vás omezovala, ale aby vám pomáhala. Chtěli jsme, aby auto bylo bezpečné, ale zároveň jízdně potěšilo." >:D

Je to veľkej miere len o sile zvyku. Známy, už pán v rokoch, mal 30-ročné Volvo a keď si konečne spravil radosť a kúpil S60-ku, tak s ňou takmer rok nejazdil, lebo stále mu to kecalo do jazdy a on na to nemal nervy. Nakoniec si ale zvykol, lebo musel. >:D
7. 10. 2016 13:33
Re: teta teta
ja nie som spiatočník a viem prijať nové užitočné veci, ale keď mi má mykať volantom skôr ako prejdem čiaru, to znamená, že mi bude mykať furt a to je už naprt ak nechcem blikať smerovkou jak hasič alebo jazdiť stále presne v strede pruhu jak s teplým vodičákom.
Avatar - praděda7
8. 10. 2016 00:08
Re: teta teta
Taktak, ženské patří do kuchyně a do ložnice...v autech se tak leda jako pasažérky vozit a ne do nich kecat... >:-[]
7. 10. 2016 13:34
Micra
Název Micra už bude trochu za zenitem, když se to zvětšuje. Teď to bude spíše takové mini.
Rozbalit vlákno
2
7. 10. 2016 14:06
Re: Micra
a mini by už malo byť maxi
Avatar - 3_diamanty
7. 10. 2016 22:43
miesto tych kdejakych
revolucnych superveci ktore mnohym beznym soferom v mestskom aute ani netreba by mozno postacil nejaky jeden poriadny motor ze jo... lebo s touto motorickou ponukou moze micra superit v eu tak mozno s nejakym swiftom alebo balenom ... zbytok konkurencie je proste uplne v inom svete ... a ponuka aspon 4-5-6 a viac motorov ... s vykonom aspon do 115-120 koni .. ak je to auto ozaj robene viacmenej pre europu tak kde preboha nechalo motory? to micru bude v eu stat hodne zakaznikov ...

lebo uz bezna 66kw fabia 1,2 tsi micru predpokladam dynamikou uplne prevalcuje... skoda
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pumpkin
7. 10. 2016 23:43
Re: miesto tych kdejakych
Akože 90 koní nie je pre Micru postačujúcich? Budeš mať na výber benzín 0.9 alebo diesel 1.5 a časom aj benzín 1.0, tak fakt neviem čo viac od mestského auta očakávaš.
Avatar - 3_diamanty
7. 10. 2016 23:56
Re: miesto tych kdejakych
tomu vravim genialna ponuka motorov ( na urovni lowendu sandera ) .... kam sa hrabe veskera konkurencia ;-) od fiesty corsy fabie pola ria mazdy 2 P208

pri pohlade na tu motorovu ponuku micry je razom aj baleno kralom :yes:
8. 10. 2016 01:48
Auto do města?
Už Micra druhé generace byla asi maximum co se týká velikosti aby jako auto do města ještě dávala smysl. Tato nová 4 metry dlouhá a k tomu zbytečně široká je do města o ničem. K tomu super moderní design bude znamenat horší výhled ven. Proč ji kupovat, když má Nissan i Note, delší jen o 10 cm a nabízející větší prostor za asi podobnou cenu?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
8. 10. 2016 08:48
Re: Auto do města?
ta nova je siroka hodne ... to suhlasim.... ale dlzka 4m ok... v podstate male mestske vozy typu fabia maju dnes uz tolko... 90 roky ked malo aj polo len nejakych 3,7m su proste uz prec... male auta sa zvacsuju a dnes uz niektore su pomaly tak velke ako golf 4... razvorom ho dokonca uz mnohe davno zvalcuju..... inak zase tieto uz velke male auta su kludne vhodne aj mimo mesto.... s takymito 4m dlhymi a vyse 1,7m sirokymi autami dnes uz nie je problem hltat aj nejake tie dialnicne kilometre a okrsky... ved u nas male vozy mnohi stale pouzivaju aj ako rodinne vozy na vsetko... a neraz s nimi jazdia aj na dovolenku tisice km od domova... a ono sa to da... lebo tieto nove male auta su proste uz hodne velke a dospele... prave preto nerozumiem tym motorom v micre.. ta predosla micra bola fakt mestska a jednoducha ... a tam by mi sucasna ponuka motorov az tak nevadila... ale nova micra je uz dospele a relativne robustne auto.... tak preco tam nedat nieco s cim aj mimo mesta pojde zivse aj pri vacsom zatazeni .... ved clio ma 1,2tce ktory by jej slusal.. pripadne preco nema ten 1,2 dig-s z predoslej micry fakt neviem .... lebo ja chcem vidiet micru s motorom od nissanu ... nejake 0,9tce a 1,5 dci mi v micre nic nehovori a aj svojim posadenim mi tam vobec nepasuju... a docela sa divim ze renault nema nejaku solidnu 1,2ku atmo alebo 1,4 atmo ktora by v malej triede ozaj nevadila pritom ale 1,6sce v megane ponuka kde uz kazdy radsej turbo ... pride mi to kusok naopak ale ok... nepochybne vedia co robia....

note uz coskoro skonci bez nastupcu.... takze asi tak... bude do dalsie mpv ktore skonci neslavne... ale podobny osud caka aj vengu a ix20 ... bohuzial male MPV uz dnes skoro nikto nechce... miesto nich uz zakaznici smeruju k malym crossom ako captur, CX-3, P2008 a podobne...