skoda ze jste se nerozepsali o vice novinkach Tesly z toho konferencniho hovoru, Roadster a prave na jeho nastupci byl jen mala cast tech informaci
a taky bych rekl ze zrychleni rychlejsi nez 3.3 bude 100% protoze i tezka Tesla S v posledni modifikaci v modu nastaveni ludicrous by to mela zvladat za 2.8s, a ze by se Roadster nechal zahambit tezkym sedanem? nebal bych se ze Tesla z Roadsteru v 2 generaci dostane i hodnoty pod 2.5s :-)
pro me asi nejzasadnejsi informace z toho hovoru byla, ze jen zmenou chemie se muze kapacita soucasnych baterii zvednout o cca 5% a ze podobne posuny v kapacitach by Tesla chtela delat kazdy rok ruznymi vyvvoji na bateriich, od chemickych zmen az po konstrukcni, aneb zvedat hodnotu ulozitelne energie na kg baterie
Hlavně aby ty změny v chemii měli dobře odzkoušené a nedělali ze zákazníků řidiče prototypů. Je fakt, že pokud se ukáže, že nějaká verze akumulátoru umírá předčasně za x let, tak za těch x let jim to mohou vyměnit za lepší aku a nebude to tolik stát.
u Tesly je na baterky tusim 8-10 let zaruka, navic v tomto pripade je to za $3000 a ne kazdemu to Musk doporucuje, v tom hovoru to doporucoval jen lidem co se casto dostavaj na limit dojezdu, stejne jako ten novej mod je to vpodstate modifikace a pokud clovek nechce tak si to upgradovat nemusi nechat, treba ten novej mod je podle me jen pro blazny, kvuli zruchleni 0-100 za 2.8s se musi vyplaznout $10000
nejvetsi skoky v baterkach lze cekat az otevrou a uvedou do provozu prvni fazi gigafaktory, jine rozmery clanku aby se jich do obalu veslo vic a ruzne dalsi zmeny asi prinesou svoje
až na to že alfě už nikdo nevěří. Než tesla to dokáže dotahnout do konce, stačí se podívat co psal SamanAR. Ja osobně teslu v současnosti považuji za nejvíce pokrokovou automobilku na světě a jejích rychlost novinek mě mile překvapuje, sice často koniny jak dnešní navíšení zrychlení, ale je tu tá možnost a časem ta cena příplatku bude klesat. Hlevně ad spustí co nejdříve gigatovarnu na baterky
jo a muzes nam ty dluhy rozepsat, a prosil bych podrobne, at si udelame konecne jasno jak jsi dobrej ekonom a jestli vubec rozumis financovani podobneho podniku
mimochodem tam kde nektere americke koncerny jeste nedokazali splatit statni pujcky z "dob kryze" kdy krachovali, tak tam Tesla vsechny pujcky od US vlady splatila dokonce 2 roky pred oficialni splatnosti ;-)
a mimochodem na ukor ostatnich je trosicku nepresne, pac dotace na "cistsi" auta cerpaji v danych krajinach vsichni zakaznicikteri si koupi auto od jakekoli automobilky co takove auto nabizej, a kuprikladu v USA je nejvetsi dil vyplacen za automobily znacky Toyota, nasleduje Nissan a az treti v poradi je Tesla ;-)
takze nes zacnes rozebirat tvoje pohadky o dluzich a rozepisovat podrobne tu financni stranku Tesly, tak ti doporucuju si nejdrive sehnat relevantni informace a nepsat ty svoje hate na kdeco co jezdi na elektrinu ;-)
Tesla prozatim vetsinu slibu dodrzela, a to co nedodrzela tak melo treba jen casovej skluz ;-) a casovej skluz neni nic co by nedelali vsechny automobilky