Bentley Mulsanne – Zkrátka jiný svět
11.9.2017Ve světě luxusních limuzín čas nehraje roli. Bentley Mulsanne se prodává už od roku 2009, zub času se na něm však téměř nepodepsal. Jak jezdí limuzína za téměř 10 milionů korun?
-
Beny 11.09.2017 13:19
lamal
-
Beny 11.09.2017 13:29
Charger
- Re: Beny 11.09.2017 13:51 lamal
- Re: Beny 11.09.2017 15:43 _Karel_
-
Beny 11.09.2017 13:29
Charger
- Hm 11.09.2017 13:31 comper
- cena 11.09.2017 14:14 wikinko
- Zkrátka stejný svět 11.09.2017 14:47 rohYpnol
- Číslo 5 11.09.2017 14:54 rohYpnol
- je to tak zbytečné a nepraktické, ale 11.09.2017 15:22 flyboyeda
- Leasing 11.09.2017 16:08 šofér
-
Kdo to psal? 11.09.2017 16:13
webpaja
- Re: Kdo to psal? 11.09.2017 16:17 _Karel_
- Re: Kdo to psal? 11.09.2017 16:28 rohYpnol
- Stárnutí 11.09.2017 16:37 rohYpnol
- Hodnocení 11.09.2017 16:47 Futurista
- ?? 13.09.2017 10:50 TangoLima
- to je stroj 14.09.2017 22:27 rokyta.p
- foto 20.09.2017 11:51 ljube
-
lamal 11.09.2017 13:19
Beny
Razy od nerovnosti, blbee... to som cakal, ze tieto kary maju v tomto uplne jasno a za cenu uplnej tuposti v informovani su maximalne komfortne a nejake razy nehrozia...-
-
lamal 11.09.2017 13:51
« Re: Beny
to ano, ale nie vzdy... niektore konfig Ska alebo novej 7cky vedia tlmit aj ostre nerovnosti... hlavne v kontexte tej ceny mi to pride fakt blbe... sice ide o konkretne specifikacie kde staci len vacsi disk a napr runflat o to viac by som u takej znacky cakal, ze si to osetri a odladi uplne maximalne... -
-
-
-
-
_Karel_ 11.09.2017 16:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Beny
To je asi věc pohledu. Nejel jsem v tom a asi nikdy nepojedu, ale duté hlasité rány v takovémto autě mi nějak nesedí se slovem komfort. Troufám si tvrdit, že majitele toho auta nezajímá, jestli je tam podvozek vzduchový nebo jiný, ale bude ho zajímat jak to funguje. A pokud jsou nedílnou součástí vzduchového podvozku rány, pak tam tedy asi vzduchový podvozek nepatří.
Toliko můj zcela absolutně bychařský pohled. ;-)-
Mig_35 11.09.2017 18:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Beny
Nejel jsem v konkrétním autě, ale jel jsem ve Phaetonu, který má tentýž,resp. měl tentýž vzduchový podvozek, co Bentley v předchozí generaci, potom v Mercedesech, v Audi, a všude to bylo stejné. Z toho usuzuji, že se to asi vychytat nějak nedá...-
-
wakantanka 11.09.2017 18:51
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Beny
Rolls nema nahodou hydropneu? Ci to sz Phantom?-
-
wakantanka 12.09.2017 11:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Beny
Sám to presne neviem, len vychádzam z toho, že svojho času Rolls Royce mal hydropneu na báze systému používaného Citroenom. Teraz keď som chvíľu googlil mám v tom ešte väčší chaos. Niekde píšu že Phantom aj Ghost majú hydro, inde sa zase človek dočíta o air suspension system ... :-(
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
comper 11.09.2017 13:31
Hm
Budem teraz urcite za burana, ale podla mna je to auto "vynimocne" len dizajnom kolotocara a premrstenou cenou. Chcem ostatnym ukazat ze na to mam, tak nech je to vidno a stoji to iracionalne vela. Ved aj sam autor konstatuje, ze D3 odvezie lepsie. Skoda ze nebol viac popisany motor - najviac ma zaujali otacky ako z naftaku. -
wikinko 11.09.2017 14:14
cena
o chvilu pride rubens a vysvetli vam, ze V8 v kozi a s viceprvkem vzadu si on moze kupit za 1% tejto ceny od ofiko dealera se servisni historii. -
flyboyeda 11.09.2017 15:22
je to tak zbytečné a nepraktické, ale
Mulsáne je skutečně nádherný, pro mě je Mulsane jediné skutečné Bentley !!! -
-
webpaja 11.09.2017 16:13
Kdo to psal?
Proč se redakce stydí za autora článku? Nebo se nám chce snažit namluvit, že test napsali svorně jednou vylosovanou rukou? ;-)
On je test totiž kupodivu vyvážený, místy až překvapivě kritický a tak by mě jeho autor docela zajímal.-
-
-
_Karel_ 11.09.2017 16:34
« Re: Re: Kdo to psal?
"příplatkový paket Mulliner Driving Specification, který mimo jiné přináší tužší řízení, 21palcová kola místo základních dvacítek a tvrdší odpružení." - pokud si nevycucali z prstu co paket obsahuje, pak se tedy o smyslnosti či nesmyslnosti příplatku skutečně mluvit dá.-
-
-
-
_Karel_ 11.09.2017 17:02
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo to psal?
Tak to je dobře, že neochvějně vidíš smysl tužšího řízení a podvozku u Bentley. Autor ho zkrátka neviděl. Je nutný kamenovat za každý subjektivní názor vyřčený v testu? Pokud nemáš pocit, že autor auto zcela svévolně sestřeluje, nemůžeš to vzít jako názor někoho, kdo s tím autem /na rozdíl od tebe/ jel a vyjádřil svůj pocit?-
-
_Karel_ 11.09.2017 17:17
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo to psal?
Pak tedy čti [odkaz]
Mmch, pokud umíš číst, oni přesně to napsali- " Na rozbitých českých silnicích se tak ... čas od času dočkáte nečekaných ran, které k takovému autu rozhodně nesedí.......... Jestli tak při objednávání Mulsanne hledáte možnosti jak ušetřit, vyškrtnutí balíčku za 438.000 korun z objednávky je jasná volba."
Nevím, jestli má smysl o tom debatovat půl hodiny, ale vkládáš jim do pusy něco, co nenapsali.
-
rohYpnol 11.09.2017 20:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo to psal?
"Pravdou je, že několik chybek tu přece jen najdeme. Nejvíce nás udivil nepatřičně tvrdý podvozek způsobený „sportovním” příplatkovým balíčkem Mulliner Driving Specification, který nám k tomuto typu auta absolutně nesedí."
Ale ok, tohle je zbytečné slovíčkaření. Test rozhodně nebyl špatný a minimálně bylo vidět, že si dali autoři práci napsat text v souvislostech.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
rohYpnol 11.09.2017 16:37
Stárnutí
Tohle se Bentley vážně povedlo. No, ono ani nemuselo, protože prostě ... stačí že to je Bentley.
Nicméně nemůžu se zbavit dojmu, že elektronika tento typ aut pohřbívá zaživa. Co naplat, že vše je absolutní TOP. Právě proto tak nějak automaticky čekáte, že TOP bude i infotainment, media, satnav a další... Jenže zatímco pro mechanickou část vozu jako by čas takřka stál, pro elektroniku běží díky TOP class ještě rychleji než u jiných vozů.
Naštěstí pro Bentley je klient bezednou studnicí peněz, takže si po 5 letech koupí nové a nemusí řešit co se starým... Takže to berte spíše jako takový bezvýznamný povzdech nad tím, jak nám elektronika zakazila auta ;-) :-! -
Futurista 11.09.2017 16:47
Hodnocení
No, k testu bych nic nedodal, protože tohle auto jde absolutně mimo mne. Bohužel. ( Myšleno finančně :-) ) Jednoho jsem několikrát viděl vyjíždět z vnitrobloku na Karláku, a musím říct, že tohle je prostě kára jako prase. Ani hezká, ani ošklivá, ale člověku se až zastaví dech. Prostě KÁRA.
Ale nechápu to hodnocení. 4 a 1/2 hvězdy??? S čím redaktoři srovnávaj? S D3? Se Superbem, s Kodyjákem? Jo aha, Mička... Tak to pak jo. Ale podle mne by se tenhle test měl oprostit od jakýchkoliv hvězd, a nebo dát bez jediný výtky za 5 hvězd. Protože tohle auto se nekupuje kvůli jízdě, ale hlavně kvůli tomu, že ho chci, mám na něj, a vopravdu jsou mi nějaký bramboráci, mercedesy, jaguáři nebo audiny úplně u zádele. A hledání chyb mi přišlo zbytečný.
-
-
-
rohYpnol 11.09.2017 20:27
« Re: Re: Hodnocení
no vidíš, a podle mě test není od toho, aby hledal chyby, ale aby vystihl charakter vozu a popsal, pro koho se hodí a pro koho ne.
Hledání chyb je jen prostředek k vystižení charakteru. Protože co je pro jednoho chyba, je pro někoho jiného přednost a co je pro jeden model předností vzhledem k jeho charakteru, může být pro jiný model pastí :-! :-!-
_Karel_ 11.09.2017 20:51
« Re: Re: Re: Hodnocení
Jestli udávaná chyba je chybou i pro tebe je skutečně individuální. Ale podle mě není jiná možnost testování, než hledat nedostatky. Já pak mohu posoudit, jestli mi vadí nedostatek "slabá konektivita" (nevadí), málo místa nad hlavou (nevadí, nejsem vysoký) atd.
Někdo samozřejmě může "sportovnější" paket u Bentley uvítat a nižší komfort je pro něj zcela přijatelnou cenou. Ale zaznít to podle mě musí.-
rohYpnol 12.09.2017 08:04
« Re: Re: Re: Re: Hodnocení
Už tím, že něco nazvu nedostatkem, soudím za čtenáře. Zatímco třeba nedbalé zpracování klidně nedostatkem nazvat můžu, protože asi není nikdo, kdo by je ocenil, tak třeba právě sportovní podvozek dost možná někdo ocení. A dost možná se naopak mnohem lépe hodí pro kvalitní západní dálnice.
-
-
-
-