Diskuse

BMW M550i xDrive – Nekecali… Je nejlepší!

9.8.2017

BMW na velké motory nezanevřelo. V řadě 5 stále nabízí osmiválec a testovaná verze M550i xDrive je dokonce rychlejší než supersedan M5 minulé generace!

 

  • 25 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 09.08.  12:59

    Král

    BMW ve vrcholné specifikaci bylo, je a bude vždy králem na silnici. I za 20 let, až ho osedlá někdo z bazaru, bude budit respekt a přinášet radost majiteli... i přes možné a nemožné náklady na provoz :-)

    Tady je svět ještě v pořádku. Víc k tomu napsat nemam co, nikdy jsem takové auto neměl, nejel a nejspíše anio mít nebudu/nesvezu se, možná leda za těch 20 let >:-[]
    • 23 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 09.08.  13:07

      « Re: Král

      paci sa mi ta otazka v teste ze kto este potrebuje 7-cku? .. no samozrejme ze takmer nikto dnes uz ak zvazime fakt ze sucasna 5-ka je defakto uz tak velka ako 7micka pred 15 rokmi... takze tieto kdejake prerastene S klady a 7micky podla mna casom uz zmiznu.. sice to znie ako scifi ja viem ... ale vsadim sa ze ich casom zozeru prave vozy ako E,5,A6 a rozne velke SUVecka ktore su uz dostatocne pre kazdeho obrovske a ktore defakto uz dokazu nahradit v mnohych priapdoch prave tieto luxusne vozy... ;-)

      za 20 rokov uz moc benzinaky hrat prim nebudu podla mna... ale ako veteran to bude pecka na nejake tie zrazy urcite.... cas ukaze ved nechajme sa prekvapit ... :-)
      • 30 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 09.08.  13:09

        « Re: Re: Král

        Jsem si jist, že tady nejde o velikost, ale spíše o prestiž - 7er je limuzína, reprezentant, stejně jako A8/Sklasse a podobně.
      • 30 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 09.08.  13:11

        « Re: Král

        Já si myslím že luxusní limuzíny tu budou stále, možná za xy let už ne jako benzíny či naftáky, ale třeba hybridy nebo na elektriku, ale budou.

        • 12 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 09.08.  13:14

          « Re: Re: Král

          A ve světle všech těchto aut bude takovéhle v tu dobu už staré BMW pořád tím králem :-) Může tu kdokoliv namítat, že je to přežité, že Lexus udělá takový sportovní hybrid a podobně, ale tohle bude prostě pořád top ;)
          • 32 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 09.08.  13:16

            « Re: Re: Re: Král

            Ono tyhle auta nedělá jen BMW , že >:D

            dokonce i dnes is pořád můžeš koupit sportovní sedan bez turba - dopovaný kompresorem. Možností je zatím ještě dost.
            • 32 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 09.08.  13:18

              « Re: Re: Re: Re: Král

              No, ale které jiné je tak ikonické a dobré ? Možná RS 6 :-)
              • 02 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 09.08.  13:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Král

                RS6 taky... a ono velkoobjemové kreace od AMG taky mají něco do sebe.
                • 22 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 09.08.  13:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                  Jo, ale MB, čest jeho modelům, tak prostě nepůsobí tak ikonicky, jako BMW... MB je přecijen značka na reprezentaci a né na agresivní jízdu i když ta auta to bezpochyby, hlavně v AMG paketech, hravě zvládnou :-)
                  • 12 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 09.08.  13:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                    Agresivní jízda, hm... pokud se budeme bavit o sportovním autě, tak u BMW to bývala M3... a v téhle generaci se vedou diskuse o tom, jestli už to náhodou není spíš M2. Ale jestli jen narážíš na legendární bezohlednost řidičů BMW... >:-[]

                    AMG pakety nee, to je něco jako S-Line... myslím jako že opravdové AMG.
                    • 03 Reagovat !

                      foto Enthusiastic-driver

                      Enthusiastic.driver 09.08.  13:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                      Já už dokonce zaznamenal názory, že nejen M2, ale také 340i M-performance je lepší (a samozřejmě znatelně levnější) volbou, než M3.
                      • 12 Reagovat !

                        foto Dinar

                        Dinar 09.08.  13:53

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                        M2 je lepší v tom smyslu, že je ovladatelností blíže předchozím emtrojkám před tou osmiválcovou, 340i zase tím, že je to lepší auto v reálném světě, tj. všude mimo okruh. ;-)
                    • 22 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 09.08.  13:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                      Spíše myslím tu "auru" sportovnosti >:D Myslím, že 5er je synonymem pro sportovní luxusní sedan :-)

                      A bezohlednost bych přisuzoval spíše řidičům jiné německé značky jistého koncernu >:D >:D
                      • 20 Reagovat !

                        foto DonVito

                        DonVito 09.08.  14:28

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                        Cele BMW je synonymem sportovnosti. :yes:

                        Ale konkurenci bych nepodcenoval, Lexus neni jen hybrid :-)
                        [odkaz]

                        Koukam, ze uz neco podobnyho napsal Machbuster..

                        Mam BMW rad, ale to GS F s atmosferou je mi bliz.
                        Nehlede na to, ze bych nechtel X-Drive. Cetl jsem, ze treba E 4-Matic je agilnejsi (poronvnani 3.0 dieselu).
                        No nic nastesti se rozhodovat nemusim :-)
                        • 21 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 09.08.  14:46

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                          GS F je spíše konkurentem M5, ne? :-) Mne ten Lexus taky nevadí, ale mít ty peníze a rozhodnout se pro Lexus, tak mne asi bude celou dobu štvát, že jsem si radši nekoupil BMW >:D

                          Pro mne je to říše snů >:D
                          • 10 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 09.08.  15:14

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                            • 20 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 09.08.  16:08

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                              Já neříkám, že je špatný, ale že BMW je prostě BMW, hezčí, charismatičtější, i když může být pomalejší >:D
                  • 11 Reagovat !

                    foto wakantanka

                    wakantanka 09.08.  14:12

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                    Ja ti neviem. Som teraz v BG a mam pocit ze tu plati pravidlo: ak novy Medved tak AMG. :-) BMW M som tiez videl niekolko, ale tymi medvedmi od AMG v roznych velkostiach sa to tu len tak hemzi. Kupodivu RS od Audi som zatial nevidel/nestretol ani jedno.
            • 20 Reagovat !

              foto Machbuster

              Machbuster 09.08.  14:01

              « Re: Re: Re: Re: Král

              I atmosferu muzes, GS F Lexus....
              Toto 550i je fantasticke a jasna spicka a velky respekt k BMW... Ovsem ja mu neduveruji, ze tolik extremnich technologii na jednom miste v tom motoru muze spolehlive fungovat napr. 200.000km jako u meho Lexusu IS F starsiho funguje ta atmosfera. Samo ten motor je strasne vykonny a moderni ten BMW :-) Ale trochu se ho bojim v te vyspelosti a urcite mam radeji tu volbu GS F, dobře, že stale ta volba je. Co do modernosti a vykonu BMW jede, celkove pocit vlastnictvi a zazitek je v Lexusu stejne dobry.
              • 11 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 09.08.  15:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Král

                Můžeš si pořád koupít co chceš.

                Atmosférický Lexus, kompresorový Cadillac, oturbené BMW či Mercedes. V8 z XF bohužel zmizel, takže Jaguar je ze hry. Možností ubývá ale pořád je tu ještě nějaké alternativa k němcům.

                Ono je fakt, že ta 4,4 V8 turbo se BMW mov nepovedla a ten motor byl docela průšvih. Čas ukáže jestli nová verze nemá zas nějaké jiné chyby.
                • 02 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 09.08.  15:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                  před časem jsem šířil nějaké řeči o tom, že verze po faceliftu už je vyřešená, ale prý je to stále stejný průšvih, prostě 50i nebrat, což mně přivádí na otázku, jak je dobrá motorizace v tomhle autě a jestli to náhodou není pořád prakticky totéž...
                  • 10 Reagovat !

                    foto DonVito

                    DonVito 09.08.  23:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                    Jo BMW ma problemy s Valvetronic a jeho spolehlivosti. Nebo co mas jeste na mysli?

                    Ja bych se toho motoru co se tyce spolehlivosti taky bal.
                    • 11 Reagovat !

                      foto Dinar

                      Dinar 10.08.  07:48

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                      Ale žádný valvetronic, původní varianta N63 ho ani neměla, bmw udělalo véčkový motor, kterému strčilo turba mezi válce a byl z toho velký problém s uchlazením, fatální závady motorů po pár desítkách tis. km. Už fl generace toho motoru to měla vyřešeno, o tent akt. motor bych se tedy nebál, používá řešení z S63 (emkové verze toho motoru) tam je chlazení bez problémů.
                • 20 Reagovat !

                  foto DonVito

                  DonVito 09.08.  23:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                  Mas pravdu. Skutecny kral nemeckych dalnic je Cadilac CTS-V.

                  Ja na nej uplne zapomnel.

                  [odkaz]
                  • 10 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 10.08.  08:32

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                    No vidíš, hlavně že sis vzpoměl ;-)
                • 10 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 10.08.  11:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                  Doplnim, ze XF V8 dostane a to prave tento motor. JLR osmihrnek prestalo vyvijet a sazi na nakoupene jednotky od BMW.
                  Prvni by nove veosmicky meli dostat sourozenci RR a RRS v ramci faceliftu.
                  • 10 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 10.08.  11:48

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                    Tohle sem tu už psal = ale podle toho co se dostalo ke mě = má jít o zcela novej V8 4.0

                    Nebo u BMW udělali změnu a zůstávaj je u další evoluce stávajícího 4.4 vycházejícího snad eště z M62?

                    • 10 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 10.08.  12:26

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                      Myslím, že by se mělo jednat o tu samou jednotku jako u testované 550i.
                      • 10 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 10.08.  12:29

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                        Jo může bejt = dostat se k relevantnim informacim tohohle typu je těžký

                        Sem zvědavej jestli na V8 4.0 přejde BMW = a JLR bude dodávat starší 4.4 nebo jak to bude
      • 02 Reagovat !

        foto andy2210

        andy2210 09.08.  13:29

        « Re: Král

        Rad te vyvedu z omylu. 5er nebo E maji na zadnich sedackach mene mista, nez treba Octavie a ver, ze ani v jednom z tech aut bys vzadu jezdit nechtel. Sedany maji take prtavy kufr a pri presunech vyssi rychlosti po dalnici stabilita S/7er/A8 bude o kus dal. Stejne jako vsechno dalsi, odhlucneni i komfort.

        Co by te opravdu prekvapilo je, jak je premiova vyssi stredni uvnitr mala a malo prakticka.

        Pro me naopak, vyssi stredni dava smysl nejmensi. Neni to ani ryba, ani rak.
        • 10 Reagovat !

          foto KANKUNEN

          KANKUNEN 09.08.  14:16

          « Re: Re: Král

          Až na poslední větu souhlas.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 12.08.  09:47

          « Re: Re: Král

          Nemluvě o tom, že vyšší střední vzadu kolikrát chyběly některé komfortní prvky (jako třeba odvětrávání sedadel). Ani sedadla nejsou na stejné úrovni (pořád zavání lavicí pro dětské sedačky). A je to pochopitelné. Vyšší střední má nabídnout stejnou techniku, ale v balíčku pro člověka, který si to sám řídí. O třídu výš se počítá s tím, že ten s naditou šrajtoflí může sedět vzadu.

          Malý kufr však nemají. Hůř využitelný ano, ale malý ne. Pokud si tedy do kufru nepořídíš ledničku, ta ho celkem zabije.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 13.08.  01:41

            « Re: Re: Král

            Mě by pak hodně zajímal jeho komentář ke střední prémii, tam by zřejmě musel napsat "prostorově (pro více jak dva lidi) nepoužitelná"! ;-)
            Mimochodem ani v lux třídě není vzadu nijak extra místo na nohy, proto se taky nabízejí prodloužené (long) verze.
      • 01 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 09.08.  14:09

        « Re: Re: Král

        Ale trt makovy zaniknu. Papalasi a bohati ludia sa stale radi nechaju vozit v tejto triede resp.v Bentley ci Rollse. SUV typu Betangya budu mat na to, aby to riadili sami ked sa im bude chciet. :-)
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 10.08.  11:32

        « Re: Re: Král

        Luxusni limuziny sve misto mely, maji a budou mit. Zadna vyssi stredni je nedokaze zastoupit a obstat vuci pozadavkum klientely.
        Sam bych vzdy sice sahnul po 5er nez 7er, ale nejsem typicka cilovka.
    • 20 Reagovat !

      foto Enthusiastic-driver

      Enthusiastic.driver 09.08.  13:26

      « Re: Král

      Spíš bych napsal - návrat krále. Přijde mi, že BMW prožívalo trochu hluchou pětiletku, kdy se nedařilo vše doladit tak, aby byl výsledný produkt to skvělé elektrizující dílo. Tu vadilo řízení, tam lehce nedotažený podvozek, jinde zase nějaký jiný detail... S nastupujícími facelifty a novou generací modelů to ale vypadá na návrat krále v plné síle. 340i, 540i, 530d - všechny krásně vypiplané tak, že po jízdě člověk úplně přestane uvažovat, že existují i jiné alternativy a konkurenti.
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 09.08.  13:32

        « Re: Re: Král

        Když mně se nová pětka moc nelíbí. Asi bych se "spokojil" s tou 340i, ta by mi sedla tak akorát... pro rodinu v kombíku, světle modrá metalíza... :-)
      • 20 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 09.08.  13:39

        « Re: Re: Král

        Dobře, ale i přes ty nedostatky, tak BMW 5, hlavně takto silné kousky, bude v každé generaci působit jako král :-) O to mi jde.... Pro mne bylo nejméně zajímavé E60
        • 00 Reagovat !

          foto Enthusiastic-driver

          Enthusiastic.driver 09.08.  13:47

          « Re: Re: Re: Král

          To mám asi stejně.
        • 00 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 09.08.  14:00

          « Re: Re: Re: Král

          Souhlas.
          V case uvedeni asi nejvetsi wau efekt, ale jak silne prisel tak rychle i odeznel.
          • 20 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 09.08.  14:34

            « Re: Re: Re: Re: Král

            V čase uvedení E60 obecně převládaly rozpaky z jejího designu, expresivnější jedinci byli zhnusení, wow efekt tedy určitě ne, naopak trvalo pár let, než většina z nás přišla tvarům E60 na chuť, celkově je to z mého pohledu ale jedna z nejpovedenějších generací pětky s jednou, za to hrubou, výhradou kvalit interieru. To auto jezdilo jako bmw, tj. zdaleka nejlépe ve své třídě, mělo to nejlepší z klasických (atmo R6) i budoucnost určujících (biturbo dýzl/benz) motorizací. Ale každý máme svůj pohled... ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 09.08.  14:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Král

              Myslim, že E60 hodně prospěl facelift, ale asi to pořád nebylo "ono" po nádherné agresivní E39 :-)
              • 50 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 09.08.  14:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                Agresivní E39? Hele ty sis to slovo nějak oblíbil... a já musím zase nesouhlasit. E39 přece vůbec není agresivní, to je uhlazený a relativně konzervativní sedan. Naopak E60 je přece jasně agresivnější, v tom smyslu, že je ten design méně usedlý...

                Já to vnímal tak, že E39 byla perfektní modernizací konzervativní E34. Pak přišlo zemětřesení v podobě E60, aby se následně prach usadil a povstala F10, kde najdeš oboje, harmonicky smíchané dohromady.
                • 10 Reagovat !

                  foto fOE

                  fOE 09.08.  15:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                  Lip bych to nenapsal. :yes:
                • 01 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 09.08.  15:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                  Ano.
                  Design E60 působil až asijsky (hlavně světla, přední i zadní) a interiér škoda mluvit, zejména před face.
                • 20 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 09.08.  16:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                  E60 je pro mne nafouknutý barokní andělíček, kterému někdo nasypal do jídla steroidy >:D E39 je harmoické, ale zároveň v Mpaketu naštvané BMW, takové, které pomohlo automobilce dotvořit jeho image :-)

                  [odkaz]

                  Dokonalost...
                  • 10 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 09.08.  16:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                    Mně se to taky hodně líbí, ale.. zamysli se, co tvoří tu "naštvanost" - velký kola, lízátko, prahy... a krásný světla (po faceliftu). Takhle uděláš naštvaný auto z čehokoli. Ten základ je ale uhlazená zaoblená E34 a před faceliftem je to auto "poloviční": [odkaz]

                    E60 nemám po ruce žádnou extra pěknou fotku, ale tak třeba tohle:
                    [odkaz]
                    Nemůžu si pomoct, ale základní linka toho auta je dynamičtější, jestli chceš tak agresivnější... možná trošku za cenu ztráty elegance, ale určitě je to "větší vodvaz". Teda... já to tak vidím.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 09.08.  16:50

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                      Souhlasím, že lehkou korekcí, světly, koly, přitrvdíš hodně aut, ale E39 i v základu má typické dynamické prvky sedanu. I když je zaoblený, tak jak sám píšeš, vychází z e34, které bylo hranaté a to je pro mne právě takový ten znak dravosti. Hranatá maska, 4 kulatá světla ( v případě E39 sjednocena), profil sedanu, žádné nafouklé blatníky a disproporčnost.

                      [odkaz]

                      Možná oba mluvíme o stejném, jen to každý nazýváme jinak. E60 už pro mne tak harmonické a vyvážené není :-) To zas až řady F
                  • 02 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 09.08.  17:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                    Akorát zrovna v té černé (podle oranžových "rožků" vpředu zřejmě americká verze) se ta eMkovovost hodně ztrácí...
                    Tohle je sice M5 ještě před fl, ale ten rozdíl (proti běžné verzi) je tam vidět lépe:
                    [odkaz]
                    • 12 Reagovat !

                      foto Dinar

                      Dinar 09.08.  18:33

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                      K tomu "asijskému" nebo "barokními" designu. Ani jedno nesedí, stačí se podívat na soudobé Japonce, to je proti e60 tvarová nuda a šeď, Bangle byl prostě trendsetter, ano odkaz jeho designu se později objevili i Japonců. V roce 2003 byla e60 ztělesněním extravagance, zvažoval jsem tehdy jít k Hondě (legend), to byla uhlazená elegance té doby. Dnes zapomenuté auto, designem stejně nevýrazné a nudné jako A6 2004. Zato e60 je svěží dodnes. Ač by mě to v roce 2004 ani ve snu nenapadlo, byl to Bangle, kdo měl recht. A Ozzmanovo baroko? Ta nízká zkosená příď, orlí oči, přední blatníky přetažené přes kola, ostré linky na bocích a zádi, nic není vzdálenější baroknímu stylu než tohle. ;-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 09.08.  19:32

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                        Nevím, mne tato generace 7er a 5er prostě nesedí. Po faceliftu prokoukla, hlavně v kombi (5er), ale jinak nevím.. Nejlepší mi přišla E90 v této době :-)

                        Ale asi máš pravdu s tou A6, tehdy mi přišla jako naprostá bomba, ale dnes je fádní, nudní a skoro se mi více líbí předchozí generace do 2004, pokud je zachovalá :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Dinar

                          Dinar 09.08.  21:42

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                          Jasně, věc vkusu, já jen k tomu "baroku". ;-)
                        • 10 Reagovat !

                          foto DonVito

                          DonVito 09.08.  23:58

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                          7 se Banglovi moc nepovedla. 3 docela jo.
                          A 5 byla bomba. U 6 (nic moc, ale lepsi nez 7) zadelal na dalsi generaci.

                          Pak prisel van Hooydonk a zase to zkonzervativisoval.

                          Mimochodem ale uplne nova X3 se povedla narozdil od akt. X5.

                          No a ted prijde Kaban a zase to zvedne.

                          Takze to bylo k designu za me..
                      • 20 Reagovat !

                        foto wakantanka

                        wakantanka 09.08.  21:55

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                        veľmi trefné, Bangle posunul BMW designovo niekam, z čoho čerpajú a ťažia dodnes. Som zvedavý na Kabaňa s čím príde on, resp. kam ho až vedenie pustí.
                      • 02 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 10.08.  00:42

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                        Věc názoru, podle mě měla/má E60 "asijská" světla ("šikmé oči" vpředu i vzadu), jsou to sice "jen" světla, ale ta dávají autu výraz. Že se to někomu líbí, a někomu naopak ne, na tom nic nemění.
                        Ale není náhodou, že 5er nikdy před tím ani potom podobně "ujetá" světla neměla. ;-)
                        K té A6/2004, v r. 2004 vyšel sedan, jehož zadní partie se mi moc nelíbila od začátku, tam jsem měl taky velký problém se zadními lampami, ale Avant/2005 a Allroad/2006 už byl v pohodě a dodnes (podle mě) jsou. A co se srovnání interiérů týče, tam není o čem...
                        • 21 Reagovat !

                          foto Dinar

                          Dinar 10.08.  07:37

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                          Asijská auta té doby mají přední světla "velkoplošná" rozplácnutá přes půl haubny a nárazníku, v té době byl japan, korea design velmi konzervativní, už jsem to psal výše, a více poplatný us vkusu, tj. auta v této třídě byla velké v rozích zaoblené krabice. Design E60 je vesmír od tohoto, není na něm asijského nic, pokud to myslíš tak, jak píšeš teď, asijský protože šikmé "oči" světla, pak tím asiatem, který stál Bangleovi modelem, byl dravý pták, protože jeho oči mají ta světla představovat, oči dravce s pírky na okrajích. A ve výsledku je to tak, že tvar světel E60 je určující pro tvary světel všech následujících bmw.
                          • 11 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 10.08.  17:10

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                            Jde o srovnání E60 s ostatními generacemi 5er, a žádná! z nich nemá "oči" takto extrémně vytažené do vrchu, vždycky ta linka zacházející do předního blatníku padá nakonec dolů, ne nahoru. U E60 to vypadá spíš na inspiraci čínskou operou,
                            [odkaz]
                            než dravcem, nehledě na to, že asijský dravec se zřejmě, v tomto ohledu, od toho evropského nijak neliší...
                            Ta světla až do svého konce! stále kopírují okraj kapoty a přitom zacházejí až do cca 1/3 její celkové délky, což u jiných generací prostě nemá obdoby.
                            [odkaz]

                            • 00 Reagovat !

                              foto webpaja

                              webpaja 10.08.  17:22

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                              • 02 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 10.08.  17:32

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                                První odkaz nula, druhý dejme tomu, ale tohle je bohužel daleko trefnější:
                                [odkaz]
                                ;-)
                                Je to jediná 5er jejíž všechny čtyři světla po celé! jejich délce/šířce "lemují" kapotu (vpředu) a víko kufru (vzadu - sedan). Prostě vytažené do vrchu, jak po plastické operaci v Pekingu. >:-[]
      • 10 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 09.08.  13:42

        « Re: Re: Král

        Vidím to stejně, E90, F10 auta, která ve svých třídách nebyla top, přesně pro ty malé věci, které vadily, s příchodem F30 a spec. F30 po fl, resp. teď G30 jsou ta auta zpět na špici. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto fOE

          fOE 09.08.  13:59

          « Re: Re: Re: Král

          Co vadilo na F10 a kdo byl podle tebe pred ni?
          Ano, F10 mela sve chyby (za sebe napisu hlavne tezkopadnost), ale i tak bych ji dal v souctu vlastnosti na prvni misto pred soudobou E Klasse i stale aktualni A6. Perfektni nebyla, ale ve sve tride top dle me jo. Jaguar nebo Lexus hodnotit nemuzu, pokud jsi uvazoval neco z toho tak se nemuzu prit.
          • 01 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 09.08.  14:20

            « Re: Re: Re: Re: Král

            F10 nejezdila jako bmw, chybělo jí to podstatné, co dělá bmw klasických tříd mezi jejich konkurencí atraktivními, tj. vyvážené a lehkonoze působící auto. F10 byla prostě těžkopádná, XF bylo jízdně o kus lepší, i A6 ve čtyřkolce jezdila líp.
            • 10 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 09.08.  15:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Král

              A6 ve ctyrkolce znam jen avant s tim slabsim V6 tdi a ta mi lepsi nez treba 530d urcite neprisla (nehodnotim ted vykony, jen chovani aut se stejne tezkym cumakem, V6 vs. R6). Jak je pro audi typicke tak na cumak tezka a hlavne rizeni naprosto tupe. Tezce pusobila i ta F10, ale tam alespon rizeni precijen nebylo az tak spatne. Horsi nez byvalo, ale furt lepsi nez audi/MB.
              Jestli pred ni stavis Jaguar, jak jsem psal, nemuzu a nebudu se prit. ;-)
              • 01 Reagovat !

                foto white-label

                white label 09.08.  15:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                Zřejmě to spíš bylo myšleno tak, že A6 quattro jezdila lépe , než 5er (F10) xDrive!
                • 00 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 09.08.  16:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                  Ano, měl jsem samo na mysli srovnatelné varianty.
                  • 10 Reagovat !

                    foto fOE

                    fOE 09.08.  18:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                    Na to co je srovnatelna varianta se da taky divat z vice uhlu. Ja srovnavam to nej od jednoho, coz u BMW je RWD, proti tomu nej od druheho, coz u Audi je AWD. A tam je za me F10 vedle A6 furt to ridictejsi.
                    • 02 Reagovat !

                      foto Dinar

                      Dinar 09.08.  18:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                      Pokud to nejlepší, tak si k té A6 awd přihoď zadní aktivní diferenciál a vyjde ti v zatáčkách živejší auto než rwd f10. ;-)
                      • 10 Reagovat !

                        foto fOE

                        fOE 09.08.  18:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                        "Nevim, to jsem nemel..." :-)
                        A aktivni dif vyleci u A6 i to tupe rizeni? >:D
                        • 11 Reagovat !

                          foto Dinar

                          Dinar 09.08.  21:39

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                          V tuposti řízení si nemá A6 s f10 co vyčítat. Třeba tohle je zrovna věc, která staví e60 vysoko nad f10 a je jednou z těch otravných chyb na f10. ;-)
                          • 10 Reagovat !

                            foto fOE

                            fOE 10.08.  08:57

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Král

                            Tak tady se neshodneme. Ustupek z vlastnosti v bmw beznych a ocekavanych ano, uroven tuposti audi ale ne.
  • 83 Reagovat !

    foto comper

    comper 09.08.  13:44

    Dalsi najlepsi?

    Ved pisali ze najlepsia je octa rs predsa? Som zmateny...
    • 25 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 09.08.  14:16

      « Re: Dalsi najlepsi?

      Octa vs. toto? Dobry joke. :-)
    • 21 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 09.08.  14:17

      « Re: Dalsi najlepsi?

      >:D
    • 53 Reagovat !

      foto Kajmos

      Kajmos 09.08.  14:26

      « Re: Dalsi najlepsi?

      Přesně tak. Nechtělo by to srovnávací test techto dvou nejlepších? Vítěz je samozřejmě předem jasný, protože kufr, škrabka, líp se s tím bude parkovat v nakupáku, pojede to za míň a stojí to třetinu. Pak se přidá pár argumentů ve stylu, že osmistupeň ZF je vlastně zbytečný, protože stačí šestistupeň DSG (kdo se má v těch osmi kvaltech vyznat), drahost pneumatik a předního světla,... :-)
    • 53 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 09.08.  14:43

      « Re: Dalsi najlepsi?

      Vazne je nutne ze sebe porad delat hnupa a vytahovat koncern v kazde diskusi..?
      • 52 Reagovat !

        foto Kajmos

        Kajmos 09.08.  14:51

        « Re: Re: Dalsi najlepsi?

        To je ironie a nadsázka. A může si za to redakce sama, když dvakrát behem jednoho týdne nazve dvě auta nejlepšími. Pokud mě neklame jazykový cit, nejlepší je vždy jen jeden.
        • 41 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 09.08.  14:55

          « Re: Re: Re: Dalsi najlepsi?

          Jazykový cit tě klame tak napůl. Je to třeba jako ve sportu - existuje jen jeden nejlepší sportovec? Teoreticky možná jo, jinak je ale těch nejlepších několik, v různých disciplínách a kategoriích.
          • 20 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 09.08.  18:48

            « Re: Re: Re: Re: Dalsi najlepsi?

            Přesně! Cokoliv s 5ti hvězdičkami patří mezi ty nejlepší ve třídě. Tak tomu rozumím i já. Tady se nesoupeří o mistra světa.
            Jinak, nová 5ka je krásná, i ta modrá ji sluší, ale nemůžu si odpustit zmínku o velikosti. Ano, mám "cosi" proti velkým sedanům a tento není vyjímkou. Téměř 5 metrů dlouhý a 1.9 metrů široký sedan je možná ok v US, ale v našem prostředí je takový kolos jen na zlost. Mluvím ze zkušeností s F15 X5 podobných rozměrů. :-!
        • 30 Reagovat !

          foto white-label

          white label 09.08.  15:28

          « Re: Re: Re: Dalsi najlepsi?

          Jeden nejlepší ve své třídě a Octavia a 5er opravdu nejsou konkurenti, natož přímí... ;-)
          • 11 Reagovat !

            foto majkomm

            majkomm 11.08.  06:42

            « Re: Re: Re: Re: Dalsi najlepsi?

            aby si sa nedivil:) srovnavacka uz je urcite na ceste a vitez je jen jeden... sorry bmw, musis sa sklonit:)
            • 00 Reagovat !

              foto Belo13

              Belo13 16.08.  18:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dalsi najlepsi?

              nemá sa pred kým skláňať :-)
        • 01 Reagovat !

          foto koblih

          koblih 09.08.  15:58

          « Re: Re: Re: Dalsi najlepsi?

          Nejlepší ve své kategorii ;)
  • 40 Reagovat !

    foto Mikyp

    Mikyp 09.08.  13:48

    Barva

    Nemůžu si pomoct,ale tohle je podle mě nejkrásnější modrý odstín napříč všemi značkami. Naživo je naprosto úžasný a na tomhle autě vypadá dokonale. :-)
  • 40 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 09.08.  13:48

    Nějak nerozumím

    tomu, jak autor testu pořád předjímá, že všichni očekávají, že 550i bude nějaká "baby M5". Nikdo, kdo se trochu orientuje, nic takového nečeká, je tu prostě 550i jako vrchol řady, motor, možnosti výbavy - luxus, a je tu M5 jako sport derivát modelové řady. Zcela rozdílná pojetí, a proto jsou vytýkací věty o téměř neslyšném motoru u 550i nesmyslné, je to vrcholné limo vyšší střední s V8, tam prostě nic slyšet být nemá.
    • 20 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 09.08.  14:09

      « Re: Nějak nerozumím

      Presne tak.
      Osobne me zajima, co s tim udela Alpina, ktera prave takove verze pripravovala, po precteni textu me nejak nenapada, ktera z vlastnosti by se dala nejak podstatne vylepsit, pokud duraz na sport (coz Alpina primarne nedelala), tak tu bude M5, ten zbytek je pak v podstate "nevylepsitelny".
      • 10 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 09.08.  14:11

        « Re: Re: Nějak nerozumím

        Daj tam svoje loga, jiný kola a lak a máš to ;) >:D
      • 10 Reagovat !

        foto MrBeranek

        MrBeranek 10.08.  09:40

        « Re: Re: Nějak nerozumím

        Alpina s tím už "udělala" - její B5ka na bází G30 už je venku pár měsíců.

        [odkaz] - 608 koní a 800 Nm. Nová M5ka (F90) bude určitě ještě výkonnější (Mka jsou vždy o pár koní silnější než Alpiny). :-)
        • 12 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 10.08.  12:41

          « Re: Re: Re: Nějak nerozumím

          No prosim, v podstate to dopadlu jak jsem psal vyse - par kW navic, original kola a personalizovany interier, jinak nic moc zmeny. Navic to vypada, ze B5 vychazi ze standartniho designu, to je mi milejsi original Mpaket... Neber to jako haneni Alpiny, spis mi jde o to, ze tahle M550i je zasadne vylepsitelna jen s velkymi obtizemi, neni na ni moc co drasticky zmenit...
          • 10 Reagovat !

            foto Freddka

            Freddka 10.08.  17:38

            « Re: Re: Re: Re: Nějak nerozumím

            Jo kamo Alpinu nikdy nesmis podcenovat. Skoro kazda z nich je vlastne to nejlepsi BMW. Ani klasika, ani Mko. Presne to nejlepsi z obou svetu v jednom baleni ... mi pripomnelo tuto recenzi (M3 vs D3 [odkaz] )
  • 20 Reagovat !

    foto camco

    camco 09.08.  14:04

    limuzínu řídí šofér

    majitel sedí vzadu :-) snad to pochopí i ti, co si myslí, že sociální status je o něčem jiným než jen kupovat luxus.
    • 11 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 09.08.  14:20

      « Re: limuzínu řídí šofér

      Co je limuzína??? Neznám jediného majitele A8 S 7 , že by se nechával vozit.
      • 10 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 09.08.  14:32

        « Re: Re: limuzínu řídí šofér

        Neznám jediného majitele A8 S7................... >:-[] >:D
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 09.08.  15:15

          « Re: Re: Re: limuzínu řídí šofér

          Ale on tam má mezeru mezi tím (e)S(kem) a 7(er)... >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 09.08.  16:12

            « Re: Re: Re: Re: limuzínu řídí šofér

            To je jedno, tyhle majitele taky neznám >:-[] >:D
      • 20 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 09.08.  14:42

        « Re: Re: limuzínu řídí šofér

        Tak to jsou asi jen samy socky, no >:D
    • 60 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 09.08.  14:46

      « Re: limuzínu řídí šofér

      Jistě, a hlavně ty "sportovní" verze s logy amg, s, m na kapotách, přitvrzenými podvozky a velkými brzdami, šofér se vyblbne a sociálnímu statusu na zadní sedačce podá pytlík na blití s logem značky.
      • 10 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 09.08.  14:50

        « Re: Re: limuzínu řídí šofér

        >:D >:D >:D :yes: :yes:

        Dneska ti musím dát like, protože tohle si vystihnul prefektně >:D

        Ono dnes už podle výzkumů i Rolls a Bentley neřídí samotní majitelé jen někde v rozmezí 30-40%.
      • 10 Reagovat !

        foto HitmanPB

        HitmanPB 09.08.  17:00

        « Re: Re: limuzínu řídí šofér

        Si zabil >:D :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 10.08.  17:42

      « Re: limuzínu řídí šofér

      Pokud pan majitel sedi vzadu, o petce ani nepremysli :-)
      Jezdi v Sku nebo (jako muj sef) v Rollsu. Rolls je trochu moc, ale v Londyne je to trochu jiny, tak nejak prijatelny luxus nebo jak to rict, ty nemovistosti jsou tam tak drahy, ze je to vlastne cenove takovej Superb ... :-)

      Ale to jeste vis i ty ... :-)
  • 30 Reagovat !

    foto maXX-CZ

    maXX_CZ 09.08.  14:36

    U me dobry

    Pane Micka, dneska chvalim.
    Jednak pekny test na pekne auto. A druhak... vsiml si nekdo, ze uz se konecne video automaticky nespousti po nacteni stranky? NO KONECNE :yes:
    Navic docela pekny "klip".
    • 10 Reagovat !

      foto b-h-

      b.h. 09.08.  15:54

      « Re: U me dobry

      Až na ten Valvetronic,ten Vám pořád nejde.
      :-)
  • 10 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 09.08.  15:58

    Spotřebaaaaa

    Pod deset jezdí 340i bez x-drivu.
    Tohle auto má o skoro 300 kilo víc, plus dva válce a x-drive. V předchozí generaci mi píše spritnomitor 12.5. Když sundali litr, bude to pěkný pokrok. Na pokrok věřím, na revoluci spíš ne:)
    A jestli není slyšet osmiválec je to trochu škoda. Ne Škoda:)
    • 01 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 09.08.  16:02

      « Re: Spotřebaaaaa

      340i dokáže jezdit běžně za 7, překvapila mě spotřeba při dálniční rychlosti, ta je hodně nízká! :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 09.08.  16:10

        « Re: Re: Spotřebaaaaa

        Na spritmonitoru je jediná pod 8 a celkově za 9,32. 7 mi zní až moc dobře... ale když to říkáš, zapíšu si to do deníčku k pozdějšímu přezkoumání.
        • 10 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 09.08.  16:23

          « Re: Re: Re: Spotřebaaaaa

          Možná v nějaké eko režimu, ale pro běžný provoz s trochou toho využití potenciálu se mi nechce věřit...
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 09.08.  16:48

          « Re: Re: Re: Spotřebaaaaa

          Nemyslím celkový průměr, ale na trase, kde si dáš pozor ano ;-)
          • 01 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 09.08.  17:54

            « Re: Re: Re: Re: Spotřebaaaaa

            Tak to ano, s 305 hp 330i jezdím štreku za 5.8
          • 10 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 09.08.  22:08

            « Re: Re: Re: Re: Spotřebaaaaa

            Prosím ťa, za toľko to dáva 5,7 z USA >:-[] >:D >:D Bez turba a ekošidítiek :-! :-!
      • 10 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 09.08.  16:22

        « Re: Re: Spotřebaaaaa

        Nevěřím tomu Pavlíku. Jejího předchůdce jsem sedlal půl roku a bylo tam 9.5
        • 11 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 09.08.  16:48

          « Re: Re: Re: Spotřebaaaaa

          Jel jsem striktně předpisově, protože jsem projektantovi co ji má nevěřil. Na trase Praha - Teplice po D8 a sjezdu na Chlumec mi to ukázalo 7,1. To s komprsorem neumím, nebo možná ani nechci umět.

          Běžná verze bez M-Paket na 17" kolech, manuál xdrive. Obecně špatná konfigurace, ale motor dokáže při troše snahy sedmičku ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto Enthusiastic-driver

        Enthusiastic.driver 09.08.  17:14

        « Re: Spotřebaaaaa

        Potvrzuju, pri splynuti s provozem jsem jel taky za 7. Co je ale jeste obdivuhodnejsi, celkovy prumer s bohatym vyuzivanim dynamiky tam ,kde to ma smysl a klidnou jizdou tam kde brzda plyn nema smysl, jsem se dostal na 9,7... Bylo to teda rwd, ale i tak mi to prijde jako maly zazrak
      • 30 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 09.08.  18:58

        « Re: Re: Spotřebaaaaa

        Tož nedávno(cca 50 roků dozadu... ;-) ), když 1.6l čtyřválec jezdil za 10l, tak to byl ekonomický vůz. Dnes to vylepší 4.4l V8 s turbem...tomu říkám pokrok.... :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 09.08.  19:08

        « Re: Re: Spotřebaaaaa

        Tož já nevím co dělám wrong, ale moje M1410i s B58 zatím ukazuje spotřebu 8.7 a to jsem ji teprve zajel a během zajíždění jsem jezdil "hlavou" a ne srdcem..... ;-) Čistě na dálnici jsem zatím neměřil a ani toho moc nenajezdil. Koncem měsíce mám namířeno do Chomutova, tak uvidíme kolik mě to ukáže.... ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 10.08.  08:20

          « Re: Re: Re: Spotřebaaaaa

          Já ti řeknu, co je wrong...nezajetý motor ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 10.08.  15:37

            « Re: Re: Re: Re: Spotřebaaaaa

            Wrong je ten pomer doby v garáži a najazdených km (tuším 8 mes. a 3000 km). >:D
            • 10 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 10.08.  15:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Spotřebaaaaa

              Šak chceš ten car "near new", ne? ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 10.08.  17:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřebaaaaa

                To začíná vypadat na zajímavý deal ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 10.08.  18:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřebaaaaa

                  Next comes the test drive........... ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 10.08.  17:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřebaaaaa

                Dobře ty... >:-[] :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 10.08.  19:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Spotřebaaaaa

              nechceš už radšej spraviť zmluvu o budúcej zmluve? :-) :-)
              • 00 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 10.08.  22:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotřebaaaaa

                What a jolly good idea.... ;-)
    • 01 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 09.08.  18:42

      « Re: Spotřebaaaaa

      Souhlas, jestli to bude při tom výkonu a awd jezdit v mixu kolem 11 litrů (žádné eko snahy) pak je to pecka. :-)
    • 10 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 09.08.  18:52

      « Re: Spotřebaaaaa

      Mig-35.....Remus exhaust to spraví....... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 09.08.  19:15

        « Re: Re: Spotřebaaaaa

        mne ešte ten môj Rámus stále neprišiel :-(
  • 10 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 09.08.  18:21

    mohlo by to být pěkné auto

    ale ty tuzingové prvky na míru čínskému vkusu jeho design zabíjejí stejně spolehlivě jako u většiny zbývající aktuální prémiové produkce.
    • 31 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 09.08.  18:43

      « Re: mohlo by to být pěkné auto

      Tak designové čistoty civica to nedosahuje, to je zjevné.
  • 10 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 10.08.  00:48

    spotreba

    Spotreba neskutocna, to mam problem s 2L.
    Kde su vlastne puristi, odmietajuci AWD ?
    • 10 Reagovat !

      foto white-label

      white label 10.08.  01:10

      « Re: spotreba

      V zimě vyjeli a zatím se ještě nevrátili... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 10.08.  01:17

        « Re: Re: spotreba

        Hej, to mi (vzdialene) pripomenulo ten vtip ako vytiahli v lete utopenca s korculami :-)
  • 01 Reagovat !

    foto memorex31

    memorex31 10.08.  08:50

    ...

    Auto krasne, o tom niet pochyb, ale niektore verzie, ako naprikld aj tato myslim uz vzbudili velky zaujem kolotociarov - Mercedes ma silnu konkurenciu.
    To auto je krasne samo o sebe, dokonala silueta, ale potom to zacne - vpredu kilo chromu, za kolesami chrom, na kluckach chrom, okolo okien chrom, na kufri chrom, tam taka listicka, tam taky napis, tam taka technologia - no tuning z Hornej Dolnej sa ma co ucit.
    Ked clovek stretne napr. tmavosedu alebo ciernu verziu s jedinym chromom na maske bez vsetkych tych zbytocnych serepeticiek - je to krasne auto :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 10.08.  11:34

      « Re: ...

      Predpokladam, ze bude k dispozici i black paket. Taky bych si chromovane hokejky nedokazal predstavit na svem aute.
      • 01 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 10.08.  19:01

        « Re: Re: ...

        The same here..........hokejky...ty byly první (i když nebyly pochrom, ale pouze stříbrné), které na mojí Mlite pašlý.......... :-!
  • 10 Reagovat !

    foto Floyd

    Floyd 11.08.  15:59

    Pane Mičko,

    dneska je to na velkou pochvalu za text! Vykašlete se na stokrát omílanou pravdu o Škodovkách a vrhněte se na tyto "citovky", to vám jde mnohem líp.

    Škoda, že jste nenatočili vlastní redakční video a uchýlili se k firemnímu promu, mohlo to být i pěkné pokoukání.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Novoroční ohňostroj v Praze nebude tichý: Radní variantu zvažovali kvůli zvířatům

Novoroční ohňostroj v Praze nebude tichý: Radní…

Pražští radní už mají jasno. Tradiční novoroční ohňostroj v metropoli tichý nebude. Magistrát nad touto…

Miliardář Karel Janeček si dva roky po svatbě našel milenku! Manželka to vzala nádherně, říká

Miliardář Karel Janeček si dva roky po svatbě našel…

Kontroverzní miliardář Karel Janeček (44) opět šokuje. Dva roky po svatbě přiznal milenku, o které jeho manželka…

 

iSport.cz

Curry hodil po rozhodčím chránič zubů, musí zaplatit milionovou pokutu

Curry hodil po rozhodčím chránič zubů, musí zaplatit…

Hvězdný americký basketbalista Stephen Curry byl potrestán pokutou 50.000 dolarů (více než milion korun) za to,…

Kaya hrál za juniorku Sparty. Uvedl se ostrým faulem na červenou

Kaya hrál za juniorku Sparty. Uvedl se ostrým faulem…

Turecký reprezentant měl být jedním z klíčových hráčů "nové" Sparty trenéra Andrey Stramaccioneho. Jenže obránce…

 

Reflex.cz

Loupeživí Piráti okradli Zelené: Může být i pirát gay? A jak volily kyberfeministky?

Loupeživí Piráti okradli Zelené: Může být i pirát…

Je po volbách. Někdo jásá, jiný pláče. V českých médiích se mimo jiné též řeší obrovský neúspěch Zelených (1,46…

Okamura chce zestátnit Českou televizi a rozhlas, údajně ho zesměšnili před volbami

Okamura chce zestátnit Českou televizi a rozhlas,…

Předseda hnutí Svoboda a přímá demokracie (SPD) Tomio Okamura svými výroky o zestátnění Českého rozhlasu (ČRo) a…