Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW M550i xDrive – Nekecali… Je nejlepší!

138 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
BMW ve vrcholné specifikaci bylo, je a bude vždy králem na silnici. I za 20 let, až ho osedlá někdo z bazaru, bude budit respekt a přinášet radost majiteli... i přes možné a nemožné náklady na provoz 😄

Tady je svět ještě v pořádku. Víc k tomu napsat nemam co, nikdy jsem takové auto neměl, nejel a nejspíše anio mít nebudu/nesvezu se, možná leda za těch 20 let >😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
paci sa mi ta otazka v teste ze kto este potrebuje 7-cku? .. no samozrejme ze takmer nikto dnes uz ak zvazime fakt ze sucasna 5-ka je defakto uz tak velka ako 7micka pred 15 rokmi... takze tieto kdejake prerastene S klady a 7micky podla mna casom uz zmiznu.. sice to znie ako scifi ja viem ... ale vsadim sa ze ich casom zozeru prave vozy ako E,5,A6 a rozne velke SUVecka ktore su uz dostatocne pre kazdeho obrovske a ktore defakto uz dokazu nahradit v mnohych priapdoch prave tieto luxusne vozy... 😉

za 20 rokov uz moc benzinaky hrat prim nebudu podla mna... ale ako veteran to bude pecka na nejake tie zrazy urcite.... cas ukaze ved nechajme sa prekvapit ... 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jsem si jist, že tady nejde o velikost, ale spíše o prestiž - 7er je limuzína, reprezentant, stejně jako A8/Sklasse a podobně.
Avatar - Anonym
Anonym
Já si myslím že luxusní limuzíny tu budou stále, možná za xy let už ne jako benzíny či naftáky, ale třeba hybridy nebo na elektriku, ale budou.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A ve světle všech těchto aut bude takovéhle v tu dobu už staré BMW pořád tím králem 😄 Může tu kdokoliv namítat, že je to přežité, že Lexus udělá takový sportovní hybrid a podobně, ale tohle bude prostě pořád top 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Ono tyhle auta nedělá jen BMW , že >😁

dokonce i dnes is pořád můžeš koupit sportovní sedan bez turba - dopovaný kompresorem. Možností je zatím ještě dost.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, ale které jiné je tak ikonické a dobré ? Možná RS 6 😄
Avatar - Emel
Emel
RS6 taky... a ono velkoobjemové kreace od AMG taky mají něco do sebe.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, ale MB, čest jeho modelům, tak prostě nepůsobí tak ikonicky, jako BMW... MB je přecijen značka na reprezentaci a né na agresivní jízdu i když ta auta to bezpochyby, hlavně v AMG paketech, hravě zvládnou 😄
Avatar - Emel
Emel
Agresivní jízda, hm... pokud se budeme bavit o sportovním autě, tak u BMW to bývala M3... a v téhle generaci se vedou diskuse o tom, jestli už to náhodou není spíš M2. Ale jestli jen narážíš na legendární bezohlednost řidičů BMW... >😒]

AMG pakety nee, to je něco jako S-Line... myslím jako že opravdové AMG.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Já už dokonce zaznamenal názory, že nejen M2, ale také 340i M-performance je lepší (a samozřejmě znatelně levnější) volbou, než M3.
Avatar - Dinar
Dinar
M2 je lepší v tom smyslu, že je ovladatelností blíže předchozím emtrojkám před tou osmiválcovou, 340i zase tím, že je to lepší auto v reálném světě, tj. všude mimo okruh. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Spíše myslím tu "auru" sportovnosti >😁 Myslím, že 5er je synonymem pro sportovní luxusní sedan 😄

A bezohlednost bych přisuzoval spíše řidičům jiné německé značky jistého koncernu >😁 >😁
DonVito
Cele BMW je synonymem sportovnosti. :yes😒br />
Ale konkurenci bych nepodcenoval, Lexus neni jen hybrid 😄
[odkaz]

Koukam, ze uz neco podobnyho napsal Machbuster..

Mam BMW rad, ale to GS F s atmosferou je mi bliz.
Nehlede na to, ze bych nechtel 😁rive. Cetl jsem, ze treba E 4-Matic je agilnejsi (poronvnani 3.0 dieselu).
No nic nastesti se rozhodovat nemusim 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
GS F je spíše konkurentem M5, ne? 😄 Mne ten Lexus taky nevadí, ale mít ty peníze a rozhodnout se pro Lexus, tak mne asi bude celou dobu štvát, že jsem si radši nekoupil BMW >😁

Pro mne je to říše snů >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] [odkaz] 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já neříkám, že je špatný, ale že BMW je prostě BMW, hezčí, charismatičtější, i když může být pomalejší >😁
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ja ti neviem. Som teraz v BG a mam pocit ze tu plati pravidlo: ak novy Medved tak AMG. 😄 BMW M som tiez videl niekolko, ale tymi medvedmi od AMG v roznych velkostiach sa to tu len tak hemzi. Kupodivu RS od Audi som zatial nevidel/nestretol ani jedno.
Machbuster
I atmosferu muzes, GS F Lexus....
Toto 550i je fantasticke a jasna spicka a velky respekt k BMW... Ovsem ja mu neduveruji, ze tolik extremnich technologii na jednom miste v tom motoru muze spolehlive fungovat napr. 200.000km jako u meho Lexusu IS F starsiho funguje ta atmosfera. Samo ten motor je strasne vykonny a moderni ten BMW 😄 Ale trochu se ho bojim v te vyspelosti a urcite mam radeji tu volbu GS F, dobře, že stale ta volba je. Co do modernosti a vykonu BMW jede, celkove pocit vlastnictvi a zazitek je v Lexusu stejne dobry.
Avatar - Anonym
Anonym
Můžeš si pořád koupít co chceš.

Atmosférický Lexus, kompresorový Cadillac, oturbené BMW či Mercedes. V8 z XF bohužel zmizel, takže Jaguar je ze hry. Možností ubývá ale pořád je tu ještě nějaké alternativa k němcům.

Ono je fakt, že ta 4,4 V8 turbo se BMW mov nepovedla a ten motor byl docela průšvih. Čas ukáže jestli nová verze nemá zas nějaké jiné chyby.
Mig_35
před časem jsem šířil nějaké řeči o tom, že verze po faceliftu už je vyřešená, ale prý je to stále stejný průšvih, prostě 50i nebrat, což mně přivádí na otázku, jak je dobrá motorizace v tomhle autě a jestli to náhodou není pořád prakticky totéž...
DonVito
Jo BMW ma problemy s Valvetronic a jeho spolehlivosti. Nebo co mas jeste na mysli?

Ja bych se toho motoru co se tyce spolehlivosti taky bal.
Avatar - Dinar
Dinar
Ale žádný valvetronic, původní varianta N63 ho ani neměla, bmw udělalo véčkový motor, kterému strčilo turba mezi válce a byl z toho velký problém s uchlazením, fatální závady motorů po pár desítkách tis. km. Už fl generace toho motoru to měla vyřešeno, o tent akt. motor bych se tedy nebál, používá řešení z S63 (emkové verze toho motoru) tam je chlazení bez problémů.
DonVito
Mas pravdu. Skutecny kral nemeckych dalnic je Cadilac CTS-V.

Ja na nej uplne zapomnel.

[odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
No vidíš, hlavně že sis vzpoměl 😉
webpaja
Doplnim, ze XF V8 dostane a to prave tento motor. JLR osmihrnek prestalo vyvijet a sazi na nakoupene jednotky od BMW.
Prvni by nove veosmicky meli dostat sourozenci RR a RRS v ramci faceliftu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tohle sem tu už psal = ale podle toho co se dostalo ke mě = má jít o zcela novej V8 4.0

Nebo u BMW udělali změnu a zůstávaj je u další evoluce stávajícího 4.4 vycházejícího snad eště z M62?
webpaja
Myslím, že by se mělo jednat o tu samou jednotku jako u testované 550i.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo může bejt = dostat se k relevantnim informacim tohohle typu je těžký

Sem zvědavej jestli na V8 4.0 přejde BMW = a JLR bude dodávat starší 4.4 nebo jak to bude
andy2214
Rad te vyvedu z omylu. 5er nebo E maji na zadnich sedackach mene mista, nez treba Octavie a ver, ze ani v jednom z tech aut bys vzadu jezdit nechtel. Sedany maji take prtavy kufr a pri presunech vyssi rychlosti po dalnici stabilita S/7er/A8 bude o kus dal. Stejne jako vsechno dalsi, odhlucneni i komfort.

Co by te opravdu prekvapilo je, jak je premiova vyssi stredni uvnitr mala a malo prakticka.

Pro me naopak, vyssi stredni dava smysl nejmensi. Neni to ani ryba, ani rak.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Až na poslední větu souhlas.
_MT_
Nemluvě o tom, že vyšší střední vzadu kolikrát chyběly některé komfortní prvky (jako třeba odvětrávání sedadel). Ani sedadla nejsou na stejné úrovni (pořád zavání lavicí pro dětské sedačky). A je to pochopitelné. Vyšší střední má nabídnout stejnou techniku, ale v balíčku pro člověka, který si to sám řídí. O třídu výš se počítá s tím, že ten s naditou šrajtoflí může sedět vzadu.

Malý kufr však nemají. Hůř využitelný ano, ale malý ne. Pokud si tedy do kufru nepořídíš ledničku, ta ho celkem zabije.
Avatar - white label
white label
Mě by pak hodně zajímal jeho komentář ke střední prémii, tam by zřejmě musel napsat "prostorově (pro více jak dva lidi) nepoužitelná"! 😉
Mimochodem ani v lux třídě není vzadu nijak extra místo na nohy, proto se taky nabízejí prodloužené (long) verze.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ale trt makovy zaniknu. Papalasi a bohati ludia sa stale radi nechaju vozit v tejto triede resp.v Bentley ci Rollse. SUV typu Betangya budu mat na to, aby to riadili sami ked sa im bude chciet. 😄
webpaja
Luxusni limuziny sve misto mely, maji a budou mit. Zadna vyssi stredni je nedokaze zastoupit a obstat vuci pozadavkum klientely.
Sam bych vzdy sice sahnul po 5er nez 7er, ale nejsem typicka cilovka.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Spíš bych napsal - návrat krále. Přijde mi, že BMW prožívalo trochu hluchou pětiletku, kdy se nedařilo vše doladit tak, aby byl výsledný produkt to skvělé elektrizující dílo. Tu vadilo řízení, tam lehce nedotažený podvozek, jinde zase nějaký jiný detail... S nastupujícími facelifty a novou generací modelů to ale vypadá na návrat krále v plné síle. 340i, 540i, 530d - všechny krásně vypiplané tak, že po jízdě člověk úplně přestane uvažovat, že existují i jiné alternativy a konkurenti.
Avatar - Emel
Emel
Když mně se nová pětka moc nelíbí. Asi bych se "spokojil" s tou 340i, ta by mi sedla tak akorát... pro rodinu v kombíku, světle modrá metalíza... 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dobře, ale i přes ty nedostatky, tak BMW 5, hlavně takto silné kousky, bude v každé generaci působit jako král 😄 O to mi jde.... Pro mne bylo nejméně zajímavé E60
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
To mám asi stejně.
Avatar - fOE
fOE
Souhlas.
V case uvedeni asi nejvetsi wau efekt, ale jak silne prisel tak rychle i odeznel.
Avatar - Dinar
Dinar
V čase uvedení E60 obecně převládaly rozpaky z jejího designu, e😜resivnější jedinci byli zhnusení, wow efekt tedy určitě ne, naopak trvalo pár let, než většina z nás přišla tvarům E60 na chuť, celkově je to z mého pohledu ale jedna z nejpovedenějších generací pětky s jednou, za to hrubou, výhradou kvalit interieru. To auto jezdilo jako bmw, tj. zdaleka nejlépe ve své třídě, mělo to nejlepší z klasických (atmo R6) i budoucnost určujících (biturbo dýzl/benz) motorizací. Ale každý máme svůj pohled... 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Myslim, že E60 hodně prospěl facelift, ale asi to pořád nebylo "ono" po nádherné agresivní E39 😄
Avatar - Emel
Emel
Agresivní E39? Hele ty sis to slovo nějak oblíbil... a já musím zase nesouhlasit. E39 přece vůbec není agresivní, to je uhlazený a relativně konzervativní sedan. Naopak E60 je přece jasně agresivnější, v tom smyslu, že je ten design méně usedlý...

Já to vnímal tak, že E39 byla perfektní modernizací konzervativní E34. Pak přišlo zemětřesení v podobě E60, aby se následně prach usadil a povstala F10, kde najdeš oboje, harmonicky smíchané dohromady.
Avatar - fOE
fOE
Lip bych to nenapsal. :yes:
Avatar - white label
white label
Ano.
Design E60 působil až asijsky (hlavně světla, přední i zadní) a interiér škoda mluvit, zejména před face.
Avatar - Ozzman
Ozzman
E60 je pro mne nafouknutý barokní andělíček, kterému někdo nasypal do jídla steroidy >😁 E39 je harmoické, ale zároveň v Mpaketu naštvané BMW, takové, které pomohlo automobilce dotvořit jeho image 😄

[odkaz]

Dokonalost...
Avatar - Emel
Emel
Mně se to taky hodně líbí, ale.. zamysli se, co tvoří tu "naštvanost" - velký kola, lízátko, prahy... a krásný světla (po faceliftu). Takhle uděláš naštvaný auto z čehokoli. Ten základ je ale uhlazená zaoblená E34 a před faceliftem je to auto "poloviční": [odkaz]

E60 nemám po ruce žádnou extra pěknou fotku, ale tak třeba tohle:
[odkaz]
Nemůžu si pomoct, ale základní linka toho auta je dynamičtější, jestli chceš tak agresivnější... možná trošku za cenu ztráty elegance, ale určitě je to "větší vodvaz". Teda... já to tak vidím.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Souhlasím, že lehkou korekcí, světly, koly, přitrvdíš hodně aut, ale E39 i v základu má typické dynamické prvky sedanu. I když je zaoblený, tak jak sám píšeš, vychází z e34, které bylo hranaté a to je pro mne právě takový ten znak dravosti. Hranatá maska, 4 kulatá světla ( v případě E39 sjednocena), profil sedanu, žádné nafouklé blatníky a disproporčnost.

[odkaz]

Možná oba mluvíme o stejném, jen to každý nazýváme jinak. E60 už pro mne tak harmonické a vyvážené není 😄 To zas až řady F
Avatar - white label
white label
Akorát zrovna v té černé (podle oranžových "rožků" vpředu zřejmě americká verze) se ta eMkovovost hodně ztrácí...
Tohle je sice M5 ještě před fl, ale ten rozdíl (proti běžné verzi) je tam vidět lépe😒br /> [odkaz]
Avatar - Dinar
Dinar
K tomu "asijskému" nebo "barokními" designu. Ani jedno nesedí, stačí se podívat na soudobé Japonce, to je proti e60 tvarová nuda a šeď, Bangle byl prostě trendsetter, ano odkaz jeho designu se později objevili i Japonců. V roce 2003 byla e60 ztělesněním extravagance, zvažoval jsem tehdy jít k Hondě (legend), to byla uhlazená elegance té doby. Dnes zapomenuté auto, designem stejně nevýrazné a nudné jako A6 2004. Zato e60 je svěží dodnes. Ač by mě to v roce 2004 ani ve snu nenapadlo, byl to Bangle, kdo měl recht. A Ozzmanovo baroko? Ta nízká zkosená příď, orlí oči, přední blatníky přetažené přes kola, ostré linky na bocích a zádi, nic není vzdálenější baroknímu stylu než tohle. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nevím, mne tato generace 7er a 5er prostě nesedí. Po faceliftu prokoukla, hlavně v kombi (5er), ale jinak nevím.. Nejlepší mi přišla E90 v této době 😄

Ale asi máš pravdu s tou A6, tehdy mi přišla jako naprostá bomba, ale dnes je fádní, nudní a skoro se mi více líbí předchozí generace do 2004, pokud je zachovalá 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Jasně, věc vkusu, já jen k tomu "baroku". 😉
DonVito
7 se Banglovi moc nepovedla. 3 docela jo.
A 5 byla bomba. U 6 (nic moc, ale lepsi nez 7) zadelal na dalsi generaci.

Pak prisel van Hooydonk a zase to zkonzervativisoval.

Mimochodem ale uplne nova X3 se povedla narozdil od akt. X5.

No a ted prijde Kaban a zase to zvedne.

Takze to bylo k designu za me..
Avatar - wakantanka
wakantanka
veľmi trefné, Bangle posunul BMW designovo niekam, z čoho čerpajú a ťažia dodnes. Som zvedavý na Kabaňa s čím príde on, resp. kam ho až vedenie pustí.
Avatar - white label
white label
Věc názoru, podle mě měla/má E60 "asijská" světla ("šikmé oči" vpředu i vzadu), jsou to sice "jen" světla, ale ta dávají autu výraz. Že se to někomu líbí, a někomu naopak ne, na tom nic nemění.
Ale není náhodou, že 5er nikdy před tím ani potom podobně "ujetá" světla neměla. 😉
K té A6/2004, v r. 2004 vyšel sedan, jehož zadní partie se mi moc nelíbila od začátku, tam jsem měl taky velký problém se zadními lampami, ale Avant/2005 a Allroad/2006 už byl v pohodě a dodnes (podle mě) jsou. A co se srovnání interiérů týče, tam není o čem...
Avatar - Dinar
Dinar
Asijská auta té doby mají přední světla "velkoplošná" rozplácnutá přes půl haubny a nárazníku, v té době byl japan, korea design velmi konzervativní, už jsem to psal výše, a více poplatný us vkusu, tj. auta v této třídě byla velké v rozích zaoblené krabice. Design E60 je vesmír od tohoto, není na něm asijského nic, pokud to myslíš tak, jak píšeš teď, asijský protože šikmé "oči" světla, pak tím asiatem, který stál Bangleovi modelem, byl dravý pták, protože jeho oči mají ta světla představovat, oči dravce s pírky na okrajích. A ve výsledku je to tak, že tvar světel E60 je určující pro tvary světel všech následujících bmw.
Avatar - white label
white label
Jde o srovnání E60 s ostatními generacemi 5er, a žádná! z nich nemá "oči" takto extrémně vytažené do vrchu, vždycky ta linka zacházející do předního blatníku padá nakonec dolů, ne nahoru. U E60 to vypadá spíš na inspiraci čínskou operou,
[odkaz]
než dravcem, nehledě na to, že asijský dravec se zřejmě, v tomto ohledu, od toho evropského nijak neliší...
Ta světla až do svého konce! stále kopírují okraj kapoty a přitom zacházejí až do cca 1/3 její celkové délky, což u jiných generací prostě nemá obdoby.
[odkaz]
webpaja
[odkaz]

[odkaz]
Avatar - white label
white label
První odkaz nula, druhý dejme tomu, ale tohle je bohužel daleko trefnější😒br /> [odkaz]
😉
Je to jediná 5er jejíž všechny čtyři světla po celé! jejich délce/šířce "lemují" kapotu (vpředu) a víko kufru (vzadu - sedan). Prostě vytažené do vrchu, jak po plastické operaci v Pekingu. >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
Vidím to stejně, E90, F10 auta, která ve svých třídách nebyla top, přesně pro ty malé věci, které vadily, s příchodem F30 a spec. F30 po fl, resp. teď G30 jsou ta auta zpět na špici. 😉
Avatar - fOE
fOE
Co vadilo na F10 a kdo byl podle tebe pred ni?
Ano, F10 mela sve chyby (za sebe napisu hlavne tezkopadnost), ale i tak bych ji dal v souctu vlastnosti na prvni misto pred soudobou E Klasse i stale aktualni A6. Perfektni nebyla, ale ve sve tride top dle me jo. Jaguar nebo Lexus hodnotit nemuzu, pokud jsi uvazoval neco z toho tak se nemuzu prit.
Avatar - Dinar
Dinar
F10 nejezdila jako bmw, chybělo jí to podstatné, co dělá bmw klasických tříd mezi jejich konkurencí atraktivními, tj. vyvážené a lehkonoze působící auto. F10 byla prostě těžkopádná, XF bylo jízdně o kus lepší, i A6 ve čtyřkolce jezdila líp.
Avatar - fOE
fOE
A6 ve ctyrkolce znam jen avant s tim slabsim V6 tdi a ta mi lepsi nez treba 530d urcite neprisla (nehodnotim ted vykony, jen chovani aut se stejne tezkym cumakem, V6 vs. R6). Jak je pro audi typicke tak na cumak tezka a hlavne rizeni naprosto tupe. Tezce pusobila i ta F10, ale tam alespon rizeni precijen nebylo az tak spatne. Horsi nez byvalo, ale furt lepsi nez audi/MB.
Jestli pred ni stavis Jaguar, jak jsem psal, nemuzu a nebudu se prit. 😉
Avatar - white label
white label
Zřejmě to spíš bylo myšleno tak, že A6 quattro jezdila lépe , než 5er (F10) 😁rive!
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, měl jsem samo na mysli srovnatelné varianty.
Avatar - fOE
fOE
Na to co je srovnatelna varianta se da taky divat z vice uhlu. Ja srovnavam to nej od jednoho, coz u BMW je RWD, proti tomu nej od druheho, coz u Audi je AWD. A tam je za me F10 vedle A6 furt to ridictejsi.
Avatar - Dinar
Dinar
Pokud to nejlepší, tak si k té A6 awd přihoď zadní aktivní diferenciál a vyjde ti v zatáčkách živejší auto než rwd f10. 😉
Avatar - fOE
fOE
"Nevim, to jsem nemel..." 😄
A aktivni dif vyleci u A6 i to tupe rizeni? >😁
Avatar - Dinar
Dinar
V tuposti řízení si nemá A6 s f10 co vyčítat. Třeba tohle je zrovna věc, která staví e60 vysoko nad f10 a je jednou z těch otravných chyb na f10. 😉
Avatar - fOE
fOE
Tak tady se neshodneme. Ustupek z vlastnosti v bmw beznych a ocekavanych ano, uroven tuposti audi ale ne.
comper
Ved pisali ze najlepsia je octa rs predsa? Som zmateny...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Octa vs. toto? Dobry joke. 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
>😁
Kajmos
Přesně tak. Nechtělo by to srovnávací test techto dvou nejlepších? Vítěz je samozřejmě předem jasný, protože kufr, škrabka, líp se s tím bude parkovat v nakupáku, pojede to za míň a stojí to třetinu. Pak se přidá pár argumentů ve stylu, že osmistupeň ZF je vlastně zbytečný, protože stačí šestistupeň DSG (kdo se má v těch osmi kvaltech vyznat), drahost pneumatik a předního světla,... 😄
MariAchi
Vazne je nutne ze sebe porad delat hnupa a vytahovat koncern v kazde diskusi..?
Kajmos
To je ironie a nadsázka. A může si za to redakce sama, když dvakrát behem jednoho týdne nazve dvě auta nejlepšími. Pokud mě neklame jazykový cit, nejlepší je vždy jen jeden.
Avatar - Emel
Emel
Jazykový cit tě klame tak napůl. Je to třeba jako ve sportu - existuje jen jeden nejlepší sportovec? Teoreticky možná jo, jinak je ale těch nejlepších několik, v různých disciplínách a kategoriích.
Avatar - praděda7
praděda7
Přesně! Cokoliv s 5ti hvězdičkami patří mezi ty nejlepší ve třídě. Tak tomu rozumím i já. Tady se nesoupeří o mistra světa.
Jinak, nová 5ka je krásná, i ta modrá ji sluší, ale nemůžu si odpustit zmínku o velikosti. Ano, mám "cosi" proti velkým sedanům a tento není vyjímkou. Téměř 5 metrů dlouhý a 1.9 metrů široký sedan je možná ok v US, ale v našem prostředí je takový kolos jen na zlost. Mluvím ze zkušeností s F15 X5 podobných rozměrů. :-!
Avatar - white label
white label
Jeden nejlepší ve své třídě a Octavia a 5er opravdu nejsou konkurenti, natož přímí... 😉
majkomm
aby si sa nedivil😊 srovnavacka uz je urcite na ceste a vitez je jen jeden... sorry bmw, musis sa sklonit😊
Avatar - Belo13
Belo13
nemá sa pred kým skláňať 😄
koblih
Nejlepší ve své kategorii 😉
Mikyp
Nemůžu si pomoct,ale tohle je podle mě nejkrásnější modrý odstín napříč všemi značkami. Naživo je naprosto úžasný a na tomhle autě vypadá dokonale. 😄
Avatar - Dinar
Dinar
tomu, jak autor testu pořád předjímá, že všichni očekávají, že 550i bude nějaká "baby M5". Nikdo, kdo se trochu orientuje, nic takového nečeká, je tu prostě 550i jako vrchol řady, motor, možnosti výbavy - luxus, a je tu M5 jako sport derivát modelové řady. Zcela rozdílná pojetí, a proto jsou vytýkací věty o téměř neslyšném motoru u 550i nesmyslné, je to vrcholné limo vyšší střední s V8, tam prostě nic slyšet být nemá.
MariAchi
Presne tak.
Osobne me zajima, co s tim udela Alpina, ktera prave takove verze pripravovala, po precteni textu me nejak nenapada, ktera z vlastnosti by se dala nejak podstatne vylepsit, pokud duraz na sport (coz Alpina primarne nedelala), tak tu bude M5, ten zbytek je pak v podstate "nevylepsitelny".
Avatar - Ozzman
Ozzman
Daj tam svoje loga, jiný kola a lak a máš to 😉 >😁
MariAchi
A nahrajou modre pozadi na budiky 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
>😒]
MrBeranek
Alpina s tím už "udělala" - její B5ka na bází G30 už je venku pár měsíců.

[odkaz] - 608 koní a 800 Nm. Nová M5ka (F90) bude určitě ještě výkonnější (Mka jsou vždy o pár koní silnější než Alpiny). 😄
MariAchi
No prosim, v podstate to dopadlu jak jsem psal vyse - par kW navic, original kola a personalizovany interier, jinak nic moc zmeny. Navic to vypada, ze B5 vychazi ze standartniho designu, to je mi milejsi original Mpaket... Neber to jako haneni Alpiny, spis mi jde o to, ze tahle M550i je zasadne vylepsitelna jen s velkymi obtizemi, neni na ni moc co drasticky zmenit...
Freddka
Jo kamo Alpinu nikdy nesmis podcenovat. Skoro kazda z nich je vlastne to nejlepsi BMW. Ani klasika, ani Mko. Presne to nejlepsi z obou svetu v jednom baleni ... mi pripomnelo tuto recenzi (M3 vs D3 [odkaz] )
camco
majitel sedí vzadu 😄 snad to pochopí i ti, co si myslí, že sociální status je o něčem jiným než jen kupovat luxus.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Co je limuzína??? Neznám jediného majitele A8 S 7 , že by se nechával vozit.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Neznám jediného majitele A8 S7................... >😒] >😁
Avatar - white label
white label
Ale on tam má mezeru mezi tím (e)S(kem) a 7(er)... >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je jedno, tyhle majitele taky neznám >😒] >😁
MariAchi
Tak to jsou asi jen samy socky, no >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Jistě, a hlavně ty "sportovní" verze s logy amg, s, m na kapotách, přitvrzenými podvozky a velkými brzdami, šofér se vyblbne a sociálnímu statusu na zadní sedačce podá pytlík na blití s logem značky.
Avatar - Anonym
Anonym
>😁 >😁 >😁 :yes: :yes😒br />
Dneska ti musím dát like, protože tohle si vystihnul prefektně >😁

Ono dnes už podle výzkumů i Rolls a Bentley neřídí samotní majitelé jen někde v rozmezí 30-40%.
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
Si zabil >😁 :yes:
Freddka
Pokud pan majitel sedi vzadu, o petce ani nepremysli 😄
Jezdi v Sku nebo (jako muj sef) v Rollsu. Rolls je trochu moc, ale v Londyne je to trochu jiny, tak nejak prijatelny luxus nebo jak to rict, ty nemovistosti jsou tam tak drahy, ze je to vlastne cenove takovej Superb ... 😄

Ale to jeste vis i ty ... 😄
maXX_CZ
Pane Micka, dneska chvalim.
Jednak pekny test na pekne auto. A druhak... vsiml si nekdo, ze uz se konecne video automaticky nespousti po nacteni stranky? NO KONECNE :yes:
Navic docela pekny "klip".
b.h.
Až na ten Valvetronic,ten Vám pořád nejde.
😄
Mig_35
Pod deset jezdí 340i bez x-drivu.
Tohle auto má o skoro 300 kilo víc, plus dva válce a x-drive. V předchozí generaci mi píše spritnomitor 12.5. Když sundali litr, bude to pěkný pokrok. Na pokrok věřím, na revoluci spíš ne😊
A jestli není slyšet osmiválec je to trochu škoda. Ne Škoda😊
webpaja
340i dokáže jezdit běžně za 7, překvapila mě spotřeba při dálniční rychlosti, ta je hodně nízká! :yes:
Avatar - Emel
Emel
Na spritmonitoru je jediná pod 8 a celkově za 9,32. 7 mi zní až moc dobře... ale když to říkáš, zapíšu si to do deníčku k pozdějšímu přezkoumání.
Mig_35
Možná v nějaké eko režimu, ale pro běžný provoz s trochou toho využití potenciálu se mi nechce věřit...
webpaja
Nemyslím celkový průměr, ale na trase, kde si dáš pozor ano 😉
Mig_35
Tak to ano, s 305 hp 330i jezdím štreku za 5.8
kyklop
Prosím ťa, za toľko to dáva 5,7 z USA >😒] >😁 >😁 Bez turba a ekošidítiek :-! :-!
webpaja
>😁 :yes:
Mig_35
Nevěřím tomu Pavlíku. Jejího předchůdce jsem sedlal půl roku a bylo tam 9.5
webpaja
Jel jsem striktně předpisově, protože jsem projektantovi co ji má nevěřil. Na trase Praha - Teplice po 😱 a sjezdu na Chlumec mi to ukázalo 7,1. To s komprsorem neumím, nebo možná ani nechci umět.

Běžná verze bez M-Paket na 17" kolech, manuál xdrive. Obecně špatná konfigurace, ale motor dokáže při troše snahy sedmičku 😉
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Potvrzuju, pri splynuti s provozem jsem jel taky za 7. Co je ale jeste obdivuhodnejsi, celkovy prumer s bohatym vyuzivanim dynamiky tam ,kde to ma smysl a klidnou jizdou tam kde brzda plyn nema smysl, jsem se dostal na 9,7... Bylo to teda rwd, ale i tak mi to prijde jako maly zazrak
Avatar - praděda7
praděda7
Tož nedávno(cca 50 roků dozadu... 😉 ), když 1.6l čtyřválec jezdil za 10l, tak to byl ekonomický vůz. Dnes to vylepší 4.4l V8 s turbem...tomu říkám pokrok.... :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄
Avatar - praděda7
praděda7
Tož já nevím co dělám wrong, ale moje M1410i s B58 zatím ukazuje spotřebu 8.7 a to jsem ji teprve zajel a během zajíždění jsem jezdil "hlavou" a ne srdcem..... 😉 Čistě na dálnici jsem zatím neměřil a ani toho moc nenajezdil. Koncem měsíce mám namířeno do Chomutova, tak uvidíme kolik mě to ukáže.... 😉
webpaja
Já ti řeknu, co je wrong...nezajetý motor 😉
Avatar - iudex
iudex
Wrong je ten pomer doby v garáži a najazdených km (tuším 8 mes. a 3000 km). >😁
Avatar - praděda7
praděda7
Šak chceš ten car "near new", ne? 😉
webpaja
To začíná vypadat na zajímavý deal 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Next comes the test drive........... 😉
Avatar - white label
white label
Dobře ty... >😒] :yes:
Avatar - speedfred
speedfred
nechceš už radšej spraviť zmluvu o budúcej zmluve? 😄 😄
Avatar - praděda7
praděda7
What a jolly good idea.... 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Souhlas, jestli to bude při tom výkonu a awd jezdit v mixu kolem 11 litrů (žádné eko snahy) pak je to pecka. 😄
Avatar - praděda7
praděda7
Mig-35.....Remus exhaust to spraví....... 😉
Avatar - speedfred
speedfred
mne ešte ten môj Rámus stále neprišiel 😒
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
ale ty tuzingové prvky na míru čínskému vkusu jeho design zabíjejí stejně spolehlivě jako u většiny zbývající aktuální prémiové produkce.
Avatar - Dinar
Dinar
Tak designové čistoty civica to nedosahuje, to je zjevné.
Avatar - speedfred
speedfred
>😁 >😁 >😁
Avatar - Beefcake
Beefcake
Spotreba neskutocna, to mam problem s 2L.
Kde su vlastne puristi, odmietajuci AWD ?
Avatar - white label
white label
V zimě vyjeli a zatím se ještě nevrátili... 😉
Avatar - Beefcake
Beefcake
Hej, to mi (vzdialene) pripomenulo ten vtip ako vytiahli v lete utopenca s korculami 😄
memorex31
Auto krasne, o tom niet pochyb, ale niektore verzie, ako naprikld aj tato myslim uz vzbudili velky zaujem kolotociarov - Mercedes ma silnu konkurenciu.
To auto je krasne samo o sebe, dokonala silueta, ale potom to zacne - vpredu kilo chromu, za kolesami chrom, na kluckach chrom, okolo okien chrom, na kufri chrom, tam taka listicka, tam taky napis, tam taka technologia - no tuning z Hornej Dolnej sa ma co ucit.
Ked clovek stretne napr. tmavosedu alebo ciernu verziu s jedinym chromom na maske bez vsetkych tych zbytocnych serepeticiek - je to krasne auto :yes:
webpaja
Predpokladam, ze bude k dispozici i black paket. Taky bych si chromovane hokejky nedokazal predstavit na svem aute.
Avatar - praděda7
praděda7
The same here..........hokejky...ty byly první (i když nebyly pochrom, ale pouze stříbrné), které na mojí Mlite pašlý.......... :-!
Avatar - Floyd
Floyd
dneska je to na velkou pochvalu za text! Vykašlete se na stokrát omílanou pravdu o Škodovkách a vrhněte se na tyto "citovky", to vám jde mnohem líp.

Škoda, že jste nenatočili vlastní redakční video a uchýlili se k firemnímu promu, mohlo to být i pěkné pokoukání.