Testy
Ved pisali ze najlepsia je octa rs predsa? Som zmateny...
Přesně tak. Nechtělo by to srovnávací test techto dvou nejlepších? Vítěz je samozřejmě předem jasný, protože kufr, škrabka, líp se s tím bude parkovat v nakupáku, pojede to za míň a stojí to třetinu. Pak se přidá pár argumentů ve stylu, že osmistupeň ZF je vlastně zbytečný, protože stačí šestistupeň DSG (kdo se má v těch osmi kvaltech vyznat), drahost pneumatik a předního světla,... 😄
Vazne je nutne ze sebe porad delat hnupa a vytahovat koncern v kazde diskusi..?
To je ironie a nadsázka. A může si za to redakce sama, když dvakrát behem jednoho týdne nazve dvě auta nejlepšími. Pokud mě neklame jazykový cit, nejlepší je vždy jen jeden.
Jazykový cit tě klame tak napůl. Je to třeba jako ve sportu - existuje jen jeden nejlepší sportovec? Teoreticky možná jo, jinak je ale těch nejlepších několik, v různých disciplínách a kategoriích.
Přesně! Cokoliv s 5ti hvězdičkami patří mezi ty nejlepší ve třídě. Tak tomu rozumím i já. Tady se nesoupeří o mistra světa.
Jinak, nová 5ka je krásná, i ta modrá ji sluší, ale nemůžu si odpustit zmínku o velikosti. Ano, mám "cosi" proti velkým sedanům a tento není vyjímkou. Téměř 5 metrů dlouhý a 1.9 metrů široký sedan je možná ok v US, ale v našem prostředí je takový kolos jen na zlost. Mluvím ze zkušeností s F15 X5 podobných rozměrů. :-!
Jinak, nová 5ka je krásná, i ta modrá ji sluší, ale nemůžu si odpustit zmínku o velikosti. Ano, mám "cosi" proti velkým sedanům a tento není vyjímkou. Téměř 5 metrů dlouhý a 1.9 metrů široký sedan je možná ok v US, ale v našem prostředí je takový kolos jen na zlost. Mluvím ze zkušeností s F15 X5 podobných rozměrů. :-!
Jeden nejlepší ve své třídě a Octavia a 5er opravdu nejsou konkurenti, natož přímí... 😉
Nemůžu si pomoct,ale tohle je podle mě nejkrásnější modrý odstín napříč všemi značkami. Naživo je naprosto úžasný a na tomhle autě vypadá dokonale. 😄
tomu, jak autor testu pořád předjímá, že všichni očekávají, že 550i bude nějaká "baby M5". Nikdo, kdo se trochu orientuje, nic takového nečeká, je tu prostě 550i jako vrchol řady, motor, možnosti výbavy - luxus, a je tu M5 jako sport derivát modelové řady. Zcela rozdílná pojetí, a proto jsou vytýkací věty o téměř neslyšném motoru u 550i nesmyslné, je to vrcholné limo vyšší střední s V8, tam prostě nic slyšet být nemá.
Presne tak.
Osobne me zajima, co s tim udela Alpina, ktera prave takove verze pripravovala, po precteni textu me nejak nenapada, ktera z vlastnosti by se dala nejak podstatne vylepsit, pokud duraz na sport (coz Alpina primarne nedelala), tak tu bude M5, ten zbytek je pak v podstate "nevylepsitelny".
Osobne me zajima, co s tim udela Alpina, ktera prave takove verze pripravovala, po precteni textu me nejak nenapada, ktera z vlastnosti by se dala nejak podstatne vylepsit, pokud duraz na sport (coz Alpina primarne nedelala), tak tu bude M5, ten zbytek je pak v podstate "nevylepsitelny".
Daj tam svoje loga, jiný kola a lak a máš to 😉 >😁
Alpina s tím už "udělala" - její B5ka na bází G30 už je venku pár měsíců.
[odkaz] - 608 koní a 800 Nm. Nová M5ka (F90) bude určitě ještě výkonnější (Mka jsou vždy o pár koní silnější než Alpiny). 😄
[odkaz] - 608 koní a 800 Nm. Nová M5ka (F90) bude určitě ještě výkonnější (Mka jsou vždy o pár koní silnější než Alpiny). 😄
No prosim, v podstate to dopadlu jak jsem psal vyse - par kW navic, original kola a personalizovany interier, jinak nic moc zmeny. Navic to vypada, ze B5 vychazi ze standartniho designu, to je mi milejsi original Mpaket... Neber to jako haneni Alpiny, spis mi jde o to, ze tahle M550i je zasadne vylepsitelna jen s velkymi obtizemi, neni na ni moc co drasticky zmenit...
majitel sedí vzadu 😄 snad to pochopí i ti, co si myslí, že sociální status je o něčem jiným než jen kupovat luxus.
Co je limuzína??? Neznám jediného majitele A8 S 7 , že by se nechával vozit.
Jistě, a hlavně ty "sportovní" verze s logy amg, s, m na kapotách, přitvrzenými podvozky a velkými brzdami, šofér se vyblbne a sociálnímu statusu na zadní sedačce podá pytlík na blití s logem značky.
Pokud pan majitel sedi vzadu, o petce ani nepremysli 😄
Jezdi v Sku nebo (jako muj sef) v Rollsu. Rolls je trochu moc, ale v Londyne je to trochu jiny, tak nejak prijatelny luxus nebo jak to rict, ty nemovistosti jsou tam tak drahy, ze je to vlastne cenove takovej Superb ... 😄
Ale to jeste vis i ty ... 😄
Jezdi v Sku nebo (jako muj sef) v Rollsu. Rolls je trochu moc, ale v Londyne je to trochu jiny, tak nejak prijatelny luxus nebo jak to rict, ty nemovistosti jsou tam tak drahy, ze je to vlastne cenove takovej Superb ... 😄
Ale to jeste vis i ty ... 😄
Pane Micka, dneska chvalim.
Jednak pekny test na pekne auto. A druhak... vsiml si nekdo, ze uz se konecne video automaticky nespousti po nacteni stranky? NO KONECNE :yes:
Navic docela pekny "klip".
Jednak pekny test na pekne auto. A druhak... vsiml si nekdo, ze uz se konecne video automaticky nespousti po nacteni stranky? NO KONECNE :yes:
Navic docela pekny "klip".
Pod deset jezdí 340i bez x-drivu.
Tohle auto má o skoro 300 kilo víc, plus dva válce a x-drive. V předchozí generaci mi píše spritnomitor 12.5. Když sundali litr, bude to pěkný pokrok. Na pokrok věřím, na revoluci spíš ne😊
A jestli není slyšet osmiválec je to trochu škoda. Ne Škoda😊
Tohle auto má o skoro 300 kilo víc, plus dva válce a x-drive. V předchozí generaci mi píše spritnomitor 12.5. Když sundali litr, bude to pěkný pokrok. Na pokrok věřím, na revoluci spíš ne😊
A jestli není slyšet osmiválec je to trochu škoda. Ne Škoda😊
340i dokáže jezdit běžně za 7, překvapila mě spotřeba při dálniční rychlosti, ta je hodně nízká! :yes:
Na spritmonitoru je jediná pod 8 a celkově za 9,32. 7 mi zní až moc dobře... ale když to říkáš, zapíšu si to do deníčku k pozdějšímu přezkoumání.
Možná v nějaké eko režimu, ale pro běžný provoz s trochou toho využití potenciálu se mi nechce věřit...
Nevěřím tomu Pavlíku. Jejího předchůdce jsem sedlal půl roku a bylo tam 9.5
Jel jsem striktně předpisově, protože jsem projektantovi co ji má nevěřil. Na trase Praha - Teplice po 😱 a sjezdu na Chlumec mi to ukázalo 7,1. To s komprsorem neumím, nebo možná ani nechci umět.
Běžná verze bez M-Paket na 17" kolech, manuál xdrive. Obecně špatná konfigurace, ale motor dokáže při troše snahy sedmičku 😉
Běžná verze bez M-Paket na 17" kolech, manuál xdrive. Obecně špatná konfigurace, ale motor dokáže při troše snahy sedmičku 😉
Potvrzuju, pri splynuti s provozem jsem jel taky za 7. Co je ale jeste obdivuhodnejsi, celkovy prumer s bohatym vyuzivanim dynamiky tam ,kde to ma smysl a klidnou jizdou tam kde brzda plyn nema smysl, jsem se dostal na 9,7... Bylo to teda rwd, ale i tak mi to prijde jako maly zazrak
Tož nedávno(cca 50 roků dozadu... 😉 ), když 1.6l čtyřválec jezdil za 10l, tak to byl ekonomický vůz. Dnes to vylepší 4.4l V8 s turbem...tomu říkám pokrok.... :yes:
Tož já nevím co dělám wrong, ale moje M1410i s B58 zatím ukazuje spotřebu 8.7 a to jsem ji teprve zajel a během zajíždění jsem jezdil "hlavou" a ne srdcem..... 😉 Čistě na dálnici jsem zatím neměřil a ani toho moc nenajezdil. Koncem měsíce mám namířeno do Chomutova, tak uvidíme kolik mě to ukáže.... 😉
Já ti řeknu, co je wrong...nezajetý motor 😉
Wrong je ten pomer doby v garáži a najazdených km (tuším 8 mes. a 3000 km). >😁
Souhlas, jestli to bude při tom výkonu a awd jezdit v mixu kolem 11 litrů (žádné eko snahy) pak je to pecka. 😄
ale ty tuzingové prvky na míru čínskému vkusu jeho design zabíjejí stejně spolehlivě jako u většiny zbývající aktuální prémiové produkce.
Spotreba neskutocna, to mam problem s 2L.
Kde su vlastne puristi, odmietajuci AWD ?
Kde su vlastne puristi, odmietajuci AWD ?
Auto krasne, o tom niet pochyb, ale niektore verzie, ako naprikld aj tato myslim uz vzbudili velky zaujem kolotociarov - Mercedes ma silnu konkurenciu.
To auto je krasne samo o sebe, dokonala silueta, ale potom to zacne - vpredu kilo chromu, za kolesami chrom, na kluckach chrom, okolo okien chrom, na kufri chrom, tam taka listicka, tam taky napis, tam taka technologia - no tuning z Hornej Dolnej sa ma co ucit.
Ked clovek stretne napr. tmavosedu alebo ciernu verziu s jedinym chromom na maske bez vsetkych tych zbytocnych serepeticiek - je to krasne auto :yes:
To auto je krasne samo o sebe, dokonala silueta, ale potom to zacne - vpredu kilo chromu, za kolesami chrom, na kluckach chrom, okolo okien chrom, na kufri chrom, tam taka listicka, tam taky napis, tam taka technologia - no tuning z Hornej Dolnej sa ma co ucit.
Ked clovek stretne napr. tmavosedu alebo ciernu verziu s jedinym chromom na maske bez vsetkych tych zbytocnych serepeticiek - je to krasne auto :yes:
dneska je to na velkou pochvalu za text! Vykašlete se na stokrát omílanou pravdu o Škodovkách a vrhněte se na tyto "citovky", to vám jde mnohem líp.
Škoda, že jste nenatočili vlastní redakční video a uchýlili se k firemnímu promu, mohlo to být i pěkné pokoukání.
Škoda, že jste nenatočili vlastní redakční video a uchýlili se k firemnímu promu, mohlo to být i pěkné pokoukání.
Tady je svět ještě v pořádku. Víc k tomu napsat nemam co, nikdy jsem takové auto neměl, nejel a nejspíše anio mít nebudu/nesvezu se, možná leda za těch 20 let >😒]
za 20 rokov uz moc benzinaky hrat prim nebudu podla mna... ale ako veteran to bude pecka na nejake tie zrazy urcite.... cas ukaze ved nechajme sa prekvapit ... 😄
dokonce i dnes is pořád můžeš koupit sportovní sedan bez turba - dopovaný kompresorem. Možností je zatím ještě dost.
AMG pakety nee, to je něco jako S-Line... myslím jako že opravdové AMG.
A bezohlednost bych přisuzoval spíše řidičům jiné německé značky jistého koncernu >😁 >😁
Ale konkurenci bych nepodcenoval, Lexus neni jen hybrid 😄
[odkaz]
Koukam, ze uz neco podobnyho napsal Machbuster..
Mam BMW rad, ale to GS F s atmosferou je mi bliz.
Nehlede na to, ze bych nechtel 😁rive. Cetl jsem, ze treba E 4-Matic je agilnejsi (poronvnani 3.0 dieselu).
No nic nastesti se rozhodovat nemusim 😄
Pro mne je to říše snů >😁
Toto 550i je fantasticke a jasna spicka a velky respekt k BMW... Ovsem ja mu neduveruji, ze tolik extremnich technologii na jednom miste v tom motoru muze spolehlive fungovat napr. 200.000km jako u meho Lexusu IS F starsiho funguje ta atmosfera. Samo ten motor je strasne vykonny a moderni ten BMW 😄 Ale trochu se ho bojim v te vyspelosti a urcite mam radeji tu volbu GS F, dobře, že stale ta volba je. Co do modernosti a vykonu BMW jede, celkove pocit vlastnictvi a zazitek je v Lexusu stejne dobry.
Atmosférický Lexus, kompresorový Cadillac, oturbené BMW či Mercedes. V8 z XF bohužel zmizel, takže Jaguar je ze hry. Možností ubývá ale pořád je tu ještě nějaké alternativa k němcům.
Ono je fakt, že ta 4,4 V8 turbo se BMW mov nepovedla a ten motor byl docela průšvih. Čas ukáže jestli nová verze nemá zas nějaké jiné chyby.
Ja bych se toho motoru co se tyce spolehlivosti taky bal.
Ja na nej uplne zapomnel.
[odkaz]
Prvni by nove veosmicky meli dostat sourozenci RR a RRS v ramci faceliftu.
Nebo u BMW udělali změnu a zůstávaj je u další evoluce stávajícího 4.4 vycházejícího snad eště z M62?
Sem zvědavej jestli na V8 4.0 přejde BMW = a JLR bude dodávat starší 4.4 nebo jak to bude
Co by te opravdu prekvapilo je, jak je premiova vyssi stredni uvnitr mala a malo prakticka.
Pro me naopak, vyssi stredni dava smysl nejmensi. Neni to ani ryba, ani rak.
Malý kufr však nemají. Hůř využitelný ano, ale malý ne. Pokud si tedy do kufru nepořídíš ledničku, ta ho celkem zabije.
Mimochodem ani v lux třídě není vzadu nijak extra místo na nohy, proto se taky nabízejí prodloužené (long) verze.
Sam bych vzdy sice sahnul po 5er nez 7er, ale nejsem typicka cilovka.
V case uvedeni asi nejvetsi wau efekt, ale jak silne prisel tak rychle i odeznel.
Já to vnímal tak, že E39 byla perfektní modernizací konzervativní E34. Pak přišlo zemětřesení v podobě E60, aby se následně prach usadil a povstala F10, kde najdeš oboje, harmonicky smíchané dohromady.
Design E60 působil až asijsky (hlavně světla, přední i zadní) a interiér škoda mluvit, zejména před face.
[odkaz]
Dokonalost...
E60 nemám po ruce žádnou extra pěknou fotku, ale tak třeba tohle:
[odkaz]
Nemůžu si pomoct, ale základní linka toho auta je dynamičtější, jestli chceš tak agresivnější... možná trošku za cenu ztráty elegance, ale určitě je to "větší vodvaz". Teda... já to tak vidím.
[odkaz]
Možná oba mluvíme o stejném, jen to každý nazýváme jinak. E60 už pro mne tak harmonické a vyvážené není 😄 To zas až řady F
Tohle je sice M5 ještě před fl, ale ten rozdíl (proti běžné verzi) je tam vidět lépe😒br /> [odkaz]
Ale asi máš pravdu s tou A6, tehdy mi přišla jako naprostá bomba, ale dnes je fádní, nudní a skoro se mi více líbí předchozí generace do 2004, pokud je zachovalá 😄
A 5 byla bomba. U 6 (nic moc, ale lepsi nez 7) zadelal na dalsi generaci.
Pak prisel van Hooydonk a zase to zkonzervativisoval.
Mimochodem ale uplne nova X3 se povedla narozdil od akt. X5.
No a ted prijde Kaban a zase to zvedne.
Takze to bylo k designu za me..
Ale není náhodou, že 5er nikdy před tím ani potom podobně "ujetá" světla neměla. 😉
K té A6/2004, v r. 2004 vyšel sedan, jehož zadní partie se mi moc nelíbila od začátku, tam jsem měl taky velký problém se zadními lampami, ale Avant/2005 a Allroad/2006 už byl v pohodě a dodnes (podle mě) jsou. A co se srovnání interiérů týče, tam není o čem...
[odkaz]
než dravcem, nehledě na to, že asijský dravec se zřejmě, v tomto ohledu, od toho evropského nijak neliší...
Ta světla až do svého konce! stále kopírují okraj kapoty a přitom zacházejí až do cca 1/3 její celkové délky, což u jiných generací prostě nemá obdoby.
[odkaz]
[odkaz]
😉
Je to jediná 5er jejíž všechny čtyři světla po celé! jejich délce/šířce "lemují" kapotu (vpředu) a víko kufru (vzadu - sedan). Prostě vytažené do vrchu, jak po plastické operaci v Pekingu. >😒]
Ano, F10 mela sve chyby (za sebe napisu hlavne tezkopadnost), ale i tak bych ji dal v souctu vlastnosti na prvni misto pred soudobou E Klasse i stale aktualni A6. Perfektni nebyla, ale ve sve tride top dle me jo. Jaguar nebo Lexus hodnotit nemuzu, pokud jsi uvazoval neco z toho tak se nemuzu prit.
Jestli pred ni stavis Jaguar, jak jsem psal, nemuzu a nebudu se prit. 😉
A aktivni dif vyleci u A6 i to tupe rizeni? >😁