Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Citroën DS4 1,6 THP – Když pejsek s kočičkou umí

Vezmeme hatchback, přidáme rysy SUV a detaily z kupé, osladíme čokoládovou barvou a opepříme silným motorem.
Zpět na článek
13. 9. 2011 09:41
13. 9. 2011 11:09
13. 9. 2011 12:12
13. 9. 2011 12:12
13. 9. 2011 12:45
13. 9. 2011 12:48
13. 9. 2011 13:00
13. 9. 2011 13:25
13. 9. 2011 13:35
13. 9. 2011 13:44
13. 9. 2011 15:47
13. 9. 2011 20:17
13. 9. 2011 20:38
13. 9. 2011 21:44
13. 9. 2011 23:03
14. 9. 2011 07:02
14. 9. 2011 17:03
14. 9. 2011 16:14
14. 9. 2011 17:02
14. 9. 2011 19:55
14. 9. 2011 20:18
14. 9. 2011 20:59
15. 9. 2011 08:16
15. 9. 2011 09:20
15. 9. 2011 10:03
15. 9. 2011 10:45
16. 9. 2011 09:16
15. 9. 2011 10:45
15. 9. 2011 11:02
15. 9. 2011 11:35
15. 9. 2011 11:58
15. 9. 2011 12:09
13. 9. 2011 13:11
13. 9. 2011 15:39
13. 9. 2011 15:25
13. 9. 2011 15:44
13. 9. 2011 20:43
13. 9. 2011 23:04
14. 9. 2011 08:51
14. 9. 2011 08:55
15. 9. 2011 09:22
13. 9. 2011 21:58
15. 9. 2011 21:39
Avatar - 3_diamanty
13. 9. 2011 07:46
zadne okna sa nedaju spustit?
no to je hroza hlavne pri stvordverovom aute, uz aj skoda 105 vo vybave L - luxe z roku 1984 mala tuto moznost.

nehovoriac o tom ze tie male uzke zadne dvere su nevhodne co i len na prenos deti a autosedacky, Chcem vidiet toho stastlivca ako to tam bude pchat na zadne sedacky a este vacsia sranduamusi byt pozerat na dospelaka, ktory sa pokusa do DS4ky nastupovat cez zadne dvere.

To auto malo byt jednoznacne bud 3 dverove alebo 5 dverove s vacsimi dverami ael urobit 5 dverak s malymi zadnymi dverami kde nemozu nastupit ani deti, ktorych okna sa nedaju ani spustit je na co dobre?

zhodou okonosti som pred par dnami konecne videl v realnej premavke novu DS4ku a skutocne ak si odmyslim zadne dvere bol by to nadherny trojdverak, takto to z toho spravili prakticko neprakticke 5dverove imidozve cudo.

auto vyzera fajn, jazdi fajn, motory ma fajn, znacka je fajn, imidz je fajn - ale mne vadia male zadne dvere, ked uz tak zoberiem lepsie vybavenu C4ku kde sa vzadu isto nebudem tlacit a navyse aj financne usetrim a auto mam fakticky rovnake.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Atlis
13. 9. 2011 08:33
Re: zadne okna sa nedaju spustit?
vidiet, ze male deti nemas, takze nevies o com hovoris. keby si ich mal, vedel by si, ze sofer auta, ktory male deti na zadnych sedackach vezie, automaticky hlada dve tlacidla - zamok dveri a zamok otvarania okien. ventilaciu riesi klima, ktoru prirodzene tebou spominana 105 urcite nemala.

deti sa daju dostat na zadne sedacky aj v trojdverovych autach, nevidim dovod, preco by to mal byt problem v patdverovom aute...

neviem jak ty, ale ja si vyberam auto podla toho, ako sa mi sedi vpredu, nie ako sa sedi vzadu. zadne sedacky povazujem viac-menej za nudzove resp, prave pre deti, ktorym bude miesto v DS4 bohate postacovat...
Avatar - KANKUNEN
13. 9. 2011 09:00
Re: zadne okna sa nedaju spustit?
Takže děti nemáš ty. Děti je potřeba v sedačce zakurtovat a to potřebuje více místa než dospělý. Navíc sedačka pro určitý věk je dost těžká a velká. Jsou situace, kdy i to dítě chce mít to okno otevřené.
Prostě DS 4 vypadá jako stylové auto pro stylovou mamču, ale absolutně se k tomu účelu nehodí.
Avatar - Atlis
13. 9. 2011 09:31
Re: zadne okna sa nedaju spustit?
mam 6r dcerku, vola sa Leona :-) sedacku som mal v aute vzdy ukotvenu, takze nevidim problem...
Avatar - Stefič
13. 9. 2011 14:29
Re: zadne okna sa nedaju spustit?
no jenže čas od času tu sedačku musíš vyndat. Já třeba pracoval v Praze-Karlíně. Kdybych v téhle cikánské čtvrti tu sedačku nechal na pár hodin přikurtovanou, tak se můžu spolehnout, že se vrátim k auto s rozmláceným okénkem. Takže hezky do kufru. Prostě jak už blo napsáno. DS4 hezká stylovka, ale po všech směrech k ničemu
Avatar - gld
13. 9. 2011 22:01
Re: zadne okna sa nedaju spustit?
Nemyslím, že rodina s deťmi bude práve cieľovou skupinou pre ds4. Skôr by som to videl na mladý bezdetný pár alebo nejakých single vo veku 20-35.
Avatar - iudex
13. 9. 2011 11:02
Re: zadne okna sa nedaju spustit?
Obaja máte pravdu; dieťa v sedačke potrebuje prekvapivo viac miesta, ako dospelý, pretože má nohy vystreté rovno a kope vodiča rovno do chrbta. >:D Na druhej strane je pravda, že otváranie okien je pre dieťa zbytočné lákadlo a aj tak ho človek spredu zamkne, takže reálne to nie je treba. A ak nevyhnutne dieťa potrebuje čerstvý vzduch a nestačí alebo nie je vhodná klíma, z predných okien dozadu účinnejšie prúdi vzduch.
Avatar - Stefič
13. 9. 2011 14:31
Re: zadne okna sa nedaju spustit?
ale prostě vždycky vzadu nevezeš děti. Jednosuše neotevíratelná okna jsou snad z doby krále klacka. Vůbec nechápu smysl...
Avatar - sgt
13. 9. 2011 09:28
Re: zadne okna sa nedaju spustit?
tu presne vidieť kto má a kto nemá deti :yes:
13. 9. 2011 08:50
Re: zadne okna sa nedaju spustit?
Tvoje požadavky na auto dokonale splní jakékoli MPV, tady jsi vedle. Ne každý hledá u auta jen praktičnost, hraje si ze stahováním zadních oken a rve do auta sedačky ;-)

P.S. C4 bohužel s tímto motorem nekoupíš...a je to škoda ;-\
13. 9. 2011 09:09
Re: zadne okna sa nedaju spustit?
... tak toto by som ozaj neriesil - zadne okna som neotvaral snad nikdy a navyse, kedze mam deti, mam stahovanie zadnych okien blokovane!
Osobne mi vadi na tomto aute velmi maly vstupny otvor na zadne sedadla a velmi stiesneny priestor na nich. Ale inak je to pekne auto zvnutra i zvonku, pre dvoch a batozinu. Vstup a celkovo zadne sedadla su skor "nudzove".
13. 9. 2011 09:49
Re: zadne okna sa nedaju spustit?
Jenže toto auto si těžko koupí lidi s malými dětmi. Tento vůz je primárně určený pro movitější pár. Ikdyž je pravda, že na ty zadní dveře se mohli rovnou vykašlat a udělat tento vůz ještě stylovější v podobě 3dv.
Avatar - Atlis
13. 9. 2011 09:50
Re: zadne okna sa nedaju spustit?
aha, takze movitejsie pary nemaju/nemozu mat deti? ;)
Avatar - KANKUNEN
13. 9. 2011 09:57
Re: zadne okna sa nedaju spustit?
Italio nic takového nenapsal.
13. 9. 2011 12:08
Re: zadne okna sa nedaju spustit?
Já neřekl, že movitější páry nemohou/nemají děti, ale pochybuji o tom, když by děti měli, že by si pořídili tento vůz, prostě jak řekl pan Veverka, tento vůz je pro singles.
Avatar - Stefič
13. 9. 2011 14:33
Re: zadne okna sa nedaju spustit?
kdybych byl single a mohl si dovolit auto za cca 750k, tak si určitě nevyberu Citroen >:-[]
Avatar - Blue Sun
13. 9. 2011 20:15
Re: zadne okna sa nedaju spustit?
Ty ne, někdo jiný třeba s chutí ano. Ne každému jde k duhu německá prémie...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
13. 9. 2011 10:05
Re: zadne okna sa nedaju spustit?
Ano, přesně pro vás je vhodná C4. V Citroenu asi nikdy nikoho nenapadlo, že by DS4 měla být rodinným autem. Je to prostě vůz pro singles nebo mladé (případě věčně mladé nebo opět mladé :-) ) páry, imageovka, kde jsou zadní sedadla i zadní dveře jen jako volba pro velmi příležitostné použití
13. 9. 2011 09:41
No...
Auto, které nadchne designem, potěší motorem a zpřevodováním, ale mírně zklame detaily. Osobně mi přijde bez zmiňovaného koženého interiéru jako úplně obyčejné auto, což je škoda. Dalším méně potěšujícím faktem jsou nestahovatelná okna v zadních dveřích. Ano, tenhle nešvar částečně řeší klimatizace, potom je třeba podotknout, že ventilace vzadu je mírně ochuzená vzhledem k počtu výdechů vpředu.
Zadní dveře jsou malé, ale nastupování do všemi milované O1 stojí za to, takže tohle bude podobné. Další minus tedy.
Prostor na zadních sedadlech lze hájit tím, že je ho zde číselně více než v Golfu 6 ;-)
Rozbalit vlákno
0
13. 9. 2011 11:09
DS4 (2+2)
Prvotní filosofie konfigurace modelu je papírově velmi přitažlivá - vyšší vůz v aktuálním módu "crossover", styl povýšen na samozřejmost, praktičnost koncentrovaná do užívání výhradně singlistům či zamilovaným párům. Zadní boční dveře jsou než do počtu a jako aletrnativa pro lepší nastupování, než-li do vozů coupé. Ok. Tomu rozumím.

Za základní konfigurační vadu však považuji přílišnou vizuální podobnost se základním modelem C4. Oba dva modely jdou vlastně po krku samy sobě. Samozřejmě je problém, když jeden z modelů se tváří jako "něco víc", jako pokus o prémiový segment, to je v rovině tvorby hierarchie modelů tak, jak je má a koneckonců i musí vnímat lidská společnost, zcela špatně.

Je však možné vnímat DS4 v ryze národním pohledu, a pak se ovšem realita jeví v trochu příznivějším světle - majitele DS4 vyčleňuje z šedi (národních dnů) tento model dostatečně. Přeshraniční pohled však zůstává neměnný - ani kočka ani pes, ani cross ani coupé, prostě klasika táhnoucí se snad od dob Velké francouzské revoluce - dobrá myšlénka, však časem než rozmělněná v tíživé realitě dní...
Rozbalit vlákno
40
Avatar - wikinko
13. 9. 2011 12:12
Re: DS4 (2+2)
o konfiguracii produktu toho ty vies fakt vela ;-)
13. 9. 2011 12:12
Re: DS4 (2+2)
Já si myslím, že si až tak s C4 navzájem nekonkurují. Podívej se na základní cenu obou vozů. DS4 je pro movitější pro svobodného člověka nebo svobodný pár, který chce trochu vybočovat z řady a tyto lidi pouze zajímá, jestli se jim vůz líbí, či ne
13. 9. 2011 12:45
Re: DS4 (2+2)
Nějak mi na na Citroen (a načančanou C4) přijde cenově dost vysoko ....
13. 9. 2011 12:48
Re: DS4 (2+2)
Taky bych asi nedal 750tisíc za citroen, za ty peníze už seženeš audi A3 nebo bmw 1, když se budeme bavit v "premiovem" kruhu
13. 9. 2011 13:00
Re: DS4 (2+2)
Za ty prachy je MB C 200CDI v Avangardu:

Dotări C 200 CDI BlueEFFICIENCY (selecţie)
Vopsea nemetalizată neagră
Tapiţerie: Combinaţie Stofă/ piele artificială gri alpaca

Direcţie AGILITY CONTROL
Interfaţă Bluetooth cu funcţie hands-free
Reglare electrică a înalţimii şi a spătarelor scaunelor faţă
Direcţie parametrică, adaptabilă în funcţie de viteză
Volan şi schimbător de viteze iîmbrăcate în piele
Airbag genunchi pentru sofer
Audio 20 radio/CD
Climatizare automată (THERMATIC)
Suspensie AGILITY CONTROL
Linie de echipare AVANTGARDE
Volan multifuncţional Luxury
Jante 17" din aliaj uşor, design 5 spiţe duble
Ornamente din aluminiu
Funcţia ECO start-stop
13. 9. 2011 13:25
Re: DS4 (2+2)
No to taky, jenže MB B mi připadá jako auto spíše pro důchodce a ne jako auto pro stylového člověka
13. 9. 2011 13:35
Re: DS4 (2+2)
jo ty jsi psal C, promiň. No to já bych osobnězase šel spíše do toho citroenu, bo C za 750000 vypadá vevnitř tak nějak obyčejně a nudně
13. 9. 2011 13:44
Re: DS4 (2+2)
Béčko je hrozný mercedes .... blbějším jsem nejel .... Po faceliftu a v Avangardu vypadá cé dost dobře ... a má moc hezkej volant ...
13. 9. 2011 15:47
Re: DS4 (2+2)
Měl by ses jít posadit do modernizovaného C-klasse a naplácat tu nesmysly - [odkaz] Z nové kabiny C-klasse se musí každému doslova podlomit kolena.
Avatar - Blue Sun
13. 9. 2011 20:17
Re: DS4 (2+2)
Hm, čára... čára... čára... vodorovná čára... A co? Nic...
13. 9. 2011 20:38
Re: DS4 (2+2)
:-O Já zapomněl... 206... >:D No, zkus to, a pak napiš co si o kabině C-klasse myslíš. Takhle tu jen plácáš mouchy na skle.
Avatar - Blue Sun
13. 9. 2011 21:44
Re: DS4 (2+2)
Už ses naučil řídit, abys tu malou potvůrku aspoň udržel na silnici?
13. 9. 2011 23:03
Re: DS4 (2+2)
Píšeme o kabině C-klasse, kterou ty považuješ za nepovedenou. Už jenom tohle tě staví role statického pangejtového prosťáčka.
Avatar - Blue Sun
14. 9. 2011 07:02
Re: DS4 (2+2)
Samozřejmě, pane "jediný správný názore", jak jinak by to mohlo být. U vás se odlišnosti nepřipouští, máte to dobře zapamatované.
14. 9. 2011 17:03
Re: DS4 (2+2)
V podstatě máš pravdu.
14. 9. 2011 16:14
Re: DS4 (2+2)
Mě se třeba kabina C-klasse nelíbí a stejně tak se nemusí líbit dalším lidem a to snad nedělá z lidí pangejtového prosťáčka. Ty se spíš prober a neurážej zde lidi slabomyslnými urážkami
14. 9. 2011 17:02
Re: DS4 (2+2)
Ten, komu se nelíbí kabina C-klasse je doslovný zahradní kýčovitý garážový trpaslík... Neboť to, jak vnímáš estetiku Mercedesů, to vypovídá především o tvém vkusu, v tvém případě by se mělo napsat - nevkusu. Nic moc si z toho nedělej, vkus buďto máš nebo nemáš. Nechávej si však radit. Sázím se, že rád nosíš sandály s gumovou podrážkou a do nich nějaký pěkný froté ponožky... >:D ;-)
Avatar - Blue Sun
14. 9. 2011 19:55
Re: DS4 (2+2)
Jediné o čem to vypovídá je, že máme svůj vlastní názor, který tvá totalitní mysl nedokáže zpracovat a proto tu po ní zůstávají podobné příspěvky jako ten, na který zrovna reaguju...
14. 9. 2011 20:18
Re: DS4 (2+2)
To co máš ty, to není žádný názor, to je plácání prosťáčka, který se domnívá, že nejkrásnější pohled na svět je zpoza volantu dvěstěšestky.
Avatar - Blue Sun
14. 9. 2011 20:59
Re: DS4 (2+2)
Tos řekl ty, ne já. A děkuji za tvou kritiku, protože od tebe jakákoli urážka je pochvalou...
Nejkrásnější pohled na svět je... a to ti neřeknu.
Avatar - Stefič
15. 9. 2011 08:16
Re: DS4 (2+2)
nad idioty typu GTI se musíš jen tak pousmát a povznést se. Takových jsou tu mraky... ;-)
15. 9. 2011 09:20
Re: DS4 (2+2)
Ty si nerozumíš, nemám touhu tě přece urážet. Píši pouze, že diskutér, který modernizovanou kabinu MB-C považuje za nepovedenou je automobilový prosťáček politováníhodného kalibru. A to je vše. Samozřejmě jsou lidé, kteří vidí esteticky dále, než je jejich vlastní garáž, bohužel to není tvůj případ.
Avatar - Emel
15. 9. 2011 10:03
Re: DS4 (2+2)
Já se tedy k zástupu prosťáčků politováníhodného kalibru připojím. Základní mantra sedačka - volant - materiály je samozřejmě z hlediska ergonomie zcela v pořádku, ale po vizuální stránce na mě ostatní prémiové značky (a výjimečně i některé mainstreamové) působí lépe. Hlavní důvody jsou:
- barevná jednotvárnost základních verzí (například šedošedá v tvém blogu)
- neharmonické detaily (například navázání palubní desky na dveře nebo černý klavírní dekor se sklony k poškrábání)
- pro mě ne úplně pěkný střed volantu (i když lepší než u MB-E)
15. 9. 2011 10:45
Re: DS4 (2+2)
Běž se proboha do toho posadit, a teprve pak něco napiš. Ten vnitřek je doslova božskej.
Avatar - Emel
16. 9. 2011 09:16
Re: DS4 (2+2)
Sedí se v tom dobře, ale moc dobře to nevypadá. A jen tak mimochodem, ani z MB-E nejsem moc odvázaný (ale možná se mi jen přejedlo jako taxík).
Avatar - Blue Sun
15. 9. 2011 10:45
Re: DS4 (2+2)
Jen proto, že něco vytvoří prémiová nebo lépe vnímaná značka, nebudu okolo toho slepě poskakovat a křičet "sláva". Prémie mě už roky nechává zcela chladným. Prosťáčkem jsi ty, protože nedokážeš unést jiný názor. Ale ty jsi prosťáček duševní...
EDIT: Mimochodem ses opět ukázal jako naprostý mistr přetvářky a lži, neboť původní diskuse vůbec nebyla o povedenosti nebo nepovedenosti, ale o podlamování kolen z interiéru MB-C. Tedy opět jsi překroutil celou diskusi, abys nemusel uznat chybu.
15. 9. 2011 11:02
Re: DS4 (2+2)
:-) Tyhle popěvky o prémiovém chladu by se měly tesat někde na zeď garážových nářků... >:D Já osobně tenhle kvikot malokrysích garážmistrů diskusně miluju. Málo platné, Sune, malý jsi a malým už navždy zůstaneš... tvá bezbřehá neznalost, postojová tupost a názorová zoufalost jsou věrným obrazem tvé sebezáchovně pěstované umělé tmy.

P.S. Bohorovná větička, že tě prémie nechává už roky chladným... >:-[] ta tu musí vejít do dějin garážových prosťáčků, a jistě zaboduje i v letošním Zlatém ventilku :-)
Avatar - Blue Sun
15. 9. 2011 11:35
Re: DS4 (2+2)
Nebreč, že lidi neskáčou, jak ty pískáš. Ale kvičet umíš dobře, to se musí nechat...
15. 9. 2011 11:58
Re: DS4 (2+2)
Sune, ty neskáčeš, ty se bohužel jen názorově... plazíš.
Avatar - Blue Sun
15. 9. 2011 12:09
Re: DS4 (2+2)
Neskáču. Samozřejmě, že ne. Proč bych taky měl skákat podle tvého?
Mimochodem, plazícímu se nikdo neustřelí *.
Avatar - KANKUNEN
13. 9. 2011 13:11
Re: DS4 (2+2)
Prostě HB co má všechny nevýhody kupátka.
13. 9. 2011 15:25
Re: DS4 (2+2)
DS3 - 80 000 prodaných kusů v Evropě se jeví jako dobrý tah - u nás se prodalo 30 ks, otazka je jestli tohle bude platit i o DS4 - můj odhad je, že ano. V Evropě úspěch v ČR prodeje maximálně v desítkách ks.
13. 9. 2011 15:44
Re: DS4 (2+2)
DS3 neprolamuje segmentární mantinely, naopak, je tím, čím má být část nabídky v segmentu subkompakt - malé stylové autíčko. Většinu konzumuje národní trh, který v podstatě jinou vhodnou nabídku neměl. Evropa však jede na MINI a na A1. DS4 hraje na jinou strunu. Emočně je to navíc vyčerpané téma.
Avatar - Barrichello
16. 9. 2011 10:03
Re: DS4 (2+2)
Evropa jede na A1 - vtip století >:D :-)
Avatar - Ji/Ri
14. 9. 2011 08:51
Re: DS4 (2+2)
...ještě si ty palečky hoši někam umístěte. >:-[]
Avatar - Ji/Ri
14. 9. 2011 08:55
Re: DS4 (2+2)
...btw. krásně a výstižně specifikovaná produkce z Francie....dobrá myšlenka však časem než rozmělněná v tíživé realitě dní. :yes: :yes: ;-)
15. 9. 2011 09:22
Re: DS4 (2+2)
Jak vidím, nesmím pozvednout tvému příspěvku palec, tak tedy slovně - díky... :-)
Avatar - gld
13. 9. 2011 21:58
To bude asi..
..na zimných šestnástkach vyzerať hlúpo, žejo? ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
14. 9. 2011 08:51
Re: To bude asi..
Mnoooooo, možná ne...... pokud to budou plechy tak to bude pecka >:D
14. 9. 2011 16:19
Platinový citrón
Nic jiného se mi na jazyk snad ani nemůže vnutit.

Ok. Beru, že i automobilka, která měla v celkem nedávné minulosti problémy s kvalitou (a nesnažte se mi tu namluvit, že minulá c4 je spolehlivé auto:) ) se snaží vydělat i něco v prémiovém segmentu a asi to skončí opět tak, že auto plné elektroniky bude posílat majitel(ka) do servisu více, než by chtěl(a).

Chápu, že tento prémiový přesah vyjde automobilku levněji, když přebouchá svůj (neříkám, že špatný, ale prostě) tuctový produkt.

Nechápu ale tu drzost chtít za to 715 000.
To ovoce je tepané zlatem, nebo platinou?

Už výše zaznělo pro Citroen hodně nemilé cenové srovnání s MB C classe.

Co si budem nalhávat, minimálně prvních pár let má majitel MB jistotu, že
i provoz a servis vyjde levněji, než u DS4.

Takže:
Cena pro MB.
Styl pro MB.
Kvalita rozhodně pro MB.

A kdyby už někdo měl nějaké (pro mě nepochopitelné) předsudky vůči MB, je stále z čeho vybírat v opravdovém a ne pseudopremiovém segmentu.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Blue Sun
14. 9. 2011 20:06
Re: Platinový citrón
Zajímalo by mne, co je u plně vybaveného auta špatného na ceně sedmi set tisíc. Jestli za stejnou cenu seženete stejně dobře vybavený Mercedes-Benz řady C, rád se nechám poučit, jak je to možné. Neboť po letmé kontrole ceníku této řady se dostávám s obdobnými výkony a výbavou na částku blížící se milionu korun...
Ostatně, kolik stojí obdobné vozy v obdobných konfiguracích?
VW Golf GTI rovněž přes sedm set tisíc, například...
15. 9. 2011 13:12
Re: Platinový citrón
Jde o akční nabídku C 200 CDI BlueEFFICIENCY,za 24.990 € + DPH (cca 735 tis.Kč) :
Auto je poměrně dobře vybavené a 200 si myslím bohatě stačí. Pokud máte problémy s rumunštinou, rád pomohu s překladem ;-) ...

Podobnou paketovou nabídku máme i pro BMW 520d - ta je za 30.000,- , takže vychází na cca 882 tis Kč.
Avatar - Blue Sun
15. 9. 2011 14:04
Re: Platinový citrón
Aha... Takže na českém trhu budeme argumentovat rumunskými akčními nabídkami. No dobře, proč ne...
Pak stejně dobře lze vytáhnout jiné ceny DS4, kde naopak vyjde zase o dost levněji a bude vše naprosto neporovnatelné...
15. 9. 2011 14:35
Re: Platinový citrón
Tahle akční nabídka je tady už aspoň rok :-) ..... asi se možná i shodneme na tom, že pokud chci koupit auto okolo 700 tis nepůjdu do prvního autosalonu a nevysázím jim plnou ceníkovou cenu :-) .... Ostatně Citroen je známý slevňovač, takže reálná cena zřejmě bude u testovaného auta někde okolo 500 tis ....
Avatar - Blue Sun
15. 9. 2011 15:47
Re: Platinový citrón
Nejde o akci... jde o Rumunsko. Beru ceny z českého trhu a prostě porovnávám to, co je v ČR. To je jediné relevantní porovnání, které lze udělat. Celosvětově si lepší nabídku dovedu najít u všeho, ale pak to prostě není porovnatelné.
Avatar - Stefič
15. 9. 2011 16:11
Re: Platinový citrón
jestli chceš relevantní srovnání, hledej všude jenom ne na českém trhu. Český trh je obecně velmi málo výhodný což je patrně dáno jeho velikostí. Dnes není problém hledat nové vozy v rámci celé Evropy. Proč tedy neporovnávat ceny v Evropě místo omezení se pouze na lokální trh. Já to tak udělal a velmi se mi to vyplatilo
Avatar - Emel
15. 9. 2011 10:23
Re: Platinový citrón
I Mercedes měl v nedávné době problémy s kvalitou. A pokud si myslíš, že tě servis u Mercedesu vyjde levně, tak jsi zřejmě ještě z žádným Mercedesem na garanční prohlídce nebyl (a to ještě nemluvíme o pojištění atd). Ale to jen tak na okraj, srovnání s MB-C je úplně mimo.

Pokud chceme srovnávat, pakt je tady Giulietta, BMW 1, A3, Golf GTI nebo Scirocco, 308, možná Lexus CT200... a na první pohled se opravdu zdá cena za DS4 docela vysoká. Ale MB-C do toho netahej ;-)
15. 9. 2011 21:39
banan
urazet diskutery ohledne jineho nazoru zcela bez souvislosti s clankem, to je na normalnich servrech na banana
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
16. 9. 2011 10:05
DS4 a MontiKarel
aneb elegantní kráska o šoklivý, nfouklý ocumlaný bombon s cingrlátky.

To by si měl GTI udělat jako porovnání.

To samé se základní C4 a i C3.
Rozbalit vlákno
0