Test: Citroën Jumper L2H2 2.2 HDI - Samá dvojka
16
/
22
Prohlédnout znovu
Test: Citroën Jumper L2H2 2.2 HDI - Samá dvojka
Test: Citroën Jumper L2H2 2.2 HDI - Samá dvojka
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Loketní opěrka pro řidiče a výklopný stoleček z prostředního opěradla mají jasné praktické opodstatnění
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Výškově stavitelný volant tvoří součást standardního vybavení
|
acz
Stropní police nabízí objem 22 litrů
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Vysoká střecha najde uplatnění například při převozu vysokých květin
|
acz
Nákladový prostor nabízel 11,5 m3
|
acz
Citro¨en úchytnými oky v podlaze a na bocích vůbec nešetřil
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
2,2litrový turbodiesel uměl dodat 320 N.m, což bylo u střední dodávky příjemné
|
acz
Moderní stěrače fungovaly perfektně
|
acz
Otvírání křídlových dveří do úhlu 270o přijde na nemalých 11 000 Kč bez daně
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
Citroën Jumper
|
acz
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu